Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vluggertje 120
Is er dus eentje die niet van korte bezoeken houd, ik weet het dus niet , maar zou zo maar kunnen zijn als je belt en voorstelt het meest gebruikelijke tarief van 150 uur dat je kunt komen, alleen moet je misschien wel bijlappen voor het een en ander, denk overigens dat het bij 200 ook bijlappen is voor sommige dingen.
Het is wel een stoot waard, volgens mij.
 
Dit zijn ook vreemde prijzen, wel vooraf via bank betalen of met paysafe card ticket ?????


 
Veel dames die hier korte tijd zitten en slecht Engels spreken hebben geen tijd voor bezichtiging van panden en afstruinen van funda. Een van de dames die ik bezocht had gedoe met de buren en appartement. Gevolg is dat ze daar nu niet meer kan ontvangen en wellicht maand huur 1500 en wellicht borg 3000 kwijt is. Dat moet wel weer ergens terug verdiend worden.
Een gemiddelde dame verdient 600 per dag × 30 dagen 18000 Euro per maand. Tel uit je winst, dus 1500 huur per maand kan ze makkelijk betalen. Met andere woorden het zijn gewoon geldwolven.
 
Een gemiddelde dame verdient 600 per dag × 30 dagen 18000 Euro per maand. Tel uit je winst, dus 1500 huur per maand kan ze makkelijk betalen. Met andere woorden het zijn gewoon geldwolven.
Ik Verwacht niet dat alles wat ze verdienen ze zelf in hun zak steken. Ik heb goed contact met DVP die soms bij een privéhuis werkte…. Daar was haar percentage net 30% van de opbrengst.
Daarnaast maak je, denk ik, ook een denkfout dat DVP's 30 dagen per maand werken en elke dag €600 ophalen….

de realiteit is iets minder rooskleurig vrees ik
 
Ik Verwacht niet dat alles wat ze verdienen ze zelf in hun zak steken. Ik heb goed contact met DVP die soms bij een privéhuis werkte…. Daar was haar percentage net 30% van de opbrengst.
Daarnaast maak je, denk ik, ook een denkfout dat DVP's 30 dagen per maand werken en elke dag €600 ophalen….

de realiteit is iets minder rooskleurig vrees ik
Hou het op 300 per dag en 20 dagen per maand dan kom je denk ik meer in de richting haal daar dan 1500 huur van af en dan hou je 4500 over , als ze dat achter de kassa konden verdienen deden ze het daar wel dus het is ze van harte gegund wat mij betreft
 
Hou het op 300 per dag en 20 dagen per maand dan kom je denk ik meer in de richting haal daar dan 1500 huur van af en dan hou je 4500 over , als ze dat achter de kassa konden verdienen deden ze het daar wel dus het is ze van harte gegund wat mij betreft
Dat is idd een redelijke inschatting voor een dame die privé ontvangt. Bij een privehuis ga je dit als DVP niet snel verdienen.

Ik kom zelf regelmatig bij een dame die een tweede eigen appartement heeft waar ze klanten ontvangt. Die appartementjes betaal je echt geen €1500 voor, dus die houdt wel meer over denk ik….

En je moet ook nog bedenken dat je vaste kosten hebt…. Condooms, glijmiddel, lingerie ?
 
Bij een privehuis ga je dit als DVP niet snel verdienen.
Een DVP bij een privéhuis vertelde me laatst over een van de andere dames. Op de website wordt ze 'volslank' genoemd, en de foto's zijn zo genomen dat je de indruk krijgt dat ze gewoon een curvy dame is. Leuk koppie ook. In werkelijkheid blijkt ze moddervet en lopen mannen boos weg als ze haar zien. Toch zou ze elke dag met 800 à 900 euro netto naar huis gaan. Hoe dan? Nou, ze vragen daar flink extra voor anaal, en die dame laat zich urenlang de ganse dag in d'r kont neuken. :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Een DVP bij een privéhuis vertelde me laatst over een van de andere dames. Op de website wordt ze 'volslank' genoemd, en de foto's zijn zo genomen dat je de indruk krijgt dat ze een gewoon een curvy dame is. Leuk koppie ook. In werkelijkheid blijkt ze moddervet en lopen mannen boos weg als ze haar zien. Toch zou ze elke dag met 800 à 900 euro netto naar huis gaan. Hoe dan? Nou, ze vragen daar flink extra voor anaal, en die dame laat zich urenlang de ganse dag in d'r kont neuken. :ROFLMAO:
Een gat in de markt dus.
 
Ik Verwacht niet dat alles wat ze verdienen ze zelf in hun zak steken. Ik heb goed contact met DVP die soms bij een privéhuis werkte…. Daar was haar percentage net 30% van de opbrengst.
Daarnaast maak je, denk ik, ook een denkfout dat DVP's 30 dagen per maand werken en elke dag €600 ophalen….

de realiteit is iets minder rooskleurig vrees ik
Ik heb het over prive-ontvangst en geen privéhuis en er zijn wel degelijk DVP'S die elke dag werken of minimaal 5 a 6 dagen in de week werken. En ja er zijn ook DVP'S die minder werken maar die verdienen zoveel geld dat ze het zich kunnen permitteren om minder te werken.
Maar mijn punt is waarom moeten wij de wandelaars de hoofdprijs betalen, vroeger kon je voor 100 euro een uur seks krijgen nu betaal je het dubbele. Hebzucht kent geen grenzen.
 
De prijs van 12 uur is aangepast, maar nog klopt het niet
Eigenlijk spreek ze alleen over geen vluggertje ,maar over eten en drinken ,dat zal ik dan wel hier op de hoek doen en daar een scharrel meepikken is veel goedkoper ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan