Waar vind ik meiden tussen de 18-22 jaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk ga ik altijd naar de middelbare scholen. Eey meisje 150 euro neuken? roep ik dan.
Maar in alle serieusheid. 22 of wellicht 21 valt nog wel te doen maar 18-20 zul je weinig zien. Kinky hanteert 21+, op sj wel is een minder jarige meid tegengekomen. Heb dit toen aan de politie gemeld zodat haar pooier hopelijk de bak in vloog.
 
Persoonlijk ga ik altijd naar de middelbare scholen. Eey meisje 150 euro neuken? roep ik dan.
Maar in alle serieusheid. 22 of wellicht 21 valt nog wel te doen maar 18-20 zul je weinig zien. Kinky hanteert 21+, op sj wel is een minder jarige meid tegengekomen. Heb dit toen aan de politie gemeld zodat haar pooier hopelijk de bak in vloog.
Ik vraag geen paspoort. Maar in Duitse prive huizen zitten er wel.
 
Volgens mij is TS afgehaakt. 😂

Maar, voor de liefhebbers bij https://www.privehuishod.nl/ en https://maisonmonty.nl/ mogen meiden vanaf 18 jaar werken. Er zullen vast meer clubs zijn. Verder mag natuurlijk elke dame vanaf 18 jaar en ouder voor zichzelf beginnen, maar ze kunnen niet overal adverteren. Misschien vinden ze meer klanten via Instagram? Ik heb gehoord dat dit ook wordt gebruikt, maar ik weet niet hoe dat werkt.
 
wat een vraag. En dan nog wel van een meubelstuk.

Waar kan je terecht.
Kinky, sexjobs, redlights, elke ramenbeurt.

Aan de ramen is het simpel. Ziet ze er girly uit.
Betaal ze dan voor een date. Wat boeit het of ze nu 18, 21 of 28 is...

Op de sites is het nog makkelijker.
Geen enkele dame zal zich daar ouder voordoen dan ze is effectief is. Dus filtertje op leeftijd en scrollen maar. Ook daar, zien de foto's er girly genoeg ook...boek een date

Of ben je gewoon echt te lui om te zoeken. En moeten andere forumleden dat voor je doen?

Just my 2 cents...
Daar dient deze rubriek toch voor? Ik snap niet waarom hij zulke vijandige reacties krijgt. Deze rubriek dient juist om tips te geven en dan bedoel ik specifieke tips, niet een vaag algemeen 'raambuurt', maar echt iets waar iemand iets aan heeft. En daarbij, als je op zoek bent naar 18-22, dan boeit het dus wel degelijk als iemand 28 is. Als jij daar het belang niet van inziet, kun je dit topic gerust overslaan. Maar die nare reacties hoeven echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Wow. Als die in Nederland werkzaam was, lag ik er nu al bovenop! 😲
Nu... dan kan ik je wel uit je vervoering helpen!
Is wel degelijk het meisje van de foto's... maar voor de rest...
 
Nu... dan kan ik je wel uit je vervoering helpen!
Is wel degelijk het meisje van de foto's... maar voor de rest...
Jammer, jammer. Was anders helemaal mijn type.
 
Voor de duidelijkheid ik ben zelf nooit bij xxxx geweest. De advertentie viel mij op omdat ze er heel jong/jeugdig uitziet. En de topicstarter dit zocht.
Maar lees aub de recensie!
Mod zou je de link willen verwijderen aub?
 
Laatst bewerkt:
Daar dient deze rubriek toch voor? Ik snap niet waarom hij zulke vijandige reacties krijgt. Deze rubriek dient juist om tips te geven en dan bedoel ik specifieke tips, niet een vaag algemeen 'raambuurt', maar echt iets waar iemand iets aan heeft. En daarbij, als je op zoek bent naar 18-22, dan boeit het dus wel degelijk als iemand 28 is. Als jij daar het belang niet van inziet, kun je dit topic gerust overslaan. Maar die nare reacties hoeven echt niet.
Nare reactie?

Letterlijk op elke site kan je filteren op leeftijd...
 
Daar sloeg ik wel op aan, ja. 🥵🙈
Elke dame zou dat vast voor je willen doen. Sommigen meiden hebben ook wel een schattige outfit die ze voor je aan willen doen. Eens, het kan echt wel helpen.

Ik bedenk me net: mijn vriendin heeft nog een echte seifuku in de kast hangen, zo'n Aziatisch schooluniform. Ook leuk, zeker met twee staartjes in het haar. 🥰
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan