Vreemdgaan dating apps.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rond 2002 ben ik begonnen met Internet daten in Lavalife. Dat waren de wild-west jaren van Internet. Ik heb er toen aardig wat meiden mee ontmoet, vooral in het buitenland. Maar daar zaten ook toen al veel jokkebrokken bij ("luister, ik ben wel een paar kilo aangekomen", kreeg ik dan voor een eerste ontmoeting te horen). Af en toe heb ik er een sexdate mee kunnen scoren.

In 2005 begon ik met de voorloper van de voorloper van secondlove. Ik weet niet meer hoe dat destijds heette. Het had behoorlijke inschrijfkosten (150 euro, dacht ik) maar het was in feite een old skool relatiebemiddelingsburo waar je op audiëntie bij de chef zelf kwam. Voordeel: er zat daarom geen fake op. Nadeel: wat er wel op zat had allemaal psychische problemen, relatieproblemen of durfde de stap uiteindelijk niet te zetten omdat ze zich ineens realiseerden dat ze getrouwd waren. Op het laatst heb ik er nog een vrouw ontmoet die niet uitgepraat raakte over alle 'hooggeplaatste personen' die ze ontmoette op haar werk en continu met haar PDA zat te spelen (de iPhone bestond toen nog niet). Na een uur vriendelijk koffiedrinken heb ik beleefd afscheid genomen en nooit meer wat van haar gehoord.

Daarna ben ik gestopt met internet dating en overgestapt op andere alternatieven en paydates.

Ik denk overigens ook, net als een andere collega hiervóór in deze thread, dat AI in de toekomst voor steeds meer fake gaat zorgen. Maar het belangrijkste wapen om AI te ontmaskeren is en blijft de fysieke ontmoeting. Het moment dat een humanoïde robot bij mij aan mijn tafel aanschuift die later in bed niet van een mens te onderscheiden is ligt nog minstens een paar decennia vóór ons. Gewoon een fysieke paydate met betaling achteraf boeken. Daar kan geen AI tegenop.

Wel is het zo dat als er steeds meer AI bots komen, de kans ook toeneemt dat deze met elkáár gaan praten. Dus een mannelijke AI bot gaat dan klessebessen met een vrouwelijke AI bot op een dating site. Kunnen ze een gezellig onderonsje met elkaar houden. Het business model van de meeste dating sites is immers illusies en gebakken lucht verkopen en daar past AI (tekstueel gezwam, geluid, foto's, video's) perfect in 🤣. En straks gaan dan een paar miljoen AI chatbots tegelijk met elkaar communiceren. Omdat het enorm veel rekenkracht kost om die Large Language Models het statistisch meest waarschijnlijke antwoord te laten opboeren slaan in Silicon Valley vervolgens de stoppen door 🤣🤣.

Ik wacht met spanning af wat de IT ons in de nabije toekomst weer voor moois gaat voorschotelen. Ik durf er een krat pils om te verwedden dat ik het antwoord al weet: nóg meer IT😅. Maar de mensen zelf zijn geen reet veranderd. Oh, wacht, misschien toch wel: veel hebben een grotere bek gekregen🤣🤣🤣.
 
Ik heb al een aantal jaren ervaring achter de rug met secondlove. Iedereen op deze site is op zoek naar ongeveer hetzelfde. Je moet wel eerst goed "zaaien" voordat het oogsten kan beginnen. De verhouden man-vrouw is namelijk behoorlijk scheef.
Mannen moeten een betaald account hebben om alles te kunnen en voor vrouwen is dit gratis. Daarnaast zijn bijna alle profielfoto's afgesloten en vrouwen krijgen wel 50 reacties per dag. Je moet dus zelf met goede foto's komen (die je per persoon kan openzetten) en een originele openingstekst. Wanneer de tekst aanspreek en de dame haar foto's open zet, moet je dus maar hopen dat haar uiterlijk ook aanspreekt. Zodra er een klik is, zorgen dat je haar nummer krijgt of bijvoorbeeld haar Kik account en het feest kan beginnen.
klopt als een bus, heb er al 5x iets kunnen fixen. Geduld is een schone zak ;-)
 
Ik bezoek al jaren op geregelde basis prostituees omdat de sex thuis op een laag pitje zit maar voor de rest is alles wel prima, dus zolang ik eens af en toe op een ander kan alles in orde.
Ik zou echter eens gewoon echte sex willen hebben met een gewone dame die net als ik op dat vlak iets te kort komt en wou eens weten of jullie ervaring hebben met van die vreemdgaan dating apps om zo eens een afspraakje te regelen zonder enige verplichtingen.
BIj vele websites moet je een abonnement nemen om wat meer te kunnen doen maar zelfs dan komen er practisch geen vrouwen voorbij die hetzelfde zoeken als jij.
Ik vind dat geldklopperij en eigenlijk oplichting maar ze komen er mee weg.
Ik heb er van geleerd en ga zeker geen abonnement op nemen.

Zou mooi zijn wanneer er meer vrouwen zich hier aanmelden in de hoop dat we allemaal iets vinden wat we zoeken 😉
 
Ik was laatst heel even op Badoo, voor een maand betaald (en meteen weer opgezegd). Veel foto's van griezelige dames en ook als ik "in de buurt" selecteerde met een straal van max 10km kreeg ik na de eerste paar foto's dames te zien die duizenden km's verderop wonen.
:ROFLMAO:
Ik beschouw het maar als een grap. Leuk wel voor de beheerders van de app die er toch weer wat aan hebben verdiend, zo kunnen die ook hun rekeningen betalen.
 
Ik heb wel succes gehad met second love maar merkte wel dat je er wel serieus moeite voor moet doen. De dames krijgen een overvloed aan berichten dus je moet zorgen dat ze meteen aanslaan op je bericht en op je profiel.
En dan nog is het vaker mis dan raak natuurlijk.
Heb er uiteindelijk drie dates aan overgehouden met drie verschillende dames die er alle drie behoorlijk pap van lusten.
Uiteindelijk nog contact met twee van de drie maar sex hebben we niet meer.
Wat mij beviel aan SL was dat je je foto's per persoon aan en uit kunt zetten dus na een tijdje chatten kun je diegene wel je foto laten zien maar de rest ziet dat niet.
En als het niks wordt zet je dat weer uit.
Badoo ook bekeken maar dan moet je eigenlijk je foto gelijk open zetten voor iedereen.
 
Al die apps zijn een beetje overspoeld aan vrouwelijke hobbits uit de Oekraïne. Deze zijn nog kieskeurig ook en als je geen blonde haren en blauwe ogen hebt dan val je al af.
Blijkbaar willen ze naast gratis huis en gratis hele wijk, gratis geld en gratis alles ook gratis Arier.
Los daarvan kan je op badoo wel degelijk contacten op doen maar niet voor puur sex. Niet in deze regio in ieder geval. Ik heb wel een beetje het idee dat het ook uitmaakt welke regio.
Als ik voor de grap het zoekgebied verplaats naar een andere regio dan is de vibe soms gelijk anders :)
Je zou dus kunnen proberen eens aan een andere kant van Nederland te kijken als reizen geen probleem is.
 
Feeld is een langzame klote app. 1x trio gehad, maar je kan pas zien wie je liked als je betaalt. En gratis kom je die persoon niet snel meer tegen. Zitten een hoop kijkers op. Queers, omniseksuelen ed die vooral hunkeren naar aandacht. Maar nooit seks hebben.

SL heb ik 3x succes mee gehad, maar dames verwachten dan wel een relatie op afstand. Dus 80 appjes per dag en echt een band opbouwen. Daar komt het gezeur bij dat ze het thuis slecht hebben. Dat moet je ding zijn.

Regioswingers vind ik betaald vrij top.

Sdc ook.
 
Feeld is een langzame klote app. 1x trio gehad, maar je kan pas zien wie je liked als je betaalt. En gratis kom je die persoon niet snel meer tegen. Zitten een hoop kijkers op. Queers, omniseksuelen ed die vooral hunkeren naar aandacht. Maar nooit seks hebben.

SL heb ik 3x succes mee gehad, maar dames verwachten dan wel een relatie op afstand. Dus 80 appjes per dag en echt een band opbouwen. Daar komt het gezeur bij dat ze het thuis slecht hebben. Dat moet je ding zijn.

Regioswingers vind ik betaald vrij top.

Sdc ook.
Ik vraag mij af of Regioswinger met fictieve profielen werkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan