Vreemdgaan bij raamprostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is wel erg drastisch Jatsee , heb je toch wel een heel gevoelige snaar geraakt haha
Het gekke was dat een maand eerder bij haar was maar ze net wilde weg gaan en al helemaal aangekleed was om sleutel weg brengen etc. Een ander meisje stond er toen bij en toen stelde mijn vaste dame voor om met haar vriendin te gaan. Ze zei nog iets onverstaanbaars tegen haar vriendin waarvan ik later opmaakte wat we doorgaans deden voor welke prijs. Trouw als ik ben heb het ik toen met haar vriendin gedaan. Maar dat was geen probleem want later vroeg ze er nog naar. Het probleem ontstond toen ik met haar andere vriendin, die me steeds geheimzinnig zat aan te kijken, mee ging toen zij zelf wel beschikbaar voor mij was. Bij het weggaan riep ik tegen mijn vaste DVP gedag. Maar die was aan het huilen. Oef! Dat was foute boel dacht ik nog.
 
Heb je eraan gedacht gewoon vrijblijvend eens een grote doos bonbons aan haar te geven, 'vergeving' te vragen en te verzoeken of je een volgende keer eventueel wel weer mag?
;-)
Gewoon voor de aardigheid.
Goeie tip, maar ze wil niet meer praten, kijkt me niet meer aan, deur blijft gesloten. Misschien met valentijnsdag ofzo
 
Ik heb op de wallen een aantal vaste dames waar ik langsga maar soms wil ik een buurvrouw van mij vaste dame bezoeken. Dat durf ik dan niet. Ook komt het voor dat ik soms een steeg door moet en dan hoop ik maar dat ik niet door mijn vaste dames word gezien omdat het dan voelt alsof ik mij moet verantwoorden. Soms is het omlopen dan maar. Ik heb t gevoel dat dames t niet leuk vinden als je vreemdgaat. Er is een dame die mij om die reden niet meer wil zien.
Dat is niet best....ik denk dat u dit moeten laten gaan....dames zijn in 1e instantie op uit om wat te kunnen verdienen...het is u goed recht te gaan en staan waar u wil....ik denk dat de meeste danes niks zullen zeggen want als het u in het verkeerde keelgat zou schieten dan zijn ze een vaste klant kwijt...en ten alle tijden bent u daar voor uzelf en niet voor een ander....? hou zelf de controle is mijn advies??
 
Ja doen, of met grote bos bloemen. Die mag ze dan op de grond gooien, dan weet je dat jij je best hebt gedaan. En misschien breek je het ijs ermee en beleef je reuze pret.
Of je loopt gewoon door. Niet praten en niet kijken zegt al genoeg lijkt mij. Ik zou zeggen ga op zoek naar een nieuwe dame en laat deze voor wat het is.
 
Heerlijk al die verschillen in aanpak!
Ik heb weleens een taart meegenomen naar een boze vrouw (geen dvp maar een directeur van een kleine fabriek) en Els weigerde de taart! Ze was TE boos.
Dat vond ik op zichzelf toch wel ontroerend.
herkenbaar, en vaak is het zo. als de boosheid over is, ze het gebaar,in dit geval de taart wel kan waarderen.
 
Laatst bewerkt:
Een ding is of zij de taart kan waarderen, een ander ding is dat het je een beter mens maakt als je iets aardigs doet voor iemand die jou niet meer aardig vindt. Het is ook een heel erg bevrijdend gevoel om aardig te zijn tegen iemand die kwaad op je is, anderen hoeven niet jouw emotie te bepalen.
Ja precies.
Nu je het zo zegt begrijp ik mezelf ook weer beter.
 
Vandaag ben ik wezen wandelen in Geleenstraat en Doubletstraat en het viel me op dat Adriana nogal geïrriteerd deed omdat ik niet bij dr naar binnen kwam. Ik heb niet met dr gesproken ofzo dus heb ik niet haar tijd zitten verdoen, maar toen ik voor een tweede keer langs liep keek ze me vies aan en draaide de hoofd weg.

In de Geleenstraat stapte ik de deur uit bij een shemale en schijnbaar had er eentje het door om de hoek die ik ook een keer bezocht heb. Toen ik langs haar raam liep schreeuwde ze "maricon" en deed ze hard haar raam dicht waarna ik dr een beetje uitlachte en een roggel dr kant op spuugde.

Het is natuurlijk een andere branche maar als mijn klanten af en toe een uitstapje maken naar een ander bedrijf dan zorg ik ervoor dat ik wat "aantrekkelijker" word door iets meer mn best te doen of weet ik veel in plaats van jaloers doen…. Ik ga namelijk nu nooit meer naar die 2 DVP's met hun kinderachtige gedrag.
 
De dames kunnen blijkbaar slecht tegen hun verlies. En erg verstandig gaan ze niet met hun cliënten om. Als ze me zo behandelen en denken dat ik alleen hen mag bezoeken, zullen ze me toch ook aanzienlijk lagere prijzen moeten rekenen en/of andere diensten moeten verlenen voor de normale prijs. Zo niet, dan bepaalt deze hoerenloper nog altijd zelf welk vlees hij vandaag gaat eten.

Van die jaloerse krengen, daar heb ik een hekel aan, of ik er nu wel of niet mee getrouwd ben. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
'Vreemdgaan' bij raamdames , of dames in een privéhuis, of jaloerse dames, heel erg lastig!

Ik herken het, probeer de ramen van de betreffende dame(s) te vermijden, van wie ik niet wil dat ze me bij iemand anders naar binnen ziet gaan. Speciaal goed uitkijken voor de spiegeltjes aan de raamposten die zo afgesteld lijken te staan, zodat ze je overal en vanuit elke hoek kunnen volgen!

Bepaalde meiden in privéhuizen vermijden en de dagen zo uitkiezen als die ene dame er wel is en die andere die je niet wilt zien, dan niet werkt. Heb het zeker twee keer meegemaakt dat een dame die ik wilde vermijden 'toevallig' zomaar de kamer binnenstapte waar ik met 'haar concurrente' in bed lag. Of dat ze me bij binnenkomst overdreven kwam groeten en zoenen aan de deur, terwijl ik voor iemand anders wilde gaan. Lastig!

Overigens is het me een keer niet gelukt om op tijd weg te duiken voor die klote spiegeltjes aan de raamposten. Ging 2 ramen verder naar binnen, dat vond mijn tot dan toe vaste dame niet leuk. Heeft serieus 5 minuten tegen de deur staan schoppen van haar concurrente, met wie ik net het 'liefdesspel' wilde aanvangen. Dat werd helaas geen relaxed onderonsje.
 
Bepaalde meiden in privéhuizen vermijden en de dagen zo uitkiezen als die ene dame er wel is en die andere die je niet wilt zien, dan niet werkt. Heb het zeker twee keer meegemaakt dat een dame die ik wilde vermijden 'toevallig' zomaar de kamer binnenstapte waar ik met 'haar concurrente' in bed lag.
Ehm, hoezo wordt dat toegestaan in een privéhuis? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iémand binnen komt terwijl ik lig te vozen, laat staan een andere meid. Heb je flink stennis geschopt bij de leiding? Als het serieus management was, had die er meteen uit moeten vliegen. Dat is echt not done.
 
Wat een briljant topic dit zeg! Ik hou altijd wel van een stukje dubbele moraal; of het nou door de dvp's of wandelaars wordt toegepast ;)

De meeste dames vinden het natuurlijk niet leuk om te zien/weten dat je naar een andere (buur)vrouw gaat; ze willen immers het liefst degene zijn die (al) jou geld in ontvangst neemt. Wmb is vreemdgaan overigens onmogelijk 'tegenover' iemand die je betaald om uberhaupt 'met haar te gaan'.

In mijn eigen ervaring kan het 'vreemdgaan met andere dvp' idd heel goed betekenen dat ze juist iets meer hun best gaan doen (bij een eventuele volgende date weer met dame a ipv dame b) juist om te zorgen dat je weer (meer) bij haar komt...heb wel menig maal gemerkt dat de service beetje bij beetje afzwakt maar dat deze dan (na een tussenstop waarvan ze weet) weer een tandje werd bijgeschroeft.

Ik krijg inmiddels (praktisch sinds corona) niet zo snel meer extrat'jes van (nieuwe) dvp's, iets met veel te veel findom mannen in NL, dus heb ook niet zo snel meer 'het risico een boven gemiddelde dame te verliezen' sinds ik de meeste van hen als onder gemiddeld waardeer ;).
 
Ik bezoek dames maar één keer ik krijg dus nooit een band met ze. Maar ik kan het van hun kant wel begrijpen dat sommige dames zich jaloers gedragen als je een andere dame bezoekt want ze willen natuurlijk dat je je geld alleen aan hun besteed. Uiteindelijk draait het allemaal om geld ze zien ons als wandelende pinautomaat die hen geld bezorgd en zonder ons geen geld dus begrijpelijk van hun kant.
 
Laatst bewerkt:
Ehm, hoezo wordt dat toegestaan in een privéhuis? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iémand binnen komt terwijl ik lig te vozen, laat staan een andere meid. Heb je flink stennis geschopt bij de leiding? Als het serieus management was, had die er meteen uit moeten vliegen. Dat is echt not done.
Ja het is te raar voor woorden, in dat privéhuis kon (in ieder geval in die kamer) de deur niet op slot. Er was geen enkele aanleiding toe voor die andere dame om de deur open te doen, maar ze deed het toch. Ze had ook geen klant bij zich, dus leek op eigen initiatief ' op onderzoek te zijn gegaan. Heb er niks van gezegd, ook omdat het ongeveer op de helft van de date gebeurde.
 
En met wie neuken "jouw" dames allemaal? Ik relativeer het gewoon, dan is het beeld meestal meteen helder.

Ook weleens een dame gehad die het geil vond dat ik haar collega's ook bezocht :)

Ik woonde toen nog in Amsterdam, om de hoek bij één van de bekende straatjes. Ik neukte veel dames toen. Maar zij bleef mijn "vieze hoer", zoals ze zelf zei. Geile bedoeling. Plasseks, kontneuken. Ik betaalde 50 euro per uur. En ze kwam ook keihard klaar. Mocht alles met haar doen. Lang verhaal :LOL:
 
Laatst bewerkt:
Doe zelf aan ontvangst dus ken dit probleem niet. Wel vraag ik wel eens aan me faforiete of ze ook andere dames bezoeken of nog onbetaalde seks hebben gehad. Eerlijk is eerlijk het geeft me een goed gevoel als ze dan nee zeggen. 😌

Je kapper is toch ook niet blij als je naar een andere kapper gaat. Dat is toch opzich wel normaal.
Bij een (goede) relatie met een sekswerker kan daar iets van extra gevoel bij komen kijken. Dat is toch eigenlijk best leuk en een compliment.
Ik vind het vooral lief van de topic starter dat hij rekening wil houden met de gevoelens van z'n vaste dames. Siert je zeer! Maar groot gelijk als je ook wel eens bij de lekkere buurvrouw wilt snoepen hahahah.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan