Waar vind ik meiden tussen de 18-22 jaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elke dame zou dat vast voor je willen doen. Sommigen meiden hebben ook wel een schattige outfit die ze voor je aan willen doen. Eens, het kan echt wel helpen.

Ik bedenk me net: mijn vriendin heeft nog een echte seifuku in de kast hangen, zo'n Aziatisch schooluniform. Ook leuk, zeker met twee staartjes in het haar. 🥰
Ja, ik heb dat wel eens gevraagd, of een meisje staartjes wilde doen voor me. Dat zag er heel geil uit. De keer daarop wilde ze niet meer, omdat ze vond dat ze er dan te jong uitzag. 😒 Ook een keer een dvp gevraagd haar school girl uniform aan te doen, dat was ook een hele belevenis! 🥵

Het was wel zo'n 'naughty schoolgirl' kostuum, dus heel kort en schaarsgekleed. Werkte ook heel goed, omdat ze vrijwel flat is van boven, maar zo'n kostuum als wat jij beschrijft zie ik ook wel zitten, juist omdat het niét overt seksueel is.
 
Ik neuk liever een vrouw van 50 die er uitziet als 40 dan een meisje van 15 die er uitziet als 18+. Jonge leeftijden uit de oostblok zijn er zat vooral in duitsland, maar ik moet daar niets van hebben.
 
Ik neuk liever een vrouw van 50 die er uitziet als 40 dan een meisje van 15 die er uitziet als 18+. Jonge leeftijden uit de oostblok zijn er zat vooral in duitsland, maar ik moet daar niets van hebben.
(En ook @Andyw )
En dat is helemaal prima. Dat heet een voorkeur hebben. Gelukkig valt niet iedereen op jong, anders hadden de oudere sekswerkers niks meer te doen. Je moet alleen niet je persoonlijke voorkeuren projecteren op een ander. Dat zou niet OK zijn.

Vanaf 18 jaar ben je volwassen, mag je stemmen, een huis kopen en als sekswerker geld verdienen.
 
Alleen mag dat niet overal ....
Sekswerk is legaal vanaf 18 jaar in heel Nederland. Je hebt het waarschijnlijk over een vergunning die soms nodig is van de gemeente. Niet alle gemeentes vragen een vergunning. Deze vergunning gaat ook niet over legaal of illegaal, maar is een administratieve eis van de gemeente. De meeste gemeenten die een vergunningseis hebben, stellen als voorwaarde dat de sekswerker minimaal 21 jaar moet zijn. Sommige gemeenten stellen deze voorwaarde niet.

Er zijn dus sekswerkers die jonger zijn dan 21 jaar.
 
Ja, dat klopt, maar sommige raambuurten en volgens mij de meeste privehuizen hanteren een minimumleeftijd van 21 jaar.
Ja, dat klopt. Maar dit is soms (onterecht) de keuze van een uitbater, en soms de keuze van de gemeente.

Men vergeet vaak dat sekswerk legaal is en dat sekswerkers tussen de 18 en 21 jaar ook veilig willen werken op geschikte locaties. Door deze regels dwing je jonge sekswerkers soms om in minder optimale omstandigheden te werken.
 
Ik neuk liever een vrouw van 50 die er uitziet als 40 dan een meisje van 15 die er uitziet als 18+. Jonge leeftijden uit de oostblok zijn er zat vooral in duitsland, maar ik moet daar niets van hebben.
Het is tekenend voor de 'argumentatie' van hen die seks met jonge dames veroordelen, dat ze altijd hun toevlucht moeten nemen tot het erbij halen van minderjarigen, d.w.z. illegale praktijken. Iets waar niemand op dit forum voor pleit of zegt te willen. Een drogredenatie dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan