Waar vind ik meiden tussen de 18-22 jaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van club Monty hoorde ik ook,maar zelf nog niet geweest.
In saunaclub Sixsens te Vaals,tussen Maastricht en Aken vind je verschillende meisjes van 21,22jaar
 
Toch mensen, de leefwereld van meiden van 18-21 jaar is heel anders dan van de gemiddelde wandelaar. Iedere dag een of meerdere jonko's, af en toe een nieuwe tattoo, hier en daar een pilletje, nieuwe wwierie of nagels zetten. Je zou ze het liefst tegen zichzelf in bescherming willen nemen als oudere wandelaar. Iets om over na te denken?
Nee, dat gepreek hoort hier m.i. niet thuis. Daarbij zag ik dat je onlangs zelf nog een 19 jarig meisje heb bezocht. Niks mis mee, maar dan ook niet hier moraliseren. 😉
hoe oud ben je zelf?
Wat doet dat ertoe? Dat is geheel irrelevant.
 
Mila en Meryem bij Maison Monty; zie recensietopics onder 'Clubs en privéhuizen > Zuid-Nederland'.

Tevens Daysy by Diane's Secret, ook in Den Haag. Zij is 23 maar ziet eruit als 18 (genereus gesteld).

Hier zijn overigens meerdere topics over, als je even zoekt.
 
Botergeil is moeilijker te vinden @indomen, maar sommigen geven een mooie show voor het juiste bedrag. Echt 18-21 jaar weet je nooit tenzij je naar het paspoort vraagt. Stelregel +3-5 jaar t.o.v. de advertentie of wat ze zeggen klopt vaak. Weet niet of Celine bij Monthy en Leiden Prive werkt maar indien dezelfde dan juiste leeftijd in Leiden lijkt mij en 5 optellen bij Monthy.

Club Dynamite heeft nog wag leuke jinge dames, maar echt 18 tref je vooral in Duitse Loophuizen. Op de Vulkan in Huis 11 zitten 2 die botergeil zijn en AO aanbieden maar dat is niet mijn ding...

Ga zelf gewoon voor lekker figuur, leuk koppie, service waar ik op dat moment zin in heb en leeftijd meestal tussen de 18 en 40 jaar, maar zelden jonger als 26 jaar omdat ze een andere kijk op de wereld hebben en het voorgesprek niet lekker loopt.
 
@JohnnieWalker ok damm duidelijk verhaal kan ze maar moeilijk vinden. Ja en naar duistland vind ik te ver voor een wip whaha.had al op de site gekeken van diverse sites maar ik word er niet wijzer van. Vandaar dat ik ook vroeg of mischien enkele leden hier een ervaring heeft met een 18,19 of 20 jarige. Met een niet te oud uiterlijk maar beetje nog jong echt jong. Je hebt soms ook echt meiden van 18of 19 die lijken 25 daar ben ik dus niet op zoek naar.
 
Botergeil is moeilijker te vinden @indomen, maar sommigen geven een mooie show voor het juiste bedrag. Echt 18-21 jaar weet je nooit tenzij je naar het paspoort vraagt. Stelregel +3-5 jaar t.o.v. de advertentie of wat ze zeggen klopt vaak. Weet niet of Celine bij Monthy en Leiden Prive werkt maar indien dezelfde dan juiste leeftijd in Leiden lijkt mij en 5 optellen bij Monthy.

Club Dynamite heeft nog wag leuke jinge dames, maar echt 18 tref je vooral in Duitse Loophuizen. Op de Vulkan in Huis 11 zitten 2 die botergeil zijn en AO aanbieden maar dat is niet mijn ding...

Ga zelf gewoon voor lekker figuur, leuk koppie, service waar ik op dat moment zin in heb en leeftijd meestal tussen de 18 en 40 jaar, maar zelden jonger als 26 jaar omdat ze een andere kijk op de wereld hebben en het voorgesprek niet lekker loopt.
Zou je zo vriendelijk willen zijn uit te leggen waar ik dat 'Huis 11 op de Vulkan' nu precies kan vinden? Die botergeile dames klinken interessant ;)
 
Voor zover ik weet hanteren de meeste privéhuizen en ramen in NL de minimum leeftijd van 21 jaar, wettelijk gezien mag het vanaf 18. Onder de 21 kom ik ze eigenlijk nooit tegen.

In het SKW kun je wel eens dames van 18+ aantreffen, de echt jonge meiden zitten er vaak maar kort dus je moet wat geluk hebben, ook zitten er wel een aantal dames daar die wat ouder zijn maar er zeker nog zeer jong uitzien.

Verder maak je goede kans in de Duitse wandel gebieden, heb in het verleden best vaak zeer jonge meiden gezien in de Vulkanstrasse. Ook Bochum heeft regelmatig jonge meiden staan. Er zijn zo van die plekken waar nieuwe dames in het vak stappen.

Die jonge meiden zijn meestal niet "botergeil"
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan