Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De vraag is wat je definitie van een relatie is?

Met m'n beste vriendin al eens besproken wat als we een relatie zouden hebben en mijn libido zou hoger zijn dan het hare. Zou ze er dan een probleem mee hebben dat ik elders nog zou sexen. En of ze dan liever had dat ik naar een sexwerkster zou gaan of een minnares zou hebben?
Haar eerste antwoord was dat ze het fijner zou vinden als ik dan één andere vrouw zou hebben.
OK, zei ik, wat maakt het verschil voor je of ik nu 10x naar een sexwerkster ga of 10x met één andere vrowu sex heb? Wat maakt voor jóu het verschil?
Moest ze even over nadenken en zei dat ze gevoelsmatig hoeren niet zo'n fijn idee zou vinden.
Toen zei ik, maar als ik met één vrouw sex zou hebben bestaat er een kans dat ik haar heel erg leuk ga vinden en een 'relatie' ga beginnen. Hoe zou je dat vinden?
Nou, echt een relatie was dan ook wat veel van het goede, want ze wilde niet achtergesteld worden t.o.v een andere vrouw.
Daar dacht ze toen weer over na en zei: 'eigenlijk maakt het me niet uit met wie je sex hebt. Het is ook niet aan mij om te bepalen wat jij zou willen. Het belangrijkste vind ik dat ik het gevoel heb dat onze relatie waarde voor je heeft en dat we samen onze intieme momenten beleven. Dat ik op jouw #1 sta. Als je daarna nog energie over hebt mag je die aan andere vrouwen geven en het zou me niet uitmaken of dat sexwerksters of gewone vriendinnen zijn. Of hoeveel. Onze relatie zou sterk genoeg moeten zijn dat je altijd weer graag bij mij bent, ook als je je extra sex-behoeftes ergens anders ingevuld hebt. Want ik weet dan dat je tevreden bent en dat je gelukkig bent bij mij. En ik bij jou, want ik gun je dat.

Dat was by far het mooiste gesprek wat ik tot dan toe gevoerd heb.
Maar goed , dat was een vriendin van je die je een stelling voorlegde. Ik ben benieuwd of tijdens een echte relatie dezelfde mening is toebedeeld😉.
 
Eigenlijk laat je haar dus geen keuze want iedere keer als ze kiest kom je met "argumenten" op de proppen waardoor ze uiteindelijk jou je zin geeft omdat ze bang is je te verliezen. Héél respectvol naar haar toe.
Laat hij haar geen keuze? Of is het andersom?
Seks is een basisbehoefte net als eten, drinken… ademen
Wtf.
 
Stel dat je uit elkaar gaat. En ze gaat dan uiteindelijk weer daten. Zou ze dan ook geen zin in sex hebben?
Vast wel, dat is een andere situatie, hormonen gaan dan actiever worden, ze voelt zich ook anders. Bij monogamie komt de sex drive van de vrouw meestal tot rust of zelfs tot bijna-stilstand.
De man die 40 jaar getrouwd is komt ook anders de eigen slaapkamer bij zijn echtgenote binnen strompelen dan wanneer die zelfde man een paar weken naar Thailand gaat en daar een hotelkamer binnenstapt met een 40 jaar jongere lokale dame van plezier ;)
 
Vast wel, dat is een andere situatie, hormonen gaan dan actiever worden, ze voelt zich ook anders. Bij monogamie komt de sex drive van de vrouw meestal tot rust of zelfs tot bijna-stilstand.
De man die 40 jaar getrouwd is komt ook anders de eigen slaapkamer bij zijn echtgenote binnen strompelen dan wanneer die zelfde man een paar weken naar Thailand gaat en daar een hotelkamer binnenstapt met een 40 jaar jongere lokale dame van plezier ;)
Ja maar als je 40jaar samen bent .dus 40 jaar ouder ,dan neuk je ook niet de hele week want dan kom je in een kist terug .ik ben ook van boven de 65 .en 1x in de week los gaan gaat goed maar geen 14 dagen volop sex je lichaam kan dat niet aan
 
Ja maar als je 40jaar samen bent .dus 40 jaar ouder ,dan neuk je ook niet de hele week want dan kom je in een kist terug .ik ben ook van boven de 65 .en 1x in de week los gaan gaat goed maar geen 14 dagen volop sex je lichaam kan dat niet aan
Ik reageerde op de vraag of een vrouw die geen sex wil er anders over denkt als ze alleen komt te staan en gaat daten. In de meeste gevallen zal ze dan wél zin hebben in sex.
In een langdurige monogame relatie raakt de seks wat uitgesloft, al zal de man in de meeste gevallen nog steeds wat meer actief (willen) zijn.
Ik ben ook tegen de 70 en toen het een poosje geleden weer 'aan' was hadden we twee dagen heel vaak seks, dat wordt dan (gelukkig voor mijn cardioloog) wel snel wat normaler wat intensiteit betreft ;-)
 
Maar goed , dat was een vriendin van je die je een stelling voorlegde. Ik ben benieuwd of tijdens een echte relatie dezelfde mening is toebedeeld😉.
The proof of the pudding is in the eating. M.a.w dat weet je pas als je het doet.
Haar kennende doet ze wat ze zegt, als ze er goed over nagedacht heeft. Daarnaast is ze een cuckquean, dus dat van die andere vrouwen zit wel goed.
 
Als de vrouw geen seks wil is het een verloren zaak denk ik. Ik heb ook zo'n relatie gehad en ik ben blij dat het voorbij is. En we waren toen nog maar in de 20/begin 30. In het begin viel het allemaal goed mee, maar haar werk nam zeer veel van haar in beslag en ze vond het ook belangrijker.

Ik ben toen zeer veel naar dvp's gegaan en in de mate van het mogelijke discreet vreemd kunnen gaan. Toen zij in bed lag of toen ik alleen thuis was heb ik me heel vaak zitten afrukken.

Uiteindelijk de relatie kunnen stoppen zonder veel miserie. Ik had m'n eigen huis al, we waren niet getrouwd

Ik ben nu bewust single en voel me enorm bevrijd.
 
Hier juist hetzelfde. Vanaf ze mama werd bijna niks meer. In de winter: Seg met uw koude handen van mijn lijf ! In de zomer: baaah ge zweet! Tussendoor: blijf van mijn borsten , ik ben moe of gewoon zich omdraaien naar haar kant als ik iets probeerde. Na 3 jaar proberen heb ik gezegd tegen mezelf: dat was de laatste keer dat mijn vrouw neen zegt tegen mij. Ik heb sindsdien niet meer geprobeerd en ga dat ook niet meer doen. Als er sex is is dat omdat zij begint anders is er geen. Ik ga er ook niet over beginnen want ik vermoed dat ze het goed vindt zo. Ik heb het ondertussen een plaats gegeven en heb mijn eigen een kostelijke leefbare situatie gevonden .
 
Ik ben al ruim 30 jaar single. Dat is geen bewuste keuze geweest, maar is zo gelopen. Behalve de sex mis ik de aandacht, de knuffel als ik thuis kom na een dag werken. Samen eten, naar de film gaan. Kortom samen herinneringen maken.

Nu ben ik 61 en dit jaar 2 keer van bil geweest. Misschien moet ik weer eens op zoek gaan naar een leuke, lieve dame die mij wel ziet zitten. Maar na 30 jaar ben ik het versieren verleerd. God, wat ben ik een ramp!
 
Ik ben al ruim 30 jaar single. Dat is geen bewuste keuze geweest, maar is zo gelopen. Behalve de sex mis ik de aandacht, de knuffel als ik thuis kom na een dag werken. Samen eten, naar de film gaan. Kortom samen herinneringen maken.

Nu ben ik 61 en dit jaar 2 keer van bil geweest. Misschien moet ik weer eens op zoek gaan naar een leuke, lieve dame die mij wel ziet zitten. Maar na 30 jaar ben ik het versieren verleerd. God, wat ben ik een ramp!
En waarom niet wat frequenter naar dames van plezier gaan ?
 
Ik ben al ruim 30 jaar single. Dat is geen bewuste keuze geweest, maar is zo gelopen. Behalve de sex mis ik de aandacht, de knuffel als ik thuis kom na een dag werken. Samen eten, naar de film gaan. Kortom samen herinneringen maken.

Nu ben ik 61 en dit jaar 2 keer van bil geweest. Misschien moet ik weer eens op zoek gaan naar een leuke, lieve dame die mij wel ziet zitten. Maar na 30 jaar ben ik het versieren verleerd. God, wat ben ik een ramp!
Nee joh .je bent geen ramp moet je je eigen niet aanpraten . Ga gewoon is kijken of er ergens singel bij een komsten zijn en ga er op af . Er zijn meer mensen die niet durven en kiezen voor een date avond voor singels .en zie je iemand leuks vraag naar haar hobby's of andere leuke dingen die ze graag doet en luister naar haar ,ga niet gelijk over je zelf vertellen vrouwen vinden het leuk als je belangstellend bent . En als je dan een klik voelt bereid dan je gesprek verder door van wat je aan haar leuk vind en dan gaan ze vanzelf ook naar jou vragen . Probeer gewoon n keer zo iets
 
Ik herken dit probleem namelijk alleen met blanke en aziatische vrouwen. Ook wat ik via via hoor
Ik zou dit niet zo algemeen stellen. Twee Aziatische vriendinnen waren / zijn ideaal, enkele blanke/westerse lustten er ook wel pap van. Een Afrikaanse was enigszins preuts tenzij ze gaandeweg in de stemming kwam. Ik zou er wat ras/huidskleur betreft geen conclusies aan durven verbinden.
 
Seks is sowieso iets waar je in een relatie moet tijd voor maken. Ook al heb je het druk met job/kinderen probeer gewoon eens in de mood te komen. Er is soms een week dat ik geen dvp bezoek, ik trek me toch nog altijd 2 a 3 keer daags af. Soms kan het 5 keer per dag zijn als ik niks te doen heb.

Wel ik lees hier dat antidepressivum de zin in seks doen verminderen, mijn partner nam dat ook en ze had quasi geen libido meer en kon amper klaarkomen.

Ik merk toch ook dat de maatschappij veel preutser is geworden. Ik was een tiener in de jaren 90 en als ik een afspraakje had en de klik was er ja beetje tongzoenen, beetje vingeren, goed laten afzuigen, goed minetten en dan lekker je lul erin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan