Waar vind ik meiden tussen de 18-22 jaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou je zo vriendelijk willen zijn uit te leggen waar ik dat 'Huis 11 op de Vulkan' nu precies kan vinden? Die botergeile dames klinken interessant ;)

Syfilis, Aids, hepatitis A, B, C en D, Gonorroe, TBC etc, etc, zijn niet uitgestorven en worden in H11-13 gecultiveerd. Genoeg rapporten te vinden van organisaties die DVP ondersteunen en daarover schrijven. Ook slikken sommige DVP die AO aanbieden dagelijks antibioca en als dat niet helpt zullen de reguliere varianten van de dokter ook niet helpen als de kleine rode ridder groen wordt... ;)

Ben Liberaal en iedereen moet lekker zelf bedenken wat wijs is. Moeilijk te vinden is het niet: Vulkanstraße 11, 47053 Duisburg, Germany. Verassend veel collega's op de Bordellcommunity hebben een bijna identieke nickname op onderstaande forum waar ze vrijelijk schrijven over wat ze ECHT doen met de dames.


AO wordt ook door sommige DVP in E26 aangeboden, dus forum is voor mij informatief w.b.t de DVP die ik wil mijden, dan wel bezoeken met ultra safe rubber en zonder (tong)zoenen.Laatste is er nog niet van gekomen want deze Bert & Ernie huizen trekken mij gewoon niet aan. Kleine kamers, matige bedden etc.
 
Syfilis, Aids, hepatitis A, B, C en D, Gonorroe, TBC etc, etc, zijn niet uitgestorven en worden in H11-13 gecultiveerd. Genoeg rapporten te vinden van organisaties die DVP ondersteunen en daarover schrijven. Ook slikken sommige DVP die AO aanbieden dagelijks antibioca en als dat niet helpt zullen de reguliere varianten van de dokter ook niet helpen als de kleine rode ridder groen wordt... ;)

Ben Liberaal en iedereen moet lekker zelf bedenken wat wijs is. Moeilijk te vinden is het niet: Vulkanstraße 11, 47053 Duisburg, Germany. Verassend veel collega's op de Bordellcommunity hebben een bijna identieke nickname op onderstaande forum waar ze vrijelijk schrijven over wat ze ECHT doen met de dames.


AO wordt ook door sommige DVP in E26 aangeboden, dus forum is voor mij informatief w.b.t de DVP die ik wil mijden, dan wel bezoeken met ultra safe rubber en zonder (tong)zoenen.Laatste is er nog niet van gekomen want deze Bert & Ernie huizen trekken mij gewoon niet aan. Kleine kamers, matige bedden etc.
Wat betekent AO? Anal Ohne (condoom), of zit ik in de verkeerde richting te denken?
 
Zou je zo vriendelijk willen zijn uit te leggen waar ik dat 'Huis 11 op de Vulkan' nu precies kan vinden? Die botergeile dames klinken interessant ;)
Hij bedoelt met "Vulkan" Vulkanstrasse in Duisburg. Daar hebben alle huizen een nummer. Dus praktisch gezien een huisnummer. Dus als je daar bent, nummer 11 opzoeken. Volgens mij het eerste huis als je vanaf de snelweg komt en daarheen draait.
 
Botergeil is moeilijker te vinden @indomen, maar sommigen geven een mooie show voor het juiste bedrag. Echt 18-21 jaar weet je nooit tenzij je naar het paspoort vraagt. Stelregel +3-5 jaar t.o.v. de advertentie of wat ze zeggen klopt vaak. Weet niet of Celine bij Monthy en Leiden Prive werkt maar indien dezelfde dan juiste leeftijd in Leiden lijkt mij en 5 optellen bij Monthy.

Club Dynamite heeft nog wag leuke jinge dames, maar echt 18 tref je vooral in Duitse Loophuizen. Op de Vulkan in Huis 11 zitten 2 die botergeil zijn en AO aanbieden maar dat is niet mijn ding...

Ga zelf gewoon voor lekker figuur, leuk koppie, service waar ik op dat moment zin in heb en leeftijd meestal tussen de 18 en 40 jaar, maar zelden jonger als 26 jaar omdat ze een andere kijk op de wereld hebben en het voorgesprek niet lekker loopt.
[Echt 18-21 jaar weet je nooit tenzij je naar het paspoort vraagt.]

Als je deze categorie dames zoekt, dan moet je zeker naar dat paspoort vragen. Voor je het weet liegen ze een paar jaartjes naar boven omdat ze dat moeten en dan heb je zomaar ineens een serieus probleem, en terecht.
 
In NL is toch 21 de minimale leeftijd? Even naar Duitsland of België.
Nee, de legale leeftijd is landelijk 18, maar veel gemeenten hebben het op 21 gezet binnen hun stadsgrenzen. Monty en Leiden Privé vallen daar buiten en kunnen dus vanaf 18 aanbieden. Veel meisjes daar werkzaam blijven dan ook jarenlang "18 jaar."
 
Op Kinky onlangs in Groningen een Russische studente bezocht was een jaar of 19 ... een bloedmooi lekker strak ding zoals je ze zelden ziet en gewillig,,,,
kom je helaas niet veel tegen ,,vaak is het gedwongen .....op deze leeftijd.
 
Volgens mij moet je als prostituee tegenwoordig minimaal 21 zijn.
Ja en nee. Volgens de landelijke wetgeving is het minimaal 18 jaar, maar de landelijke wetgeving is slechts een minimale basis waarop aanvullingen vanuit de lokale overheden (gemeenten) van toepassing zijn. In bijna alle gemeenten is een vergunning vereist voor het uitvoeren van sekswerk en vergunningen worden niet/nauwelijks afgegeven voor onder de 21 jaar.
Om net te doen alsof ze alleen legaal sekswerk bedienen hanteren websites als Kinky en sexjobs ook de leeftijdsgrens 21 jaar, immers onder de 21 is bijna altijd illegaal/onvergund.
 
Volgens mij moet je als prostituee tegenwoordig minimaal 21 zijn.
Nee, als je 18 bent mag je sekswerk doen. Sekswerk is ook altijd legaal in Nederland.

Daarnaast eisen sommige gemeenten dat je een werkvergunning hebt, maar dat is niet overal zo. Ook zijn er daarom clubs waar meiden jonger dan 21 jaar mogen werken, zoals Den Haag en Amersfoort.
 
wat een vraag. En dan nog wel van een meubelstuk.

Waar kan je terecht.
Kinky, sexjobs, redlights, elke ramenbeurt.

Aan de ramen is het simpel. Ziet ze er girly uit.
Betaal ze dan voor een date. Wat boeit het of ze nu 18, 21 of 28 is...

Op de sites is het nog makkelijker.
Geen enkele dame zal zich daar ouder voordoen dan ze is effectief is. Dus filtertje op leeftijd en scrollen maar. Ook daar, zien de foto's er girly genoeg ook...boek een date

Of ben je gewoon echt te lui om te zoeken. En moeten andere forumleden dat voor je doen?

Just my 2 cents...
 
Ga op vakantie naar Pattaya,daarzijn er zat van 18~22.
Ik sprak er een daar waarvan ik dacht,....nee die Is mij te jong,....
Totdat zij Mij haar Id toonde en haar rijbewijs,...... ze bleek,.... 23,....
Tsja toen dacht Ik,... WTF? :)
En trots dat ze op dat document was, want ze had het net bij de locale drukker gekocht…….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan