Vreemdgaan dating apps.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaren geleden weleens geprobeerd, maar kon vanwege mijn privé situatie niet met foto. Nooit succes, maar ook nooit meer dan 20E aan uitgegeven aan een trial en dus ook geen herkenbare profielfoto. Credits begon ik sowieso niet aan.

Wat voor mij wel werkt is Sexjobs, echter alleen "betaald contact gezocht" rubriek en niet de "gratis contact" rubriek.

Wat ik met enig regelmaat doe is een nachtje weg en een luxe hotel suite boeken voor mij alleen.
Ik zet dan een advertentie online waarin zoek naar een dame die voor meerdere uren wil afspreken, seks staat centraal maar gezelligheid voorop. Neuken, Samen wat eten, neuken, bubbelbad, pijpen, chillen, pijpen, neuken, etc. Zolang het gezellig is. Geen uurtarieven, gewoon 1 bedrag, ook geen overnachting.

Heb op deze manier dates van 5 uur gehad waarbij de kosten varieerden van 200 tot 450 voor de dame, afhankelijk van hoe zeer ze aansloot op mijn wensen (uiterlijk en figuur) zetten we dan dichterbij de 450, hoe minder ze aansloten, of als ze gewoon weinig vroegen, zaten we lekker laag.

Leuke, OK, en geweldige "dates" gehad op die manier, waar ik ook echt van geniet op zo'n avond. En, het blijft Sexjobs, dus zeker ook een aantal fakers meegemaakt waardoor ik zonder date mocht genieten van een mooie suite.
 
Jaren geleden weleens geprobeerd, maar kon vanwege mijn privé situatie niet met foto. Nooit succes, maar ook nooit meer dan 20E aan uitgegeven aan een trial en dus ook geen herkenbare profielfoto. Credits begon ik sowieso niet aan.

Wat voor mij wel werkt is Sexjobs, echter alleen "betaald contact gezocht" rubriek en niet de "gratis contact" rubriek.

Wat ik met enig regelmaat doe is een nachtje weg en een luxe hotel suite boeken voor mij alleen.
Ik zet dan een advertentie online waarin zoek naar een dame die voor meerdere uren wil afspreken, seks staat centraal maar gezelligheid voorop. Neuken, Samen wat eten, neuken, bubbelbad, pijpen, chillen, pijpen, neuken, etc. Zolang het gezellig is. Geen uurtarieven, gewoon 1 bedrag, ook geen overnachting.

Heb op deze manier dates van 5 uur gehad waarbij de kosten varieerden van 200 tot 450 voor de dame, afhankelijk van hoe zeer ze aansloot op mijn wensen (uiterlijk en figuur) zetten we dan dichterbij de 450, hoe minder ze aansloten, of als ze gewoon weinig vroegen, zaten we lekker laag.

Leuke, OK, en geweldige "dates" gehad op die manier, waar ik ook echt van geniet op zo'n avond. En, het blijft Sexjobs, dus zeker ook een aantal fakers meegemaakt waardoor ik zonder date mocht genieten van een mooie suite.
Goed idee, moet ik eens over nadenken om het ook te doen.
 
Ik date niet veel via die dating-apps, meestal heb ik er geen tijd voor of zin in en het kost ook heel veel tijd om via dit soort apps te chatten. 🤪

Maar ik vind het erg leuk en spannend om daar foto's en profielen te bekijken, door te bladeren en er doorheen te scrollen, het is alsof je naar een prentenboek kijkt, maar dan echt.. hahahaha
Het is soms verslavend.. 🤩

In ieder geval neem deze dating-apps niet te serieus, want je zult altijd teleurgesteld zijn, er zijn ook veel nepprofielen, net als overal.
Dus als je een leuk meisje wilt ontmoeten, moet je er nog steeds goed rondkijken wanneer jij gaat boodschappen halen bij de Aldi.. 🤣🤣
 
Tinder werkt, als je eerlijk bent wat je zoekt. Gewoon omdat er veel op zitten. Niet faken dat je een relatie zoekt als je een minnares zoekt, dat kost teveel tijd!

Ook in het verleden goede ervaringen met sf dating gehad om een minnares te vinden.
 
Jaren geleden weleens geprobeerd, maar kon vanwege mijn privé situatie niet met foto. Nooit succes, maar ook nooit meer dan 20E aan uitgegeven aan een trial en dus ook geen herkenbare profielfoto. Credits begon ik sowieso niet aan.

Wat voor mij wel werkt is Sexjobs, echter alleen "betaald contact gezocht" rubriek en niet de "gratis contact" rubriek.

Wat ik met enig regelmaat doe is een nachtje weg en een luxe hotel suite boeken voor mij alleen.
Ik zet dan een advertentie online waarin zoek naar een dame die voor meerdere uren wil afspreken, seks staat centraal maar gezelligheid voorop. Neuken, Samen wat eten, neuken, bubbelbad, pijpen, chillen, pijpen, neuken, etc. Zolang het gezellig is. Geen uurtarieven, gewoon 1 bedrag, ook geen overnachting.

Heb op deze manier dates van 5 uur gehad waarbij de kosten varieerden van 200 tot 450 voor de dame, afhankelijk van hoe zeer ze aansloot op mijn wensen (uiterlijk en figuur) zetten we dan dichterbij de 450, hoe minder ze aansloten, of als ze gewoon weinig vroegen, zaten we lekker laag.

Leuke, OK, en geweldige "dates" gehad op die manier, waar ik ook echt van geniet op zo'n avond. En, het blijft Sexjobs, dus zeker ook een aantal fakers meegemaakt waardoor ik zonder date mocht genieten van een mooie suite.
Interessant. Maar krijg je dan ook niet een hoop professionele prostituées die belang stellen?
 
Ik bezoek al jaren op geregelde basis prostituees omdat de sex thuis op een laag pitje zit maar voor de rest is alles wel prima, dus zolang ik eens af en toe op een ander kan alles in orde.
Ik zou echter eens gewoon echte sex willen hebben met een gewone dame die net als ik op dat vlak iets te kort komt en wou eens weten of jullie ervaring hebben met van die vreemdgaan dating apps om zo eens een afspraakje te regelen zonder enige verplichtingen.
Ik ben nu bijna een jaar op Second Love.
In het begin kreeg ik al vrij snel response van dames. De keren dat ik zelf iets uitstuurde waren weinig succesvol, meestal geen enkele reactie terug.
Ik appte met de dames wat heen en weer en afhankelijk van de bravoure van de dame en mijn tijdsbeperkingen kwamen we snel of langzamer tot een koffiedate. Deze waren om kennis te maken, de dames sowieso maar ik ook wilde graag weten wat de verwachtingen waren.

Eén SL-dame heb ik nu ook al bijna een jaar. Dat was de enige die op mijn app'je reageerde i.p.v andersom, alhoewel haar reactie wel 2 weken heeft geduurd. Maar daarna ging het vlotjes. Ik heb dagelijks contact met haar, omdat we dat alletwee fijn vinden. En we zien elkaar ongevbeer 1x per 3 weken, afhankelijk van agenda's.
Andere SL's zijn wat vluchtiger, soms 1 keer sex, soms enkele keren. Dat heeft meerdere oorzaken.

Het blijkt voor mij dat ik de beste klik heb met dames die ook gebonden zijn. We zitten dan beiden in hetzelfde schuitje omdat we een thuisfront hebben en daarom heen moeten plannen. De alleenstaande dames zijn vaak toch indirect op zoek naar een relatie of op z'n minst meer activiteiten samen dan alleen sex.
Naast deze SL's bezoek ik ook nog gangbangs, masseuses, transsexuelen en sexwerksters. Mijn SL's weten dit, ook dat ik open sta voor meer SL's. En weten ook waarom ik duidelijk onderscheid maak tussen hun allemaal.
Ze vervullen allemaal andere behoeftes van me. En één behoefte vervullen ze allemaal. en ik ook bij hun.

Wat belangrijk is om te beseffen is dat er op Second Love minder vrouwen zitten in verhouding tot mannen. Daarnaast zijn de mannen vaker spam'mers en de vrouwen zoeken vaker gericht. SL's vertellen me weleens hoeveel reacties ze krijgen als ze heel even hun profiel open zetten. Daar schrik je gewoon van. Makkelijk 80 op een dag.
Verder is het belangrijk om te beseffen dat je niet vandaag begint met app'en en vanavond sex hebt, maar je bouwt liefst iets op langere termijn op.
En als derde is het heel belangrijk dat je weet wat je wil en wat je verwacht. Dat helpt selecteren en onnodige tijd verknoeien.
Je moet ook tegen Nee kunnen of helemaal geen reactie.

Ik ben een average guy, niet bijzonder knap, achter in de 50, maar empathisch, eerlijk en schrijf in correct Nederlands. En ben onconventioneel. Dat spreekt de meesten aan.
Voorbeelden:
1 SL vond het een verademing dat ik gewoon eerlijk was over mijn andere sexuele activiteiten. Alhoewel ik nu niks meer met haar heb, vanwege gebeurtenissen buiten onze invloedssfeer, app'en we nog regelmatig met elkaar.
Een andere SL, waar ik nu nog mee ben, viel in eerste instantie op me omdat ik de enige was die correcte nederlandse zinnen kon schrijven. Later bleek gelukkig dat we meer raakvlakken, maar ook interessante controverses hebben.

Ik hang niet de hijger uit.
Ik selecteer zorgvuldig en ben duidelijk over wat ik wil en wat ik niet kan.
En ik heb geluk dat ik leuke vrouwen tegen kom.

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal.
 
Hier ook goede ervaringen met Second Love. Je moet niet verwachten dat je binnen een week sex hebt met iemand maar als je tijd en zin hebt om een goed contact te onderhouden kan je er hele leuke dates aan over houden
 
Ik heb een tijdje secondlove uitgeprobeerd. Voor mijn gevoel waren het allemaal bots en fakers. Desondanks wel een date gehad, met een avondje uit en sex. Ik vond het allemaal te veel gedoe en moeite. Het kost ook echt veel tijd. Ik zou niet weten hoe ik dit achter de rug van mijn vrouw zou doen. Achteraf maar besloten om het maar bij DVP's te houden, is nog goedkoper ook. Ik zie niet in waarom ik nog een tweede vrouw tevreden moet houden en moet investeren in een nog een relatie naast mijn vrouw.
 
Ik heb een tijdje secondlove uitgeprobeerd. Voor mijn gevoel waren het allemaal bots en fakers. Desondanks wel een date gehad, met een avondje uit en sex. Ik vond het allemaal te veel gedoe en moeite. Het kost ook echt veel tijd. Ik zou niet weten hoe ik dit achter de rug van mijn vrouw zou doen. Achteraf maar besloten om het maar bij DVP's te houden, is nog goedkoper ook. Ik zie niet in waarom ik nog een tweede vrouw tevreden moet houden en moet investeren in een nog een relatie naast mijn vrouw.
Krijg je alleen gezeur van een relatie ernaast, Tinder kan nog voor een geil afspraakje en met DVP's betekend het simpelweg geen gezeur, betalen en doen waar je zin in hebt. Lekker 🤤 en geen hoofdpijn🤕
 
Ik heb niet enorm veel tijd op vreemdgangerssites doorgebracht, maar dit was de enige waar ik daadwerkelijk dates op heb gescoord. Zoals iemand anders al zei: wees eerlijk en duidelijk over wat je zoekt, wees geen creep, schrijf enigszins correct Nederlands, en je kan een heel end komen.
 
Ik bezoek al jaren op geregelde basis prostituees omdat de sex thuis op een laag pitje zit maar voor de rest is alles wel prima, dus zolang ik eens af en toe op een ander kan alles in orde.
Ik zou echter eens gewoon echte sex willen hebben met een gewone dame die net als ik op dat vlak iets te kort komt en wou eens weten of jullie ervaring hebben met van die vreemdgaan dating apps om zo eens een afspraakje te regelen zonder enige verplichtingen.
Zoek eens op een gewone chatbox waar mannen en vrouwen over bepaalde onderwerpen spreken, je kan dan
privé gaan met een dame en als ze wil een afspraakje maken.
Ik zat 20 jaar geleden op ICQ en daar heb ik met een heerlijke vrouw afgesproken, die vrouw is nu mijn echtgenote ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoek eens op een gewone chatbox waar mannen en vrouwen over bepaalde onderwerpen spreken, je kan dan
privé gaan met een dame en als ze wil een afspraakje maken.
Ik zat 20 jaar geleden op ICQ en daar heb ik met een heerlijke vrouw afgesproken, die vrouw is nu mijn echtgenote ;)

Je moet vissen waar de meeste vissen zwemmen. Dat is nou eenmaal Tinder of Bumble. De vrouwen die op die kleinere datingapps en websites staan, hebben ook Tinder of Bumble.😁
 
Toch altijd lullig als je herkend wordt op zo'n site wanneer je een relatie hebt .
Er is altijd wel een kennis of familielid die er ook gebruik van maakt

Ja, maar dat kan op die andere apps ook. Je zou eventueel je locatie kunnen zetten op een stad waar je geen mensen kent. Het is een risico dat je nou eenmaal neemt. Anders gewoon naar de hoeren.:)
 
Op chatgirl aan de praat met een 20 jarige meid, beetje gekkigheid en in de buurt.
Na lang heen en weer geeft ze aan wel door een rijpe man geneukt te willen worden.
Zegt dat ze alleen thuis is en me wil ontvangen voor een vluggertje.
Ik moet naar een parkeerplaats komen vlak bij haar en zij loodst me dan naar het huis. Waar de deur op een kier staat en ik naarbinnen moet lopen en zij naakt op me wacht.
Bijna won mijn pik het van mijn hersenen.
Toen bedacht ik straks lig ik daar met 4 jongelui op mijn lijf of een koude loop in mijn nek.
Misschien overtrokken maar oma zij altijd als het te mooi is om waar te zijn dan...
Ik ben een bijna 2 meter gespierde man en niet bang uitgevallen en door de wol geverfd in het swingen en wandel en sexparty circuit.
Maar lees ook dat er de laatste jaren heel wat scam gebeurd in de wereld van betaalde onbetaald sex daten
 
Ik wil niet zeuren over vroeger, maar het is een feit dat er 10 jaar geleden veel minder professionals op tinder actief waren. Toen twee hele leuke neukvriendinnen aan over gehouden. Een vriend van mij zit regelmatig op een sugar daddy website. Kost wel behoorlijk wat geld, maar ook daar kun je nu nog steeds blijkbaar dames scoren. Maar wel duurder dan een doorsnee DVP op kinky. Badou heb ik nog niet geprobeerd. Bedankt voor de tip. Overigens toen ik 20 jaar geleden in de veertig was, kon ik met de gewonen dating apps ook genoeg vrouwen van rond de veertig scoren die enorm toe waren aan een goede beurt. Maar het kost tijd. En tijd = geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan