Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet het, maar het is moeilijk. Ook op afspraakjes vragen mannen veel te veel persoonlijke dingen. Plus ik ben heel goed in praten😆😔
Het siert je wel dat je open bent. Ik waardeer het wel als je met een dvp een open gesprek kan voeren. Ik vind het minder fijn als ik aan voel dat een dvp een hoop muren rond zich optrekt. Met de denkbeeldige gandalf er voor. YOU SHALL NOT PASS!!! 😂😂

Sommige schermen zich zo hard af dat je dankt van. Relax ik wil niet je echte naam weten,je adress, pin nummer ofz. Ik will je gewoon leren kennen. En een beetje weten wat jou interesseert. Zo dat we bij het begin of het einde van de date nog een beetje kunnen praten. Over iets dat je leuk vind hobby´s of dromen.
 
Ieder zijn eigen afweging, maar je zou jezelf moeten gaan afvragen of dat het waard is. Ik vind €130 per uur al een stevig bedrag.
Als ik werk zou hebben met hetzelfde uurloon, dan liggen de zaken misschien iets anders..
Hangt er wel vanaf of je hetzelfe werk doet als die dame. 130€ is een koopie. Ik vind 200€ best wel duur idd. Ik denk dat veel dames ook een leuke kersr willen dus nu meer vragen
 
Het siert je wel dat je open bent. Ik waardeer het wel als je met een dvp een open gesprek kan voeren. Ik vind het minder fijn als ik aan voel dat een dvp een hoop muren rond zich optrekt. Met de denkbeeldige gandalf er voor. YOU SHALL NOT PASS!!! 😂😂

Sommige schermen zich zo hard af dat je dankt van. Relax ik wil niet je echte naam weten,je adress, pin nummer ofz. Ik will je gewoon leren kennen. En een beetje weten wat jou interseert. Zo dat we bij het begin of het einde van de date nog een beetje kunnen praten. Over iets dat je leuk vind hobby´s of dromen.
Ja dat kan je wel graag willen maar er zullen er ook bij zijn die dat absoluut niet willen. Dat moet je ook respecteren. Voor die dames is de scheiding tussen werk en prive heel belangrijk. Botsende werelden ed.
 
Ja dat kan je wel graag willen maar er zullen er ook bij zijn die dat absoluut niet willen. Dat moet je ook respecteren. Voor die dames is de scheiding tussen werk en prive heel belangrijk. Botsende werelden ed.
IK respecteer dat wel. Ik begrijp ook wel dat je privé en werk wil scheiden. Maar sommige dvp´s krijgen de sociale vaardigheden van de terminator vanaf dat het niet over sex gaat. En dat vind ik jammer.
 
Ik bedoel dat enkele jaartjes van je leeftijd schaven, zakelijk verstandig is, en niet op fundamentele onbetrouwbaarheid hoeft te duiden, wat jij impliceerde...

Stel je hebt een identieke tweeling. De ene adverteert naar waarheid als 27-jarige, haar zus telt volgens haar redlights-page 24 lentes. Die zal een ruimer klienteel aantrekken, kieskeuriger kunnen zijn, en bijgevolg betere service kunnen leveren.
Dvp's staan bekend dat ze met gemak 10 a 12 jaar jonger adverteren dan ze in werkelijkheid zijn en in extreme gevallen zelfs meer. Ik vind dat zeer bedrieglijk adverteren tegenover ons klanten. Zulke dames gebruiken bewerkte foto's net als bijna alle dvp's trouwens maar als ik bij ze aan de deur kom ren ik net zo gauw weer weg want daar kom ik niet voor want ik wil waar voor me geld.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel dat enkele jaartjes van je leeftijd schaven, zakelijk verstandig is, en niet op fundamentele onbetrouwbaarheid hoeft te duiden, wat jij impliceerde...

Stel je hebt een identieke tweeling. De ene adverteert naar waarheid als 27-jarige, haar zus telt volgens haar redlights-page 24 lentes. Die zal een ruimer klienteel aantrekken, kieskeuriger kunnen zijn, en bijgevolg betere service kunnen leveren.
Het gaat niet alleen om de leeftijd, je zou kunnen stellen dat dvp's fictieve personen zijn, bijna alles is gelogen en ze zeggen gewoon wat jij wil horen, jij bent hun brood
 
Het hangt af van dvp tot dvp af.
Als je op redlights kijkt dan zie je bij het grootste deel van de buitenlandse dvps al dat het aan geen kanten kan kloppen.
Als de advertentie al niet goed aanvoelt dan bezoek ik zo'n dames gewoon niet.

De 2 dames die ik regelmatig bezoek zijn wel heel eerlijk en betrouwbaar en dat is ook gewoon één reden dat ik ze blijf bezoeken .
 
Het hangt af van dvp tot dvp af.
Als je op redlights kijkt dan zie je bij het grootste deel van de buitenlandse dvps al dat het aan geen kanten kan kloppen.
Als de advertentie al niet goed aanvoelt dan bezoek ik zo'n dames gewoon niet.

De 2 dames die ik regelmatig bezoek zijn wel heel eerlijk en betrouwbaar en dat is ook gewoon één reden dat ik ze blijf bezoeken .
Het grote verschil is denk ik dat @Jimmy80 in een heel ander segment zit. Daarom dat zijn ervaringen zo negatief zijn en zijn beeld van een DVP zo verwrongen. We hebben het gewoon over twee totaal verschillende werelden.
 
Het grote verschil is denk ik dat @Jimmy80 in een heel ander segment zit. Daarom dat zijn ervaringen zo negatief zijn en zijn beeld van een DVP zo verwrongen. We hebben het gewoon over twee totaal verschillende werelden.
Zal idd zo zijn en dat betekend dat door onze andere ervaringen we een andere kijk/visie hebben.
En beiden hebben we daardoor gelijk.
Er zijn idd heel wat dvps die vals adverteren en niet nakomen wat beloofd was.
Maar er zijn ook heel wat dvps die wel betrouwbaar zijn en eerlijk adverteren.
 
IK respecteer dat wel. Ik begrijp ook wel dat je privé en werk wil scheiden. Maar sommige dvp´s krijgen de sociale vaardigheden van de terminator vanaf dat het niet over sex gaat. En dat vind ik jammer.
Dat heeft ook een reden. Ik was bv op de Ruysdaelkade in september toen het nog mooi weer was. Zag ik Anna, kon niet missen met haar naambordje. Wordt hier ook besproken. Prachtige jonge vrouw van eind 20 of begin 30. In ieder geval die zal buiten haar werk ook een ander leven hebben. Getrouwd maar zeker een vriend. Kan niet missen. En aan haar lichaam te zien ook regelmatig naar de sportschool. En zij heeft misschien de ervaring als ze te open ed is ze een verliefde wandelaar achter haar aan te krijgen. Ze zal niet de enige zijn. Verderop zag ik Gina die er ook heel goed uitziet. Misschien wel zelfde verhaal. En daar willen ze zich tegen beschermen. De meeste dames hoeven niet eens bloedmooi te zijn maar als ze open, spontaan etc lopen ze de kans op een verliefde klant. Dat is in het niet wandelleven ook zo. Niks mis mee. Maar kan me voorstellen dat je als werkende dame daar niet op zit te wachten.
 
Het hangt af van dvp tot dvp af.
Als je op redlights kijkt dan zie je bij het grootste deel van de buitenlandse dvps al dat het aan geen kanten kan kloppen.
Als de advertentie al niet goed aanvoelt dan bezoek ik zo'n dames gewoon niet.

De 2 dames die ik regelmatig bezoek zijn wel heel eerlijk en betrouwbaar en dat is ook gewoon één reden dat ik ze blijf bezoeken .
Idd op rl gebruik ik de favoriet functie om dames gemakkelijk te kunnen volgen. Voor langere periode.

Als ze haar naam,leeftijd,nationaliteit,vaak van locatie veranderd of even haar ad verwijderd. Kan ik het volgen.

Ook rare texten soms kan je uit de tekst halen dat het 9 op 10 niet van een vrouw geschreven is.
 
Idd op rl gebruik ik de favoriet functie om dames gemakkelijk te kunnen volgen. Voor langere periode.

Als ze haar naam,leeftijd,nationaliteit,vaak van locatie veranderd of even haar ad verwijderd. Kan ik het volgen.

Ook rare texten soms kan je uit de tekst halen dat het 9 op 10 niet van een vrouw geschreven is.
Dat er ook 2 talen door elkaar gaan is soms ook een red flag, maar is niet altijd het geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan