Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    116
Jezelf vooral geen druk opleggen want dat werkt niet!

Als je in de pubertijd komt ga je (meestal) ook op seksueel vlak toch als eerste bij jezelf op ontdekkingsreis. Ik heb dit echt bijna nooit gedaan toen ik puber was. Duurde me allemaal te lang en begreep niet wat er leuk aan was. En ja daarna sexen met mannen vond ik al leuker maar ook daar had ik weinig geduld voor om tot een hoogtepunt te komen. Dat kwam op mn 23e voor het eerst bij huidige partner. Tranen in mn ogen en hij trots omdat het hem wel was gelukt haha. Maar ook in de jaren erna geen geduld en zin om iets bij mezelf te doen...laatste jaar heb ik t een heel klein beetje ontdekt en is het misschien eens per zo veel maanden? Maar dat is niet erg...alles op z'n tijd.
Wat hierin ook lastig is, het onzekere in daten met andere vrouw. Wat moet ik nou aan genot brengen? Als ik er zelf niet eens ervaring mee heb...bij mannen geen probleem hoor. Maar dit is toch anders haha. In t afgelopen jaar wel iets meer gaan ontdekken met andere vrouwen/partners erbij. Alleen het 1 op 1 maakt nog onzeker. Maar dat is in ontwikkeling. Ook ik zeg nu vaak ik zit in mn 2e pubertijd. Hang dan niet het hele verhaal op want dat gaat niemand verder wat aan.

Klopt, maar het geeft me vooralsnog vooral onprettige onrust en frustratie. Negatieve energie. Ik beleef geen plezier aan het proberen te krijgen van een date, dus dat is nog wel een dingetje.
Bij mij heeft de ervaring met sekswerkers enorm geholpen toen ik als eind twintiger eindelijk serieus ging daten. Dan bedoel ik niet eens het seksuele, maar vooral de omgang met vrouwen. Ik weet nog dat een DVP mij toen tips heeft gegeven om eens uit die eeuwige friendzone te komen. Meer dan 20 jaar geleden, maar ik vergeet het nooit.

Dat is het dus ook!

Plots krijg je dus 'omgang' met bijzonder mooie vrouwen... die je elders vast niet eens zou benaderen! Als dat je geen zelfvertrouwen geeft... wat dan wel?

En... uiteindelijk is het dus gewoon 'jou zelfbeeld' dat je projecteert op anderen. En vrouwen zijn bijzonder goed in die signalen oppikken...

Ja dit onderzoel had namelijk maar 80 respondenten en er was een heel vrij aan vastgehangen in ene of andere vrouwenblad dat we eigenlijk emotionele connectie zoeken wat ik echt totaal niet herken en was benieuwd hoe jullie hiernaar kijken en tot nu toe is zijn er maar 2 die behoefte hebben aan een emotionele connectie
dan ben ik met je eens dat de wetenschappelijkheid tegenvalt

Maar dan nog denk ik dat meer mensen behoefte hebben aan een emotionele connectie dan jouw poll suggereert. Je poll vraagt 1 antwoord te geven, terwijl onze beweegredenen vaak uit complexere achtergronden bestaan. Ikzelf heb in elk geval niet op die optie gestemd, maar de wens is er wel degelijk.

Weet je vrouw dat je naar dvp's gaat?
Ik was 15 jaar getrouwd en heb in die jaren nooit een andere vrouw aangeraakt. De laatste jaren van ons huwelijk hadden we nog maar amper seks, maar ik kon het tóch niet over mijn hart verkrijgen om 'buiten de deur' te neuken.

Nee. Ik ben heel blij met mijn vrouw en kinderen en dat wil ik niet kwijt, dus ik ga het risico niet lopen om dat gesprek aan te gaan met welke uitkomst dan ook. Persoonlijk vind ik "vreemdgaan" pas echt tricky als er gevoelens (verliefdheid enz.) bij komen kijken. Als ik een dvp bezoek zie ik dat meer als onderhoud aan mijn systeem/lichaam, maar van diepere gevoelens is geen sprake. Even stoom afblazen en datgene doen wat ik thuis niet (meer) kan, zodat de oermens in mij ook weer even gestild wordt.
Ik kan me voorstellen dat er wandelaars zijn die dit niet snappen of het er niet mee eens zijn, en dat is oké. Iedere relatie en dynamiek binnen het gezin is anders, dus niet 1 op 1 te vergelijken

dan ben ik met je eens dat de wetenschappelijkheid tegenvalt

Maar dan nog denk ik dat meer mensen behoefte hebben aan een emotionele connectie dan jouw poll suggereert. Je poll vraagt 1 antwoord te geven, terwijl onze beweegredenen vaak uit complexere achtergronden bestaan. Ikzelf heb in elk geval niet op die optie gestemd, maar de wens is er wel degelijk.
Je hebt een goed punt. Ik realiseer me dat de categorieën inderdaad te beperkt zijn - motivaties zijn vaak een mix van meerdere factoren. De keuze voor één antwoord dekt niet de complexiteit van waarom mensen een dvp bezoeken. Bovendien vereist het herkennen van diepere behoeften zoals emotionele verbinding een mate van zelfreflectie die niet iedereen (direct) heeft.

Je kunt naar deze vraag kijken op verschillende niveaus van bewustzijn. Iemand kan denken 'ik wil gewoon seks' en daar stoppen, terwijl er daaronder wellicht een diepere behoefte ligt aan intimiteit, bevestiging of emotionele verbinding. Niet iedereen heeft de zelfreflectie of het vocabulaire om die onderliggende motivaties te herkennen of te benoemen. Daarom krijg je vaak de meer oppervlakkige antwoorden, ook al kunnen er complexere redenen meespelen.

Een poll kan dus alleen de bewuste, gemakkelijk te articuleren redenen meten - niet altijd de volledige psychologische werkelijkheid.

Wat waren die tips? Ik vraag het voor een vriend. 😅
Belangrijkste tips die ik me herinner:

-Neem initiatief tijdens een date. Wees bijvoorbeeld degene die de plek voorstelt waar jullie heengaan. Als zij een betere plek weet: ook prima. Maar wees in ieder geval degene die het onderwerp als eerste aansnijdt. Kijk binnen meteen waar je kunt gaan zitten en stel dat voor. Wees geen drammer, zij kan betere ideeën hebben, sta voor alles open. Maar neem wel de kartrekkersrol.

-Wees gedoseerd. Verschiet niet al je kruit tijdens een eerste date. Zorg dat ze nieuwsgierig naar je blijft. Vertel dus niet alles over jezelf tijdens een eerste date. Gooi niet meteen je hele ziel op tafel. Het is fijn om tot diep in de nacht diepgaande gesprekken met haar te hebben. Maar dan verlaat je de kroeg als haar goede vriend.... Houd het dus wat oppervlakkiger de eerste keer, zonder meteen nietszeggend te zijn. Het is nog maar verkennend. De eerste date met mijn vrouw duurde maar een uur. Maar zorg dat die deur altijd uitnodigend op een kiertje blijft staan, zodat ze nog een keer wil afspreken om je beter te leren kennen.

-Wees lichamelijk, maar zeker niet vervelend opdringerig. Die is misschien lastig omdat je snel een grens overgaat, wat je natuurlijk nooit moet doen. Wat ik bedoel: bijvoorbeeld even haar schouder aanraken. Al is het quasi-per ongeluk met je eigen schouder. Een paar keer onschuldig lichamelijk contact maken. Billen en borsten zijn uiteraard uit den boze. Kijk uit dat je niet te veel in haar persoonlijke ruimte gaat staan, dus niet te dicht tegen haar aan.

-Heb vooral geduld. Ik heb tig keer gedatet met mijn vrouw totdat we ineens op dat bed lagen. Het is een proces dat zich langzaam voltrekt. Je ziet steeds een beetje ontwikkeling totdat ineens die sneltreinvaart erin komt. Of dat gebeurt helemaal niet en dan wordt het hem niet. Hoort er ook bij, helaas....

Omdat ik seks wil, geen relatie heb en geen zin meer heb ik dat hele dating-gebeuren. Wanneer ik zin heb, wil ik seks kunnen hebben. Ik heb geen zin meer om dating apps af te struinen en uren te steken in allerlei gesprekken om te komen tot dates waarbij dan misschien geneukt gaat worden.

Sex met een DVP kan niet op tegen de seks in de prille fase van een relatie/dates, vanaf de roze wolk. Dat is zo. Maar ik zal meer en betere seks hebben dan menig man die vast zit in de sleur van een relatie en dus al jaaaaren van die roze wolk is getuimeld.

Ik heb geen zin meer in iemand hier 24/7 in mijn huis, allerlei (sociale) verplichtingen die daar bij komen kijken, weer de opbouwfase en na de roze wolk weer de sleur en ergernissen, allerlei compromissen moeten maken voortdurend...

Ik vind het prima zo. De seks met dvp's is over het algemeen ruim voldoende qua kwaliteit. Ik ga wanneer ik wil. Ik heb veel tijd over voor mijn kinderen, andere hobby's en bezigheden...

Omdat ik seks wil, geen relatie heb en geen zin meer heb ik dat hele dating-gebeuren. Wanneer ik zin heb, wil ik seks kunnen hebben. Ik heb geen zin meer om dating apps af te struinen en uren te steken in allerlei gesprekken om te komen tot dates waarbij dan misschien geneukt gaat worden.

Sex met een DVP kan niet op tegen de seks in de prille fase van een relatie/dates, vanaf de roze wolk. Dat is zo. Maar ik zal meer en betere seks hebben dan menig man die vast zit in de sleur van een relatie en dus al jaaaaren van die roze wolk is getuimeld.

Ik heb geen zin meer in iemand hier 24/7 in mijn huis, allerlei (sociale) verplichtingen die daar bij komen kijken, weer de opbouwfase en na de roze wolk weer de sleur en ergernissen, allerlei compromissen moeten maken voortdurend...

Ik vind het prima zo. De seks met dvp's is over het algemeen ruim voldoende qua kwaliteit. Ik ga wanneer ik wil. Ik heb veel tijd over voor mijn kinderen, andere hobby's en bezigheden...
Ik heb ongeveer hetzelfde behalve dat ik geen kinderen heb. Ik ben 2x keihard bedrogen door mijn vorige relaties en moet echt niets meer hebben van een relatie. Het heeft bij mij zoveel schade gedaan dat ik eigenlijk alleen maar werk, eet en sport. MIjn woning ziet er vrij leeg uit zonder televisie, eettafel en ben continue bezig en af en toe een DVP neuken maar voornamelijk sporten. Het lijkt op een lab zegt een vriend van mij :ROFLMAO:

Ik heb echt serieus moeite om vrouwen nog te geloven en ik weet dat de N=2 is en dat niet alle vrouwen zo zijn, maar ik wil echt een andere type man worden. De type badboys krijgen trouwe vrouwen die niet je belazeren en val ook altijd op chaotische vrouwen met allemaal issues. Ik heb alleen geen ervaring met relaties waarbij er weinig seks is, ik ben altijd erg duidelijk tijdens het daten dat een relatie met mij vrijwel direct uitgaat als de seks verminderd... vrij hard maar wel eerlijk. Dames die daar van schrikken en dat niet snappen, daar ga ik niet eens verder mee in het daten.

Ik heb ongeveer hetzelfde behalve dat ik geen kinderen heb. Ik ben 2x keihard bedrogen door mijn vorige relaties en moet echt niets meer hebben van een relatie. Het heeft bij mij zoveel schade gedaan dat ik eigenlijk alleen maar werk, eet en sport. MIjn woning ziet er vrij leeg uit zonder televisie, eettafel en ben continue bezig en af en toe een DVP neuken maar voornamelijk sporten. Het lijkt op een lab zegt een vriend van mij :ROFLMAO:

Ik heb echt serieus moeite om vrouwen nog te geloven en ik weet dat de N=2 is en dat niet alle vrouwen zo zijn, maar ik wil echt een andere type man worden. De type badboys krijgen trouwe vrouwen die niet je belazeren en val ook altijd op chaotische vrouwen met allemaal issues. Ik heb alleen geen ervaring met relaties waarbij er weinig seks is, ik ben altijd erg duidelijk tijdens het daten dat een relatie met mij vrijwel direct uitgaat als de seks verminderd... vrij hard maar wel eerlijk. Dames die daar van schrikken en dat niet snappen, daar ga ik niet eens verder mee in het daten.
Het kan maar duidelijk zijn inderdaad. Klinkt alsof je er goed overna heb gedacht en een weloverwogen keuze hebt gemaakt. Prima toch

Belangrijkste tips die ik me herinner:

-Neem initiatief tijdens een date. Wees bijvoorbeeld degene die de plek voorstelt waar jullie heengaan. Als zij een betere plek weet: ook prima. Maar wees in ieder geval degene die het onderwerp als eerste aansnijdt. Kijk binnen meteen waar je kunt gaan zitten en stel dat voor. Wees geen drammer, zij kan betere ideeën hebben, sta voor alles open. Maar neem wel de kartrekkersrol.

-Wees gedoseerd. Verschiet niet al je kruit tijdens een eerste date. Zorg dat ze nieuwsgierig naar je blijft. Vertel dus niet alles over jezelf tijdens een eerste date. Gooi niet meteen je hele ziel op tafel. Het is fijn om tot diep in de nacht diepgaande gesprekken met haar te hebben. Maar dan verlaat je de kroeg als haar goede vriend.... Houd het dus wat oppervlakkiger de eerste keer, zonder meteen nietszeggend te zijn. Het is nog maar verkennend. De eerste date met mijn vrouw duurde maar een uur. Maar zorg dat die deur altijd uitnodigend op een kiertje blijft staan, zodat ze nog een keer wil afspreken om je beter te leren kennen.

-Wees lichamelijk, maar zeker niet vervelend opdringerig. Die is misschien lastig omdat je snel een grens overgaat, wat je natuurlijk nooit moet doen. Wat ik bedoel: bijvoorbeeld even haar schouder aanraken. Al is het quasi-per ongeluk met je eigen schouder. Een paar keer onschuldig lichamelijk contact maken. Billen en borsten zijn uiteraard uit den boze. Kijk uit dat je niet te veel in haar persoonlijke ruimte gaat staan, dus niet te dicht tegen haar aan.

-Heb vooral geduld. Ik heb tig keer gedatet met mijn vrouw totdat we ineens op dat bed lagen. Het is een proces dat zich langzaam voltrekt. Je ziet steeds een beetje ontwikkeling totdat ineens die sneltreinvaart erin komt. Of dat gebeurt helemaal niet en dan wordt het hem niet. Hoort er ook bij, helaas....
Ik vind het aan de ene kant wel nuttige tips, maar aan de andere kant is het veel makkelijker gezegd dan gedaan! Als je juist de sociale omgang niet beheerst dan is het moeilijk om praktische invulling te geven aan de woorden. Bv. "Neem initiatief" maar "Verschiet niet al je kruit tijdens een eerste date."
Vlgs. mij ontkom je er niet aan om zo of zo te leren door te vallen en weer op te staan. Of je begint er niet aan.

Terug
Bovenaan Onderaan