Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is dus wat ik bedoel: (jonge) vrouwen hebben bepaalde privileges. Ik heb genoeg (jonge)mannen gehoord die zeiden: ik wou dat ik net zo makkelijk een vrouw aan de haak kon slaan als een vrouw dat met een man kan doen. Dus ja, jaloers dat vrouwen zo makkelijk een man om hun vinger winden.

En dat is wat anders dan zeggen dat vrijwel alle mannen hypocriet zijn.
 
Ze zijn jaloers omdat ze die privileges niet hebben. Al zullen veel mannen dat niet openlijk toegeven. Daar kom je achter als je dieper in gesprek met ze gaat. Mannen komen in eerste instantie vaak met een oppervlakkig antwoord. Ga je daar dieper op in dan blijkt bij veel mannen dat ze er moeite mee hebben en jaloers zijn op vrouwen die zo een man om hun vinger winden.

Het daten is voor veel mannen gewoonweg een hel.
 
Ga je daar dieper op in dan blijkt bij veel mannen dat ze er moeite mee hebben en jaloers zijn op vrouwen die zo een man om hun vinger winden.
Dat jaloers vat ik nog steeds niet. Het is denk meer de frustratie dat wat mannen aanbieden aan vrouwen niet gewaardeerd wordt.

Tenzij die kut oud wordt en dan is ineens heel veel wel goed genoeg.
 
Antidepressiva kunnen wel de zin in seks flink doen afnemen.

Tijdens de lockdowns genoot ik bijzonder van de rust en het bleef toch gewoon mogelijk op bij privé-ontvangst de nodige knuffels te halen. Ik begreep niet waar de jongeren zo o ver mekkerden. In mijn studententijd vond ik het al heerlijk om gewoon lekker op mijn kamertje te zitten en Tolkien uit te lezen. En af en toe veel te beleven aan een verliefdheid. Dat de kinderen continu willen feesten en dansen en massaal op elkaar staan te hossen kan ik niet goed volgen.
 
Antidepressiva kunnen wel de zin in seks flink doen afnemen.

Tijdens de lockdowns genoot ik bijzonder van de rust en het bleef toch gewoon mogelijk op bij privé-ontvangst de nodige knuffels te halen. Ik begreep niet waar de jongeren zo o ver mekkerden. In mijn studententijd vond ik het al heerlijk om gewoon lekker op mijn kamertje te zitten en Tolkien uit te lezen. En af en toe veel te beleven aan een verliefdheid. Dat de kinderen continu willen feesten en dansen en massaal op elkaar staan te hossen kan ik niet goed volgen.
Als je als tienerpubers niet eens meer samen wat kan gaan drinken omdat alles maandenlang dicht is dan heeft dat een gigantische impact op je sociale leven, je bent maar een paar jaar een tiener en daarna begint het serieuze leven van werken en rekeningen betalen dus als je als tiener 2 jaar van je leven kwijt bent dan vind ik dat geen mekkeren, als volwassene stelt 2 jaar niet veel voor maar voor een tiener wel
 
Als je als tienerpubers niet eens meer samen wat kan gaan drinken omdat alles maandenlang dicht is dan heeft dat een gigantische impact op je sociale leven
Wat ik schreef is dat ik destijds als tienerpuber daar nooit behoefte aan had. Was alles dienaangaande twee jaar dicht geweest dan had ik er niks van gemerkt.

Toen ergens gaandeweg de lockdowns 's avonds in het Vondelpark steeds vaker en steeds massaler groepen jongeren bij elkaar gingen staan en praten en roezemoezen en muziek spelen op plekken diep in het donker drong het tot mij door wat een energie daar kennelijk was opgespaard. Er kwam wel politie bij die met drones e.e.a. in de gaten hield maar op een gegeven moment was er geen houden meer aan.

Ik heb die drang zelf nooit gevoeld als jongere, en ook als inmiddels bejaarde heb ik geen verlangen op te gaan in een massa mensen op weg naar de Toppers of naar een sportwedstrijd.
 
Ach, in een andere tijd rende je als 18 jarige een strand op of sprong je nachts als parachutist uit een vliegtuig en vlogen de kogels om je oren.

Misschien is het leven te makkelijk voor de jeugd van tegenwoordig en is alles snel stress.

Kan de jeugd zelf niet alleen alles aan doen, maar als je trigger warning krijgt van woorden en je in een safe space moet is het misschien wel eens goed om in de spiegel te kijken.
 
Op verzoek een kleine update.
Mijn vrouw is inderdaad gestopt met de pil.
Ik merk zeker een positief verschil in haar gedrag.
Het gesprek en verandering in anti conceptie heeft in ieder geval een eerste positieve invloed
Mijn vrouw is ook eens gestopt met de pil maar geen verbetering. Daarnaast is neuken met een condoom voor haar vervelend "want dan duurt het zo lang".
 
Er is maar één dingetje in ons huwelijk wat mij heel erg zwaar ligt. Mijn vrouw heeft nooit zin in seks. nooit.
hoorde laatst in een podcast van Steve Bartlett een supergoed interview met Tracey Cox..
Samenvatting: je moet niet te lief willen zijn. Vrouw wil af en toe haar fantasieën uitleven, dus wees de poolguy, de stipper, de loodgieter of wat dan ook... Dus vraag haar wat haar opwind en stop de therapie sessies e.d. Gewoon af en toe verrassen en bruut nemen. Ok dat laatste is mijn eigen draai eraan, maar in de basis is dat wat ze zegt. Klinkt op zich wel logisch. Altijd maar zelfde standje, zelfde ritueel als voorspel etc, beginnen vrouwen saai te vinden na tig jaar. Ik ga het ook proberen
 
Ach dat jaloers zal wel meevallen. Vrouwen hebben heel veel privileges als ze jong zijn. En krijgen ze heel veel makkelijker en gratis dan hun mannelijke leeftijd genoten.

Maar in een oude kut moet je niet investeren. Dus als de jeugd en schoonheid voorbij is moet je als vrouw met de nieuwe werkelijkheid omgaan.

Mannen hebben het dan simpeler, alleen kost het vaak meer moeite en geld 💶

Maar gelukkig zijn er altijd DVP als je niet als man de capaciteiten of interesse hebt om een vrouw vrijwillig in bed te krijgen
Is wel kort door de bocht .oudere vrouwen houden ook van sex dus waarom niet investeren in haar .ze vinden het ook nog leuk om bemint te worden dus geven ze je ook meer terug .en ons lichaam is ook niet altijd meer top dus zijn wij ook niet meer in de markt .ook een dvp ziet ook graag n lekkere strakke vent
 
hoorde laatst in een podcast van Steve Bartlett een supergoed interview met Tracey Cox..
Samenvatting: je moet niet te lief willen zijn. Vrouw wil af en toe haar fantasieën uitleven, dus wees de poolguy, de stipper, de loodgieter of wat dan ook... Dus vraag haar wat haar opwind en stop de therapie sessies e.d. Gewoon af en toe verrassen en bruut nemen. Ok dat laatste is mijn eigen draai eraan, maar in de basis is dat wat ze zegt. Klinkt op zich wel logisch. Altijd maar zelfde standje, zelfde ritueel als voorspel etc, beginnen vrouwen saai te vinden na tig jaar. Ik ga het ook proberen
Indd vrouwen houden het ook graag spannend ,dus ook samen investeren ik doe ook weleens andere dinge met haar en dat werkt niet gelijk neuken maar maak samen een leuke avond net als toen je jong was knuffel haar en doe eens anders wat haar opwind .goed om daar over te beginnen Henk bal1974 indd thuis ook genieten
 
Ik vind hypocrisie niet het juiste woord.

Mannen zijn biologisch gezien veel meer gericht op het verspreiden van hun zaad en daarom is seks veel belangrijker voor hun. Voor een man kost het veel meer moeite om te copuleren.

Als een vrouw wil dan heeft ze binnen no-time seks. Tel daarbij op dat vrouwen veel beter zijn in het verbergen dat ze vreemdgaan en dat vrouwen het intuïtief sneller door hebben als een man zit te liegen.

Dit alles maakt een man jaloers ten opzichte van een vrouw. Hypocrisie is meer egoïsme en narcisme.
Als vrouwen thuis ook genoeg aandacht krijgen .denken ze niet zo gauw aan vreemd gaan maar verslonzen wij ze ,dan speelt bij haar ook ik wil ook sex en dan jaloers zijn ook niet eerlijk want we gaan op zoek of naar een dvp maar die dvp moet een extraatje zijn
 
Ja dat is nooit leuk. Ik ben zelf niet zo, toen mijn vrouw vreemd ging had zij de pech dat ze betrapt werd en ik het kreeg te horen. Ik zal het hele verhaal is een keer vertellen in deze topic. Maar ik werd absoluut niet boos. Helaas heerst die hypocrisie dat mannen vinden dat zij wel iedereen en alles mogen neuken maar hun partner weer niet.
Indd gun elkaar ook de lusten .heel goed van je ik denk dat de bant dan ook sterker word tussen jullie
 
Buiten de deur is nu mijn oplossing, maar helaas is het moeilijk recht te krijgen in het huishoud potje. Hou nu elke maand een paar tientjes apart zodat ik ongeveer 2 keer per jaar een uurtje naar een DVP kan.
FWB wel eens gezocht, maar dat is 103% fake.
Hoiiiii

voor de optie FWB zijn er zaken als second love en nova mora....... kost wel een abbo maar met wat tijd en wat goede babbels..... en oprechte dates kan je er een tegen komen....... heb er in de vergelijkbare jaren ( druk en jonge kids en werk = weinig sex en romantiek ) jaren 2 verschillende dames ( niet tegelijk ) aan overgehouden. Het is een optie echter klinkt het bij jou nog iets extremer.
 
Hoiiiii

voor de optie FWB zijn er zaken als second love en nova mora....... kost wel een abbo maar met wat tijd en wat goede babbels..... en oprechte dates kan je er een tegen komen....... heb er in de vergelijkbare jaren ( druk en jonge kids en werk = weinig sex en romantiek ) jaren 2 verschillende dames ( niet tegelijk ) aan overgehouden. Het is een optie echter klinkt het bij jou nog iets extremer.
Dat blijft klinken als betaal seks. En daar knap ik helemaal op af.
Ik zocht (en vond) (verschillende) vriendinnen.
Thuis is de regel : ze weet het maar geen details bespreken.
 
Hier hetzelfde verhaal. Vrouw luistert wel naar mijn gevoelens en zegt er wel wat aan te willen doen, maar er gebeurt weinig. Ik ga ook niet zomaar scheiden, omdat op sexueel niveau na eigenlijk alles goed is in mijn huwelijk, en ik het onze lieve dochter nooit zou kunnen aandoen te scheiden. Ik denk dat ik een bezoek aan een DVP wel aan zou kunnen.
Goed bezig .jullie houden nog van elkaar en dat is goed .en als verders alles oké is dan zijn de dames een goede oplossing 👍
 
De vraag is wat je definitie van een relatie is?

Met m'n beste vriendin al eens besproken wat als we een relatie zouden hebben en mijn libido zou hoger zijn dan het hare. Zou ze er dan een probleem mee hebben dat ik elders nog zou sexen. En of ze dan liever had dat ik naar een sexwerkster zou gaan of een minnares zou hebben?
Haar eerste antwoord was dat ze het fijner zou vinden als ik dan één andere vrouw zou hebben.
OK, zei ik, wat maakt het verschil voor je of ik nu 10x naar een sexwerkster ga of 10x met één andere vrowu sex heb? Wat maakt voor jóu het verschil?
Moest ze even over nadenken en zei dat ze gevoelsmatig hoeren niet zo'n fijn idee zou vinden.
Toen zei ik, maar als ik met één vrouw sex zou hebben bestaat er een kans dat ik haar heel erg leuk ga vinden en een 'relatie' ga beginnen. Hoe zou je dat vinden?
Nou, echt een relatie was dan ook wat veel van het goede, want ze wilde niet achtergesteld worden t.o.v een andere vrouw.
Daar dacht ze toen weer over na en zei: 'eigenlijk maakt het me niet uit met wie je sex hebt. Het is ook niet aan mij om te bepalen wat jij zou willen. Het belangrijkste vind ik dat ik het gevoel heb dat onze relatie waarde voor je heeft en dat we samen onze intieme momenten beleven. Dat ik op jouw #1 sta. Als je daarna nog energie over hebt mag je die aan andere vrouwen geven en het zou me niet uitmaken of dat sexwerksters of gewone vriendinnen zijn. Of hoeveel. Onze relatie zou sterk genoeg moeten zijn dat je altijd weer graag bij mij bent, ook als je je extra sex-behoeftes ergens anders ingevuld hebt. Want ik weet dan dat je tevreden bent en dat je gelukkig bent bij mij. En ik bij jou, want ik gun je dat.

Dat was by far het mooiste gesprek wat ik tot dan toe gevoerd heb.

Eigenlijk laat je haar dus geen keuze want iedere keer als ze kiest kom je met "argumenten" op de proppen waardoor ze uiteindelijk jou je zin geeft omdat ze bang is je te verliezen. Héél respectvol naar haar toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan