Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil ook zo'n iemand. Aan de ene kant wonen 40ers, aardige mensen, maar zij is niet mijn type. Aan de andere kant woont sinds kort een jong stel, krap 30, zij ziet er leuk uit. Allen ik hoor niet waarneer ze sex hebben. Stille genieters dus. 😁Of ze doen niks.
 
Hoor deze dan.
Vrouw kwam een aantal weken terug, thuis met de Volkskrant magazine. Daarin stond een artikel over 1 of andere schrijver genaamd Michael die dus rond zijn 42ste geen seks behoefte meer heeft en er mee kan leven. Ik bespaar je het gesprek met m'n vrouw maar zij dacht dat het een goed idee was om dit aan mijn zus te tonen. Die concludeerde dat alcohol en waarschijnlijk drugs hem impotent hebben gemaakt en dat wij veel te jong zijn (ook veertigers) om te stoppen met seks. Zus maakte zich zorgen en nam deze week de kids over. Maar helaas hele week geen seks. Lig er niet meer wakker van en had het advies in deze post opgevolgd en kwam een kwam 2 maanden geleden een leuk alleenstaande moeder in de buurt tegen.
Eerste keer dat ik haar zag, werd ik uit het niets zenuwachtig alsof ik wist dat er iets ging gebeuren. Ik bracht mijn kid naar haar huis om te gaan spelen. Toen vroeg ze me al naar binnen maar ik zei dat ik er snel vandoor moest. Bij het ophalen vroeg ze me weer naar binnen en ik zei dat ik er weer snel vandoor moest. Ze riep toen keihard "Stel je niet zo aan en kom een kopje koffie drinken." Sfeer was gespannen. Ze had een kind van dezelfde leeftijd als die van mij maar ook een jonge tiener. Hij ging net weg om met zijn vrienden te gaan hangen. Toen ging het als snel. Het is een beetje wazig hoe het gesprek verliep (ik zweette veel) maar het kwam erop neer dat ze een beurt nodig had, pitty seks. Seks was goed, maar ze zoende niet. We hielden contact via het schoolplein (geen mobiel uitgewisseld, is veiliger) en een aantal weken later (ik haal niet altijd de kids op) was ik weer bij haar en de kids waren bij haar ex. Sfeer was relaxter en hoewel ze mijn poging tot kussen vermeed (ik vroeg niet waarom) ging het lekker. Ik was haar aan het beffen van clit tot aan haar anus. Op een gegeven moment dacht ik dat het een goed is idee was om mijn pik in haar kont te stoppen. Was ze niet van gediend, werd erg boos en ik moest gaan.
Een aantal weken later zag ik haar weer en vroeg ik haar of ik een bosje bloemen mocht langsbrengen als een soort sorry. Dat was goed en de dag erop ging ik naar haar toe. Ze had haar badjas aan en de kids waren buiten. Dus ik dacht dat wordt actie. Ze was blij met de bloemen. Maar zij straalde niet daarom, maar haar ex kwam langs en ze hoopte op seks dus ik moest snel gaan. Zij was dus nog verliefd op de ex en vandaar dat zij niet wilde zoenen. Twee dagen later kwam ik haar op de schoolplein weer tegen en vroeg ze of ik langs kon komen. Ik ging dezelfde dag nog langs en bij het openen van de deur begon ze meteen te zoenen. We hadden een goede sessie en naderhand vroeg ik waarom ze nu wel zoende. In haar ogen is haar ex nog steeds haar grote liefde en ze gaf eerlijk toe dat ze er nog steeds aan werkt om hem terug te krijgen. Kan ik begrijpen. Ik ga af en toe langs en zie het meer als therapie voor ons beiden van tijdelijke aard.

Hey, ik ben de man van die vrouw. Wil je haar eens heel snel met rust laten! Ze heeft al genoeg aan haar hoofd😡
 
Herkenbaar maar bij mij het volgende. Mijn vrouw heeft geen afkeer van sex alleen de zin ontbreekt vaak en vaak moe. Ik zie vele uitdagingen en heb spannende ideeen. Maar als de vrouw haar libido laag is kan je proberen wat ze wil dat heeft geen zin. Ze heeft destijds gezegd als je maar geen andere relatie aangaat mag je naar een prostitiee. Dit doe ik inmiddels al meer dsn 15 jaar en onze relatie is verder fantastisch. We doen alles samen laten elkaar vrij reizen samen etc en ik ga met regelmaat nr Groningen - zo kan het ook en ik vind het prima zo.
 
Erg herkenbare verhalen allemaal. Hier ook een serieus goed huwelijk waar eigenlijk nergens over valt te klagen behalve haar lage libido.

Voordat we kinderen kregen en de 40 passeerde neukte we er op los, maar die tijden zijn helaas voorbij. Van alles geprobeerd maar moet het doen met gemiddeld één keer in de 4-6 weken een vluggertje. De rest van de tijd vul ik tegen betaling in met m'n buitenechtelijke vriendinnen ;-)
 
Laatst bewerkt:
@Eric80 bijzonder te waarderen dat je voor de kinderen bij elkaar blijft! En ook dat je het grootste deel van de zorg voor de kinderen op je neemt en het huishouden. Jij lijkt mij de ideale echtgenoot. Tragisch dat je vrouw dan niet de waardering geeft die jij verdient in de vorm van even haar benen uit elkaar desnoods met glijmiddel erbij en af en toe even pijpen. Ik heb ook in het verleden een egocentrische echtgenote gehad. Ik kan beamen dat de sex op den duur minder wordt als er kinderen zijn. In mijn geval had dat ook te maken dat mijn vrouw op mij uitgekeken was en wat anders wilde en daarom heeft zij ertoe besloten om te willen scheiden. Daarna een jaartje lekker erop los geneukt om de schade in te halen. Nu alweer jaren in een relatie die sexueel ook niets meer voorstelt. Ik ga dus naar DVP's, ben op Badoo en tinder voor mijn vertier.
Ik kan je aanraden om je eigen rekening te hebben. Naast een gezamenlijke had ik dat ook altijd. Nu hebben we geen gezamenlijke maar ieder onze eigen. In mijn geval is het nu zo dat ik op de sex met mijn vriendin ben uitgekeken maar er is wel een emotionele band waardoor ik haar niet in de steek wil laten. Ik ga dus regelmatig naar een DVP of massage salon. Zij hoeft daar niets van te weten want ik ga tijdens dienstreizen of snel onder werktijd. Dit heb ik trouwens altijd al gedaan vanaf mijn 20ste, dus ik heb er geen enkele moeite mee. Je kunt natuurlijk ook het eerlijk met je vrouw bespreken en haar de situatie voorleggen. Of zij doet haar benen wijd of jij gaat naa iemand die dat tegen betaling doet. Je kunt natuurlijk ook op Second Love gaan en een gelijkgestemde tegen komen.
Veel wijsheid en succes gewenst.
 
Het waren boze, beledigende rants geschreven in het holst van de nacht.
Als het niet op een persoon gericht is kan zoiets prachtig zijn, boze overpeinzingen, hartekreten in het holst van de nacht.
Doet me denken aan "Nacht en Ontij" van Boudewijn de Groot en Lucien Duzee.
Maar ja, het is verdwenen. Die elpee verkocht ook al voor geen meter.
 
kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Mijn ervaring is: N=1 disclaimer. Zodra ze door heeft dat jij heel graag wilt is er geen lol meer voor haar. Het enige wat ik kon doen om het te doorbreken is het buiten de deur zoeken. Op die manier werd ik zelf ook onverschillig. Wat er toe leidde dat ze mij meer ging opzoeken. Geen goede oplossing natuurlijk. Maar ik was echt ten einde raad en was zwaar gefrustreerd. Uiteindelijk ook relatie verbroken om te zoeken naar iemand met een hoger libido. De zoektocht is nog altijd gaande 😂
 
Ik geloof dat monogamie hier ook een oorzaak van kan zijn. Als je jaar in jaar uit alleen maar seks hebt met 1 partner, dan kan de verveling inslaan. De spanning is weg. Seks hoort ook een activiteit te zijn na een leuke ontspannen dag of avond. Ik vind seks in mijn relatie eigenlijk het belangrijkste. Want je doet het pas als alles goed zit. Vertrouwen, veiligheid en humor en dan volgt seks vanzelf. Zeker als iemand nog een beetje mysterieus is. Daarom hebben ik en mijn vrouw een open relaties. Zij neukt met anderen, we neuken samen met anderen en ik bezoek af en toe nog wel eens een gb.
 
Soms wordt hier wel erg makkelijk gesproken over weggaan bij de vrouw en weinig gesproken over kinderen. Je stopt gewoonweg niet even de relatie als je jaren getrouwd bent en kinderen in het spel zijn. Je houd beide van de kinderen en wilt niet weten wat een impact het heeft als je als ouders uit elkaar gaat bij (jonge) kinderen vanwege het feit dat je vrouw een laag libido heeft. Vaak hou je echt van elkaar en uiteraard de kinderen. Ik denk de enige goede oplossing is de onderliggende oorzaak achterhalen, veel met elkaar openhartig hierover kunnen praten en begrip bij elkaar krijgen. Een seksuoloog kan hierin echt wel helpen denk ik.
 
Ik denk de enige goede oplossing is de onderliggende oorzaak achterhalen, veel met elkaar openhartig hierover kunnen praten en begrip bij elkaar krijgen. Een seksuoloog kan hierin echt wel helpen denk ik.
Ik denk dat als een vrouw een laag libido heeft dat je daar niet veel aan kan veranderen, zal wel iets met hormonen zijn oid
 
Soms wordt hier wel erg makkelijk gesproken over weggaan bij de vrouw en weinig gesproken over kinderen. Je stopt gewoonweg niet even de relatie als je jaren getrouwd bent en kinderen in het spel zijn. Je houd beide van de kinderen en wilt niet weten wat een impact het heeft als je als ouders uit elkaar gaat bij (jonge) kinderen vanwege het feit dat je vrouw een laag libido heeft. Vaak hou je echt van elkaar en uiteraard de kinderen. Ik denk de enige goede oplossing is de onderliggende oorzaak achterhalen, veel met elkaar openhartig hierover kunnen praten en begrip bij elkaar krijgen. Een seksuoloog kan hierin echt wel helpen denk ik.
Helemaal mee eens dat weggaan bij gezin niet zo eenvoudig is, voor mij niet in elk geval. De oorzaak kennen we, een heel traject van diverse deskundigen en -logen heeft helaas niet geholpen. Behalve dat het me gebracht heeft dat mijn echtgenote mijn behoeftes begrijpt en accepteert dat ik DVP's bezoek.
 
Soms wordt hier wel erg makkelijk gesproken over weggaan bij de vrouw en weinig gesproken over kinderen.
Nou in meer dan 80% van de scheidingen is de vrouw diegene die het initiatief neemt. Dus tussen spreken en doen is er een groot verschil. Vrouwen scheiden en zadelen vervolgens hun kinderen (en vooral hun zonen) op met allerlei problemen. 😳
 
Helemaal mee eens dat weggaan bij gezin niet zo eenvoudig is, voor mij niet in elk geval. De oorzaak kennen we, een heel traject van diverse deskundigen en -logen heeft helaas niet geholpen. Behalve dat het me gebracht heeft dat mijn echtgenote mijn behoeftes begrijpt en accepteert dat ik DVP's bezoek.
Ik dank dat als je dat begrip kan opbrengen in een relatie naar elkaar dat je daar heel tevreden over zou moeten zijn dat vrouw dit accepteert en inziet dat dit een oplossing in de relatie kan bieden.
 
Ik geloof dat monogamie hier ook een oorzaak van kan zijn. Als je jaar in jaar uit alleen maar seks hebt met 1 partner, dan kan de verveling inslaan. De spanning is weg. Seks hoort ook een activiteit te zijn na een leuke ontspannen dag of avond. Ik vind seks in mijn relatie eigenlijk het belangrijkste. Want je doet het pas als alles goed zit. Vertrouwen, veiligheid en humor en dan volgt seks vanzelf. Zeker als iemand nog een beetje mysterieus is. Daarom hebben ik en mijn vrouw een open relaties. Zij neukt met anderen, we neuken samen met anderen en ik bezoek af en toe nog wel eens een gb.
dat ga ik bij mijn vrouw nooit voor elkaar krijgen, maar wel fijn dat het bij jou gelukt is. Ikzelf denk dat hier inderdaad veel in te behalen valt, juist omdat je elkaar daarin kan laten zien dat je elkaar vertrouwd en een goede basis hebt
 
De oorzaak achterhalen gaat nooit werken. Das te complex. Het kan vertrouwen zijn, verveling, angst, schaamte. Noem maar op. Een seksuoloog zal zeker helpen. Maar het zal dan zeker uitmondden in meer date time onder de ouders. Elke week iets leuks gaan doen met zn twee zodat er meer veiligheid en vertrouwen komt en uiteindelijk plezier. Ik zal daar dan zeker nog geen verwachting aan koppelen. Dit ook duidelijk maken naar haar. Vereacht dat dit minimaal een half jaar zal gaan duren. Maar het slaagt alleen als beide partners erkennen dat er een probleem is.

Eerder lees ik ook aseksualiteit. Maar dat komt maar bij 1% van de bevolking voor. Dat zijn mensen die nog nooit hebben kunnen genieten van seks.
 
helaas waar, na 15 jaar is het bijna helemaal weg (2x per jaar). Totdat ik met mijn vuist op tafel sloeg en zei dat ik weg zou gaan. Nu wordt het mondjesmaat beter, maar het blijft moeilijk en lastig.
Als ik met mijn vuist op tafel moet slaan voor seks, zou ik er helemaal geen zin in hebben. Ga toch lekker naar de DsVP
 
Terug
Bovenaan Onderaan