Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Seks is sowieso iets waar je in een relatie moet tijd voor maken. Ook al heb je het druk met job/kinderen probeer gewoon eens in de mood te komen. Er is soms een week dat ik geen dvp bezoek, ik trek me toch nog altijd 2 a 3 keer daags af. Soms kan het 5 keer per dag zijn als ik niks te doen heb.

Wel ik lees hier dat antidepressivum de zin in seks doen verminderen, mijn partner nam dat ook en ze had quasi geen libido meer en kon amper klaarkomen.

Ik merk toch ook dat de maatschappij veel preutser is geworden. Ik was een tiener in de jaren 90 en als ik een afspraakje had en de klik was er ja beetje tongzoenen, beetje vingeren, goed laten afzuigen, goed minetten en dan lekker je lul erin.
2tot3x soms5 x 🫣wat ben ik dan een watje ik kan 1x in de 2dagen .en je ze zegt tijd maken voor de sex in een relatie .jou vrouw vriendin staat de geheledag met haar slipje in haar hand als je zo'n hoog libido hebt😅
 
Misschien moet ik weer eens op zoek gaan naar een leuke, lieve dame die mij wel ziet zitten. Maar na 30 jaar ben ik het versieren verleerd. God, wat ben ik een ramp!
Scherm­afbeelding 2023-10-04 om 19.57.35.png
Some guys say that women will only want to date tall guys, or rich guys, or super hot guys, and this allows them to wallow in their negativity and not really put themselves out there when dating. Ironically, I've seen negativity be the only thing that women REALLY can't stand. Listen for why your "statistics" about Tinder swiping don't mean anything in terms of finding love.
 
Seks is sowieso iets waar je in een relatie moet tijd voor maken. Ook al heb je het druk met job/kinderen probeer gewoon eens in de mood te komen. Er is soms een week dat ik geen dvp bezoek, ik trek me toch nog altijd 2 a 3 keer daags af. Soms kan het 5 keer per dag zijn als ik niks te doen heb.

Wel ik lees hier dat antidepressivum de zin in seks doen verminderen, mijn partner nam dat ook en ze had quasi geen libido meer en kon amper klaarkomen.

Ik merk toch ook dat de maatschappij veel preutser is geworden. Ik was een tiener in de jaren 90 en als ik een afspraakje had en de klik was er ja beetje tongzoenen, beetje vingeren, goed laten afzuigen, goed minetten en dan lekker je lul erin.
Ik heb bewondering voor je 5 keer per dag aan je lul trekken en dan nog met de vrouwen spelen. Tegelijkertijd ben je uit de jaren 80 dus zo'n 40 jaar. Slik je pillen of heb je een bepaald dieet?
 
Zoals je het omschrijft is dit trekken aan een dood paard. Hoeveel energie je er ook instopt. Stel het wordt wat beter dan wordt het toch nooit het sexleven wat je zou willen. Dan blijft het een soort van verplichting voelen voor haar. Nee dat neukt lekker weg.😬.
Zit gelukkig niet in die situatie maar ik zou gewoon dvp's bezoeken. En zoeken naar fwb. Die zijn er gewoon te vinden.
En ik zou haar zich er schuldig over laten voelen. Dat mag best. Dan moet ze maar open zijn en zeggen wat er scheelt. Niemand houdt niet van sex. Ook vrouwen niet. Dan is het gewoon niet interessanter dan op de bank tv kijken. Laat haar dan zeggen wat ze wil. Geen taboes.
 
Zoals je het omschrijft is dit trekken aan een dood paard. Hoeveel energie je er ook instopt. Stel het wordt wat beter dan wordt het toch nooit het sexleven wat je zou willen. Dan blijft het een soort van verplichting voelen voor haar. Nee dat neukt lekker weg.😬.
Zit gelukkig niet in die situatie maar ik zou gewoon dvp's bezoeken. En zoeken naar fwb. Die zijn er gewoon te vinden.
En ik zou haar zich er schuldig over laten voelen. Dat mag best. Dan moet ze maar open zijn en zeggen wat er scheelt. Niemand houdt niet van sex. Ook vrouwen niet. Dan is het gewoon niet interessanter dan op de bank tv kijken. Laat haar dan zeggen wat ze wil. Geen taboes.
had ik ook gedaan. achteraf had ik beter gewoon direct de relatie kunnen verbreken
 
Ik heb bewondering voor je 5 keer per dag aan je lul trekken en dan nog met de vrouwen spelen. Tegelijkertijd ben je uit de jaren 80 dus zo'n 40 jaar. Slik je pillen of heb je een bepaald dieet?

Als ik kan neuken, ruk me die dag niet af. Ik probeer gezond te eten, alcohol gebruik wordt tot een minimum beperkt, ik heb nooit gerookt. Ik drink dagelijks 2 liter water, 1 groot glas melk, 2 stukken fruit, soms handje noten, vaak eieren en dan een supplement met zink, vitamine c en d in.

Heb toch al ondervonden dat je na een avondje waar meer alcohol wordt gedronken de dag erna minder sperma spuit.
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan neuken, ruk me die dag niet af. Ik probeer gezond te eten, alcohol gebruik wordt tot een minimum beperkt, ik heb nooit gerookt. Ik drink dagelijks 2 liter water, 1 groot glas melk, 2 stukken fruit, soms handje noten, vaak eieren en dan een supplement met zink, vitamine c en d in.

Heb toch al ondervonden dat je na een avondje waar meer alcohol wordt gedronken de dag erna minder sperma spuit.
Het lijkt wel topsport
 
Als ik kan neuken, ruk me die dag niet af. Ik probeer gezond te eten, alcohol gebruik wordt tot een minimum beperkt, ik heb nooit gerookt. Ik drink dagelijks 2 liter water, 1 groot glas melk, 2 stukken fruit, soms handje noten, vaak eieren en dan een supplement met zink, vitamine c en d in.

Heb toch al ondervonden dat je na een avondje waar meer alcohol wordt gedronken de dag erna minder sperma spuit.
Dus voor een lekker potje stampen: De vrouwen aan de alcohol om ze los te maken en de mannen geen alcohol om het vol te houden.
 
Nee joh .je bent geen ramp moet je je eigen niet aanpraten . Ga gewoon is kijken of er ergens singel bij een komsten zijn en ga er op af . Er zijn meer mensen die niet durven en kiezen voor een date avond voor singels .en zie je iemand leuks vraag naar haar hobby's of andere leuke dingen die ze graag doet en luister naar haar ,ga niet gelijk over je zelf vertellen vrouwen vinden het leuk als je belangstellend bent . En als je dan een klik voelt bereid dan je gesprek verder door van wat je aan haar leuk vind en dan gaan ze vanzelf ook naar jou vragen . Probeer gewoon n keer zo iets
Dus niet vragen of ze me in een donkerhoekje wil pijpen, begrijp ik. 😁
 
[/QUOTE]
Als het van 2x per week gaat naar 1 x om de 2 maanden ….

Heeft dat een reden....als vrouwen goede sex krijgen van hun man met eerst aandacht voor haar zodat ze ook aan haar gerief komt en niet alleen pijpen keuken klaar....sex is wat anders dan de liefde bedrijven. Vrouwen willen kwaliteit, mannen kwantiteit....daar gaat het mis
 

Heeft dat een reden....als vrouwen goede sex krijgen van hun man met eerst aandacht voor haar zodat ze ook aan haar gerief komt en niet alleen pijpen keuken klaar....sex is wat anders dan de liefde bedrijven. Vrouwen willen kwaliteit, mannen kwantiteit....daar gaat het mis
[/QUOTE]

Als dit nou eens samenkwam: iedere dag goede seks ... iedereen gelukkig!
 
Gister probeerde ik het weer maar mijn vrouw was duidelijk. Zij vroeg mij of een sekspop een optie was. Maar ik hoef die opblaas shit niet, ik wil dan weer die asociale dure poppen. Dat geld heb ik niet. Weet iemand waar ik deze kan kopen?

Ik zat net op Easytoys te kijken, is zo'n masturbator wat?
 
Wat nou geen seks, koop maar een pop?!?!?!?!
Een masturbator kopen??
Als een vrouw zoiets zegt, zou ik gewoon naar de hoeren gaan.
Sterker nog, als er geen seks meer is, is er ook geen reden meer voor de relatie!
De seks verbindt partners, als dat er niet meer is, woon je gewoon samen met je zus of broer.

(vrouwen hebben het maar weer makkelijk, ze wil niet met je neuken, maar ook niet dat je iemand anders neukt, ze wil ook de relatie niet kwijt, dus neuk jij maar een pop, waarom zou je dat in vredesnaam doen en bij een vrouw blijven die niet wil neuken)

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIII

(en draai het eens om: toen jullie je relatie aangingen, werd er waarschijnlijk wel geneukt, toen heeft ze zeker niet gezegd dat dat in de toekomst niet meer zou gebeuren, zou je dan met haar een relatie zijn aangegaan??? echt niet, maar vrouwen doen dit truukje achteraf en nu ben jij de sjaak, wel een relatie maar niet neuken)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan