Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hebzucht hebben de meeste aanbieders, niet alleen die op Kinky.

Maar ik blijf erbij dat deze branche dusdanig obscuur en gesloten is dat allerlei theorieën die normaal voor marktwerking gelden, nu niet opgaan, dan krijg je dit.

In dat opzicht hebben werkgevers vaak dezelfde instelling. Het kost vakbonden behoorlijk wat moeite om een reële loonsverhoging voor de werknemers te verkrijgen...
Serieus? Vakbonden maken dan de lonen hoger, zodat alles weer duurder wordt, en voila, we lopen opnieuw achter. En de industriële activiteiten worden onbetaalbaar en vluchten naar landen waar het goedkoper produceren is. Zet er nog een Trump bij, en het spel is compleet.

In België volgen de lonen trouwens automatisch de indexverhogingen.

Hebzucht hebben de meeste aanbieders, niet alleen die op Kinky.

Maar ik blijf erbij dat deze branche dusdanig obscuur en gesloten is dat allerlei theorieën die normaal voor marktwerking gelden, nu niet opgaan, dan krijg je dit.
Op zich is sekswerk net als alle andere branches het draait om geld verdienen. Heeft de dame niet genoeg klanten dan gaan de prijzen omlaag heeft ze genoeg klanten dan vraagt ze meer. Het probleem nu is dat ze allemaal tegelijk stijgen waardoor ze jullie op het blok zetten van graag of niet.

Op zich is sekswerk net als alle andere branches het draait om geld verdienen. Heeft de dame niet genoeg klanten dan gaan de prijzen omlaag heeft ze genoeg klanten dan vraagt ze meer. Het probleem nu is dat ze allemaal tegelijk stijgen waardoor ze jullie op het blok zetten van graag of niet.
Zou het niet kunnen dat veel dames simpelweg vinden dat hun diensten meer waard zijn? Er is geen norm en ook geen vaste prijs voor dit werk. Intimiteit en seksuele diensten laten zich nu eenmaal niet in geld uitdrukken. Het is een uiterst persoonlijke keuze, en alleen de dame zelf bepaalt wat dat voor haar waard is.

Persoonlijk vind ik het allesbehalve vanzelfsprekend dat een vrouw intiem met je wil zijn. Voor mij is het dan ook een bijzondere dienst. Ik zou niet eens kunnen zeggen wat daar een 'passende' prijs voor zou zijn.

Uiteindelijk bepalen de dames hun tarieven, en het is aan de klant om daar wel of niet mee akkoord te gaan. Vind je het te duur? Dan doe je het niet en besteed je je geld ergens anders aan.

Uiteindelijk bepalen de dames hun tarieven, en het is aan de klant om daar wel of niet mee akkoord te gaan. Vind je het te duur? Dan doe je het niet en besteed je je geld ergens anders aan.
Ik voel mij echt benadeeld door die dure prijzen. Sociaal onrechtvaardig. Wordt het niet tijd dat de politiek de 'sterkste schouders' extra belast en dit via een waardebon doorsluist naar de zwakkeren in onze maatqschappij om de dvp's te kunnen blijven betalen? :ROFLMAO:

Ik voel mij echt benadeeld door die dure prijzen. Sociaal onrechtvaardig. Wordt het niet tijd dat de politiek de 'sterkste schouders' extra belast en dit via een waardebon doorsluist naar de zwakkeren in onze maatqschappij om de dvp's te kunnen blijven betalen? :ROFLMAO:
Wel ja, dat is nu nog eens een verdedigbaar standpunt. En meteen dan ook voor iedereen een waardebon voor een Bentley en een Rolex :)

Raar ook wel dat er nog geen enkele dvp op het idee gekomen is om geneeskunde te studeren, zodat haar klanten de gemaakte kosten kunnen inbrengen in de ziekteverzekering.
Ja! Neuken op andermans kosten!
Dubbel lekker!
Neuken op andermans kosten én met andermans vrouw.
Drie keer zo lekker! :giggle:

In een privehuis bepaald het privehuis het tarief niet de dames. Bij prive-ontvangst kunnen de dvp's vragen wat ze willen.
Mwah, gedeeltelijk waar. Privéhuis bepaalt het basis tarief, extra's bepalen de dames zelf.

En dan ligt het ook nog aan het concept, want bij sommige privéhuizen huren dames een kamer en bepalen zelf het tarief.

Zou het niet kunnen dat veel dames simpelweg vinden dat hun diensten meer waard zijn? Er is geen norm en ook geen vaste prijs voor dit werk. Intimiteit en seksuele diensten laten zich nu eenmaal niet in geld uitdrukken. Het is een uiterst persoonlijke keuze, en alleen de dame zelf bepaalt wat dat voor haar waard is.

Persoonlijk vind ik het allesbehalve vanzelfsprekend dat een vrouw intiem met je wil zijn. Voor mij is het dan ook een bijzondere dienst. Ik zou niet eens kunnen zeggen wat daar een 'passende' prijs voor zou zijn.

Je vindt het niet vanzelfsprekend voor 100 € maar voor bijvoorbeeld 300€ wel.
Dan gaat het toch alleen om zoveel mogelijk geld ?
Kijk , je doet aan betaalde sex , of je doet er niet aan. Dat is pas principieel.

Je vindt het niet vanzelfsprekend voor 100 € maar voor bijvoorbeeld 300€ wel.
Dan gaat het toch alleen om zoveel mogelijk geld ?
Kijk , je doet aan betaalde sex , of je doet er niet aan. Dat is pas principieel.
Het gaat niet om principes, en ook niet om 'zoveel mogelijk geld'. Het gaat om de waarde van een dienst en het tarief dat daarbij past. Mijn werk doe ik ook voor een bepaald inkomen, als ik daaronder moet werken, dan zoeken ze maar iemand anders. Ook mijn eigen diensten vertegenwoordigen voor mij een bepaalde waarde, en die bepaal ik zelf.

Mwah, gedeeltelijk waar. Privéhuis bepaalt het basis tarief, extra's bepalen de dames zelf.

En dan ligt het ook nog aan het concept, want bij sommige privéhuizen huren dames een kamer en bepalen zelf het tarief.
Het gaat hier om het starttarief en niet de extra's en die is aanzienlijk lager bij een privéhuis. Al begint dat ook te veranderen vanwege prive-ontvangst dames die de boel op stelten zetten en de hoofdprijs vragen. Door hun kunnen privehuizen ook mee stijgen met hun prijzen en wordt alles duurder.

Kritiek? Gasten als jij verpesten de sfeer op deze forum. Denken dat elke vorm van niet heiligverklaren van de poes een doodzonde is, afgunst of gierigheid. Want zij en de dames hebben een speciale band die gewone wandelaars nooit zullen ervaren, het is sneu.

Hier gaat het mis op dit forum.
De conclusie dat als je prijs x wilt betalen je haar dan gelijk heilig verklaart.

Dat staat dus nergens. En is ook onzin
Althans voor mij.

Zo kun je iedere discussie hier beter gelijk stoppen.
Ik betaal x wel, jij niet. Punt.
Maar nee hoor, dan ben ik ineens iemand die haar heilig wil verklaren. .

Ik adoreer niemand, ik kijk alleen anders naar de diensten en prijzen.
Dat het veel geld is klopt.
Het is dan ook nogal wat om je benen te spreiden voor iemand die je (misschien) niet eens begeerlijk of aantrekkelijk vindt.
Dus snap ik die uurprijs wel.
Maar vind ik het bedrag te idioot, dan ga ik niet of had ik maar een vaste vriendin moeten nemen,
Daar heb ik niet voor gekozen.
Of de prijs accepteren en minder gaan.
Of net zoveel gaan als vroeger en dan meer kosten voor lief nemen.

Kan allemaal, maar nergens staat dat ik haar daarmee adoreer of heilig verklaar.

Maar goed, als de rest van dit forum vindt dat een prijs accepteren gelijk staat aan haar de hemel inprijzen, dan zal het vast wel zo zijn.

De uurprijs van een privehuis is trouwens ook verneukeratief.
Kosten 140 voor de basis. En dan het pakket extra (pzc, tongzoenen, beffen whatever, geen rare dingen) kost zo 100 euro. Zit je op 240. Dus dat schuurt al lekker aan tegen de privé dames prijs.
En dit is al langer het geval dan 'een paar maanden'.
Dus de privéhuizen ophemelen als redelijk alternatief klopt wat mij betreft niet helemaal.

De uurprijs van een privehuis is trouwens ook verneukeratief.
Kosten 140 voor de basis. En dan het pakket extra (pzc, tongzoenen, beffen whatever, geen rare dingen) kost zo 100 euro. Zit je op 240. Dus dat schuurt al lekker aan tegen de privé dames prijs.
En dit is al langer het geval dan 'een paar maanden'.
Dus de privéhuizen ophemelen als redelijk alternatief klopt wat mij betreft niet helemaal.
Privehuizen zijn wel een redelijk alternatief, als je geen extra's neemt ben je daar goedkoper uit. Verder zijn de extra's van prive ontvangst dames ook niet gratis ze vragen tegenwoordig voor elk scheetje extra geld en dat bovenop het hoge starttarief. Privéhuizen zijn vaak ook betrouwbaarder dan prive-ontvangst. De dames werken legaal spreken de taal en ontvangen je in een nette schone omgeving, dat kun je van prive ontvangst vaak niet zeggen.

Laatst bewerkt:
Serieus? Vakbonden maken dan de lonen hoger, zodat alles weer duurder wordt, en voila, we lopen opnieuw achter. En de industriële activiteiten worden onbetaalbaar en vluchten naar landen waar het goedkoper produceren is. Zet er nog een Trump bij, en het spel is compleet.
Ergens tussen het loon van de werknemer en het eindproduct zit nog een deel winst, waarbij de grootverdieners met minder geen genoegen willen nemen; ze willen immers elk jaar hun bankrekening met een flink bedrag zien groeien.

Privehuizen zijn wel een redelijk alternatief, als je geen extra's neemt ben je daar goedkoper uit. Verder zijn de extra's van prive ontvangst dames ook niet gratis ze vragen tegenwoordig voor elk scheetje extra geld en dat bovenop het hoge starttarief. Privéhuizen zijn vaak ook betrouwbaarder dan prive-ontvangst. De dames werken legaal spreken de taal en ontvangen je in een nette schone omgeving, dat kun je van prive ontvangst vaak niet zeggen.

Het zal voor jou wel kloppen maar ik herken weinig van dit verhaal.

Ten eerste ga ik nooit voor het basispakket. Niet bij privé huis en niet bij ontvangst.
Extra's privehuis zijn onduidelijk, staan nergens vermeld. Dus live op de kamer regelen.
Extra's privé ontvangst staan genoemd als extra prijs of zijn inclusief. Wat bij privé huis nooit zo is.

Dus, als je consequent bent zeg je na de prijsopgave van de privé huis dame: Ik wil alles met je doen voor 35 euro extra.
Dan is een uur 175 en daar kom ik net mee weg.
Als ik meer betaal word ik uitgekotst door de leden van girlsreview, en dat mag natuurlijk absoluut niet gebeuren.

Dat privé ontvangst vaak niet netjes is maak ik eigenlijk nooit mee.
Maar misschien kom ik op de verkeerde plekken (om thuisontvangst lekker te kunnen affikken dus).

Laatst bewerkt:
Verder zijn de extra's van prive ontvangst dames ook niet gratis ze vragen tegenwoordig voor elk scheetje extra geld en dat bovenop het hoge starttarief.
Er zijn zeker nog dames die all in prijzen hanteren. Die bezoek ik, dames die overal extra voor vragen sla ik over.
De dames werken legaal spreken de taal
De taal vind ik niet zo interessant, in het Engels redden dame en ik het ook prima.
en ontvangen je in een nette schone omgeving, dat kun je van prive ontvangst vaak niet zeggen.
Ik ben nog nooit in een bouwval terechtgekomen in de privé ontvangst. Twee latina's die ik ooit bezocht daarvan was het wel minder maar acceptabel. Met mijn Oost-Europese schatjes is het altijd wel op orde 👌

Er zijn zeker nog dames die all in prijzen hanteren. Die bezoek ik, dames die overal extra voor vragen sla ik over.
Nog wel maar ze worden steeds minder, kijk maar naar de gemiddelde dvp op kinky ze vragen bijna allemaal geld voor de extra's. Probeer maar eens een nieuwe dame uit en kijk of je de extra's gratis erbij krijgt.
De taal vind ik niet zo interessant, in het Engels redden dame en ik het ook prima.
Veel prive-ontvangst dames spreken de taal niet en kennen geen engels zeker de zuid amerikaanse dames.
Ik ben nog nooit in een bouwval terechtgekomen in de privé ontvangst. Twee latina's die ik ooit bezocht daarvan was het wel minder maar acceptabel. Met mijn Oost-Europese schatjes is het altijd wel op orde 👌
Het is algemeen bekend dat een privehuis beter is als het om schone ontvangst gaat.

Veel prive-ontvangst dames spreken de taal niet en kennen geen engels zeker de zuid amerikaanse dames.
Een van de redenen waarom ik maar weinig latina's bezoek.
Het is algemeen bekend dat een privehuis beter is als het om schone ontvangst gaat.
Recent nog paar x privéhuis bezocht. Stond te tobben aan piepklein wastafeltje. Hing een handdoek en lag een washandje. Mondwater afwezig. In de privé ontvangst pak ik ter plekke een douche en alles om me op te frissen is aanwezig. Ook de raamdames die ik bezoek hebben het op orde. Ook hier klein wastafeltje, maar zo'n grote rol papier om te drogen, listerine standaard aanwezig 👌

Een van de redenen waarom ik maar weinig latina's bezoek.

Recent nog paar x privéhuis bezocht. Stond te tobben aan piepklein wastafeltje. Hing een handdoek en lag een washandje. Mondwater afwezig. In de privé ontvangst pak ik ter plekke een douche en alles om me op te frissen is aanwezig. Ook de raamdames die ik bezoek hebben het op orde. Ook hier klein wastafeltje, maar zo'n grote rol papier om te drogen, listerine standaard aanwezig 👌
Uitzonderingen zijn er altijd maar lees de recensies maar eens goed en je zult zien dat prive-ontvangst niet beter is dan een privehuis. De dames van privehuizen zijn niet voor niets volgeboekt dat is met een goed reden ze scoren gewoon beter op alle vlakken.

Hoe lang gaat deze, in middels zinloze, discussie nog door?
Het al pagina's en dagen lang niet over vreemde prijzen maar of iets wel of niet duur/marktconform is. Moet iedereen nu echt na 10 of meer keer, min of meer het zelfde te hebben gepost, er nog steeds een plasje over doen?

Bekijk bijlage 333967
Toch is dat niet zo. Steeds zijn er weer nieuwe deelnemers.

Uitzonderingen zijn er altijd maar lees de recensies maar eens goed en je zult zien dat prive-ontvangst niet beter is dan een privehuis. De dames van privehuizen zijn niet voor niets volgeboekt dat is met een goed reden ze scoren gewoon beter op alle vlakken.
Waar slaat dit nou toch allemaal op?
Alsof het aantal recensies hier bewijst dat thuisontvangst een soort vuilnisbelt is.
Wat moet ik daarmee?

Mijn ervaringen zijn prima met thuisontvangst.
Wat heb ik dan aan een recensie van harige Harry die het allemaal vies vond?

Privéhuis is oké. Maar niet standaard beter.
Maar goed, in de kern nutteloos om te gaan schermen met recensies.
Die bewijzen vrij weinig.

Terug
Bovenaan Onderaan