Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraag en aanbod. Zolang we nog massaal in de rij staan om dikke bedragen af te tikken voor sommige dames zal dit niet veranderen. 200 per uur lijkt wel een soort nieuwe standaard en extra betalen voor extra's wordt ook steeds gekker uitgebouwd.
Het aanbod van dames is flink gestegen de laatste jaren. Je zou zeggen hoe meer dames hoe goedkoper de prijzen maar nee het tegenovergestelde is waar.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het topsegment dames wel knapper geworden de laatste jaren met vergeleken 20 jaar geleden. En misschien trekken de andere dames zich daaraan op.
 
Het aanbod van dames is flink gestegen de laatste jaren. Je zou zeggen hoe meer dames hoe goedkoper de prijzen maar nee het tegenovergestelde is waar.
Dat is met name omdat de bereidheid om de hoofdprijs te betalen er is. In Duitsland moeten ze het voor de helft doen, en dat verklaart meteen het aanbod in NL.
 
Ik zie nu ook diverse advertenties met 30 min: 80; 45 min: 100; 1 uur: 150.
Sturen ze er bewust op aan dat de klanten voor de 45 minuten gaan? Is natuurlijk wel makkelijk plannen wanneer je op het hele uur ontvangt, dan heb je steeds een kwartier tussen de klanten.
 
Huurprijzen, je zou verbaasd zijn wat er soms betaald wordt. Een, helaas gestopte, Dame betaalde 3000,= pm voor een appartement in een best wel slechte buurt. Toegeven, het appartement was prachtig. Later in een ander stuk van onze hoofdstad had ze wat kleiners, wat een beetje goedkoper was. Maar niet veel goedkoper. Nu stelde ze ook hoge eisen aan het appartement; "Ik moet er wel mijn cliënten kunnen ontvangen". Nou je kon er van de grond eten hoor.

Nu lijkt dat erg veel, wat het ook is, maar met 20 klanten in de maand heb je de huur er uit. Dat is minder dan één klant per dag. Laten we zeggen dat je drie klanten per dag doet á 150,=. En laten we aannemen dat je 20 dagen van die maand werkt. Dan kom ik uit op 9000,= per maand. Daar gaan de advertenties van Kinky vanaf, en de andere onkosten. Een echt goede en gewilde Dame hoeft zich ook heus niet suf te adverteren. Zelfs met een hoge huur kun je een prima boterham verdienen in deze business.
 
Huurprijzen, je zou verbaasd zijn wat er soms betaald wordt. Een, helaas gestopte, Dame betaalde 3000,= pm voor een appartement in een best wel slechte buurt. Toegeven, het appartement was prachtig. Later in een ander stuk van onze hoofdstad had ze wat kleiners, wat een beetje goedkoper was. Maar niet veel goedkoper. Nu stelde ze ook hoge eisen aan het appartement; "Ik moet er wel mijn cliënten kunnen ontvangen". Nou je kon er van de grond eten hoor.

Nu lijkt dat erg veel, wat het ook is, maar met 20 klanten in de maand heb je de huur er uit. Dat is minder dan één klant per dag. Laten we zeggen dat je drie klanten per dag doet á 150,=. En laten we aannemen dat je 20 dagen van die maand werkt. Dan kom ik uit op 9000,= per maand. Daar gaan de advertenties van Kinky vanaf, en de andere onkosten. Een echt goede en gewilde Dame hoeft zich ook heus niet suf te adverteren. Zelfs met een hoge huur kun je een prima boterham verdienen in deze business.
Ja maar je ziet ook steeds meer dat 3 of 4 dames samen een appartement huren. Dan valt 2000 euro per maand waar je echt wel een aardig appartement voor kan vinden best wel mee. Allemaal 500. Vaak vinden ze dit ook nog gezelliger en veiliger dan in hun eentje op een kamer.
 
Ja maar je ziet ook steeds meer dat 3 of 4 dames samen een appartement huren. Dan valt 2000 euro per maand waar je echt wel een aardig appartement voor kan vinden best wel mee. Allemaal 500. Vaak vinden ze dit ook nog gezelliger en veiliger dan in hun eentje op een kamer.
Dat is idd de beste manier. En dan de boeker er uit kicken.

Met 3 of 4 meiden in eenhuis kan het echt nagenoeg nooit onveilig worden. Verhalen waarbij het hakmes in je rug gestoken wordt voordat je de deur naar de andere kamer bereikt hebt lijken me meer iets voor films over prostitutie.

En sowieso, wat zou een boeker die niet eens in het hotel zit daar dan aan kunnen doen wat je vriendin die op de kamer naast je zit niet kan doen?
 
DVP zijn helaas te duur geworden 250,200,150 euro per uur, en dan mag je bij vele voor dat geld 1 x klaarkomen en wil je meerdere shotjes lozen dan moet je bij betalen, aan de andere kant van de wereld kun je voor hetzelfde geld 2 à 3 dagen een heerlijk kutje volpompen. Waarom zijn vele mannen toch bereid om zulke bedragen te betalen, ben er ook af en toe schuldig aan als de nood hoog is moet de druk van de ketel af, spaar het geld uit en als je kan vlieg naar: Brazilië, Colombia, Thailand, Filipijnen.
 
Soms is het beter om 200 euro of 250 euro voor een ruim uur te betalen en te weten dat het gewoon pure pse en gfe is dan 150 voor een uur en uit te komen bij iemand die daar ligt als een makke pop of iemand die geen deftig Nederlands kan. Ik kies voor kwaliteit boven kwantiteit. Geloof me soms is er wel een degelijk verschil! En wat prijzen betreft hier in België vragen veel meiden op onlyfans 100 euro voor een kwartier virtuele seks of 300 euro voor een etentje zonder intiem. Wie is er dan geschift!
 
Belachelijke prijzen idd. Maar zo lang er mensen 200 of meer per uur betalen, blijven ze het vragen. Zelfs al heb je genoeg geld is 200 euro voor een keertje(of twee) klaarkomen te veel geld, vind ik. In Spanje heb je voor 100 per uur de lekkerste vrouwen. En zeg nou eerlijk, in welke branch verdienen mensen 100 per uur? Dan moet je toch al een heeeel behoorlijke baan hebben.
 
En vergelijking maken met andere landen is helemaal krom. Voor corona kwam in vaak in Hongarije. Daar naai je mooie jonge strakke meiden voor 50€. Maar daar is de leefstandaard ook anders als hier.
 
Ten eerste zou 'voor hoeveel ze hun kontje willen verkopen', niet 'voor hoeveel ze hun pik willen verkopen' moeten zijn?. Ik neem aan dat de vrouwen wel hetero zijn, die mannen ontvangen.:)

Laten we eens kijken wat de vrouwen zouden verdienen als ze hier gewoon zouden werken. Dan gaan we uit van het minimumloon als ze starten bij een bedrijf. Dat zou dan rond de 10,50 per uur zijn. We gaan er ook van uit dat de vrouwen het vrijwillig doen. Bij raamontvangst en privehuizen hebben ze natuurlijk ook de raamhuur en bijkomende kosten maar de meeste vrouwen die thuisontvangst doen hebben geen bijkomende kosten. Er belet ze meestal niets om in loondienst te gaan. Ze willen over het algemeen snel en veel, heel veel geld verdienen. Daarom kiezen ze ook voor Nederland. Je zou het zelfs makkelijk geld kunnen noemen. Er zitten natuurlijk risico's aan verbonden maar je kan je klanten best een beetje uitzoeken en de risico's minimaliseren.

Als ze 3 klanten per dagen zouden ontvangen, verdienen ze 600 euro voor 3 uurtjes werk, 15 uur per week werken en 18k per maand verdienen. Dat is niet misselijk.

Misschien ligt het ook een beetje aan de leeftijden van de mensen, als je 60 bent, ben je eerder bereid 200 te betalen voor een dame van 20 jaar, dan als je 25 bent?
Is puur mijn visie, misschien ben ik ook een beetje biased.:)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan