Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een maand geleden bezocht. Had een afspraak met andere dame, toen deed zij de deur open. De gebruikelijke onzin MAAR heb me dat niet beklaagd deze keer. Klein, mooi, strak en zeer gewillig in bed. Kuste niet, maar voor de rest ging ze ervoor😀 Een van mijn betere dates.
Wel heel erg jammer dat ze niet kust, want ziet er anders wel een heel lekkertje uit…
 
Haha, mooie metafoor wel… maar ook verdedigers maken wel eens een doelpunt toch? Of ben je echt nog nooit zelf naar de miekes geweest?
Och, jawel, ... vroeger in een vorig leven en de tijd van het vorige forum. ... Daar ook veel centjes achtergelaten ... Maar tegenwoordig sta ik op een 'goeie wei' zoals ze zeggen. ... Alleen, het bloed kruipt waar het ni gaan kan en volg ik nog dit forum. Momenteel ben ik bankzitter en kijk ik met veel plezier toe vanaf de zijlijn.
 
iemand ervaring met Nicole of Angela?


 
iemand ervaring met Nicole of Angela?


Die Angela ziet er mij ook wel een bommeke uit, als die echt is 😍
 
Afspraak gemaakt gisteren aan het hotel waar ze werkt, maar was plots niet meer bereikbaar. Half uur gewacht en uur in het verkeer verloren..
Dit begint meer en meer een plaag te worden.
Je leest het steeds vaker, en ik heb het zelf ook de laatste weken enkele keren (!) voorgehad. Je hebt een goed contact met een dame, spreekt er mee af (via sms of whatsapp), en als je dan voor de deur staat (of in de straat, want soms willen ze het huisnummer pas geven als je er bent), dan geven ze niet meer thuis.

Resultaat: tijd versch*ten, voor niks het verkeer getrotseerd en een desillusie rijker.
De dames eisen allemaal respect in hun advertenties, maar blijkbaar werkt dit maar in één richting. :mad:
 
Dit begint meer en meer een plaag te worden.
Je leest het steeds vaker, en ik heb het zelf ook de laatste weken enkele keren (!) voorgehad. Je hebt een goed contact met een dame, spreekt er mee af (via sms of whatsapp), en als je dan voor de deur staat (of in de straat, want soms willen ze het huisnummer pas geven als je er bent), dan geven ze niet meer thuis.

Resultaat: tijd versch*ten, voor niks het verkeer getrotseerd en een desillusie rijker.
De dames eisen allemaal respect in hun advertenties, maar blijkbaar werkt dit maar in één richting. :mad:
Idem ditto. Of je krijgt na 10 minuten een SMS met "wait 10 min" of iets in die trend.
Waarschijnlijk nog snel een andere afspraak tussenin genomen en dan moet ik - terwijl er een uur is afgesproken - 20 minuten langer wachten? Nuh-uh. Als ik na 5, max 10 minuten niet binnen mag ben ik weer weg.
 

Iemand al ervaring
is een duitse
 
hoe was jouw ervaring met haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan