Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil alleen zeggen dat 6 uur werken voor een kwartiertje lol niet in verhouding staat met elkaar.
3 a 4 uur werken voor 1 uur genieten. Komt dan gevoelsmatig meer in de richting.

Ik vergelijk het altijd met naar een concert gaan. Een duur kaartje is daar € 100 , maximaal € 150,- maar daar staat dan wel een hele band inclusief technici en andere mensen zich 2 a 3 uur in het zweet te werken. Is toch een andere beleving voor hetzelfde geld.
Ik begrijp je punt even niet
 
Ok dat grappige had ik even niet gezien. Maar het indexcijfer inflatie was ongeveer 10% vergeleken met dezelfde maand het jaar ervoor. Dus dan is een 100% prijsstijging in deze sector wel erg veel. Dat is het enige. Een aantal zullen er geen last van hebben. Maar ik vermoed dat velen het toch wel gaan merken aan minder klantbezoek.
dat is misschien juist wel de reden....kwaliteit boven kwantiteit is ook mijn motto.
 
Sommige dames vragen € 150,- voor 15 min. Als je daar als normaal persoon 6 uur voor moet werken staat dit niet in verhouding tot elkaar.
Andere mensen verdienen misschien deze € 150 in 3 a 4 uur. Als je dan naar een dame gaat die haar service voor € 150 euro aanbied. Dan staat dat al veel beter in verhouding tot elkaar. Gevoelsmatig. Veel beter kan ik het niet uitleggen.
 
Sommige dames vragen € 150,- voor 15 min. Als je daar als normaal persoon 6 uur voor moet werken staat dit niet in verhouding tot elkaar.
Andere mensen verdienen misschien deze € 150 in 3 a 4 uur. Als je dan naar een dame gaat die haar service voor € 150 euro aanbied. Dan staat dat al veel beter in verhouding tot elkaar. Gevoelsmatig. Veel beter kan ik het niet uitleggen.
ja dat snap ik maar dat is toch ieder zijn eigen keus....je hebt toch ook de keus om goedkopere boodschappen te doen bij Lidl of Aldi ipv duurdere boodschappen bij bv AH.

Daar zitten ook grote prijsverschillen. Iedereen bepaalt zelf wat hij/zij met zijn salaris doet.....degene die voor 8u werken minimum loon verdiend (om welke reden dan ook) gaat waarschijnlijk niet bij AH boodschappen doen maar bij Lidl. En diezelfde persoon zal ook voor een minder dure dame kiezen ivm zijn budget en uurloon.

Dat is toch logisch.
 
Sommige dames vragen € 150,- voor 15 min. Als je daar als normaal persoon 6 uur voor moet werken staat dit niet in verhouding tot elkaar.
Andere mensen verdienen misschien deze € 150 in 3 a 4 uur. Als je dan naar een dame gaat die haar service voor € 150 euro aanbied. Dan staat dat al veel beter in verhouding tot elkaar. Gevoelsmatig. Veel beter kan ik het niet uitleggen.
Ennuh die 150,- is ten eerste bruto, ten tweede investeren dames voor een date van 15min natuurlijk veel meer tijd en vergeet niet de tijd die ze kwijt zijn voor en na de date en aan appen dus reken het uurloon dan even uit en andere mensen worden niet betaald om sex te hebben met een vreemde man dus een ander uurloon inderdaad. 🤔
 
Ik betaal niet veel meer dan voorheen. Raamprostitutie wel van 30 naar 40, maar bij een vaste adressen nog steeds 100 tot 150 max. Ik overleg vaak niet eens, maar geef gewoon het geld. Ik heb 1 keer in een geile bui 375 betaald, Naomi Blackhammer. Stond na 15 min weer buiten.
 
Ennuh die 150,- is ten eerste bruto, ten tweede investeren dames voor een date van 15min natuurlijk veel meer tijd en vergeet niet de tijd die ze kwijt zijn voor en na de date en aan appen dus reken het uurloon dan even uit en andere mensen worden niet betaald om sex te hebben met een vreemde man dus een ander uurloon inderdaad. 🤔

Goed om beide perspectieven te belichten.

Als klant ben je nog steeds €150 kwijt voor iets dat 15 min duurt. Dat is nog steeds €10 per minuut. En dat is netto geld, dus bruto nog ff meer.
 
Ik heb het ergens al eens gezegd: het gaat er niet om wat de dame vraagt of bruto/netto verdient, maar wat wij er aan willen besteden.

Mijn baas verdient een mooi veelvoud van wat ik verdien en werkt hij zoveel "harder"? Heeft hij zoveel meer kosten? Dat maakt eigenlijk allemaal niet uit.

Lekt er een kraan in huis, dan kan ik die laten lekken (en op het einde van het jaar een reusachtige waterfactuur betalen) of een loodgieter bestellen die 75€ voorrijkosten rekent en voor een kwartiertje klussen daar nog eens vrolijk 100€ bij doet, plus wat materaal (1 rubberen ringetje) en dan de BTW. En dan soms nog de durf heeft te vragen of het echt wel "op factuur" moet? Als ik dat uitreken dan verdient die man met zijn beroepsschooliploma, die al sinds z'n zestiende aan het werk is, ook een mooi veelvoud van mijn loon en ik heb tot m'n vijfentwintigste moeten studeren. Dan had die man al 10 jaar inkomsten. Dat haal ik nooit meer in.
 
Ik wil alleen zeggen dat 6 uur werken voor een kwartiertje lol niet in verhouding staat met elkaar.
3 a 4 uur werken voor 1 uur genieten. Komt dan gevoelsmatig meer in de richting.

Ik vergelijk het altijd met naar een concert gaan. Een duur kaartje is daar € 100 , maximaal € 150,- maar daar staat dan wel een hele band inclusief technici en andere mensen zich 2 a 3 uur in het zweet te werken. Is toch een andere beleving voor hetzelfde geld.
Sommige mensen hoeven geen 6 uur te werken voor dat kwartier, dat is het verschil
 
Ik denk niet dat klanten gebruik gaan maken van die 15 minuten seks voor 150€ het is meer een trucje van haar om klanten te lokken. Ze vraagt voor een half uur 200 euro ook een belachelijke prijs natuurlijk slaat nergens op. Haar doel is duidelijk ze wil dat je voor de 250 per uur gaat omdat het dan een koopje lijkt vergeleken met de twee andere prijzen. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6957731-camila
 
Laatst bewerkt:
Nee zeker niet. Het aantal klanten die de dames van high class bureaus hebben wordt nogal eens overschat. Ken een dame die ervoor heeft gewerkt en dat houdt bij 1 per 1 a 2 weken wel op
Bij pink sheets vanaf 750 per 2 uur, zou mooi zijn als ze 2 klanten per dag zouden hebben

 
Dat snap ik dat ze dat niet hebben, ik had je post gelezen, maar ze zullen toch wel minstens de helft krijgen, voor 100 kunnen ze beter ergens anders gaan werken
Nee dat krijgen ze niet. En dan heb je 50 euro per uur meer en haal je alle ellende op je zoals adverteren, contact met klanten, fakers (veeeeel fakers). Die 100 is trouwens ook wit, dus alle belastingen zijn betaald.
 
Die truukjes leer je in iedere marketing en advertentiecursus en zie je dagelijks in elke winkelstraat.
De truc is om daar niet voor te vallen en ze slim af te zijn. De dame in kwestie heeft haar prijzen eerder ook al verhoogd zonder veel succes en ze daarna weer verlaagd, nu probeert ze het weer. Ik heb de dame in kwestie al eerder bezocht toen ze nog lagere prijzen hanteerde, de date was niet slecht maar zeker de 250 euro niet waard.
 
Nee dat krijgen ze niet. En dan heb je 50 euro per uur meer en haal je alle ellende op je zoals adverteren, contact met klanten, fakers (veeeeel fakers). Die 100 is trouwens ook wit, dus alle belastingen zijn betaald.
Is wel een 5 jaar geleden dus wellicht is het tegenwoordig iets meer, maar veel meer zeker niet. Dame die ik kan werd verhuurd voor 400 eerste uur en 300 verdere uren
 
De truc is om daar niet voor te vallen en ze slim af te zijn. De dame in kwestie heeft haar prijzen eerder ook al verhoogd zonder veel succes en ze daarna weer verlaagd, nu probeert ze het weer. Ik heb de dame in kwestie al eerder bezocht toen ze nog lagere prijzen hanteerde, de date was niet slecht maar zeker de 250 euro niet waard.
......wat is zou deze dame volgens jou dan waard zijn of een passend uur tarief zijn?

op basis van het hele plaatje dus niet alleen de sex maar ook ontvangst locatie, hygiëne, service etc.
 
Ik weet ook niet waar ik het moet plaatsen in dit forum, dus maar hier. Moet het even kwijt.

Zit ik gisteren weer in de etalage te kijken bij kinky , en zie een leuke dame, in ieder geval de foto's zijn leuk, en denk daar ga ik me eens in verdiepen.

Ik leg eigenlijk alleen contact via WhatsApp, in eerste aanleg, hoe wordt er gereageerd , taalgebruik, planner wel niet aanwezig ,en nog wat meer van die dingen, als een gesprek een beetje op gang komt kun je er veel uithalen, althans dat denk ik zelf dus.

Vraag ik gisteren wat mogen twee uur kosten, krijg ik als antwoord €400, okay kan, maar in de advertentie staat €120 voor een uur, dus ik reageer dat ik beter 2x een uur kan doen, ben ik wat minder euro's kwijt. dan wordt het ruim 2 uur stil, en krijg ik een bericht dat met €400 pzc standaard bij zit.
Nou ben ik wel wat gewend maar in 2 uur € 160 af te tikken voor pzc bovenop de €240 vind ik nogal een vreemde prijs. De dame maar succes gewenst verder, en dat ik nog even door moet sparen, ( Lees tanken, sommige snappen dit ) ;)

Ik denk dat sommige dames de waarde van geld helemaal kwijt zijn, dit is maar een persoonlijke indruk.
Zal toch een kwestie van vraag en aanbod zijn !
Als ze te veel vraagt blijven de klanten weg !
 
Terug
Bovenaan Onderaan