Vreemdgaan dating apps.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb heel lang hier in het buitenland gebruik gemaakt van Tinder. In de regel val ik gewoon op met blauwe ogen en donkerblond haar. Het leggen van contact ging me super makkelijk af en het gaat zelfs zo snel dat je binnen 5 minuten ergens al wat kunt gaan drinken of wat gaan eten. De cultuur hier is, en ik geloofde het niet, als je de avond van een meisje betaalt je al binnen bent.

Maar dat is wel zo. En met binnen bedoel ik je hebt d'r voor de gehele nacht en je kunt doen en laten wat je wilt. Wel met wederzijds respect. Vooral na m'n eerste ex vriendin hier ben ik op een rampage geslagen. 8 vrouwen in 2 weken tijd. De ene vertrok om 09:00 en de ander stond om 11:00 alweer voor de deur. Ik neukte me scheel. Maar zo'n lifestyle is echt niet gezond voor je geest.

Ik heb getrouwde vrouwen ontmoet, ik heb een keer als bull gespeeld voor een half italiaanse / zwitserse lerares, russisch, indo, zelfs vrouwen die gelovig waren (hoofddoek) of gewoon met uitgaan benaderd worden door vrouwen, ja mijn vriendin daar aan de bar vindt je leuk, maar vraagt wel geld. En dan begin ik over het werk dat ik doe, en voor je het weet verblijft ze 2 weken bij je. (Gratis)

Ik heb meiden getroffen die 60 euro (!) voor een nacht rekenden over tinder, gewoon om hun levensstandaard te kunnen bekostigen, 18 jarige zelfs, been there done that. Ik heb ze ook knettergek getroffen, die na weigeren gewoon tegen de deur aan stonden te beuken om erin te komen. Vrouwen die mijn huis als hun huis begonnen te beschouwen en langzaam in dachten te trekken (dus niet).

Het verschil met Nederland voor mij is; in NL ben je soms 3 weken aan de chat voordat er wat gebeurd. Hier in het zuiden is het heel gewoon om ergens vrij snel al af te spreken. Cut the bullshit. Maar ik hoor ook wel rampverhalen hier van vrouwen. Die worden bij de eerste date al overvallen. Die raken emotioneel overbeladen van gasten die d'r de grootste fantasie voor de neus houden. Gasten die abusief met vrouwen omgaan etc.

Het wordt er op die manier allemaal ook niet beter op. Ik ben 4 jaar met een Portugese (schoonheid) met enige royal bloodline samen. We houden van elkaar - ik eet soms wel eens buiten, maar dan wel op een manier in waar niemand mij zou herkennen. Mensen praten, ook in je eigen omgeving. Een les die ik vrij snel al geleerd had.


Maar goed; je gaat het niet halen met poseren met jezelf met luxe auto's of horloge's. Dan krijg je precies wat je uitstraalt. Dus ook niet met een dikke pens of een kansloze boodschap. Zet echt iets over jezelf neer in waarin jij uitblinkt tussen alle anderen. Voor vrouwen is het gewoon window shopping. Zij kiezen de mooiste jongens of mannen uit - daar moet je tegen strijden. Hoe doe je dat? Wees creatief.

Badoo is trash naar mijn mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb heel lang hier in het buitenland gebruik gemaakt van Tinder. In de regel val ik gewoon op met blauwe ogen en donkerblond haar. Het leggen van contact ging me super makkelijk af en het gaat zelfs zo snel dat je binnen 5 minuten ergens al wat kunt gaan drinken of wat gaan eten. De cultuur hier is, en ik geloofde het niet, als je de avond van een meisje betaalt je al binnen bent.

Maar dat is wel zo. En met binnen bedoel ik je hebt d'r voor de gehele nacht en je kunt doen en laten wat je wilt. Wel met wederzijds respect. Vooral na m'n eerste ex vriendin hier ben ik op een rampage geslagen. 8 vrouwen in 2 weken tijd. De ene vertrok om 09:00 en de ander stond om 11:00 alweer voor de deur. Ik neukte me scheel. Maar zo'n lifestyle is echt niet gezond voor je geest.

Ik heb getrouwde vrouwen ontmoet, ik heb een keer als bull gespeeld voor een half italiaanse / zwitserse lerares, russisch, indo, zelfs vrouwen die gelovig waren (hoofddoek) of gewoon met uitgaan benaderd worden door vrouwen, ja mijn vriendin daar aan de bar vindt je leuk, maar vraagt wel geld. En dan begin ik over het werk dat ik doe, en voor je het weet verblijft ze 2 weken bij je. (Gratis)

Ik heb meiden getroffen die 60 euro (!) voor een nacht rekenden over tinder, gewoon om hun levensstandaard te kunnen bekostigen, 18 jarige zelfs, been there done that. Ik heb ze ook knettergek getroffen, die na weigeren gewoon tegen de deur aan stonden te beuken om erin te komen. Vrouwen die mijn huis als hun huis begonnen te beschouwen en langzaam in dachten te trekken (dus niet).

Het verschil met Nederland voor mij is; in NL ben je soms 3 weken aan de chat voordat er wat gebeurd. Hier in het zuiden is het heel gewoon om ergens vrij snel al af te spreken. Cut the bullshit. Maar ik hoor ook wel rampverhalen hier van vrouwen. Die worden bij de eerste date al overvallen. Die raken emotioneel overbeladen van gasten die d'r de grootste fantasie voor de neus houden. Gasten die abusief met vrouwen omgaan etc.

Het wordt er op die manier allemaal ook niet beter op. Ik ben 4 jaar met een Portugese (schoonheid) met enige royal bloodline samen. We houden van elkaar - ik eet soms wel eens buiten, maar dan wel op een manier in waar niemand mij zou herkennen. Mensen praten, ook in je eigen omgeving. Een les die ik vrij snel al geleerd had.


Maar goed; je gaat het niet halen met poseren met jezelf met luxe auto's of horloge's. Dan krijg je precies wat je uitstraalt. Dus ook niet met een dikke pens of een kansloze boodschap. Zet echt iets over jezelf neer in waarin jij uitblinkt tussen alle anderen. Voor vrouwen is het gewoon window shopping. Zij kiezen de mooiste jongens of mannen uit - daar moet je tegen strijden. Hoe doe je dat? Wees creatief.

Badoo is trash naar mijn mening.

In welk land zit je dan? Thailand oid?
 
Niet alleen Portugal; ook spanje etc zal het veel gemakkelijker verlopen. Accepted en way of life om nieuwe mensen te ontdekken. Het is niet alleen om seks. Ik heb ook vrouwen ontmoet die eigenlijk niks op dat gebied wouden, maar gewoon een avondje uit. Ik ben daar super relaxed in geweest ook, drong niet aan. En uiteindelijk beland je wel bij de ander thuis, in bed netflix te kijken om halverwege de vraag gesteld te krijgen, "Do you want a blowjob?" .... Wtf is dat voor een vraag. "Nee doe maar niet vandaag heb ik hoofdpijn" ... "Unzipt broek gelijk"
 
Ik krijg van sommige het idee dat indien je je hebt ingeschreven op een datingapp, dat de matches dan vanzelf komen. Zo werkt het niet.

Je moet ook moeite doen. En dat begint al met veel, goede en ook de juiste foto's van jezelf én een leuke introtekst. Dan is de start al goed. Daarna komt het aan bij een match dat je ook vlot, geestig en ook daadwerkelijk iets te vertellen én te vragen hebt. En je achterhoofd houden dat jij één van de velen bent waarmee ze aan het appen is. En nee, de meeste gaan niet op date na een paar dagen én de 1e date is ook niet bij je thuis.

Er is wel iets meer kans maar de vrouwen die je in de kroeg niet kan versieren, gaat op een datingapp ook niet lukken.
 
Ik krijg van sommige het idee dat indien je je hebt ingeschreven op een datingapp, dat de matches dan vanzelf komen. Zo werkt het niet.

Je moet ook moeite doen. En dat begint al met veel, goede en ook de juiste foto's van jezelf én een leuke introtekst. Dan is de start al goed. Daarna komt het aan bij een match dat je ook vlot, geestig en ook daadwerkelijk iets te vertellen én te vragen hebt. En je achterhoofd houden dat jij één van de velen bent waarmee ze aan het appen is. En nee, de meeste gaan niet op date na een paar dagen én de 1e date is ook niet bij je thuis.

Er is wel iets meer kans maar de vrouwen die je in de kroeg niet kan versieren, gaat op een datingapp ook niet lukken.
Dat gaat inderdaad op voor gewone dating apps waarbij je op zoek bent naar een levenspartner ,en bereid bent om wat meer tijd en energie in te steken dan in een snelle wip
Op dergelijke sites kan je als je niet te ver buiten je eigen vijver gaat vissen inderdaad wel eens een leuke date overhouden en zelfs als dat je ding is een relatie

Dit topic gaat echter over vreemdgaan datingsites de kans dat je daar als normale doorsnee man van middelbare leeftijd succesvol bent is ongeveer net zo groot dan dat je de loterij wint

Duizenden mannen die zich lopen te verdringen voor elke dame die zich ingeschreven heeft en zo kieskeurig is als de tering gewoon omdat het kan

En honderden fake profielen die je het betaalde gedeelte in lokken in dienst van de site en dan nog tientallen free lancers die een kennis hebben die een container met dollarbiljetten ergens in een oerwoud weten te liggen en voor een kleine bijdrage in de bergingskosten jouw miljonair willen maken

Of een afspraak met je maken voor over een week of twee omdat ze nu nog op vakantie is in Verweggistan , een paar geile foto's erbij en dan een dag voor ze terugkomt melden dat ze met een mysterieuze ziekte in het ziekenhuis liggen ergens in het midden oosten of zo en of je even een paar duizend kan voorschieten voordat de reisverzekering in actie komt

Allemaal oplichterij van dezelfde makers die vroeger s'nachts in de onrendabele uurtjes op tv fotootjes en filmpjes van lekkere wijven van 19 jaar oud lieten zien die dolgraag uit elkaar gerukt zouden worden door bouwvakkers van half in de 40 met een bierpens ,die wettelijk verplicht werden om in hele kleine lettertjes te vermelden af en toe dat ze alleen aan entertainment deden in plaats van seksuele diensten of zo
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof wel dat je als 'Hollandse' man in een land als Portugal meer succes op Tinder hebt. Maar ja, dan moet je in Portugal zitten.
Als blanke val je in de smaak in landen als Portugal zeker als je in je advertentie zet dat je uit Nederland komt. De dames gaan liever met een buitenlandse man naar bed dan een man uit eigen land vanwege hun privacy er heerst daar nog steeds meer een schaamte cultuur dan hier in Nederland. Plus de dames gaan er meestal van uit dat een man uit een ander land zeker uit Nederland meer geld te besteden heeft dan een local uit eigen land.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat je je als forumleiding van dusdanige commentaren moet onthouden.
Ik verwacht van de forumleiding dat ze neutraal is en geen privé meningen hier etaleert.
Dat ben ik op zich wel met je eens, het betreft een kwestie van scheiding van functie versus eigen mening.

Echter, ik deel alsnog de mening van @HoneyBear. Die commentaren van @Vanderlindemedia moet je namelijk ook maar met een korrel zout nemen. Hij zit namelijk enkel voor zijn eigen business/gewin op dit forum (zie ook eerdere berichten) en al zijn andere 'praatjes' neigen m.i. tot op zekere hoogte naar narcisme...
 
Laatst bewerkt:
Feeld is als app niet stabiel volgens de reviews. Concept is weinig mis mee.

Maar er zitten zo weinig gebruikers op dat je net zo goed kunt gaan zoeken op tinder. Verwacht wel af en toe een ban als je profiel heel spicy is.

Beste ervaring iets langer geleden op sd.dating website. Wel betalen en dan knap schrijven.

Je zult als vreemdgaande man echt iets moeten doen om boven het maaiveld uit te steken. De mate waarin je anoniem moet zijn speelt ook mee.

Als je dat op easy wilt spelen ga je uiteraard in landen als philipijnen "zoeken naar een relatie" . Daar kijkt men wat minder op leeftijd en op 10.000 km kunnen ze moeilijk achter jouw voordeur kijken. Maar echt daten is wat lastiger uiteraard .
 
Dit topic gaat echter over vreemdgaan datingsites de kans dat je daar als normale doorsnee man van middelbare leeftijd succesvol bent is ongeveer net zo groot dan dat je de loterij wint
Er bestaan dus geen dames die een snelle wip winnen met 40+er?

Anderzijds, tijd (en bovendien geld?) steken in apps om te sexen is sowieso dwaas als je voor enkele 10-tallen euro's bij een dame van plezier je ding kan doen.
 
Er bestaan dus geen dames die een snelle wip winnen met 40+er?

Anderzijds, tijd (en bovendien geld?) steken in apps om te sexen is sowieso dwaas als je voor enkele 10-tallen euro's bij een dame van plezier je ding kan doen.
Oh ze zullen er best zijn hoor maar niet in de aantallen dat er 40 plus mannen aanwezig zijn die in die behoefte willen voorzien

Een vrouw die een snelle wip wil maken hoeft daar geen weken voor heen en weer te chatten hoor , die gaat wel naar een kroeg of een disco , dan heeft ze binnen een kwartier prijs en dan hoeft ze nog niet eens een schoonheid te zijn
 
Ik heb overal in de wereld genaait(sedert 25 jaar). 5-talig spreken is een voordeel. Normale meiden op dating&vrienden-vriendinnen sociale websites (vroeger niet apps). voor een lange of korte tijd. het risico blijft de lotto winnen. het makkelijkst zijn de Afrikaanse landen en (soms) Zuid Amerika zoals bvb. Kenya, Ghana, Ivoorkust, Zuid Soedan en Tanzania + al deze landen(jij Mzungu), Colombia, Venezuela, Chili, e.d.(jij elGringo) .... daar "scoor" je het gemakkelijkst en kort. Kun je deze meiden nemen als je haar maar verzorgd (zeg maar betaling geeft en kopen materie voor haar) overal die meiden buigen door en over. Allemaal zeker en vast. MAAR : blijft respect en praat duidelijk en '"charming". zoals ieder wijf dit graag heeft.
 
Ik heb overal in de wereld genaait(sedert 25 jaar). 5-talig spreken is een voordeel. Normale meiden op dating&vrienden-vriendinnen sociale websites (vroeger niet apps). voor een lange of korte tijd. het risico blijft de lotto winnen. het makkelijkst zijn de Afrikaanse landen en (soms) Zuid Amerika zoals bvb. Kenya, Ghana, Ivoorkust, Zuid Soedan en Tanzania + al deze landen(jij Mzungu), Colombia, Venezuela, Chili, e.d.(jij elGringo) .... daar "scoor" je het gemakkelijkst en kort. Kun je deze meiden nemen als je haar maar verzorgd (zeg maar betaling geeft en kopen materie voor haar) overal die meiden buigen door en over. Allemaal zeker en vast. MAAR : blijft respect en praat duidelijk en '"charming". zoals ieder wijf dit graag heeft.
Vijf talen, helaas geen Nederlands..
 
Ik heb overal in de wereld genaait(sedert 25 jaar). 5-talig spreken is een voordeel. Normale meiden op dating&vrienden-vriendinnen sociale websites (vroeger niet apps). voor een lange of korte tijd. het risico blijft de lotto winnen. het makkelijkst zijn de Afrikaanse landen en (soms) Zuid Amerika zoals bvb. Kenya, Ghana, Ivoorkust, Zuid Soedan en Tanzania + al deze landen(jij Mzungu), Colombia, Venezuela, Chili, e.d.(jij elGringo) .... daar "scoor" je het gemakkelijkst en kort. Kun je deze meiden nemen als je haar maar verzorgd (zeg maar betaling geeft en kopen materie voor haar) overal die meiden buigen door en over. Allemaal zeker en vast. MAAR : blijft respect en praat duidelijk en '"charming". zoals ieder wijf dit graag heeft.

'Respect zoals ieder wijf graag heeft'. 😛
 
Ik heb heel lang hier in het buitenland gebruik gemaakt van Tinder. In de regel val ik gewoon op met blauwe ogen en donkerblond haar. Het leggen van contact ging me super makkelijk af en het gaat zelfs zo snel dat je binnen 5 minuten ergens al wat kunt gaan drinken of wat gaan eten. De cultuur hier is, en ik geloofde het niet, als je de avond van een meisje betaalt je al binnen bent.

Maar dat is wel zo. En met binnen bedoel ik je hebt d'r voor de gehele nacht en je kunt doen en laten wat je wilt. Wel met wederzijds respect. Vooral na m'n eerste ex vriendin hier ben ik op een rampage geslagen. 8 vrouwen in 2 weken tijd. De ene vertrok om 09:00 en de ander stond om 11:00 alweer voor de deur. Ik neukte me scheel. Maar zo'n lifestyle is echt niet gezond voor je geest.

Ik heb getrouwde vrouwen ontmoet, ik heb een keer als bull gespeeld voor een half italiaanse / zwitserse lerares, russisch, indo, zelfs vrouwen die gelovig waren (hoofddoek) of gewoon met uitgaan benaderd worden door vrouwen, ja mijn vriendin daar aan de bar vindt je leuk, maar vraagt wel geld. En dan begin ik over het werk dat ik doe, en voor je het weet verblijft ze 2 weken bij je. (Gratis)

Ik heb meiden getroffen die 60 euro (!) voor een nacht rekenden over tinder, gewoon om hun levensstandaard te kunnen bekostigen, 18 jarige zelfs, been there done that. Ik heb ze ook knettergek getroffen, die na weigeren gewoon tegen de deur aan stonden te beuken om erin te komen. Vrouwen die mijn huis als hun huis begonnen te beschouwen en langzaam in dachten te trekken (dus niet).

Het verschil met Nederland voor mij is; in NL ben je soms 3 weken aan de chat voordat er wat gebeurd. Hier in het zuiden is het heel gewoon om ergens vrij snel al af te spreken. Cut the bullshit. Maar ik hoor ook wel rampverhalen hier van vrouwen. Die worden bij de eerste date al overvallen. Die raken emotioneel overbeladen van gasten die d'r de grootste fantasie voor de neus houden. Gasten die abusief met vrouwen omgaan etc.

Het wordt er op die manier allemaal ook niet beter op. Ik ben 4 jaar met een Portugese (schoonheid) met enige royal bloodline samen. We houden van elkaar - ik eet soms wel eens buiten, maar dan wel op een manier in waar niemand mij zou herkennen. Mensen praten, ook in je eigen omgeving. Een les die ik vrij snel al geleerd had.


Maar goed; je gaat het niet halen met poseren met jezelf met luxe auto's of horloge's. Dan krijg je precies wat je uitstraalt. Dus ook niet met een dikke pens of een kansloze boodschap. Zet echt iets over jezelf neer in waarin jij uitblinkt tussen alle anderen. Voor vrouwen is het gewoon window shopping. Zij kiezen de mooiste jongens of mannen uit - daar moet je tegen strijden. Hoe doe je dat? Wees creatief.

Badoo is trash naar mijn mening.
@Vanderlindemedia En in welk mooi land mag dit dan wel niet zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan