Zorro75
Vaste klant
- 103
- 26/05/24
- 357
Het zijn precies dit soort - ongefundeerde - veralgemeniseringen die een normaal gesprek hier met sommige schrijvers zo lastig maken. Definieer 'vaak' en hoe verhoudt dat zich dan tot een controlegroep? Bronvermelding?Het is wel zo dat dvp vaak zijn misbruikt in hun jeugd
Gisteren heb je in al je openheid iets verteld over jouw worsteling met sexualiteit en prostitueebezoek en heeft @Koudvuur jou en anderen uitvoerig gecomplimenteerd voor al die openheid:
het voelt niet natuurlijk, zo ervaar ik het.
Ik heb precies het zelfde, als ik eenmaal mijn kruit hebt verschoten, wil ik zo snel mogelijk weg, ik maak dan wel eens met enig tegenzin een napraatje met de dame, maar eigenlijk doe ik dat liever niet.
Vaak als ik dan naar huis rijd, walg ik soms van mij zelf, dat ik mij hebt verlaagd om te betalen voor sex.
Natuurlijk, en dat weten wij allebei, was dit niet bedoeld om open en kwetsbaar te zijn, maar juist stoer te doen om aan te geven dat je ver boven die dame staat en eigenlijk te verheven om uberhaupt een praatje te maken. Daar ben je in ieder geval duidelijk in:
enmisschien iets van normen en waarden?
Het is precies dit soort kleinburgerlijke redeneringen die het leven van een DVP soms zo zwaar maken. Hoe durf je überhaupt een woord als 'gebruiksvoorwerp' te gebruiken over een medemens? Het dédain dat hieruit spreekt is werkelijk walgelijk.ik denk niet dat ik er op die manier naar kijkt.
Naar mijn idee, gaat een vrouw met eigenwaarde en principes, niet de "hoer" uit hangen, hoewel ik dat van buitenlandse dames uit landen met een lage levensstandaard wat meer kan begrijpen dan van een Nederlandse of Belgische vrouw. Klinkt misschien vrij conservatief, maar het is, wat het is.
Op het moment dat ze in de rol is van dvp, is ze voor mij een " gebruiksvoorwerp" waarop ik mijn lusten kan botvieren tegen een vergoeding.
Ik zit absoluut niet op een lang gesprek of iets van vriendschap te wachten, daar heb ik namelijk genoeg andere kanalen voor.
Blijft over die worsteling, die je onbedoeld hebt laten zien hier. Daar moet je wat mee, want die parallel die ik trok met Oedipus is er wel degelijk. Lees erover, praat erover, want jij gaat anders grote problemen krijgen met (je gedrag naar) vrouwen in de toekomst. Huidig gedrag is de grootste voorspeller van toekomstig gedrag.