Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op hoop van..

Heb 4 dames op mijn shortlist staat, iemand ervaring mee of bemerking?




 
Ik heb haar bezocht in Sint-Niklaas. Foto's zijn wel echt maar wel beetje bijgewerkt. Leuk knap figuur niets op aan te merken maar heel cool. Spreekt of verstaat amper Engels en veel passie zit er niet in. Tongzoenen doet ze niet maar staat wel vermeld op profiel. ... Sex puur basic met weinig passie om het zo te zeggen.
@Genietende Ondernemer
Waar in Sint-Niklaas ontvangt ze? En waren er pooiers of andere meiden te zien op het adres?
Heb op dat vlak al negatieve ervaringen gehad in Sint-Niklaas. Thanks
 
Iemand al langs geweest bij een van de volgende dames?


Ze hebben alledrie exact dezelfde tekst, dus oftewel een persoon die het regelt of gewoonweg fake.
 
Natuurlijk al meermaals doorgegaan. Jammer genoeg gaat het vaak over dames die niet meer actief zijn of niet in mijn zoekgebied liggen. Ook de snedige opmerkingen ontgaan me niet. Op een 5tal dames in het leuvense na en enkele in brussel is het vooral een discussie plek van het grote gelijk. Het aanbod is veel groter dan de reviews. Ook het posten in deze thread van "wie heeft ervaring met.." komt er zelden een antwoord. Daarom dacth ik, probeer het zo maar.
Heb heel veel ervaring in het Brusselse. Inderdaad, het betrouwbaar aanbod is klein. Afhankelijk van wat je fysiek, leeftijd, prestaties, etniciteit, ... verwacht is het steeds een gok als je ' het Brusselse' niet kent.
Bovendien ook parkeerprobleem.
Je kan het hier vragen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand al langs geweest bij een van de volgende dames?


Ze hebben alledrie exact dezelfde tekst, dus oftewel een persoon die het regelt of gewoonweg fake.
Van die 3e is er een topic:
 
al iemand ervaring met 1 van deze 2?


 
al iemand ervaring met 1 van deze 2?


 
Nee was op een hotelkamer. Momenteel staat de advertentie niet meer online.
Heb ze bezocht. Zeer koudjes. Koel. Geen zoenen. Pmc was ok maar niets speciaals. Haar kutje was wel extreem strak wat de neuk ervaring ok maakte, maar ze had precies last ... Wat de ervaring zeker niet prettiger maakte.

Dan direct buiten. Zeker niet doen. Mooi lichaam en gezichtje maar al de rest was koel en slecht
 
Terug
Bovenaan Onderaan