Vrouw/vriendin herhaaldelijk bedriegen met DVPs.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt me geen slecht idee om eens de film SM-rechter op te zetten.

Niet omwille van BDSM, maar wel omwille van hoe dat koppel met elkaar omgaat.
De stappen die die man zet om zijn vrouw gelukkig te maken en wat hij ervoor terug krijgt.

Heb je volgens mij misschien een vertrekpunt om te praten met je partner als er grote verschillen zijn in libido/verwachtingen op gebied van sex.

Ik heb zelf weinig ervaring met relaties, dus over aanvaardbare frequentie hoef je mij niets te vragen. Het gaat er meer om of beide partijen tevreden zijn met de stand van zaken. Indien dat niet zo is, dan kun je erover praten of een ander plan trekken (vreemdgaan of einde relatie).
Er wordt nu vooral vanuit de man gekeken die vreemd gaat met een dvp, maar het kan ook gewoon zijn dat je vrouw of vriendin inmiddels al een ander scharrel erbij heeft genomen waardoor de lust bij haar wat minder is. Genoeg meegemaakt wat dat betreft in mijn omgeving.

Ik ben ook single maar heb weleens last van schuldgevoel doordat ik dvp's bezoek. Mja, ik heb mezelf beloofd dat ik niet meer ga daten nadat ik in voorgaande (beide) relaties keihard belazerd ben doordat mn exen vreemdgingen.

It is what it is en ik doe alles safe dus hoop dit nog lang te kunnen blijven doen.

Ik ben ook single maar heb weleens last van schuldgevoel doordat ik dvp's bezoek. Mja, ik heb mezelf beloofd dat ik niet meer ga daten nadat ik in voorgaande (beide) relaties keihard belazerd ben doordat mn exen vreemdgingen.

Leg me eens uit... Waarom heb jij last van schuldgevoel vanwege je damesbezoeken, terwijl je síngle bent? :oops: :unsure: Je moet dan toch tegenover niemand verantwoording afleggen, bedriegt dan toch niemand?

Als ik thuis vaker sex zou hebben, dan zou ik minder wandelen.

Maar eerlijk is eerlijk, helemaal stoppen zou ik niet kunnen of ik zou er doodongelukkig van worden.
Als je iedere dag kaviaar eet, wil je ook wel eens een frikandel, toch?
Er zijn zoveel mooie en leuke dames, en door die ervaringen gaat het thuis vervolgens dan ook weer beter.

Zoals mijn forumnaam al aangeeft ben ik getrouwd.

Bij mij zeker geen schuldgevoel, het is de redding van ons huwelijk.
Doordat op een gegeven moment ervaringen uit haar verleden sex en intimiteit onmogelijk maakte hebben we eerst allerlei therapieën gevolgd en van alles geprobeerd, maar er was niets dat ons hielp op dit gebied.

Scheiden zou voor sommigen misschien een oplossing zijn maar een huwelijk is meer dan sex of fysieke intimiteit. En veel is wel goed.
Daarom hebben we in goed overleg besloten dat betaalde sex een goede en veilige oplossing is.
Zo werkt het voor ons nu al 10 jaar.

Zo zie je maar, het is te makkelijk om een standaard oordeel te hebben over waarom wij mannen doen wat we doen.

Doordat op een gegeven moment ervaringen uit haar verleden sex en intimiteit onmogelijk maakte hebben we eerst allerlei therapieën gevolgd en van alles geprobeerd, maar er was niets dat ons hielp op dit gebied.

Scheiden zou voor sommigen misschien een oplossing zijn maar een huwelijk is meer dan sex of fysieke intimiteit. En veel is wel goed.
Daarom hebben we in goed overleg besloten dat betaalde sex een goede en veilige oplossing is.

Zo zie je maar, het is te makkelijk om een standaard oordeel te hebben over waarom wij mannen doen wat we doen.
Een zeer ruimdenkende redenering heb je binnen uw huwelijk en als je er zo over denkt is het juist een redding voor uw huwelijk want anders wordt de sleur erg groot, wat je niet wil al ben ikzelf nooit getrouwd geweest en wil het nooit doen.
Al trouwen soms jonge mensen op vroege leeftijd zonder (te)veel na te denken, maar uit liefde en het gevoel van het moment, maar mensen veranderen in de loop der jaren wat veel scheidingen teweeg brengt en niet meer dezelfde persoon hebben van toen ze trouwde.

Dat is mooi dat je dat gewoon met je vrouw heb kunnen afspreken. Ik heb het wel is voorzichtig willen voorstellen, omdat de sex al een lange tijd niet goed ging. Ze werd er niet boos om, maar zag het voorstel toch niet zitten. maar ze er ook niks aan doen dat de sex verbeterd. Dus tja.........

Dan krijg ik weer zo'n idiote gedachte he?

2 Relaties en beide partners gaan vreemd. En dan vraag ik mij altijd af... waarom?
Ja dat snap ik. Het is wss mn eigen schuld, dat ik iets niet goed deed. Althans zo zie ik het. Ik kan je gaan vertellen wat ik allemaal goed heb gedaan in mn ogen maar dat doet er niet toe. Eindresultaat is dat ik twee keer belazerd ben en heb besloten nooit meer een relatie te nemen. Lekker elke dag sporten en gezond eten en wekelijks een dvp bezoek. Nu ik op mezelf woon, heb ik niet eens een tv in mn flatje 🤣, werken-sporten-slapen-afentoe een dvp neuken-eten-slapen-repeat

Oef lastig zeg. Ik zou echt niet weten wat je hier nou het beste kan doen. Achter haar rug om dvps neuken brengt je op lange termijn denk ik geen voldoening, want op je sterfbed kan dit gevoel wellicht nog groter worden, maar miss zit ik ernaast hoor
Ik voel me wel schuldig maar mijn vrouw houdt niet van seks, ik wel. Ik vind niet dat ik daarom geen seksleven mag hebben, ik zou er doodongelukkig van worden (egoïstisch? Ik vind van niet na alle pogingen van mijn kant om dit op te lossen).

Lekker elke dag sporten en gezond eten en wekelijks een dvp bezoek. Nu ik op mezelf woon, heb ik niet eens een tv in mn flatje 🤣, werken-sporten-slapen-afentoe een dvp neuken-eten-slapen-repeat

Ik wens je heel veel plezier! Wie weet komt die tv er ooit wel 😉 Daar hebben veel mannen een betere relatie mee dan met hun vrouw 😏 en de afstandsbediening is dan helemaal van jou.
@Nick67 Ik heb geen partner, maar ik vind het niet egoïstisch van jou. Echter het bespreekbaar maken kan ook veel helpen.

Hoezo denk je dat zoiets bespreekbaar is? Dat het vrouwelijke deel er geen zin meer in heeft, houdt niet in dat ze het prima vindt dat haar partner het wel naar zijn zin heeft.. met een ander.

Vrouwen logica is nogal vreemd, dus als je zoiets bespreekbaar wilt maken.. dan is zij op haar hoede als ze het afkeurt. Dus kan je beter je mond dichthouden en het stiekem blijven doen, anders gaat ze je zeker in de gaten houden en alles wantrouwen wat je zegt of doet.

Laatst bewerkt:
Ik wens je heel veel plezier! Wie weet komt die tv er ooit wel 😉 Daar hebben veel mannen een betere relatie mee dan met hun vrouw 😏 en de afstandsbediening is dan helemaal van jou.
Dankje Joke! Haha nou wie weet. Ik leef al een tijdje zo. Na werk, sporten en dan thuis strekoefeningen doen en dan op tijd naar bed, nogal saai maar voel me wel erg goed nu ik zo fit ben. Een leeg huis doet wel wat met me, als ik niets doe, dan realiseer ik me dat goed en word ik verdrietig (ik heb ook geen eettafel en stoelen😅). Het sporten/ bewegen/ en continue iets doen geeft je voldoening. En regelmatig lekkere dvp's bezoeken ook! En nee ik denk niet dat ze me geweldig vinden ofzo, ik wil gwn lekker sexen en het liefst zoveel mogelijk verschillende dvp's ☺️☺️.

Laatst bewerkt:
Ik voel me wel schuldig maar mijn vrouw houdt niet van seks, ik wel. Ik vind niet dat ik daarom geen seksleven mag hebben, ik zou er doodongelukkig van worden (egoïstisch? Ik vind van niet na alle pogingen van mijn kant om dit op te lossen).
Citaat: "Michele Weiner-Davis beschrijft welke ernstige problemen er in een relatie kunnen ontstaan als de seksdrive bij de twee partners sterk verschilt en hoe die problemen kunnen worden opgelost."
Youtube:

Mijn relatie is niet zo open als die van @Getrouwd . Ze weet er wel van, maar heeft het onethisch genoemd zonder dat ze er verder consequenties aan lijkt te verbinden. Er is dus meer sprake van passief gedogen. Ik herken ook het een en ander van @Harrry en @Nick67.

Dat vrouwen blijkbaar geen enkele moeite hoeven te doen, maar er toch van uit mogen gaan dat hun man hen 'trouw blijft' (met andere woorden seks is niet belangrijk maar als je man het met een ander doet is het opeens wel weer belangrijk) heeft mij werkelijk geschokt. Ik noem dat ook wel seksueel fascisme. Als ik van tevoren had geweten dat de meeste vrouwen er zo in staan dan was ik ook niet getrouwd. Je doet het samen en moet rekening houden met elkaars wensen en verwachtingen, lijkt me.

Zelfs bij sexting en uitwisselen van foto's merk ik dat vrouwen niet meer willen als je getrouwd ben of ze noemen het achteraf onetisch. En dan gaat het echt over vrouwen aan de andere kant van de wereld die gewoon een beetje lol zoeken en absoluut geen bedreiging voor mijn relatie vormen. Bezet = alleen interactie met anderen als je schriftelijk toestemming hebt. Daar ga je zelf niet meer over. Dat zit er diep ingeprent. De uitzondering zie je eigenlijk alleen bij degenen die er commercieel belang bij hebben.

Klopt helemaal!

Weetje ik ben er zelf 2x actief achtergekomen dat ik bedrogen werd. Bij mn laatste ex ben ik er dus achtergekomen doordat ze zei dat ze weer met vriendinnen een hapje ging eten, waarna ik dr heb gevolgd nadat ze van werk vertrok (ik nam vrij) en volledig onherkenbaar achter dr aanliep. En toen zag ik dr instappen bij een mannelijke collega in de auto en hem zoenen in de auto. Die collega van dr heeft een gezin en ze hadden blijkbaar alleen een seksrelatie: misselijk word ik ervan als ik hierover nadenk.

Ik werd zo achterdochtig omdat de intimiteit afnam in onze relatie en ja hoor, ze neukte iemand anders. En de hele grap was dat ze zei dat ze bij me wilde blijven 🤣, ik heb het toen gestopt want ik geloofde niet dat ze echt van me hield.

Als ik dit soort verhalen hoor, vraag ik me daarom af of er niet hetzelfde gebeurd als met mij. Ik ben er in beide gevallen achtergekomen door echt onderzoek te doen. Er zijn altijd smoesjes en ohja de betaalrekening inderzoeken werkt ook goed: als je namelijk pint zit er een datum-tijdstip bij, maar goed dan moet je wel toegang hebben tot de betaalrekening van je partner. Ik realiseer me hierdoor ook goed hoe makkelijk het is als dame om seks te hebben. Als man moet je knap zijn, rijk, er goed uitzien, blablabla als je seks wil met vrouwen.

Laatst bewerkt:
Dat is toch weer een andere situatie denk ik, omdat ik juist merk dat de bereidheid van vrouwen om dingen met getrouwde mannen te doen (laat staan om zelf vreemd te gaan) laag is.

Hetzelfde op bijvoorbeeld secondlove. Dan begeef je je op een platform dat gemaakt is voor vreemdgaan. Maar daar zijn gerust vrouwen die het nodig vinden dat je partner het niet alleen gedoogt maar zelfs toejuicht. En bij twijfel zoeken ze wel een ander, en die luxe hebben vrouwen natuurlijk altijd op zo'n site.

Maar wel interessant om zo die verschillende ervaringen te lezen.

Het is alleen een andere situatie door waar ik achter ben gekomen. Hoeveel mannen gaan op onderzoek uit dit denkje?

Als ik niet op onderzoek was uitgegaan, had ik wss nog een relatie waarbij de intimiteit ver te zoeken was.

Je kunt gelijk hebben hoor, maar ik vraag me dit wel af bij de mannen die dvps neuken terwijl ze in een relatie zitten en dat vanwege weinig seks.

Ik had weinig seks en kwam erachter dat mn ex iemand anders neukte. Ik geloof namelijk niet dat vrouwen niet van seks houden. Dat gaat er bij mij echt niet in. Ze hebben zelfs een orgaan (clitoris) die bedoeld is voor plezier. Maar goed, ik wil de mannen hier ook niet achterdochtig maken en dat ze dan hun vrouw lastig gaan vallen, misschien is dit wel een unieke situatie.

Ik had weinig seks en kwam erachter dat mn ex iemand anders neukte.
Mijn vrouw neukt constant anderen 😇
Ik geloof namelijk niet dat vrouwen niet van seks houden. Dat gaat er bij mij echt niet in. Ze hebben zelfs een orgaan (clitoris) die bedoeld is voor plezier. Maar goed, ik wil de mannen hier ook niet achterdochtig maken en dat ze dan hun vrouw lastig gaan vallen, misschien is dit wel een unieke situatie.
En zij is het levende bewijs dat vrouwen even gek (kunnen) zijn op seks als mannen.

Wees maar zeker dat veruit de meeste vrouwen écht van sex houden! Sterker nog... zij kunnen dus klaarkomen met een intensiteit... die vele mannen nooit ervaren!
Precies! Als ik in een relatie zou zitten waarbij de seks afnam/ volledig stopte, dan zou ik op onderzoek uitgaan en meerdere keren toetsen of ik niet belazerd word ipv denken dat de vrouw niet van seks houdt 😅 en dan maar dvps neuken.

Ik heb hier in mn eigen leven tot nu toe 100% gelijk in gehad.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan