Recensie Vlaamse Emma/Amber, Aalst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HighTension

Newbie
11
20/12/21
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)

Emma ontvangt in Aalst op een net appartementje. Bij het binnenkomen zag ik een mooie verschijning, kleine natuurlijk borstjes en een smal kontje. Na het afrekenen begon ze bij het uitkleden al te tongzoenen, met volle goesting. Nadien op bed heeft ze mij heerlijk gepijpt ZC, daarna rubbertje om en ze kwam op mij zitten, nadien doggy en dan gevraagd om in haar mond klaar te komen wat geen probleem was. Na het klaarkomen had ik tijd over en vroeg ze of ik een massage wou, uiteraard heb ik dit niet geweigerd en ze heeft nog een tiental minuten gemasserd.
Kortom een heel goede ervaring, Emma ziet mij zeker nog terug.
 
IK probeer haar al sinds vorig jaar (ok, vorige donderdag) te bereiken, maar ze is er blijkbaar een weekje tussenuit.
Misschien volgende week, en als ze echt zo goed is, dan ga ik veel naft uitsparen.
Ze werkt niet alle dagen die ze adverteert. Enkel als ze zin heeft. Ik heb op vrijdag meestal wel een afspraak kunnen maken
 
Ik ben bij Emma 2 maal geweest
30 is ze niet 26 trekt er beter op
Ze is idd heel groot lange benen
Na 2 keer afspreken de derde keer was ze steeds volzet vreemd zelfs als ik 2 dagen eerder al afsprak mijn ervaringen waren goed haar prijs staat nu ook hoger dan voordien
 
Tja wat wil je voor die prijs? Een vluggertje aan 50 euro lijkt me toch beter dan een vluggertje aan de ramen in Gent. Betere service,waaromder pijpen zonder condom, klaarkomen in mond, eigen taal die je kan spreken en waarschijnlijk ook nog eens tongzoenen. Lijkt me wel heel schappelijke prijzen te hebben voor een privé dame. En als ze een beetje haar best doet dan kan ik me inbeelden dat ze heel gemakkelijk haar agenda volkrijgt
 
Vorige week berichtjes verstuurd en gebeld om af te spreken, geen reactie. Jammer, ik had haar graag leren kennen. But it is what it is....
Idem hier… na de lovende reacties, wou ik ook wel eens met haar afspreken.
Telefoon wordt afgeduwd en kreeg dan wel een SMSje dat ze bezet was en dat ik een bericht moest sturen. Geen antwoord… blijkt echter wel een standaard (automatisch) bericht te zijn.
Ik bleef nog even proberen…
 
Idem hier… na de lovende reacties, wou ik ook wel eens met haar afspreken.
Telefoon wordt afgeduwd en kreeg dan wel een SMSje dat ze bezet was en dat ik een bericht moest sturen. Geen antwoord… blijkt echter wel een standaard (automatisch) bericht te zijn.
Ik bleef nog even proberen…
Ik kreeg dit bericht ook al eerder na 2 geslaagde bezoekjes
 
Al twee keer bij Emma langs geweest. Ontvangt in een appartement in Moorsel.
Geile lekkere dame. Jammer dat de badkamer er niet zo netjes bij ligt. Dat mag beter.

Eens ik op de kamer kwam. Begon ze me direct.te tongen. Heel goed. Beetje lekker pijpwerk.

Haat uitvoerig gebeft. Genoot ze wel van.

Dan doggy haar hard gebeukt.

Dan haar mondje vol gespoten. Jammer dat ze dan direct weg gaat en het niet in slikt.

Was wel een geile
 
hey iedereen, ik ben nieuw hier maar niet nieuw in het wereldje, ik kan alleen maar beamen wat Timensletten hierboven neerpent.
aangename dame in de omgang, leuke babbel, lekker tongen, laat zich gewillig beffen, kan lekker pijpen en laat met plezier in haar mondje spuiten, ben al 2 (of 3 ..?) keer geweest bij Emma en kom altijd tevreden buiten, geen enkel probleem om met haar af te spreken maar ze doet het alleen als ze zin heeft ( dus als ze centjes nodig heeft denk ik dan)
 
Al een aantal keer bijgeweest, laatste keer nog paar weken geleden, mooie, vriendelijke, sympathieke vrouw. Is altijd in orde, tz pijpen zc, intiem verschillende standjes mogelijk, ze laat je zelfs klaarkomen in haar mond en zoals ze pijpt is dat geen probleem. Nog een van de weinige goede dames in de streek, prijzen zijn ook nog schappelijk, je gaat zeker niet bedrogen uitvallen bij haar.
 
Hey Willem, ik ben je voor geweest ;-). Ik kan je alleen aanraden: blijven proberen als je wil gaan. Ik ben vorige week donderdag geweest.
Ze beslist écht op het moment zelf of ze wil daten. Financieel staat ze blijkbaar zeer stevig en ze spreekt dus echt enkel af als ze dat wil. Ik had dinsdag een afspraak gemaakt, ze vroeg me om donderdag te bevestigen. Toen ik donderdag berichtje stuurde, kreeg ik de reactie "voor hoe lang en wanneer" ... ik heb haar daar dus naar gevraagd en ze wist elk bericht onmiddellijk wanneer ze het ontvangen heeft (krijgt er blijkbaar zeer veel) en zegt dus ook gewoon af wanneer ze er geen zin in heeft .. jammer want zo is het moeilijk plannen. Ze heeft blijkbaar werk genoeg met mannen die 'last minute' plots goesting krijgen.
Verder: date was weer goed. Ik vind het een prachtige dame (geweldig lichaam: mooie (kleine borsten), geweldige benen en mooi gezicht en prachtig lang haar. Ze kust, voor mij, zeer aangenaam. Het enige "nadeel" voor mij is dat we zoveel praten, dat ik achteraf het gevoel heb: 180 is toch wel veel om zoveel te babbelen, maar daar ben ik mee schuldig aan :) . Pijp of korte dates heb ik nog niet gedaan. Misschien naïef van mij, maar ik vind dat dat van weinig respect getuigd, maar da's mijn invulling.
Kort samengevat: blijf proberen, ik vind haar de moeite.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/belgische-emma-wacht-op-jou-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week eens langs geweest bij deze leuke Vlaamse dame. Ik schat ze begin de 30. Ze heeft een mooi naturel lichaam maar ik zou ze ook geen fotomodel noemen. Contact verliep vrij vlot via whatsapp en de afspraak was amper een uurtje op voorhand gemaakt. Ze ontvangt in een netjes appartement en er is ook mogelijkheid tot douchen. Emma tongt voluit maar de sigarettensmaak vond ik persoonlijk wel storend. Na wat lekker pijpwerk zc mocht ik haar beffen en daar leek zo toch echt wel van te genieten. Daarna heeft ze mij nog eens lekker gepijpt en is ze op mij komen zitten. Was fenomenaal! Daarna geswitcht naar missionaris om uiteindelijk te eindigen in doggy. Misschien toch wel herhalingsgevaar. 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan