Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn observatie is dat er een groepje mannen is die totaal niet helder kunnen nadenken en maar van alles en nog wat roepen om belachelijk (prijs)gedrag van dvp's goed te keuren. En hun argumenten gaan alle logica te boven.
Dan zie je argumenten als 'ja de dames hebben ook een duur levensonderhoud hier'. Like, wij doen boodschappen gratis oid?
Of idd dit argument weer 'als een dame weinig werkt mag ze veel meer vragen, ook al ben ik nog steeds maar een uur bij haar en ook al heb ik geen flauw idee of ze idd zo weinig werkt', like logica dude?
Wil niet overkomen als een dvp-hater oid haha. Er zijn zeker dames die veel meer geld mogen vragen en dat verdienen ook; sterker nog, heb zelfs een afspraak met 1 ervan volgend week. Maar het moet wel ergens op gebaseerd zijn. Zulke mannen noem ik hielenlikkers. Geen idee of dat woord de lading dekt, maar het lijkt alsof alle bloed ergens anders heen pompt ipv naar de hersens.
100% 🙏👊👍
 
Toch mooi om te zien dat ik niet de enige ben die klaagt over de hoge prijzen. 200 per uur is gewoon te veel geld en zeker als je nog wat extra's wilt ben je makkelijk 300 euro kwijt. Mijn advies is om minder vaak te gaan of inplaats van één uur een half uur af te boeken. Zo bespaar je wat geld voor andere leuke dingen in het leven, want wat nu gevraagd wordt dat gaat mijn pet te boven.
 
Toch mooi om te zien dat ik niet de enige ben die klaagt over de hoge prijzen. 200 per uur is gewoon te veel geld en zeker als je nog wat extra's wilt ben je makkelijk 300 euro kwijt. Mijn advies is om minder vaak te gaan of inplaats van één uur een half uur af te boeken. Zo bespaar je wat geld voor andere leuke dingen in het leven, want wat nu gevraagd wordt dat gaat mijn pet te boven.
Idd de prijzen bij sommige dames rijzen de pan uit
 
Toch mooi om te zien dat ik niet de enige ben die klaagt over de hoge prijzen. 200 per uur is gewoon te veel geld en zeker als je nog wat extra's wilt ben je makkelijk 300 euro kwijt. Mijn advies is om minder vaak te gaan of inplaats van één uur een half uur af te boeken. Zo bespaar je wat geld voor andere leuke dingen in het leven, want wat nu gevraagd wordt dat gaat mijn pet te boven.
Maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die, die hoge prijzen voor lief nemen, en gewoon naar de hoeren gaan. Als iedereen thuis blijft gaan de prijzen van zelf naar beneden. Ik heb die hoge prijzen er niet voor over, kan je inderdaad andere leuke dingen voor doen of kopen.
 
Toch mooi om te zien dat ik niet de enige ben die klaagt over de hoge prijzen. 200 per uur is gewoon te veel geld en zeker als je nog wat extra's wilt ben je makkelijk 300 euro kwijt. Mijn advies is om minder vaak te gaan of inplaats van één uur een half uur af te boeken. Zo bespaar je wat geld voor andere leuke dingen in het leven, want wat nu gevraagd wordt dat gaat mijn pet te boven.
Als je geen 200€/uur wil betalen ga er dan niet heen. Ga dan naar een goedkopere dames genoeg toch ? En iedereen gaat en staat waar hij graag wilt ? Ongeacht de prijzen
 
Laatst bewerkt:
How simpel
Maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die, die hoge prijzen voor lief nemen, en gewoon naar de hoeren gaan. Als iedereen thuis blijft gaan de prijzen van zelf naar beneden. Ik heb die hoge prijzen er niet voor over, kan je inderdaad andere leuke dingen voor doen of kopen.
Oke. Blijf lekker thuis joh. Daar ligt niemand wakker van.
Of wordt creatiever en regel zelf meiden, bezoek een gangbang. Dat is ook niet zo duur. Ga op een surfkamp van de zomer( hoorde van mijn dochter 30 meiden en 6 jongens , die hadden feest).
Klagen en zagen over prijzen heeft geen zin.
 
How simpel

Oke. Blijf lekker thuis joh. Daar ligt niemand wakker van.
Of wordt creatiever en regel zelf meiden, bezoek een gangbang. Dat is ook niet zo duur. Ga op een surfkamp van de zomer( hoorde van mijn dochter 30 meiden en 6 jongens , die hadden feest).
Klagen en zagen over prijzen heeft geen zin.
Dus als straks bv 400 of 500€/h de norm is ben je nog altijd akkoord met die prijs misschien wel voor een belabberde service?
 
Als je niet geen 200€/uur wil betalen ga er dan niet heen. Ga dan naar een goedkopere dames genoeg toch ? En iedereen gaat en staat waar hij graag wilt ? Ongeacht de prijzen

Goedkopere dames genoeg? Kijk maar op kinky.nl dan zie je wel.
Iedereen zeikt ook over de hoge brandstofprijzen, energieprijzen, boodschappen, noem maar op.
Daar zeg je dit soort dingen toch ook niet tegen?
 
Dus als straks bv 400 of 500€/h de norm is ben je nog altijd akkoord met die prijs misschien wel voor een belabberde service?

Ja, dan ga je maar lekker een crackhoertje neuken als de prijs te hoog is. Daar betaal je dan ook wellicht 150 euro per uur dan voor, maar jah.
Zij moeten ook coke kunnen snuiven etc.
Dus is volkomen normaal!
 
Ja, dan ga je maar lekker een crackhoertje neuken als de prijs te hoog is. Daar betaal je dan ook wellicht 150 euro per uur dan voor, maar jah.
Zij moeten ook coke kunnen snuiven etc.
Dus is volkomen normaal!
Ik neuk ten eerste geen "crackhoertje" en ten tweede ik betaal 120€/h voor een mooie dame waar ik ten minste een super service krijg betaal jij maar 200€ of meer voor uw zak te lossen en bey bey de deur uit.
 
How simpel

Oke. Blijf lekker thuis joh. Daar ligt niemand wakker van.
Of wordt creatiever en regel zelf meiden, bezoek een gangbang. Dat is ook niet zo duur. Ga op een surfkamp van de zomer( hoorde van mijn dochter 30 meiden en 6 jongens , die hadden feest).
Klagen en zagen over prijzen heeft geen zin.
ik klaag niet, ik geef alleen weer hoe ik er over denkt.
 
Maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die, die hoge prijzen voor lief nemen, en gewoon naar de hoeren gaan. Als iedereen thuis blijft gaan de prijzen van zelf naar beneden. Ik heb die hoge prijzen er niet voor over, kan je inderdaad andere leuke dingen voor doen of kopen.
Ik snap de wandelaars niet zo die klagen om de prijzen, dan denk ik bij mezelf je gaat toch ook niet naar een winkel om te klagen over de prijzen? Waarom hou je het dan niet gewoon op gratis seks? Tegenwoordig scharrelen bijna alle vrouwen gratis rond ? Kan ook aan mij liggen hoor maar ik lees hier echt veel gezeur op dit forum .. like ga dan voor een gratis FWB ? Zat vrouwen die daar voor open staan
 
Ik snap de wandelaars niet zo die klagen om de prijzen, dan denk ik bij mezelf je gaat toch ook niet naar een winkel om te klagen over de prijzen? Waarom hou je het dan niet gewoon op gratis seks? Tegenwoordig scharrelen bijna alle vrouwen gratis rond ? Kan ook aan mij liggen hoor maar ik lees hier echt veel gezeur op dit forum .. like ga dan voor een gratis FWB ? Zat vrouwen die daar voor open staan
volgens mij klaag ik niet, ik geef alleen mijn mening weer, en zeg dat, ik dat er niet voor over hebt. En inderdaad, er lopen genoeg vrouwen die je gratis kan beminnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap de wandelaars niet zo die klagen om de prijzen, dan denk ik bij mezelf je gaat toch ook niet naar een winkel om te klagen over de prijzen? Waarom hou je het dan niet gewoon op gratis seks? Tegenwoordig scharrelen bijna alle vrouwen gratis rond ? Kan ook aan mij liggen hoor maar ik lees hier echt veel gezeur op dit forum .. like ga dan voor een gratis FWB ? Zat vrouwen die daar voor open staan
Als je geen geklaag wil lezen moet je een andere topic gaan zoeken want in deze topic zul je veel geklaag lezen. Hier is deze topic ook voor gemaakt over de vreemde prijzen die vrouwen tegenwoordig vragen en daar hoort klagen nou eenmaal bij.
 
Als je geen geklaag wil lezen moet je een andere topic gaan zoeken want in deze topic zul je veel geklaag lezen. Hier is deze topic ook voor gemaakt over de vreemde prijzen die vrouwen tegenwoordig vragen en daar hoort klagen nou eenmaal bij.
Stel je nou voor dat alle dvps uit nederland zouden samenzweren om hun prijzen omhoog te doen dat zou pas klote zijn denk ik 😂😂 wees dankbaar zou ik zeggen! Voor de diensten die ze verlenen.

Gezeur heel de dag over prijzen bruh dan moet je tinder downloaden en gratis los gaan.
 
Stel je nou voor dat alle dvps uit nederland zouden samenzweren om hun prijzen omhoog te doen dat zou pas klote zijn denk ik 😂😂 wees dankbaar zou ik zeggen! Voor de diensten die ze verlenen.

Gezeur heel de dag over prijzen bruh dan moet je tinder downloaden en gratis los gaan.
Dat samenzweren gebeurt al kijk maar naar jullie prijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan