Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geloof me het eerste bezoek was met knikkende knieën en nu is het telkens uitkijken naar de volgende keer.
Wel bij mijn vaste. Ik zie nog maar 1. Was ik ook zenuwachtig terwijl il al veel dames had gedate, heel veel. Zelfs nu nog als ik weet dat een date nadert krijg ik een mix van gezonde stress en spanning..... Raar gevoel.
 
Ken het gevoel. Heb nog altijd maar 1 iemand bezocht. Maar wel een leuk gevoel 🙂
Als je je goed voelt bij iemand. Gewoon niet meer veranderen. Neem het van mij aan. Ik heb jaren geswitched. En op den duur was ik 3 keer per week aan het daten. Helemaal verslaafd. En de kwaliteit was veelal noppes. Ben blij dat dat verleden tijd is'
 
Als je een paar miljoen per maand verdiend, waarom zou je dan beknibbelen over 200 euro? Sommige mannen kopen een auto van een miljoen. Of een polshorloge van een ton.
Hier zijn er maar heel weinig van hoor die dit per maand verdienen. Per jaar een aantal meer maar in verhouding nog niet veel. Als de dames het van deze mannen moesten hebben was het slecht eten.
 
Geloof me het eerste bezoek was met knikkende knieën en nu is het telkens uitkijken naar de volgende keer.
Wees maar zeker mijn eerste bezoek was ook met knikkende knieën de zenuwen gierde door mijn keel, niet normaal maar ondertussen ben ik helemaal opgebloeid en de dates die ik daarna nog gehad heb waren geweldig kijk er telkens naar uit gelijk een klein kind dat ik naar haar terug mag komen. 😍
 
Hier zijn er maar heel weinig van hoor die dit per maand verdienen. Per jaar een aantal meer maar in verhouding nog niet veel. Als de dames het van deze mannen moesten hebben was het slecht eten.
Vast wel. Maar de dames zijn ook niet allen van dezelfde "kwaliteit". Ze moet niet alleen knap zijn en een perfect lichaam hebben. Ze moet ook intelligent zijn.
 
Het zijn lang niet alle dames die 200€ per uur verdienen.
Er zijn ook mannen die miljoenen verdienen om tegen een bal te trappen. Wie is er zo gek om ze daarvoor zoveel te betalen?
Dat neemt niet weg dat 200 euro per uur nog steeds veel geld en makkelijk verdient is. En die voetballers waar jij het over hebt spelen voor rijke clubs je kunt ons wandelaars daarmee niet vergelijken vind ik een ongelijke strijd.
 
Laatst bewerkt:
Het zijn lang niet alle dames die 200€ per uur verdienen.
Er zijn ook mannen die miljoenen verdienen om tegen een bal te trappen. Wie is er zo gek om ze daarvoor zoveel te betalen?
Dat heb ik ooit aangevoerd toen op hookers werd geklaagd dat de gangbangdames in Bananas na 2 uur bangen een pauze hadden genomen want daar had meneer geen 150,- voor neergeteld. Het WK was toen net aan de gang en heb toen even voorgerekend wat de Nederlandse spits daar verdiende. Ik geloof dat ik aan 2000,- per uur kwam, niet per gewerkt uur maar een jaar lang 24/7 het klokje rond ! En, voegde ik er aan toe, die gasten nemen na 45 minuten al een pauze en halen regelmatig de tweede ronde al niet, laat staan de verlenging. En daar heb jij dan een peperduur kaartje voor gekocht los nog van alle bijkomende kosten van een reis naar en verblijf in Amerika. Ergo zo slecht doen die meiden het dus niet vindt je niet :).
 
Dat neemt niet weg dat 200 euro per uur nog steeds veel geld en makkelijk verdient is. En die voetballers waar jij het over hebt spelen voor rijke clubs je kunt ons wandelaars daarmee niet vergelijken vind ik een ongelijke strijd.
Die dure dames neuken dan ook met rijke wandelaars. 200 euro is veel geld voor sommigen, maar voor anderen is dat dan weer een peulschil. Iedereen is nu eenmaal niet even rijk. En als een dame aan 200 euro kan werken, dan zou ze gek moeten zijn om het voor minder te doen.
 
waargebeurd verhaal (van mij)
een dvp die nooit reageerde en vandaag...

Bekijk bijlage 50383
Krijg ik afgelopen week van een dame uit Brazilië, hebben in de afgelopen 18 maanden een nieuw huis bij elkaar weten te neuken en nu missen ze 200 euro, of ik even een transfer wil doen.
Volgens mij totaal de waarde van geld verloren net een uurloon van 150. Gestoorde dames.

IMG_20220529_112045.jpg
 
Krijg ik afgelopen week van een dame uit Brazilië, hebben in de afgelopen 18 maanden een nieuw huis bij elkaar weten te neuken en nu missen ze 200 euro, of ik even een transfer wil doen.
Volgens mij totaal de waarde van geld verloren net een uurloon van 150.
Nou, misschien denkt ze dat jij haar Sugardaddy bent.
 
Dat neemt niet weg dat 200 euro per uur nog steeds veel geld en makkelijk verdient is. En die voetballers waar jij het over hebt spelen voor rijke clubs je kunt ons wandelaars daarmee niet vergelijken vind ik een ongelijke strijd.
Laten we met alle DVPS afspreken om 1 cent per uur te vragen… 😹 nog net niet gratis … ben je dan blij?
 
Die dure dames neuken dan ook met rijke wandelaars. 200 euro is veel geld voor sommigen, maar voor anderen is dat dan weer een peulschil. Iedereen is nu eenmaal niet even rijk. En als een dame aan 200 euro kan werken, dan zou ze gek moeten zijn om het voor minder te doen.
De gekken zijn niet de dames maar wij de wandelaars die deze bedragen maar blijven betalen. En geloof me niet iedereen die 200 euro aan een prostituee betaald is rijk de meesten hebben een gemiddeld inkomen, en van deze wandelaars moeten de dames het vooral hebben.
En zelfs de mannen die deze hoge bedragen betalen voelen zich achteraf belazerd. Hoevaak lees je hier de seks was goed maar het was het eigenlijk niet waard voor dat geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan