Vreemdgaan dating apps.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou m'n ervaring met tinder en Badoo delen: samengevat een flop. Ik had begrepen dat Badoo vooral op sex contacten was gericht. Dus in mijn profiel schrijf ik dat ik uit ben op een date en dat ik in een relatie zit. Ik kreeg reacties maar geen enkele vrouw wilde lang chatten. Eén dame van mijn leeftijd (60+) wilde wel afspreken. Ze zag er op de foto goed uit maar in het echt een spook 👻 dat slecht Engels begreep en nauwelijks kon lopen. Ook wilde ze mij niet de eerste keer mee naar huis nemen. Dat schiet niet op natuurlijk want als je dat de eerste keer niet doet, komt er geen tweede keer.
Op tinder met name reacties van vrouwen uit Thailand en Kenia. Ik heb tinder gold dus dan kun je zien wie jou liked. Daar heb je dus niks aan want dat zijn vrouwen die met hagel schieten en pas daarna kijken of het wat is. Geen enkele vrouw stuurt na een match spontaan een berichtje. Ik wel en vaak wordt dat niet beantwoord. Het is toch een kleine moeite om te zeggen, sorry ik zoek wat anders.
Dan ben ik per ongeluk op de website 18lusts.com terecht gekomen. Hier krijg ik dagelijks meerdere reacties van vrouwen die casual sex willen. Je kunt 1 berichtje gratis sturen en daarna is het betalen. Nou daar trap ik niet in. Waarschijnlijk zijn die vrouwen bods of AI. Het wordt er niet makkelijker op.
Natuurlijk kun je dan zeggen dat het aan mijn presentatie op de app ligt. Ik presenteer mij zoals het is. In een relatie en casual sex gezocht.
Conclusie: in Thailand en Afrika zal dit waarschijnlijk nog wel werken. In noord-west Europa in mijn geval niet.
Dan toch maar verder met DVP bezoek. Ook heb ik gisteren een advertentie op SJ gezet in de rubriek mannen en betaalde sex gezocht. Benieuwd waar dat op uitdraait.
Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag.
 
Tja.

Je moet jezelf ook afvragen of illustreren wat je voor een ander te bieden hebt, dan een neukdate alleen.

Heb het al eerder gezegd; waar de meeste hier zeggen ja die app is echt niks lijkt het toch vaak aan diegene te liggen die steevast loopt te klagen en te zeiken.

Als je gold afneemt stem dan wel af in een gebied waar je daadwerkelijk wat aan hebt. Thailand, afrika, is niet echt om de hoek ofzo.

Genoeg dames op Tinder met status 'zoek alleen plezier'
Nou merk er weinig van. Allemaal zo nep als het maar kan zijn.

:ROFLMAO:

Hier in het zuiden van europa vindt je ze openlijk uitkomen zelfs voor een huwelijk. Maar schijn bedriegt vaak - en zeker vanuit zuid-amerikaanse landen. Dat is vaak omwille een Visum - en er zijn nogal wat rampverhalen over terug te lezen:


Het is ook niet ongewoon dat na een voltrokken huwelijk ineens iemand van een flatgebouw afgedonderd is.
 
Natuurlijk kun je dan zeggen dat het aan mijn presentatie op de app ligt. Ik presenteer mij zoals het is. In een relatie en casual sex gezocht.
Nee hoor , ik geloof je op je woord als je zegt dat het niet aan je presentatie ligt
Wat jij zoekt is voor een man van jou leeftijd ( en de mijne ) gewoon niet voorradig daar

Jonge meiden zitten niet te wachten op een vent die haar vader zou kunnen wezen
Iets oudere vrouwen zitten met kinderen thuis en vrouwen van onze eigen leeftijd zoeken "iemand om samen oud mee te worden " of een maatje met een luisterend oor die sportief is en vol in het leven staat maar ook een avondje bankhangen gezellig vind , je mag wel een "rugzakje" hebben maar je verleden ver genoeg achter je gelaten hebben om met een schone lei te kunnen beginnen

Even kijken , ik ben er al een tijdje uit ,ben ik nog wat cliche's vergeten ? Oh ja een strandwandeling vind ze romantisch en in de tijd dat ik me daar mee bezig hield was haar favoriete muziek Adele haar favoriete eten maakte niet uit als het maar gezellie was en haar hobby's waren dakpannen beschilderen en Zumba wat geloof ik een kruising was tussen salsa dansen en ochtengymnastiek

Meestal werd het verlanglijstje afgesloten met de opmerking dat wie op zoek was naar een one night stand niet hoefde te reageren wat niet wilde zeggen dat degenen die dat niet hadden neergezet daar wel naar op zoek waren

Datingsites werken redelijk tot goed als je op zoek bent naar zoiets als wat ik hierboven omschreef maar erotische sites zijn allemaal oplichterij
 
Jonge meiden zitten niet te wachten op een vent die haar vader zou kunnen wezen

Als jij financieel er goed voor staat dan is in bepaalde culturen veel mogelijk. Alleen leef er wel mee dat ze mogelijk niet exclusief voor jou alleen is. Ik heb echt bizarre relaties gezien - ik had een keer een bezichtiging van een huis hier - redelijke T5 (5 kamer) op een goede locatie. Dochter van eigenaar was daar en had me een rondleiding gegeven. Haar vader was ergens in de 70 a 80. Hele rijke en hooggeplaatste lui, maar er liep een meisje van amper 16 tot 19 jaar - echt jong in gezicht ook nog. Op het eerste gezicht leek er weinig aan de hand, op het moment dat ik de woning bekeken had trof ik dat meisje op schoot hand in hand met opa.

Ik wist toen direct dat het om een soort adoptie / huwelijk ging - met een jong meisje onttrokken uit mischien een arme familie in een zuid-europees land en welk voor het seksueel gerief van die oude was. Het zal allemaal legaal zijn geweest - maar ik stond er met een open mond van.

Uiteindelijk heb ik de hele deal afgeblazen, puur omwille dat wat ik gezien had. M'n vriendin begreep het in eerste instantie niet. Maar in sommige culturen komt dat gewoon voor. En in Dubai lopen ook zulke relatief meisjes rond in de prostitutie omdat ze niet anders gewend zijn.

Anyway; ik blijf erbij; je moet wat te bieden hebben. En veel vrouwen zullen ook een shitload aan luggage met zich meenemen of mischien oppertunistisch opstellen - als iemand ook maar in welk opzicht beter dan jou oogt (want dat is internet dating) dan leg je het gewoon af.

En als je werkelijk een relatie zoekt; dan behoor je ook niet op hoeren forums of algemeen bezoek van hoeren te voeren. Je zal hoe dan ook een keer terug gaan vallen weer in je oude gewoontes (ben ik van mening) en echt liefde is maar een bevlieging.

Als je wilt is er een weg. Ga aan jezelf werken. Ga naar de gym. Doe eens wat anders dan hetzelfde klofje iedere ochtend. Verander de energie in je waar vrouwen momenteel echt niet op zitten te wachten.

Geen zin in? Dan maar terug naar wandelen. Dat is wel zo makkelijk toch?
 
Ik draag geen juwelen, ketting(en) of iets in die trend. Als je succes op een dating app wilt moet je eens nadenken over de manier waarop je jezelf presenteert naar de buitenwereld toe.

En als je denkt dat vrouwen bij het leggen van het (eerste) contact direct al uit zijn op seks heb je de plank volledig misgeslagen.
Het onderwerp hier is trouwens Vreemdgaan Datingapps. Dat is iets anders dan uit zijn op een relatie en trekt ook andere dames aan en je presentatie is dus ook anders. Als je bij vreemdgaan niet de eerste keer seks hebt, komt er geen tweede keer. In eerdere berichten werd Badoo aangeprezen als app waarop dames zitten die iets bij willen verdienen. Nou in Nederland niet dus. In Thailand is dat inderdaad anders, althans tot voor Corona spreek ik uit ervaring. Daarna niet meer geweest.
 
Even kijken , ik ben er al een tijdje uit ,ben ik nog wat cliche's vergeten ? Oh ja een strandwandeling vind ze romantisch en in de tijd dat ik me daar mee bezig hield was haar favoriete muziek Adele haar favoriete eten maakte niet uit als het maar gezellie was en haar hobby's waren dakpannen beschilderen en Zumba wat geloof ik een kruising was tussen salsa dansen en ochtengymnastiek
Geniaal :ROFLMAO:
 
@Rodge& Heidi leuk dat je hier je ervaring deelt maar ook dit heeft niets met het onderwerp van dit topic te maken.
Hebben we nu al meerdere malen gezeur over gehoord. Wij komen hier voortaan enkel nog maar voor de review's, en gaan op zoek naar een andere site met gelijkgestemden. Het is ons niet om hier gewoon maar een beetje de boel op te geilen te doen, maar om continu een zooitje bagger over ons heen te krijgen zitten we niet te wachten.
 
Ik den
Ik bezoek al jaren op geregelde basis prostituees omdat de sex thuis op een laag pitje zit maar voor de rest is alles wel prima
Als je in relatie zit waarin alles lekker loopt, kan je beter naar de hoeren gaan dan dat je een vriendin er naast neemt.

Bij mij thuis is de sexuele activiteit ook minimaal. Maar vreemdgaan met een niet betaalde date vind ik emotioneel verraad aan mijn relatie.

Bij het neuken van een hoer heb ik dit totaal niet. Misschien is dit een rare kronkel in mijn hoofd.

Maar iedereen die vreemd wil gaan, heeft mijn zegen.
 
Hebben we nu al meerdere malen gezeur over gehoord. Wij komen hier voortaan enkel nog maar voor de review's, en gaan op zoek naar een andere site met gelijkgestemden. Het is ons niet om hier gewoon maar een beetje de boel op te geilen te doen, maar om continu een zooitje bagger over ons heen te krijgen zitten we niet te wachten.

Misschien moet je dan stoppen met spammen in niet relevante topics en je tijd steken in die 250 reacties die je gehad hebt. Zwaai zwaai👋🏼
 
Tinder werkt ook prima als je ouder bent, 42 jaar en de matches stromen binnen.
Je wilt niet weten hoeveel vrouwen daar zitten die alleen een potje willen stoeien. In de middag een match en in de avond al op de bank met een goede fles wijn.

Maar beste is gewoon een leuke dame boeken, dan weet je 100% dat het safe is en geen gedonder hebt achteraf. Is maar wat het waard voor je is. Ik zelf kies nu telkens voor een boeking bij een high class bureau
 
Ik heb al een aantal jaren ervaring achter de rug met secondlove. Iedereen op deze site is op zoek naar ongeveer hetzelfde. Je moet wel eerst goed "zaaien" voordat het oogsten kan beginnen. De verhouden man-vrouw is namelijk behoorlijk scheef.
Mannen moeten een betaald account hebben om alles te kunnen en voor vrouwen is dit gratis. Daarnaast zijn bijna alle profielfoto's afgesloten en vrouwen krijgen wel 50 reacties per dag. Je moet dus zelf met goede foto's komen (die je per persoon kan openzetten) en een originele openingstekst. Wanneer de tekst aanspreek en de dame haar foto's open zet, moet je dus maar hopen dat haar uiterlijk ook aanspreekt. Zodra er een klik is, zorgen dat je haar nummer krijgt of bijvoorbeeld haar Kik account en het feest kan beginnen.
 
vreemdgaan met een niet betaalde date vind ik emotioneel verraad aan mijn relatie.

Bij het neuken van een hoer heb ik dit totaal niet. Misschien is dit een rare kronkel in mijn hoofd.
Ik ben het volledig met je eens @Kees de Beffer
Daar komt nog bij de de dating apps tegenwoordig behoorlijk vergiftigd zijn met dames die alleen maar bitcoins willen verkopen. Dus je bent een paar dagen aan het chatten en dan komt het weer. Laatst een dame uit Hongkong, 35 jaar behoorlijk rijk want een appartement en een huis voor haar ouders gekocht, foto's van haar wereldreizen en op de golfbaan. En ik dacht al dat dit gesprek zo goed ging, dat het leek alsof ik met een chatbot en AI aan het chatten was. Kortom na drie dagen kwam ze weer met bitcoins op de proppen. Ook dames uit Afrika die zgn in de regio wonen en dan opeens om familieredenen terug naar Afrika moeten. Ik heb er mijn buik een beetje van vol. Gewoon betalen per keer, geen gezeur. Ik heb enkele vaste dames waar ik graag kom en die mij geloof ik ook wel graag zien en dan voelt het toch vertrouwd.
 
Ik heb al een aantal jaren ervaring achter de rug met secondlove. Iedereen op deze site is op zoek naar ongeveer hetzelfde. Je moet wel eerst goed "zaaien" voordat het oogsten kan beginnen. De verhouden man-vrouw is namelijk behoorlijk scheef.
Mannen moeten een betaald account hebben om alles te kunnen en voor vrouwen is dit gratis. Daarnaast zijn bijna alle profielfoto's afgesloten en vrouwen krijgen wel 50 reacties per dag. Je moet dus zelf met goede foto's komen (die je per persoon kan openzetten) en een originele openingstekst. Wanneer de tekst aanspreek en de dame haar foto's open zet, moet je dus maar hopen dat haar uiterlijk ook aanspreekt. Zodra er een klik is, zorgen dat je haar nummer krijgt of bijvoorbeeld haar Kik account en het feest kan beginnen.
Die SL is de enige bekende website die ik nog niet geprobeerd heb vanwege de hoge kosten die eraan verbonden zijn en als ik nu lees dat je 1 van de 50 bent dan twijfel ik weer of ik hieraan moet beginnen.
Toen ik 15 jaar geleden op de toen bestaande websites mijn profiel zette kreeg ik inderdaad regelmatig goede reacties en heb ik een aantal dames geneukt, meestal al bij de eerste ontmoeting. In het begin met tinder 10 jaar geleden, ging het ook nog wel. Tegenwoordig vind ik het bagger. Zie mijn eerdere reacties. Het kan liggen aan mijn leeftijd. Ik ben nu 15 jaar ouder, dus geen 40+ meer maar begin 60. Het kan ook liggen aan het toenemende aantal fakers en het gemak waarmee je tegenwoordig via internet met chatbots en AI de boel kunt belazeren. Aan mijn tekst ligt het niet want ik geef steeds duidelijk aan dat ik op zoek ben naar een casual date en dat ik in een relatie zit. Dus als er dvp's actief zijn op zoek naar klanten dan zouden die toch allemaal kunnen reageren.
Misschien toch eens zelf SecondLove proberen en kijken wat eruit komt.
 
Tinder werkt ook prima als je ouder bent, 42 jaar en de matches stromen binnen.
Je wilt niet weten hoeveel vrouwen daar zitten die alleen een potje willen stoeien. In de middag een match en in de avond al op de bank met een goede fles wijn.

Maar beste is gewoon een leuke dame boeken, dan weet je 100% dat het safe is en geen gedonder hebt achteraf. Is maar wat het waard voor je is. Ik zelf kies nu telkens voor een boeking bij een high class bureau
Ha ha wat je ouder noemt. In mijn ogen ben je een jonge kerel. 20 jaar geleden had ik ook geen klagen, zelfs niet zonder dating apps, maar nu is het helaas een ander verhaal. Ik heb geen serieuze reacties gehad op tinder van dames die willen stoeien en zeker niet met die snelheid die jij aangeeft.
 
Ik heb in 2012/2013 wel eens een dating app gebruikt waar welgeteld één spannend contact uit voortkwam. Was trouwens geen vreemdgaan app maar een algemene internationale dating site. De naam is me helaas ontschoten, ben wel benieuwd of het nog bestaat dus ik ga er nog naar zoeken. Heb toen toch een paar keer spannende uren beleefd met een (getrouwde, dat wel...) Braziliaanse die in Nederland woonde. Maar het kost inderdaad veel meer moeite dan een dvp benaderen.
 
Ik heb in 2012/2013 wel eens een dating app gebruikt waar welgeteld één spannend contact uit voortkwam. Was trouwens geen vreemdgaan app maar een algemene internationale dating site. De naam is me helaas ontschoten, ben wel benieuwd of het nog bestaat dus ik ga er nog naar zoeken. Heb toen toch een paar keer spannende uren beleefd met een (getrouwde, dat wel...) Braziliaanse die in Nederland woonde. Maar het kost inderdaad veel meer moeite dan een dvp benaderen.
Ok, het was dus Adult Friend Finder
 
Als jij financieel er goed voor staat dan is in bepaalde culturen veel mogelijk. Alleen leef er wel mee dat ze mogelijk niet exclusief voor jou alleen is. Ik heb echt bizarre relaties gezien - ik had een keer een bezichtiging van een huis hier - redelijke T5 (5 kamer) op een goede locatie. Dochter van eigenaar was daar en had me een rondleiding gegeven. Haar vader was ergens in de 70 a 80. Hele rijke en hooggeplaatste lui, maar er liep een meisje van amper 16 tot 19 jaar - echt jong in gezicht ook nog. Op het eerste gezicht leek er weinig aan de hand, op het moment dat ik de woning bekeken had trof ik dat meisje op schoot hand in hand met opa.

Ik wist toen direct dat het om een soort adoptie / huwelijk ging - met een jong meisje onttrokken uit mischien een arme familie in een zuid-europees land en welk voor het seksueel gerief van die oude was. Het zal allemaal legaal zijn geweest - maar ik stond er met een open mond van.

Uiteindelijk heb ik de hele deal afgeblazen, puur omwille dat wat ik gezien had. M'n vriendin begreep het in eerste instantie niet. Maar in sommige culturen komt dat gewoon voor. En in Dubai lopen ook zulke relatief meisjes rond in de prostitutie omdat ze niet anders gewend zijn.

Anyway; ik blijf erbij; je moet wat te bieden hebben. En veel vrouwen zullen ook een shitload aan luggage met zich meenemen of mischien oppertunistisch opstellen - als iemand ook maar in welk opzicht beter dan jou oogt (want dat is internet dating) dan leg je het gewoon af.

En als je werkelijk een relatie zoekt; dan behoor je ook niet op hoeren forums of algemeen bezoek van hoeren te voeren. Je zal hoe dan ook een keer terug gaan vallen weer in je oude gewoontes (ben ik van mening) en echt liefde is maar een bevlieging.

Als je wilt is er een weg. Ga aan jezelf werken. Ga naar de gym. Doe eens wat anders dan hetzelfde klofje iedere ochtend. Verander de energie in je waar vrouwen momenteel echt niet op zitten te wachten.

Geen zin in? Dan maar terug naar wandelen. Dat is wel zo makkelijk toch?

Haha nagel op de kop
 
Ok, het was dus Adult Friend Finder
Oh die kutsite , die blonken vooral uit in het volstampen van mijn mailbox met aanbevelingen voor vrouwen die liefst zo ver mogelijk bij me vandaan woonden als maar mogelijk is in een klein landje als Nederland

Ik woon in de regio Rotterdam wat betekent dat ongeveer driekwart van de bevolking zich binnen een uurtje rijden van mij moet bevinden maar al mijn matches waren om een of andere reden in Friesland , Groningen , Drenthe of zuid Limburg en als je de foto's goed bekeek zag je stopcontacten aan de muren zitten die ik in Europa nog nooit gezien heb

Ik vond het een rommelige onoverzichtelijke site
Toch moet het in het pré Tinder tijdperk best een grote speler geweest zijn , het moederbedrijf moet ergens in silicon valley in San Francisco gezeten hebben als ik me goed herinner en ze opereerden wereldwijd je had geloof voor elk land wel een "friend finder "
Van iemand op Hookers had ik begrepen dat het in Europa voor geen meter werkte maar in het buitenland wel en toen noemde hij een aantal buitenlanden op in zuid oost Azië en Latijns Amerika waar ik zonder zo'n datingsite ook nog wel een "friend" kan "finden" zonder die flauwekul dus
 
Oh die kutsite , die blonken vooral uit in het volstampen van mijn mailbox met aanbevelingen voor vrouwen die liefst zo ver mogelijk bij me vandaan woonden als maar mogelijk is in een klein landje als Nederland

Ik woon in de regio Rotterdam wat betekent dat ongeveer driekwart van de bevolking zich binnen een uurtje rijden van mij moet bevinden maar al mijn matches waren om een of andere reden in Friesland , Groningen , Drenthe of zuid Limburg en als je de foto's goed bekeek zag je stopcontacten aan de muren zitten die ik in Europa nog nooit gezien heb

Ik vond het een rommelige onoverzichtelijke site
Toch moet het in het pré Tinder tijdperk best een grote speler geweest zijn , het moederbedrijf moet ergens in silicon valley in San Francisco gezeten hebben als ik me goed herinner en ze opereerden wereldwijd je had geloof voor elk land wel een "friend finder "
Van iemand op Hookers had ik begrepen dat het in Europa voor geen meter werkte maar in het buitenland wel en toen noemde hij een aantal buitenlanden op in zuid oost Azië en Latijns Amerika waar ik zonder zo'n datingsite ook nog wel een "friend" kan "finden" zonder die flauwekul dus
Het was inderdaad geen goede site en heb er toen dus welgeteld één contact aan overgehouden.
 
In de beginjaren van Tinder zo'n 10 jaar geleden ging het erg vlot om vrouwen te daten en te neuken. Ook via reguliere chatboxen was het erg simpel om eens iemand te leren kennen en van de grond te gaan. Andere simkaart, eens daten ja heerlijk. Is anno 2023 niet meer zo simpel. Veel vrouwen op Tinder zoeken iets serieus en staan niet meer open om af zn toe eens te wippen.
 
Hebben we nu al meerdere malen gezeur over gehoord. Wij komen hier voortaan enkel nog maar voor de review's, en gaan op zoek naar een andere site met gelijkgestemden. Het is ons niet om hier gewoon maar een beetje de boel op te geilen te doen, maar om continu een zooitje bagger over ons heen te krijgen zitten we niet te wachten.

Wat hadden jullie anders verwacht op een forum voor wandelaars zoals GR, ondanks dat er ook een apart deel is voor partytreffs, swingers etc.?

Met een beetje gezond verstand zou ik in jullie positie me eerder gaan focussen op een website als SDC. Bovendien, de keerzijde geldt ook, want vrijwel elke single man heeft juist op SDC weer niets te zoeken en wordt aldaar ook gewoonweg keihard afgebrand door stelletjes zoals jullie...
Bovendien, door afgelopen vrijdag 25-8 ineens weer een oproepje te doen in die babbelbox maakt jullie niet echt geloofwaardiger, dat i.c.m. jullie bericht alhier van 25-7...

Voor oproepjes en afspraakjes kan je hier terecht (dus even verder kijken dan je neus lang is alvorens te gaan mekkeren): https://www.girlsreview.nl/threads/afspreken.27128/page-17#post-617954
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan