Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook een vrouw die me om de 2 maanden een appje stuurt of ik langs wil komen. Lijkt wel of ze een kalender bijhoudt. Eigenlijk zit je daar niet op te wachten. Voor mij maakt het niet zo veel uit. Maar ik wil niet zo graag gaan als een vrouw het tijdstip bepaalt. Ik wil graag gaan als ik zelf zin heb. Dus tot nu toe steeds die appjes afgehouden. Het is wel een aardige vrouw. Maar het was niet een van de toppers. Ook niet de slechtste. Beetje tussenin. Dus ik twijfel of ik nog een keer naar haar zou terug gaan. Aan de andere kant doet ze het wel slim contact houden met oude klanten.
Vind altijd wel charmant als dames weer vragen om een date. Bij mij werkt het ook vaak wel om te doen.
 
Prostitutie is nou typisch zo'n beroep dat niet zich aan economische wetmatigheden houdt. Ik denk eerder dat met minder klandizie de prijs verder omhoog wordt gegooid.
Toch denk ik dat de prijzen eerder zullen zakken, want als het economisch straks minder gaat zullen mannen voor hun eerste levensbehoeften kiezen voeding, kleding en huisvesting en niet voor een dame.
 
Toch denk ik dat de prijzen eerder zullen zakken, want als het economisch straks minder gaat zullen mannen voor hun eerste levensbehoeften kiezen voeding, kleding en huisvesting en niet voor een dame.
Hebben zich - in het algemeen - ooit prijsdalingen voorgedaan met prostitutie? Veranderingen in vraag en aanbod lijken nauwelijks invloed te hebben op de prijs. Bovendien kunnen de dvp's het denk ik mentaal niet verkroppen om voor minder te werken. Ze zijn wat dat betreft denk ik een beetje losgezongen van de werkelijkheid.
 
Hebben zich - in het algemeen - ooit prijsdalingen voorgedaan met prostitutie? Veranderingen in vraag en aanbod lijken nauwelijks invloed te hebben op de prijs. Bovendien kunnen de dvp's het denk ik mentaal niet verkroppen om voor minder te werken. Ze zijn wat dat betreft denk ik een beetje losgezongen van de werkelijkheid.
Wat jij zegt klopt wel dvp's zullen niet gauw hun prijs gaan verlagen maar als wij massaal minder vaak gaan zullen ze wel moeten om klanten te lokken maar zover zijn we nog niet.
 
Weet je wat het is Eagle, Als jij uit eten wilt gaan zet ook niemand een geweer tegen je hoofd aan om je te dwingen naar de Aqua Asia te gaan.
Je kunt ook gewoon naar de Mac Donalds gaan.
Dus ranten om prijzen is in mijn ogen echt zinloos... maar goed keep ranting xoxo

Het is al 30000x besproken en uitgelegd wat het punt is met de dvp-prijzen markt en waarom zo'n vergelijking zoals jij die nu maakt nergens op slaat.
Ik ga het niet herhalen, want blijkbaar begrijp je het toch niet.
 
Nee hoor. Ik let echt op de prijzen.
Maar ik vind wel dat dames mogen vragen wat ze willen, hoe veel ook.

Het is geen kwestie van mogen meer en het is geen kwestie van de vrije markt economie meer.
Een tijd geleden was 30 euro p/u de standaard in de Doublet. Daarna is de prijs verhoogd naar 35.
Tegenwoordig wordt de minimumprijs al niet gehandhaafd. Een hoop dames maken al een gebaar van 40 euro voordat je binnen bent.
Vooral de Roemenen. Dat heet kartelvorming en is verboden. Dus jouw redenering gaat niet eens op. https://ondernemersplein.kvk.nl/kartels-en-mededinging/
Geldt net zo voor prive-ontvangst. Nog niet heel lang geleden was 100 euro p/u normaal, dat is naar 150 euro gegaan en tegenwoordig zie je
al langzaam een shift naar 200 euro per uur. En dit gebeurt niet bij een handjevol ladies die het geld verdienen, maar letterlijk bij iedereen. Ook dames die qua look ver onder het gemiddelde zijn en 0 reviews hebben vragen 150 euro per uur.
Meer dan de helft van de dames vraagt 150 euro per uur, misschien meer zelfs. Als een hele groep dit doet, waarschijnlijk ovv pooiers of bookers die prijzen bepalen heet dan kartelvorming. Mensen die terecht de prijzen van dvp's kritiseren wijzen op vrijemarkt economie is net zo stom als hetzelfde doen met mensen die de stijgende energieprijzen bekritisteren. Want energieleveranciers mogen dan ook vragen wat ze willen toch? Jij weet net zo goed van binnen dat het nergens op slaat en de mensen onderin de maatschappij hier de dupe van worden.
En als het gaat om 'mogen' zoals jij zegt, de dames doen ook een hoop dat niet mag. Wat vind je daarvan? Belastingontduiking, illegaal kamers huren etc.?
Als we toch zo de brave burgers gaan spelen, zullen we ze even allen opsporen en aangeven?
 
Vind altijd wel charmant als dames weer vragen om een date. Bij mij werkt het ook vaak wel om te doen.
Ik heb van het weekend geprobeerd om met een dame in een club gegevens uit te wisselen precies met dat doel. Eerste keer dat ik echt een klik voelde en wil van haar dan ook mijn "vaste" dame maken, en wil haar dus ook niet kwijtraken als ze ergens anders zou gaan werken. Als ik een appje van haar zou krijgen dan was het meteen "dag schat, ik ga even op een onlogisch tijdstip hardlopen, dus dat verklaart het ook wanneer ik straks zonder je te begroeten direct onder de douche spring als ik weer thuiskom". Helaas heeft ze wel mijn nummer aangenomen maar het hare niet gegeven. Dus ik hou voorzichtig hoop maar verwacht er weinig van.
 
Het is geen kwestie van mogen meer en het is geen kwestie van de vrije markt economie meer.
Een tijd geleden was 30 euro p/u de standaard in de Doublet. Daarna is de prijs verhoogd naar 35.
Tegenwoordig wordt de minimumprijs al niet gehandhaafd. Een hoop dames maken al een gebaar van 40 euro voordat je binnen bent.
Vooral de Roemenen. Dat heet kartelvorming en is verboden. Dus jouw redenering gaat niet eens op. https://ondernemersplein.kvk.nl/kartels-en-mededinging/
Geldt net zo voor prive-ontvangst. Nog niet heel lang geleden was 100 euro p/u normaal, dat is naar 150 euro gegaan en tegenwoordig zie je
al langzaam een shift naar 200 euro per uur. En dit gebeurt niet bij een handjevol ladies die het geld verdienen, maar letterlijk bij iedereen. Ook dames die qua look ver onder het gemiddelde zijn en 0 reviews hebben vragen 150 euro per uur.
Meer dan de helft van de dames vraagt 150 euro per uur, misschien meer zelfs. Als een hele groep dit doet, waarschijnlijk ovv pooiers of bookers die prijzen bepalen heet dan kartelvorming. Mensen die terecht de prijzen van dvp's kritiseren wijzen op vrijemarkt economie is net zo stom als hetzelfde doen met mensen die de stijgende energieprijzen bekritisteren. Want energieleveranciers mogen dan ook vragen wat ze willen toch? Jij weet net zo goed van binnen dat het nergens op slaat en de mensen onderin de maatschappij hier de dupe van worden.
En als het gaat om 'mogen' zoals jij zegt, de dames doen ook een hoop dat niet mag. Wat vind je daarvan? Belastingontduiking, illegaal kamers huren etc.?
Als we toch zo de brave burgers gaan spelen, zullen we ze even allen opsporen en aangeven?
Blijkbaar hebben we het hier te goed en zijn wij bereid deze bedragen te betalen. Als jij kijkt naar België daar zijn de prijzen niet zo hoog als hier, je ziet daar prijzen van 120 euro per uur voorbij komen een groot contrast met Nederland.
 
Blijkbaar hebben we het hier te goed en zijn wij bereid deze bedragen te betalen. Als jij kijkt naar België daar zijn de prijzen niet zo hoog als hier, je ziet daar prijzen van 120 euro per uur voorbij komen een groot contrast met Nederland.
Belgie, althans Vlaanderen is aanzienlijk welvarender als Nederland , daar ligt het niet aan. ik geloof allemaal niet dat her zoveel scheelt in de prijzen.
Maar jij zit Noord Nederland geloof ik wellicht is t daar anders.
 
Belgie, althans Vlaanderen is aanzienlijk welvarender als Nederland , daar ligt het niet aan. ik geloof allemaal niet dat her zoveel scheelt in de prijzen.
Maar jij zit Noord Nederland geloof ik wellicht is t daar anders.
Dat is 'm juist België is een welvarend land waarom zijn de prijzen daar niet zo hoog als hier in Nederland. Ik heb van een Belg begrepen dat je daar 150 voor een uur betaald. op de Belgische advertentie site zag ik prijzen van 120 en zelfs 100 voorbij komen dat zie je hier in Nederland bijna niet meer. Henk Westbroek had gewoon gelijk met ze nummer ik heb getwijfeld over België.
 
Laatst bewerkt:
Dat is 'm juist België is een welvarend land waarom zijn de prijzen daar niet zo hoog als hier in Nederland. Ik heb van een Belg begrepen dat je daar 150 voor een uur betaald. op de Belgische advertentie site zag ik prijzen van 120 en zelfs 100 voorbij komen dat zie je hier in Nederland bijna niet meer.
Belastingen? Wetten en verplichtingen?
 
Dat is 'm juist België is een welvarend land waarom zijn de prijzen daar niet zo hoog als hier in Nederland. Ik heb van een Belg begrepen dat je daar 150 voor een uur betaald. op de Belgische advertentie site zag ik prijzen van 120 en zelfs 100 voorbij komen dat zie je hier in Nederland bijna niet meer.
150? Hahahaha. Meestal 200 ondertussen. Zeker als het Pzc, tongzoenen en gfe is. 150 euro vind je nog wel maar veelal zijn dit 30plussers,of pmc etc.
Sommige dames van 50plus kan je nog boeken voor 100 per uur. Voor de liefhebbers dan.
 
Dat is 'm juist België is een welvarend land waarom zijn de prijzen daar niet zo hoog als hier in Nederland. Ik heb van een Belg begrepen dat je daar 150 voor een uur betaald. op de Belgische advertentie site zag ik prijzen van 120 en zelfs 100 voorbij komen dat zie je hier in Nederland bijna niet meer.
€ 150 is anders standaard bij de meeste dames. Vraag is of dat inclusief alles is; vaak niet.
De bedragen van € 100 en € 120 zijn echt de sporadische uitzonderingen. Zijn hooguit de "belegen dames"maar die durven tegenwoordig ook hoofdprijzen te vragen.
Wallonie wil nog wel eens lager zitten. Als ik zoek vind ik er zo een aantal, maar die sla je liever over. Paar pareltjes, maar uitzonderlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan