Recensie Katrine/Katrina, Gent 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nietbelangrijk

Wandelaar
70
27/11/21
37
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-diana.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ontvangt in een schoon hotel recht tegen over de reep parking in gent, ze is zeer duidelijk met afspraken maken via whatsapp betreft de tijd en mogelijkheden.

Haar fotos zijn wel wat bewerkt vooral in het gezicht zijn een aantal moedervlekken weggehaald maar het is niet dat er een totaal ander persoon verschijnt op de afspraak. In haar advertentie staat dat ze 23 jaar is maar volgens mij is ze tegen de 30.

Betaald voor 1 uur verblijf 2 maal sex en pijpen zonder, haar pijpkunsten waren dik in orde lekker diep, nat en ze blijft lekker lang door doen totdat je het bijna niet meer houd en haar vraagt om over te gaan naar de sex haha.

Na de eerste ronde kwam ze half op me liggen op bed en bleef ze me strelen/teasen tot ik klaar was voor de volgende ronde.

Na 50 minuten was het gedaan en heb ik een douche gepakt en nog wat gebabbelt voordat ik weg ging.

Ze heeft wel een lelijke tatoo op haar rechterbil die ze aan het weg laten laseren is maar dat verdwijnt niet zomaar zei ze heeft maanden tijd nodig en verschillende behandelingen.

Ze kan me zeker nog een keer terug verwachten alleen al door haar pijpkunsten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren werkte ze in Zellik. De dame is inderdaad even mooi als haar foto's, en heeft een stralende lach.

Jammer genoeg geen tongzoenen. Na een douche belandden we samen enz... Haar doos smaakte opvallend naar Aloe Vera, dus vermoed ik dat ze een drukke agenda had. De sex was wel goed, maar hoewel ik voor een uur gereserveerd had en betaald, had ik de indruk dat ze me op een half uurtje de deur uit wou. Na mijn hoogtepunt toch nog een massage, maar ik denk dat ik bij buitenlandse dames in het vervolg maar een half uurtje of 45 min ga reserveren.

Ze zou nog een paar dagen in België blijven, maar tegen het eind van de zomer komt ze terug.
 
Ooit ook bezocht maar hele tijd geleden toen ze nog op appartement in Zaventem zat. Heerlijke meid. Deed toen volop tongzoenen zelfs tot aan de deur bij afscheid. Had toen uurtje geboekt en tot laatste minuut volop genoten. Apprecierrde het enorm dat ik eerst wou douchen. Ze pijpte wel heel lekker zc. Ging volop voor twee keer tijdens een uur. Heerlijk ook om die doggy te nemen. Spijtig dat ze rondreist. Heb liever iemand met vaste stek. Misschien bezoek ik haar nog eens als ze eind deze zomer terug is.
 
2 weken geleden deze dame ook bezocht in Gent, ze heeft tanden ten waarde van €10000 zei ze. Haha
Was in orde behalve dat zoenen niet mocht.. (Blijkbaar vroeger wel als ik het hierzo lees, alleen bij het afscheid kreeg ik er ééntje)
 
Als ik de link open kom ik op het profiel uit van ene Valerie. Zeer mooi meisje wel.
Is dit dezelfde dame maar met een andere naam nu? Ontvangt blijkbaar in Asse.
 
Nee, Valerie is een andere dame. Het telefoonnummer is ook anders.
(Zellik is een deelgemeente van Asse)

In het huis waar Katrina ontving waren wel andere dames aan het werk, dus misschien heeft ze haar profiel doorgegeven (geen idee hoe RL werkt met inschrijfkosten en zo).
 
Laatst bewerkt:
Vandaag profiellink nog even gecheckt en nog steeds Valerie maar nu in Zaventem. Als ik hier lees dat Katrine / Katrina ook even in Zaventem zat dan lijkt het me inderdaad aannemelijk dat dit profiel werd doorgegeven / gebruikt wordt voor een ander meisje in hetzelfde circuit.

Toch twijfel ik, want is een bloedmooie dame maar vertrouw het niet helemaal...
 
Vandaag profiellink nog even gecheckt en nog steeds Valerie maar nu in Zaventem. Als ik hier lees dat Katrine / Katrina ook even in Zaventem zat dan lijkt het me inderdaad aannemelijk dat dit profiel werd doorgegeven / gebruikt wordt voor een ander meisje in hetzelfde circuit.

Toch twijfel ik, want is een bloedmooie dame maar vertrouw het niet helemaal...
Er is nu een review over valerie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan