Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    179
Het is wel zo dat dvp vaak zijn misbruikt in hun jeugd
Het zijn precies dit soort - ongefundeerde - veralgemeniseringen die een normaal gesprek hier met sommige schrijvers zo lastig maken. Definieer 'vaak' en hoe verhoudt dat zich dan tot een controlegroep? Bronvermelding?

Gisteren heb je in al je openheid iets verteld over jouw worsteling met sexualiteit en prostitueebezoek en heeft @Koudvuur jou en anderen uitvoerig gecomplimenteerd voor al die openheid:
het voelt niet natuurlijk, zo ervaar ik het.
Ik heb precies het zelfde, als ik eenmaal mijn kruit hebt verschoten, wil ik zo snel mogelijk weg, ik maak dan wel eens met enig tegenzin een napraatje met de dame, maar eigenlijk doe ik dat liever niet.
Vaak als ik dan naar huis rijd, walg ik soms van mij zelf, dat ik mij hebt verlaagd om te betalen voor sex.

Natuurlijk, en dat weten wij allebei, was dit niet bedoeld om open en kwetsbaar te zijn, maar juist stoer te doen om aan te geven dat je ver boven die dame staat en eigenlijk te verheven om uberhaupt een praatje te maken. Daar ben je in ieder geval duidelijk in:

misschien iets van normen en waarden?
en
ik denk niet dat ik er op die manier naar kijkt.
Naar mijn idee, gaat een vrouw met eigenwaarde en principes, niet de "hoer" uit hangen, hoewel ik dat van buitenlandse dames uit landen met een lage levensstandaard wat meer kan begrijpen dan van een Nederlandse of Belgische vrouw. Klinkt misschien vrij conservatief, maar het is, wat het is.
Op het moment dat ze in de rol is van dvp, is ze voor mij een " gebruiksvoorwerp" waarop ik mijn lusten kan botvieren tegen een vergoeding.
Ik zit absoluut niet op een lang gesprek of iets van vriendschap te wachten, daar heb ik namelijk genoeg andere kanalen voor.
Het is precies dit soort kleinburgerlijke redeneringen die het leven van een DVP soms zo zwaar maken. Hoe durf je überhaupt een woord als 'gebruiksvoorwerp' te gebruiken over een medemens? Het dédain dat hieruit spreekt is werkelijk walgelijk.

Blijft over die worsteling, die je onbedoeld hebt laten zien hier. Daar moet je wat mee, want die parallel die ik trok met Oedipus is er wel degelijk. Lees erover, praat erover, want jij gaat anders grote problemen krijgen met (je gedrag naar) vrouwen in de toekomst. Huidig gedrag is de grootste voorspeller van toekomstig gedrag.

Juist maar dames neuken die al in een andere relatie zitten moet je nooit vertrouwen - want ze zullen je hetzelfde flikken als je met ze in een relatie zit.
Toegegeven, wandelen is ook wel heel erg dit:
Bekijk bijlage 362088
Nee ik eet geen suikers: als je dit vreet, neuk je minder goed. Dit is leuk als je 10 bent. Doe mij maar een plaatje van een groentemarkt met courgette, wortels enz

Helemaal mee eens! Daarbij wil ik geen relatie meer en dames waar je onbetaald seks mee hebt, willen vaak een relatie, tenzij je een vrouw neukt die in een relatie zit. Maar die vrouwen zou ik nooit vertrouwen voor een relatie.
Ja, dat heb ik ook gemerkt. Alhoewel, volgens mij wilde ik ook wel een relatie met hun. Die ene keer dat ik vroeg om een soort FWB relatie, zei ze: 'o, jij bent net zoals al die anderen' (maar ze wilde wel graag dat ik die mooie tv bij de MediaMarkt voor haar zou afrekenen 😆😆). Teveel gedoe.

hij heeft het over dvp die een slechte jeugd hebben gehad, niet over hem zelf.
Het is wel zo dat dvp vaak zijn misbruikt in hun jeugd
Wat is er verschillend aan een vrouw die voor een vreemde haar broek uit doet, of een man die voor een vreemde zijn broek laat zakken? Die vrouw is dan een h**r en die man is gewoon stoer? We zijn 2025 dacht ik... gender-gelijkwaardigheid.

Er zijn ook veel mannen die in hun jeugd dingen meemaakten die niet fraai waren. Bij de pastoors en de patertjes bv.
Juist maar dames neuken die al in een andere relatie zitten moet je nooit vertrouwen - want ze zullen je hetzelfde flikken als je met ze in een relatie zit.
Redeneringsfoutje???

Je vermijdt dames te neuken die al in een relatie zitten, want die 'bedriegen' dan volgens jou hun partner, en je bent bang om nadien dus ook bedrogen te worden?

Maar je vergeet dat die dames misschien net zoals wij gewoon eens voor de fun met iemand anders naar bed willen. Als je bij elke toevallige neukbeurt gaat veronderstellen dat dit een nieuwe relatie wordt en dat iedereen er nu maar moet afblijven omdat ze nu van jou is, dan denk ik dat je toch nog veel ontgoochelingen in je leven gaat krijgen.

Laatst bewerkt:
Dat kan wel wat meer kloppen. Alleen ben ik gauw afgestapt want ze heeft me toch een zooi problemen van haar aan mij doorgegeven
IK heb een goede opvoeding gehad. Maar als ik zie wat nonkels, tantes neven uit gestoken hebben van overspel. Dan ben ik zo slecht niet omdat ik betaal voor sex.

Laatst bewerkt:
IK heb een goede opvoeding gehad. Maar als ik zie wat nonkels, tantes neven uit gestoken hebben van overspel. Dan ben ik zo slecht niet omdat ik betaal voor sex.
Iemand die betaalt voor seks omdat hij thuis niemand heeft, is niet slechter dan iemand die betaalt voor groenten en fruit omdat hij geen eigen tuin heeft waarin hij groenten zou kunnen kweken en fruitbomen zou kunnen zetten.

Iemand die wel thuis een partner heeft, maar die seks gewoon ook eens leuk vindt met iemand anders, is ook niet slechter dan iemand die andere dingen doet die prettig zijn. Zolang je niemand nadeel berokkent of kwetst, zie ik het probleem niet.

Deze poll komt ook oorspronkelijk uit een damesblad. Zo zie je maar weer dat de gemiddelde vrouw totaal niks begrijpt van dit wereldje.

Dat klopt en dat zal altijd zo blijven. Omdat het makkelijker is om iets te veroordelen dan verder te kijken dan dat.

Hoe je het ook bekijkt.. sekswerkers zijn nou 1x nodig en worden met de nek aangekeken door mensen die ze minachten.

Iemand die betaalt voor seks omdat hij thuis niemand heeft, is niet slechter dan iemand die betaalt voor groenten en fruit omdat hij geen eigen tuin heeft waarin hij groenten zou kunnen kweken en fruitbomen zou kunnen zetten.

En als je zelf je groenten kweekt en graag in de keuken staat, kan je toch ook genieten van eens lekker chique op resto te gaan of een vettig pak friet met stoofvlees af the halen.

En als je zelf je groenten kweekt en graag in de keuken staat, kan je toch ook genieten van eens lekker chique op resto te gaan of een vettig pak friet met stoofvlees af the halen.
Dat is dan gewoon de tweede alinea van mijn bericht #249. Ik heb thuis de allerbeste partner die ik mij kan dromen, lief, intelligent en nog knap ook. Maar het is best lekker om af en toe eens ander 'modelletje', een ander kleurtje, enz te mogen ontmoeten op een intieme manier. Je betaalt een paar centjes, dame gelukkig, deur dicht en tussen de vier muren even rustig genieten. That's life.

Je kan dat vies ding onderaan een man zijn buik gebruiken om te p*ssen, om je voort te planten en om een heel fijn en lekker gevoel te beleven. Als iemand mordicus slechts twee van de drie mogelijkheden wil benutten, moet hij dat zelf maar weten.

Toegegeven, wandelen is ook wel heel erg dit:
Bekijk bijlage 362088
Tegenwoordig niet echt meer, helaas.

Veel adresjes zijn verdwenen. Wat nog wel open is, daar is de keuze vaak beperkter.

Ik merk aan mezelf dat ik de keuze minder vind worden dan jaren geleden. Om nog maar niet te spreken over een paar decennia terug.
Met dank aan de gemeenten die ze sluiten en er niets voor terugbrengen. Dus is het logisch dat er meer 'uit het zicht' gebeurd, maar dat is niet allemaal drek!

@Balthazar

Het zijn niet alleen gemeenten die bordelen dicht gooien. Veel sluiten de deuren, omdat het door allerlei omstandigheden en regels niet meer interessant is. Aan de andere kant kan men 'uit het zicht' de gang gaan zonder die regels, zonder belastingen, etc.

Met dank aan de gemeenten die ze sluiten en er niets voor terugbrengen. Dus is het logisch dat er meer 'uit het zicht' gebeurd, maar dat is niet allemaal drek!

@Balthazar
Sorry hoor, maar dit snap ik niet helemaal. Sekswerk is een erkende job, die je kan doen op een officiële manier, met ondernemingsnummer, een statuut, een boekhouding en alles netjes in orde. Daar heb je geen officieel bordeel voor nodig toch. Het zal wel weer in NL zijn? Als je geen geschikte plaats hebt om te ontvangen, neem je de auto en je bezoekt klanten.

De reden om het 'uit het zicht' te doen, is gewoon simpelweg om zwartwerk te kunnen doen. Vaak dan nog door illegalen. Punt.

Misschien ligt het aan de regio waar je de dames bezoekt? Heel Nederland stikt v de meiden, maar als je niet (wat) langer wilt reizen houdt het op he? Tenslotte heb je dat toch echt zelf in de hand.
Ik denk niet dat je mij kunt betichten van niet wat langer willen reizen voor vertier. Overal is het minder dan pakweg twee decennia terug.

Ik merk aan mezelf dat ik de keuze minder vind worden dan jaren geleden. Om nog maar niet te spreken over een paar decennia terug.
De keuze is helemaal niet minder geworden. De 15 dagelijkse adresjes in de kranten van vroeger zijn vervangen door 15 000 dagelijkse advertenties online. Aan ons om de 14 000 shit advertenties er uit te filteren. Dat is de moderne tijd.

Samen met de kolenboeren zijn ook de uitzuiptenten verdwenen. Dat is iets van vroeger. Die dingen zijn ook niet meer winstgevend uit te baten tegenwoordig. Maar wie de dag van vandaag geen dvp vindt die hem bevalt, kijkt op de verkeerde plaatsen, denk ik. Er is een overaanbod in tijden waarin mannen steeds minder te besteden hebben. Het is een trend van nu, overal. De mensen kopen ook de gekste dingen online. Een winkel is niet meer nodig. Ze doen 't zelfde met sekwerk. Te lui om eens ergens ter plaatse te gaan kijken, boeken online, en dan klagen.

Of dit een goede evolutie is, laat ik in het midden. Daar kan lang over gepraat worden.

Gewoon uit lust, ik zie op redlights een lichaam waar ik opgewonden van geraakt, en opeens springt de klik in mijn hoofd. Ik wil dat lichaam gewoon gebruiken voor mijn eigen lusten te doven en zonder emotie!

Ik denk niet dat je mij kunt betichten van niet wat langer willen reizen voor vertier. Overal is het minder dan pakweg twee decennia terug.
Tegenwoordig is het net op dat vlak zoveel eenvoudiger. Overal is er wel wat te vinden. De tijd dat ik voor wat seksplezier al eens naar de andere kant van het land reed, is voorbij. In elke stad, in elke gemeente is er iets te vinden. De meesten niet legaal, vroeger was het aanbod ook heel vaak louche, niet?

Dan reageer ik nu op jou...

Met je prachtige wit/grijze haren, mooie ogen, fijne stem, prachtig bijgehouden baardje, waar je een goed gesprek mee kan hebben, die lachkraaienpootjes heeft, een vrouw wil behagen waardoor je zelf minder ontvangt..

Jij bent gewoon een reuze gezellige mooie man, waar ( in mijn ogen dan ) niets mis mee is. Behalve dan je eigen zelfbeeld, waar je echt aan moet werken. Er is niets mis met jou, dat denk je alleen van jezelf en zoiets kan je ook uitstralen naar potentieel partnermateriaal. Zodra je dat kan laten varen staan de dames voor je in de rij. Beetje meer vertrouwen in jezelf krijgen lieve schat!
Wow, zou willen dat ooit iemand dit over mij zou schrijven.

en daar is de kritiek. Succes . Zij doet het alleen voor het geld. Dat ze het zogenaamd lekker vinden is allemaal onzin. Maar geloof jij er maar in.
Klopt, het zijn en blijven hoeren.

Een poetsvrouw gaat poetsen.
Een ingenieur maakt technische studies.
Een hoer doet haar benen open.

Samen verkopen zij hun diensten voor geld €€€.

Gewoon uit lust, ik zie op redlights een lichaam waar ik opgewonden van geraakt, en opeens springt de klik in mijn hoofd. Ik wil dat lichaam gewoon gebruiken voor mijn eigen lusten te doven en zonder emotie!
Ik begrijp je, maar ik hoop dan wel dat je beseft dat het over vrouwen gaat, en dat je niet met sekspoppen bezig bent. Zonder emotie, ok, dat is de juiste instelling, maar wel graag toch een beetje menselijkheid in de omgang.

De keuze is helemaal niet minder geworden. De 15 dagelijkse adresjes in de kranten van vroeger zijn vervangen door 15 000 dagelijkse advertenties online. Aan ons om de 14 000 shit advertenties er uit te filteren. Dat is de moderne tijd.

Samen met de kolenboeren zijn ook de uitzuiptenten verdwenen. Dat is iets van vroeger. Die dingen zijn ook niet meer winstgevend uit te baten tegenwoordig. Maar wie de dag van vandaag geen dvp vindt die hem bevalt, kijkt op de verkeerde plaatsen, denk ik. Er is een overaanbod in tijden waarin mannen steeds minder te besteden hebben. Het is een trend van nu, overal. De mensen kopen ook de gekste dingen online. Een winkel is niet meer nodig. Ze doen 't zelfde met sekwerk. Te lui om eens ergens ter plaatse te gaan kijken, boeken online, en dan klagen.

Of dit een goede evolutie is, laat ik in het midden. Daar kan lang over gepraat worden.
Ik bezoek enkel legale etablissementen waar ik vooraf gewoon kan zien met wie ik te maken heb: (sauna)clubs, ramen, privé-huizen. Geen internet gedoe dus.

Dan is de keuze simpelweg een heel stuk minder geworden. Ik heb ook geen trek om online alle onzin eruit te moeten filteren voor die ene parel.
Tegenwoordig is het net op dat vlak zoveel eenvoudiger. Overal is er wel wat te vinden. De tijd dat ik voor wat seksplezier al eens naar de andere kant van het land reed, is voorbij. In elke stad, in elke gemeente is er iets te vinden. De meesten niet legaal, vroeger was het aanbod ook heel vaak louche, niet?
Dat ligt er maar aan wat je onder louche verstaat.

Ja, er waren louche tenten, maar ook genoeg tenten die niet louche waren. Kinky e.d. pas ik voor, dus je rijdt nu zelfs al eens wat meer dan vroeger.

En dan woon ik nog redelijk gunstig, met redelijk wat overgebleven gelegenheden binnen 'n uur rijden.

Terug
Bovenaan Onderaan