Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat nou geen seks, koop maar een pop?!?!?!?!
Een masturbator kopen??
Als een vrouw zoiets zegt, zou ik gewoon naar de hoeren gaan.
Sterker nog, als er geen seks meer is, is er ook geen reden meer voor de relatie!
De seks verbindt partners, als dat er niet meer is, woon je gewoon samen met je zus of broer.

(vrouwen hebben het maar weer makkelijk, ze wil niet met je neuken, maar ook niet dat je iemand anders neukt, ze wil ook de relatie niet kwijt, dus neuk jij maar een pop, waarom zou je dat in vredesnaam doen en bij een vrouw blijven die niet wil neuken)

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIII

(en draai het eens om: toen jullie je relatie aangingen, werd er waarschijnlijk wel geneukt, toen heeft ze zeker niet gezegd dat dat in de toekomst niet meer zou gebeuren, zou je dan met haar een relatie zijn aangegaan??? echt niet, maar vrouwen doen dit truukje achteraf en nu ben jij de sjaak, wel een relatie maar niet neuken)
Alles wat je zegt klopt.
Haar lichaam wil gewoon niet meer. En financieel ben ik even niet rijk genoeg.
 
Ik zat net op Easytoys te kijken, is zo'n masturbator wat?
Ik heb een blowjob simulator. Geweldig ding maar als ik dat mee aan de slag ga is het met 5 minuten game over. Lekker maar geen vervanging van een lekkere vrouw met real sex.
Een pop kopen is ook een belachelijke suggestie. Lekker naar de hoeren gaan man.
 
Ik heb een blowjob simulator. Geweldig ding maar als ik dat mee aan de slag ga is het met 5 minuten game over. Lekker maar geen vervanging van een lekkere vrouw met real sex.
Een pop kopen is ook een belachelijke suggestie. Lekker naar de hoeren gaan man.
Top, dank je weet ik dat ook weer. Leek me al te mooi om waar te zijn.
 
Alles wat je zegt klopt.
Haar lichaam wil gewoon niet meer. En financieel ben ik even niet rijk genoeg.
Jammer voor je .zonden van een relatie die eerst goed was en nu door de sex raak je elkaar kwijt . Kun je geen kompromie sluiten dat ze jou af en toe wil bevredigen en naar een tijdje weer eens samen te neuken ,of laat ze beginnen met knuffelen samen en geef het misschien even tijd .wat je wil ook niet zonder elkaar denk .en als ze helemaal niks wil begin voorzichtig dat jij ook kriebels hebt naar sex en of je niet eens naar een dame mag voor de sex ,
 
Jammer voor je .zonden van een relatie die eerst goed was en nu door de sex raak je elkaar kwijt . Kun je geen kompromie sluiten dat ze jou af en toe wil bevredigen en naar een tijdje weer eens samen te neuken ,of laat ze beginnen met knuffelen samen en geef het misschien even tijd .wat je wil ook niet zonder elkaar denk .en als ze helemaal niks wil begin voorzichtig dat jij ook kriebels hebt naar sex en of je niet eens naar een dame mag voor de sex ,
mooie uitleg maar zal je zelf met u eigen partner daarover kunnen praten ? over een andere dame voor seks ?
 
mooie uitleg maar zal je zelf met u eigen partner daarover kunnen praten ? over een andere dame voor seks ?
Jazeker wordt daarover gesproken. Om redenen is de sex hier al lang niet meer aan de orde. Sex vind ik belangrijk maar is niet het enige onderdeel van de relatie.
Na de nodige stress, ruzie en relatie therapie gekozen voor het behouden van de vele goede aspecten van de relatie en verder een paar leuke vaste dvp's en af en toe een nieuwe dame proberen.
En ja, mijn echtgenote weet dat ik dat doe, meestal ook wanneer. Maar met wie of de details bespreken we niet.
 
Mijn vrouw zegt vaak tegen me: "Stop met me lastig te vallen, ga ergens anders kijken!"

Het is niet dat ik onderdanig ben, maar ik kan heel gehoorzaam zijn...!

Wie ik ontmoet, een one-night-stand, een dame van plezier, vrouwen die naar parenclubs gaan, of zelfs een minaress, interesseert haar niet!

Zij wilt rust. En dus stel ik haar tevreden door haar rust te geven.

Over het algemeen zijn mijn minaressen Vlaamse, Nederlandse- of Franstalige vrouwen, soms Europese, Amerikaanse, Noord-Afrikaanse, en Aziatische vrouwen, buiten een straal van ± 15 km (dus niet te dicht van onze woonplaats) en binnen een straal van 30 à 40 km (dus niet te ver).

En dames van plezier en vrouwen die graag naar parenclubs gaan, vallen binnen een straal van een uur rijden.

Als ik 's avonds zonder haar uitga, herinnert ze me eraan om mijn kleine tas mee te nemen, om eventueel de nacht in een hoteletje door te brengen (of bij mijn minaress), zodat ik niet onder invloed van alcohol terug rijd.

Zo kan ik rustig de volgende ochtend bij het ontbijt terugkomen van een nacht vol seksuele roes, inclusief anale seks die ze helemaal niet lekker vindt..

En ze stelt me nooit vragen. Ze wilt niets weten.

😻
 
Paar jaar geleden zat ik in de keuken bij een vrouw die mij vertelde over haar inmiddels door een sterfgeval overleden man die regelmatig vreemd was gegaan (tijdens zijn leven).
Ook zij hadden een manier gehad om het er niet over te hoeven hebben.
Hij belde dan 's avonds laat met de mededeling "Ik sta zonder benzine bij Utrecht, het wordt pas morgen dat ik thuis kom."
De vrouw bij wie hij was vond het dan een reuze goeie smoes en zijn echtgenote wist hoe het zat en kon op tijd naar bed, hoefde niet op te blijven tot hij thuis zou zijn.
 
Tot ze de kosten van mijn bezoekjes ziet. Een bezoekje kost toch al gauw > € 100,-
Ligt eraan waar je heengaat natuurlijk. En je kunt het geld ervoor contant opsparen, een tientje vandaag, een twintigje overmorgen en zo bouw je het 'spaarpotje van verlangen' op. Soms koop je er ook een bloemetje van voor je vrouw, zal ze vriendelijk van opkijken. Of wat ook kan, haar een 'womanizer' kado doen van het huishoudgeld, kan ze eens als ze nieuwsgierig is proberen of ze daarmee zichzelf kan verwennen.
 
Gister probeerde ik het weer maar mijn vrouw was duidelijk. Zij vroeg mij of een sekspop een optie was. Maar ik hoef die opblaas shit niet, ik wil dan weer die asociale dure poppen. Dat geld heb ik niet. Weet iemand waar ik deze kan kopen?

Ik zat net op Easytoys te kijken, is zo'n masturbator wat?
Koop een sexpop, leg die naast je in bed en laat je vrouw maar op de bank slapen.
 
Begin dit jaar ben ik uit een lange relatie gekomen en omdat die al jaren seksloos was ben ik dus gaan wandelen. Dat heb ik hier al eens vermeld.

Sinds ongeveer mei heb ik iemand gevonden, maar we zijn meer friends with benefits. We komen allebei uit een lange relatie. Ik heb heb haar verteld dat ik niet monogaam ben, maar niet verteld dat ik wandel.

Ik heb gewoon echt geen zin meer om de schijn van monogamie op te houden. Eigenlijk wist ik dat 30 jaar geleden al. Maar iedereen zei altijd: als je de ware vindt dan...

Ja, voor een tijdje, maar daarna begint het toch te kriebelen. Ik kan prima een relatie met iemand hebben met alles er op en eraan, maar daarnaast ook lekker buiten de deur neuken. Uiteraard accepteer ik dat ook andersom. Het zou nog mooier zijn als ik iemand vind die met mij naar parenclubs en seksfeestjes zou willen gaan.

Een man mag dromen.

On topic: als 'de vrouw' geen seks meer wil, maar je hebt verder een goede relatie. In dat geval zou ik dan zeggen: ik ga dan wel op mijn manier los. Als daar moeilijk over gedaan wordt dan is het klaar.
 
Ja, voor een tijdje, maar daarna begint het toch te kriebelen. Ik kan prima een relatie met iemand hebben met alles er op en eraan, maar daarnaast ook lekker buiten de deur neuken. Uiteraard accepteer ik dat ook andersom. Het zou nog mooier zijn als ik iemand vind die met mij naar parenclubs en seksfeestjes zou willen gaan.

Nu je nog een soort van FWB relatie hebt is dat makkelijk zeggen dat je dat andersom ook zou accepteren. Maar wat als je in een echte serieuze relatie zit en je houdt van iemand en je woont samen en je vrouw zou 2x in de mnd behoefte hebben om iemand anders te neuken? Denk dat er dan veel mannen afhaken met het accepteren.
 
Nu je nog een soort van FWB relatie hebt is dat makkelijk zeggen dat je dat andersom ook zou accepteren. Maar wat als je in een echte serieuze relatie zit en je houdt van iemand en je woont samen en je vrouw zou 2x in de mnd behoefte hebben om iemand anders te neuken? Denk dat er dan veel mannen afhaken met het accepteren.
Als ik het kan accepteren maakt het mij niets uit dat "veel mannen" het niet zouden kunnen ;-)
 
Mijn vrouw zegt vaak tegen me: "Stop met me lastig te vallen, ga ergens anders kijken!"

Het is niet dat ik onderdanig ben, maar ik kan heel gehoorzaam zijn...!

Wie ik ontmoet, een one-night-stand, een dame van plezier, vrouwen die naar parenclubs gaan, of zelfs een minaress, interesseert haar niet!

Zij wilt rust. En dus stel ik haar tevreden door haar rust te geven.

Over het algemeen zijn mijn minaressen Vlaamse, Nederlandse- of Franstalige vrouwen, soms Europese, Amerikaanse, Noord-Afrikaanse, en Aziatische vrouwen, buiten een straal van ± 15 km (dus niet te dicht van onze woonplaats) en binnen een straal van 30 à 40 km (dus niet te ver).

En dames van plezier en vrouwen die graag naar parenclubs gaan, vallen binnen een straal van een uur rijden.

Als ik 's avonds zonder haar uitga, herinnert ze me eraan om mijn kleine tas mee te nemen, om eventueel de nacht in een hoteletje door te brengen (of bij mijn minaress), zodat ik niet onder invloed van alcohol terug rijd.

Zo kan ik rustig de volgende ochtend bij het ontbijt terugkomen van een nacht vol seksuele roes, inclusief anale seks die ze helemaal niet lekker vindt..

En ze stelt me nooit vragen. Ze wilt niets weten.

😻
Gelukzak!
 
Mijn vrouw zegt vaak tegen me: "Stop met me lastig te vallen, ga ergens anders kijken!"

Het is niet dat ik onderdanig ben, maar ik kan heel gehoorzaam zijn...!

Wie ik ontmoet, een one-night-stand, een dame van plezier, vrouwen die naar parenclubs gaan, of zelfs een minaress, interesseert haar niet!

Zij wilt rust. En dus stel ik haar tevreden door haar rust te geven.

Over het algemeen zijn mijn minaressen Vlaamse, Nederlandse- of Franstalige vrouwen, soms Europese, Amerikaanse, Noord-Afrikaanse, en Aziatische vrouwen, buiten een straal van ± 15 km (dus niet te dicht van onze woonplaats) en binnen een straal van 30 à 40 km (dus niet te ver).

En dames van plezier en vrouwen die graag naar parenclubs gaan, vallen binnen een straal van een uur rijden.

Als ik 's avonds zonder haar uitga, herinnert ze me eraan om mijn kleine tas mee te nemen, om eventueel de nacht in een hoteletje door te brengen (of bij mijn minaress), zodat ik niet onder invloed van alcohol terug rijd.

Zo kan ik rustig de volgende ochtend bij het ontbijt terugkomen van een nacht vol seksuele roes, inclusief anale seks die ze helemaal niet lekker vindt..

En ze stelt me nooit vragen. Ze wilt niets weten.

😻
Dat klinkt als het einde van een huwelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan