Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stel je nou voor dat alle dvps uit nederland zouden samenzweren om hun prijzen omhoog te doen dat zou pas klote zijn denk ik 😂😂 wees dankbaar zou ik zeggen! Voor de diensten die ze verlenen.

Gezeur heel de dag over prijzen bruh dan moet je tinder downloaden en gratis los gaan.
Dit is een forum die over dames van plezier gaat, in al haar facetten. Daar is ook de prijs kwaliteit verhouding een onderdeel van.

Natuurlijk ben ik, en alle andere wandelaars denk ik ook, dankbaar voor de diensten die ze verlenen. Anderzijds mogen de dames ook blij zijn, dat er mannen zijn, die er geld voorover hebben om sex met hun te hebben. Dus we hebben elkaar nodig.
 
200 euro is een aanslag op ons portemonnee ik wil me na een bezoek aan een dvp niet bestolen voelen, het moet leuk blijven. Wat er nu gebeurt is pure hebzucht van de dames kant en valt niet goed te praten.
Slecht gevoel als jij een dvp bezoekt. Heb ik nog nooit meegemaakt na mijn bezoekjes . Wat is dan het Max dat je uitgeeft ? Je kan mss dan een raambezoek doen dat is wss 3 tot 4 maal goedkoper 🤭
 
200 euro is een aanslag op ons portemonnee ik wil me na een bezoek aan een dvp niet bestolen voelen, het moet leuk blijven. Wat er nu gebeurt is pure hebzucht van de dames kant en valt niet goed te praten.
ik zelf ga altijd naar de raamdames in Den Haag daar ga ik meestal voor het instaptarief van € 35 a € 40. Ik zie wat ik koop en ik ben niet op zoek naar een girl friendly experience, ook niet voor romantiek. Dus gewoon puur voor de sex, niet meer of minder.
 
ik zelf ga altijd naar de raamdames in Den Haag daar ga ik meestal voor het instaptarief van € 35 a € 40. Ik zie wat ik koop en ik ben niet op zoek naar een girl friendly experience, ook niet voor romantiek. Dus gewoon puur voor de sex, niet meer of minder.
Dat doe ik ook ik ga naar de raamdames in Almelo kost bij ons wel 50 euro. Het is weliswaar maar een kwartiertje seks maar beter dan 200 euro uitgegeven aan een uurtje seks met een prive ontvangst dame.
 
Dat doe ik ook ik ga naar de raamdames in Almelo kost bij ons wel 50 euro. Het is weliswaar maar een kwartiertje seks maar beter dan 200 euro uitgegeven aan een uurtje seks met een prive ontvangst dame.
ik heb helemaal niks met prive ontvangst dames, dat heb ik al een aantal keren eerder gezegd, de kans dat het uit loopt op een deceptie is veel maken groter dan bij raamdames, maar dat is ander verhaal.

Ik heb altijd tijd (15 a 20 minuten ) genoeg om bij de raamdames mijn ding te doen, en als ik eenmaal klaar gekomen bent, is de interesse in de dame voorbij en is het aankleden en naar huis. Er is voor mij een groot verschil in beleving bij een pro en een non pro.
 
FWB zijn meestal voor de mannen niet geheel gratis, meestal wordt er wel iets voor terug verwacht.

Ja boeieeee de benefits worden ook geacht enigszins wederzijds te zijn he; voor wat hoort wat. Maar ik geef liever 'mijn wandelgeld' uit aan een FWB; dingetjes doen die zij (en ik iig enigszins) leuk vind, whatever it is of alleen seks maar idd soms krijg je misschien verzoek tot een wederdienst (klusjesman, taxien, etc, etc) nouuu I gives a fuck hoor; als een dame gwn lekker wilt seksen, ook als ik haar geen briefjes geef, dan maken die paar briefjes die ze me kost (en waar ik zelf zeeer waarschijnlijk meer benefits van proef; dingen als kleding, eten, etc etc)...Ik preferen een leuke FWB over DVP any fucking day; een 6'je over een 9' noem me ouderwets maar weinig geilers dan seksen met een dame die het niet voor het geld doet maar wel omdat ze echt geil van je is; wat meer wil je dan...dan moet je toch niet gaan zeiken over 'het kost alsnog geld'...alles kost geld; jij kost ook geld en energie voor hun -als ze iets om je geven-.
 
Een gewone vrouw (geen DVP) verleiden dat lukt me nog wel.Doe k al van me 16e.
Maarrrr. Uiterlijk en sex zijn steeds veel minder dan de meeste DVP die ik bezoek.
En je moet naderhand de dame dumpen want ik doe graag mijn eigen dingen .heb al genoeg familie dus geen behoefte achter vrouwen aan te lopen.
Dus geen NonDVp dame voor mij meer.
Betaal gewoon de prijs van de dame en je bent overal van af.
Hoe makkelijk kan t zijn.
Tuurlijk betaal ik ook niet graag 200 per uur de allerknapsten gaan je dan in prive voorbij.
Maar af en toe een gangbang of naar t onvolprezen Schipperskwartier kan je de mooisten ook eens doen.
 
Je betaalt voor een stukje vrijheid, geen relatie, geen nasleep, gewoon sex, moet toch het geld wel waard zijn 🤣😅
Ik ben het met Dagan eens een vrouw die je zelf versiert en seks mee hebt voelt vele malen beter dan een dvp waar je voor moet betalen. Het feit dat ze je leuk vind om wie je bent is voor mij al genoeg.
 
LOL heeft ze de suiker nog geclaimed!?

Had iets vergelijkbaars laatst met een dame die naar 180,- was gegaan; 4 maanden geleden gezegd "ow jammer, dat is mij wat te veel helaas" niks meer op gehoord, begint ze me nu te appen van ik mis je, wanneer kom je weer schat?

Ik vraag der wat reken je (mij) deze dagen per uur dan? 180 zegt ze (weer)...ja dan is er voor mij niet veel veranderd in de tussentijd; je weet wat mijn max. is laat maar weten als het je daarvoor ook leuk lijkt weer eens te daten...nu alweer paar dagen geleden en geen reactie meer gehad such a surprise :p
 
LOL heeft ze de suiker nog geclaimed!?

Had iets vergelijkbaars laatst met een dame die naar 180,- was gegaan; 4 maanden geleden gezegd "ow jammer, dat is mij wat te veel helaas" niks meer op gehoord, begint ze me nu te appen van ik mis je, wanneer kom je weer schat?

Ik vraag der wat reken je (mij) deze dagen per uur dan? 180 zegt ze (weer)...ja dan is er voor mij niet veel veranderd in de tussentijd; je weet wat mijn max. is laat maar weten als het je daarvoor ook leuk lijkt weer eens te daten...nu alweer paar dagen geleden en geen reactie meer gehad such a surprise :p
ze ruiken vakantiegeld als ZZP uh DVP
mn app draait overuur "wanna come" "kom je schat ben zo geil"
 
Ik snap de wandelaars niet zo die klagen om de prijzen, dan denk ik bij mezelf je gaat toch ook niet naar een winkel om te klagen over de prijzen? Waarom hou je het dan niet gewoon op gratis seks? Tegenwoordig scharrelen bijna alle vrouwen gratis rond ? Kan ook aan mij liggen hoor maar ik lees hier echt veel gezeur op dit forum .. like ga dan voor een gratis FWB ? Zat vrouwen die daar voor open staan
Misschien moet je eens nadenken en je inbeelden dat er mannen zijn;

  • die misschien niet zo aantrekkelijk zijn en makkelijk aan een (gratis) vriendin kunnen komen;
  • die misschien wat ouder zijn of lichamelijk beperkt waardoor een vriendin lastig is;
  • die niet heel veel tijd en/of geld in een vriendin willen steken;
  • die genieten van seks en afwisseling nodig hebben.
Genoeg redenen dus om op zoek te zijn naar seks. Seks is nooit gratis. En de mannen die binnen 10 minuten een vrouw kunnen oppikken (als dat al kan) zijn op een hand te tellen.
Statistieken t.a.v. dating-apps spreken voor zich, is geen uitleg voor nodig. Voor mannen is dit heel anders dan voor vrouwen.
Ook een vriendin daten, cadeautjes voor haar kopen, aandacht geven aan haar kost tijd (=geld) en geld.
Soms willen mannen dat niet investeren en is een dvp makkelijker.

En los daarvan hoeft seks niet per se duur te zijn. Je hoeft er niet hoog opgeleid voor te zijn, knapheid, wat social skills en jezelf goed verzorgen is voldoende.
Vergeleken met verdiensten bij andere beroepen verdienen dvp's erg goed. En zijn de tarieven belachelijk.

En nee, tinder downloaden en losgaan, zo makkelijk is het niet. Maak voor de grap maar een tinder-profiel aan als 'gemiddelde' man en kijk maar eens hoeveel matches je krijgt.
En doe daarna hetzelfde als 'gemiddelde' vrouw. Dan merk je het verschil wel.
 
Tjonge jonge, 23 blz ver en nog steeds hetzelfde gelul.

Iedereen beslist toch lekker zelf wat hij of zij iets waard vindt.

Naast een incidentele wandeling heb ik nog een andere hobby waarvoor ik soms best veel geld uitgeef. Vinden collega's of andere kennissen soms ook belachelijk. So be it.
 
Laatst bewerkt:
Als je dames bezoekt die het met heel hun ziel mee beleven en genieten dan vind ik de gemiddelde prijs van 175-200euro per uur niet teveel.
Spijtig zitten er veel tussen die het duidelijk tegen hun zin doen en alleen willen scheppen. Dat maakt ook dat andere dames in een slecht daglicht komen ivm prijszetting. Das enorm jammer.
 
Als je dames bezoekt die het met heel hun ziel mee beleven en genieten dan vind ik de gemiddelde prijs van 175-200euro per uur niet teveel.
Spijtig zitten er veel tussen die het duidelijk tegen hun zin doen en alleen willen scheppen. Dat maakt ook dat andere dames in een slecht daglicht komen ivm prijszetting. Das enorm jammer.
ze denken dat je ze nodig hebt dat brengt die arrogantie bij hen

er was n programma bij TLC waar bleek dat dit juist super mega onzekere vrouwen zijn en enkel voor poen doen

daarom snap ik mannen niet die een klik proberen te krijgen met n dvp

het is net alsof ik ga denken dat mn advocaat mn broeder is
 
ze denken dat je ze nodig hebt dat brengt die arrogantie bij hen

er was n programma bij TLC waar bleek dat dit juist super mega onzekere vrouwen zijn en enkel voor poen doen

daarom snap ik mannen niet die een klik proberen te krijgen met n dvp

het is net alsof ik ga denken dat mn advocaat mn broeder is
Dat snijdt langs 2 kanten he. Je hebt veel klanten die ook onzeker zijn. En die wat zelf vertrouwen krijgen door paydates (lees wel, door respectvolle dvp's)
 
Dat snijdt langs 2 kanten he. Je hebt veel klanten die ook onzeker zijn. En die wat zelf vertrouwen krijgen door paydates (lees wel, door respectvolle dvp's)
Is mijn geval zo. Het zelfvertrouwen dat ik nu heb in vergelijking met vorig jaar is een enorm verschil! Haar ook al voor bedankt.
 
Is mijn geval zo. Het zelfvertrouwen dat ik nu heb in vergelijking met vorig jaar is een enorm verschil! Haar ook al voor bedankt.
Ja ik had al wat zelfvertrouwen. Alleen wil ik sex ook wel langs de meer gevoelige kant beleven als dominante man, dus daar werk(en) we/ik aan. Maar ik begrijp dat sommigen door weinig ervaring ook geholpen kunnen worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan