Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb goed contact met DVP die soms bij een privéhuis werkte…. Daar was haar percentage net 30% van de opbrengst.
Soms snap ik die vrouwen niet,om zoveel te gaan inleveren aan het huis..Ik ken een vrouwtje die ontvangt gewoon bij haar thuis..die heeft elke dag 2 klanten van 1 uur voor 150 euro. Meer klanten doet ze ook niet. En dit voor 5 dagen per week.
300x5 1500 x 4 6000 euro netto per maand.Tel uit je winst. Dus eigenlijk werkt ze maar 10 uur per week.
 
Soms snap ik die vrouwen niet,om zoveel te gaan inleveren aan het huis..Ik ken een vrouwtje die ontvangt gewoon bij haar thuis..die heeft elke dag 2 klanten van 1 uur voor 150 euro. Meer klanten doet ze ook niet. En dit voor 5 dagen per week.
300x5 1500 x 4 6000 euro netto per maand.Tel uit je winst. Dus eigenlijk werkt ze maar 10 uur per week.

Moeten wij als man eens gaan proberen ??
 
de foto's zijn zo genomen dat je de indruk krijgt dat ze een gewoon een curvy dame is. Leuk koppie ook. In werkelijkheid blijkt ze moddervet en lopen mannen boos weg als ze haar zien.
Ik heb hetzelfde meegemaakt op de foto's leek ze een mooi lichaam te hebben maar in werkelijkheid was ze moddervet. Ik kreeg voor het eerst te maken met erectieproblemen ?
 
Ik heb het over prive-ontvangst en geen privéhuis en er zijn wel degelijk DVP'S die elke dag werken of minimaal 5 a 6 dagen in de week werken. En ja er zijn ook DVP'S die minder werken maar die verdienen zoveel geld dat ze het zich kunnen permitteren om minder te werken.
Maar mijn punt is waarom moeten wij de wandelaars de hoofdprijs betalen, vroeger kon je voor 100 euro een uur seks krijgen nu betaal je het dubbele. Hebzucht kent geen grenzen.
Ik ging van een 5 daagse werkweek uit een stratenmaker die op zaterdag overwerkt verdient ook meer als zijn collega die dat niet doet nietwaar?
Mijn berekening is niet wetenschappelijk onderbouwd maar gebaseerd op 35 jaar ervaring op wandelgebied , ik ben in clubs geweest waar er op 5 dames misschien 3 klanten waren en ik de enige was die een uur naar "boven" ging tot er een uur voor sluitingstijd ineens iemand binnenkwam die met 3 vrouwen tegelijk het bubbelbad in dook en de ene fles champagne na de ander aan liet rukken
In privé huizen was/ ben ik in 75% van de gevallen de enige klant wat ik opmaak uit het feit dat de mooiste kamer van het huis in verreweg de meeste gevallen gewoon beschikbaar is op het moment dat ik er ben
Raamprostitutie druk ? Op vrijdag en zaterdagavond ja , moet je eens op een dinsdagmiddag kijken , dan kan je een kanon afschieten in de meeste wandelgebieden zeker als het tegen het eind van het salaris is en de mensen nog een stuk maand over hebben

Prostitutie is net als vissen, soms zit je de hele dag voor lul te wachten op klanten die niet komen soms heb je al beet als je je hengel nog niet uitgegooid hebt
Je kan niet simpelweg het aantal beschikbare uren vermenigvuldigen met het uurloon om iemands inkomen te berekenen , de helft van de tijd zitten ze te wachten en de andere helft komen ze lichaamsopeningen te kort om aan de vraag te voldoen
 
Prostitutie is net als vissen, soms zit je de hele dag voor lul te wachten op klanten die niet komen soms heb je al beet als je je hengel nog niet uitgegooid hebt
Je kan niet simpelweg het aantal beschikbare uren vermenigvuldigen met het uurloon om iemands inkomen te berekenen , de helft van de tijd zitten ze te wachten en de andere helft komen ze lichaamsopeningen te kort om aan de vraag te voldoen
Maar dat halen ze de dagen daarna wanneer er veel klanten zijn dik in. En natuurlijk zijn er verschillen tussen de dames, een knappe dame heeft nu eenmaal meer klanten dan een minder aantrekkelijke dame maar die werken dan ook langer door en hebben extra service waardoor ze uiteindelijk goed verdienen.
 
Soms snap ik die vrouwen niet,om zoveel te gaan inleveren aan het huis..Ik ken een vrouwtje die ontvangt gewoon bij haar thuis..die heeft elke dag 2 klanten van 1 uur voor 150 euro. Meer klanten doet ze ook niet. En dit voor 5 dagen per week.
300x5 1500 x 4 6000 euro netto per maand.Tel uit je winst. Dus eigenlijk werkt ze maar 10 uur per week.
Ik denk dat het met veiligheid en privacy redenen te maken heeft, in een club voel je je als vrouw zijnde denk ik een stuk veiliger omdat er beveiliging aanwezig is, met thuisontvangst loop je ook nog eens de kans dat bekenden en de buren in de gaten krijgen wat je aan het doen bent. Dat lijkt me ook niet echt fijn voor een vrouw.
 
Laatst bewerkt:
De prijzen zijn overigens nauwelijks gestegen gedurende de laatste 20 jaar
Bij de ramen hebben ze bij de invoering van de Euro een aardige verhoging ingevoerd weliswaar maar sindsdien zijn ze niet meer gestegen
Vroeger toen ik zelf wat meer te besteden had ging ik vaak naar een club ,dan was ik 300 gulden voor een uur kwijt , nu kan je in dat soort gelegenheden voor 150 Euro terecht afhankelijk van waar je gaat natuurlijk maar vroeger ging ik ook niet naar de chique gentleman clubs toe
Dat is hetzelfde wat je betaalt voor een dame die op Kinky adverteert met gejatte foto's van 10 jaar oud die in een vooroorlogse portiekwoning ontvangt en dan mag je nog afwachten of je bij aankomst in de straat wel het huisnummer krijgt
 
Nou van gemiddeld €60/ €70 per half uur naar een slordige €100/ €120 noem ik toch wel een aardige prijsstijging hoor.
Het zal misschien in clubs en op uurbasis niet zoveel verschillen maar ik ben meer van de half uurtjes. Dat ik een uur ben gebleven is best lang geleden.
 
Nou van gemiddeld €60/ €70 per half uur naar een slordige €100/ €120 noem ik toch wel een aardige prijsstijging hoor.
Het zal misschien in clubs en op uurbasis niet zoveel verschillen maar ik ben meer van de half uurtjes. Dat ik een uur ben gebleven is best lang geleden.
Prive ontvangst is flink gestegen sommige dames vragen zelfs 150 voor een half uur.
 
Nou van gemiddeld €60/ €70 per half uur naar een slordige €100/ €120 noem ik toch wel een aardige prijsstijging hoor.
Het zal misschien in clubs en op uurbasis niet zoveel verschillen maar ik ben meer van de half uurtjes. Dat ik een uur ben gebleven is best lang geleden.
In Amsterdam was het twee jaar voor corona al 100/150 voor een half uur / uur voor prive ontvangst.
 
Alkmaar, de ramen, van 35 naar 50.
Was Alkmaar 35 dan ? dat wist ik niet , in de Doublet gaan ze nu uit wat ik links en rechts hoor naar 40 Euro dat was al jaren 35 dus dat kan ik geen spectaculaire stijging noemen
Bij de privé dames op Kinky waar ik zelf geen ervaring mee heb overigens zie je inderdaad dat 150 per uur het nieuwe normaal wordt , dat is duurder dan in de meeste privéhuizen en dat is best wel vreemd eigenlijk omdat het me niet lijkt dat de kwaliteit ook beter is
Het is helemaal vreemd als je ziet dat je in een toko als villa Weizicht ( waar ik ook nog nooit geweest ben maar die wel op mijn lijstje staat) voor 135 terecht kan , je betaalt dan wel intree maar daar krijg je ook wat voor

Misschien zijn de prijzen wel stil blijven staan vanwege de invasie van oost Europese dames pak hem beet 20 jaar geleden ? Groter aanbod bij gelijkblijvende vraag of zoiets , en dat dat nu gestabiliseerd is weer , ik geef mijn bek ook maar een gooi hoor
Als de klanten het teveel vinden gaan ze op den duur minder vaak of korter en dan zal de prijs zich vanzelf aanpassen naar wat de consument er wel voor over heeft
 
Was Alkmaar 35 dan ? dat wist ik niet , in de Doublet gaan ze nu uit wat ik links en rechts hoor naar 40 Euro dat was al jaren 35 dus dat kan ik geen spectaculaire stijging noemen
Bij de privé dames op Kinky waar ik zelf geen ervaring mee heb overigens zie je inderdaad dat 150 per uur het nieuwe normaal wordt , dat is duurder dan in de meeste privéhuizen en dat is best wel vreemd eigenlijk omdat het me niet lijkt dat de kwaliteit ook beter is
Het is helemaal vreemd als je ziet dat je in een toko als villa Weizicht ( waar ik ook nog nooit geweest ben maar die wel op mijn lijstje staat) voor 135 terecht kan , je betaalt dan wel intree maar daar krijg je ook wat voor

Misschien zijn de prijzen wel stil blijven staan vanwege de invasie van oost Europese dames pak hem beet 20 jaar geleden ? Groter aanbod bij gelijkblijvende vraag of zoiets , en dat dat nu gestabiliseerd is weer , ik geef mijn bek ook maar een gooi hoor
Als de klanten het teveel vinden gaan ze op den duur minder vaak of korter en dan zal de prijs zich vanzelf aanpassen naar wat de consument er wel voor over heeft
Ik moet er wel bij zeggen dat ik voornamelijk op Kinky en Sexjobs kijk. En daar gaan de prijzen door het dak, echt abnormaal en in een heel rap tempo.
 
Ik moet er wel bij zeggen dat ik voornamelijk op Kinky en Sexjobs kijk. En daar gaan de prijzen door het dak, echt abnormaal en in een heel rap tempo.
Vraag en aanbod. Zolang we nog massaal in de rij staan om dikke bedragen af te tikken voor sommige dames zal dit niet veranderen. 200 per uur lijkt wel een soort nieuwe standaard en extra betalen voor extra's wordt ook steeds gekker uitgebouwd.
 
Vraag en aanbod. Zolang we nog massaal in de rij staan om dikke bedragen af te tikken voor sommige dames zal dit niet veranderen. 200 per uur lijkt wel een soort nieuwe standaard en extra betalen voor extra's wordt ook steeds gekker uitgebouwd.
Ja eens, daarom ben ik adressen en contacten aan het verzamelen die nog de oude prijzen hanteren. Ze zijn er wel, maar je moet goed zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan