Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    187
Ik begrijp je, maar ik hoop dan wel dat je beseft dat het over vrouwen gaat, en dat je niet met sekspoppen bezig bent. Zonder emotie, ok, dat is de juiste instelling, maar wel graag toch een beetje menselijkheid in de omgang.
Ik heb nog nooit een vlieg laat staan mens kwaad gedaan. De tuinman krijgt altijd koffie/soep in de winter, een pilsje in de zomer. 👍

Klopt, het zijn en blijven hoeren.
Het zijn en blijven vetzakken die sekswerkers in 2025 hoeren noemen. We zijn wat geëvolueerd in die dingen. Voor allochtonen bestaan er ook veel woorden die enkel nog gebruikt worden door mensen die er een zekere minachting willen mee uitdrukken. Wie bij een sekswerker gaat en er toch 'ergens' wat neerbuigend blijft over doen, moet eens goed nadenken over zichzelf.
Een poetsvrouw gaat poetsen.
Een ingenieur maakt technische studies.
Een hoer doet haar benen open.
Dit dus... Een sekswerker doet sekswerk. Dat houdt in dat er seksuele diensten kunnen bekomen worden tegen een gepaste betaling.

Uit de manier van spreken kan je vaak veel afleiden over het niveau van de spreker.
Samen verkopen zij hun diensten voor geld €€€.
Wat we allemaal doen.

Het zijn en blijven vetzakken die sekswerkers in 2025 hoeren noemen. We zijn wat geëvolueerd in die dingen. Voor allochtonen bestaan er ook veel woorden die enkel nog gebruikt worden door mensen die er een zekere minachting willen mee uitdrukken. Wie bij een sekswerker gaat en er toch 'ergens' wat neerbuigend blijft over doen, moet eens goed nadenken over zichzelf.

Dit dus... Een sekswerker doet sekswerk. Dat houdt in dat er seksuele diensten kunnen bekomen worden tegen een gepaste betaling.

Uit de manier van spreken kan je vaak veel afleiden over het niveau van de spreker.

Wat we allemaal doen.
Je bent een zeer braaf individu. Ik heb arrogantie geleerd uit de vele plaatsen waar mindere goede (slechte) diensten verleend worden. De meerderheid verleent nu eenmaal slechte diensten en vernoem ik met het taboe-woord. Soms tref je wel eens "een dame" (ja je hebt dat goed gelezen) die haar bijdrage waard is.

Ik heb nog nooit een vlieg laat staan mens kwaad gedaan. De tuinman krijgt altijd koffie/soep in de winter, een pilsje in de zomer. 👍
Beschaving houdt ook in dat je een beetje respectvol over die mensen praat.
De tuinman heeft een goede opdrachtgever blijkbaar, maar je noemt hem wel 'de tuinman' en niet die kwiebus die hier de hof komt doen. De poetsvrouw is geen kuiswijf. Alleen de sekswerker is een hoer. Goed wetende dat dat vierletterwoord bij de mensen nog altijd een negatieve connotatie heeft.

Laatst bewerkt:
Deze poll komt ook oorspronkelijk uit een damesblad. Zo zie je maar weer dat de gemiddelde vrouw totaal niks begrijpt van dit wereldje.
Juist en daarom heb ik oa deze poll gestart om eens te zien hoe het ECHT zit met een juiste doelgroep: namelijk de echte wandelaren. Dat onderzoek was gebaserd op 80 respondenten, wat ze als betrouwbaar beschouwden omdat er dus beweerd werd dat er weinig respondenten waren die eerlijk op deze poll zouden reageren: onzin. Dan moet je naar GR komen en de resultaten van deze poll bekijken.

Juist en daarom heb ik oa deze poll gestart om eens te zien hoe het ECHT zit met een juiste doelgroep: namelijk de echte wandelaren. Dat onderzoek was gebaserd op 80 respondenten, wat ze als betrouwbaar beschouwden omdat er dus beweerd werd dat er weinig respondenten waren die eerlijk op deze poll zouden reageren: onzin. Dan moet je naar GR komen en de resultaten van deze poll bekijken.
Ik kan niet goed volgen. JIJ start hier toch deze poll? Maar je behoudt de beperkte mogelijkheden en je voegt er geen hokjes aan toe om aan te stippen als je bv naar dvp's gaat omdat je dat als hobby doet, omdat je buiten een stabiele langjarige relatie ook wel eens wat puur seksueel gerichte afwisseling wil, enz.

Op deze manier blijft die poll een sfeer uitstralen van 'dvp-bezoekers komen naar een dvp omdat ze thuis niet krijgen wat ze willen' en dat heeft zo een ranzig negatief klinkend kantje, dat niet klopt met de realiteit.

Seksuele monogamie is een uitvinding van mensen die orde in de maatschappij moesten proberen te houden, in tijden dat voorbehoedsmiddelen niet zo gekend waren, en in tijden waarbij een fucking around gedrag dus snel tot een onoverzichtelijke maatschappij zou geleid hebben.

Bovendien had je ook de dierbare geestelijken, die seks als zonde verklaarden, zodat iedereen lekker veel zonde deed, en zodat zij als geestelijke überleiders dus macht op die zondaars konden uitoefenen. Dat de geestelijke overheid zelf heel vaak worstelde met een probleem in hun geaardheid, laten we hierbij nog even buiten de discussie.
De meerderheid verleent nu eenmaal slechte diensten en vernoem ik met het taboe-woord. Soms tref je wel eens "een dame" (ja je hebt dat goed gelezen) die haar bijdrage waard is.
Ik klaag regelmatig de laksheid aan waarmee op advertentiesites zo maar allerlei illegalen geduld worden die in een zeer grijze zone werken en vooral mensen oplichten. Dus ik kan je wel volgen in je uitspraak op het vlak over dienstverlening.

Maar dat is geen reden om daar een negatief geladen term voor te blijven gebruiken, want jij bedoelt misschien wel die oplichtersbende, maar de mensen lezen het woord en denken aan sekswerkers in het algemeen. Stel dat een collega van jou een dikke klootzak is, en ik noem al de mensen die jouw beroep uitvoeren 'klootzakken', dan ga jij daar ook niet echt gelukkig mee zijn, denk ik.

Laatst bewerkt:
Het zijn en blijven vetzakken die sekswerkers in 2025 hoeren noemen. We zijn wat geëvolueerd in die dingen. Voor allochtonen bestaan er ook veel woorden die enkel nog gebruikt worden door mensen die er een zekere minachting willen mee uitdrukken. Wie bij een sekswerker gaat en er toch 'ergens' wat neerbuigend blijft over doen, moet eens goed nadenken over zichzelf
In de volksmond worden sekswerkers gewoon hoeren genoemd.
We kunnen ze hier wel op een voetstuk zetten, maar buiten dit forum, wordt er toch voornamelijk op hun neergekeken. En als vader zijnde is het je ergste nachtmerrie als je dochter je komt vertellen dat ze sekswerker wilt worden.

Die volksmond is intussen geëvolueerd.
We kunnen ze hier wel op een voetstuk zetten, maar buiten dit forum, wordt er toch voornamelijk op hun neergekeken. En als vader zijnde is het je ergste nachtmerrie als je dochter je komt vertellen dat ze sekswerker wilt worden.
Ah zo? Tja, als vader kan je natuurlijk veel beter trots zijn op een zoon of een dochter die van een uitkering leeft omdat hij/zij liever lui is dan moe.

Mijn vriendin heeft hogere studies gedaan, is erg sociaal en vriendelijk voor iedereen. En och ja, ik zou het nog vergeten te zeggen, zij koos ook voor wat sekswerk. Ik ben fier op haar inzet en haar skills. Zelf heb ik nochtans een functie waar ik absoluut geen financiële inbreng van haar voor nodig heb om te kunnen leven.

Het is maar hoe je in het leven staat. In alle beroepen heb je verschillende soorten... Waarschijnlijk zou jij dan als vader zijnde misschien ook niet zo blij zijn als je zoon met de vuilkar ging rijden, of beerputten ging leegpompen en reinigen. Want dat is meer iets voor allochtonen zeker? Of heb ik het nu verkeerd voor?

Seks is blijkbaar iets vies, zelfs op een forum waar mannen specifiek naartoe komen om te praten over hun avonturen bij betaalde vrouwen. De stoere binken, die vrouwen opzoeken waarvan de vaders niet fier zijn.

Want seks is iets met lichamelijk contact. Stel je voor zeg, aanrakingen aan geslachtsdelen... Vies... Als jij dat doet bij een dvp, is het niet vies, dan is het prettig. Maar als er een man aan jouw dochter zou komen, ohlalala.... Dat zou wel wat zijn he...

Als je in een woonzorgcentrum bejaarden hun pampers gaat verversen en hun billen gaat schoonvegen, dan werk je "in de zorg". Als je gewoon een man effe een pleziertje verkoopt, dan krijgt dat lichamelijk contact ineens een andere beoordeling.

Het is nu soms al zo erg, maar heb je enig idee hoeveel de sekswerkers bijdragen aan de veiligheid van vrouwen die in kledij over de straat lopen waar ze zich gemakkelijk mogen in voelen? Is dat ook niet een beetje 'de zorg' om de maatschappij? Al eens gehoord over verkrachtingen en aanrandingen?

Ah zo? Tja, als vader kan je natuurlijk veel beter trots zijn op een zoon of een dochter die van een uitkering leeft omdat hij/zij liever lui is dan moe.

Mijn vriendin heeft hogere studies gedaan, is erg sociaal en vriendelijk voor iedereen. En och ja, ik zou het nog vergeten te zeggen, zij koos ook voor wat sekswerk. Ik ben fier op haar inzet en haar skills. Zelf heb ik nochtans een functie waar ik absoluut geen financiële inbreng van haar voor nodig heb om te kunnen leven.

Het is maar hoe je in het leven staat. In alle beroepen heb je verschillende soorten... Waarschijnlijk zou jij dan als vader zijnde misschien ook niet zo blij zijn als je zoon met de vuilkar ging rijden, of beerputten ging leegpompen en reinigen. Want dat is meer iets voor allochtonen zeker? Of heb ik het nu verkeerd voor?

Seks is blijkbaar iets vies, zelfs op een forum waar mannen specifiek naartoe komen om te praten over hun avonturen bij betaalde vrouwen. De stoere binken, die vrouwen opzoeken waarvan de vaders niet fier zijn.

Want seks is iets met lichamelijk contact. Stel je voor zeg, aanrakingen aan geslachtsdelen... Vies... Als jij dat doet bij een dvp, is het niet vies, dan is het prettig. Maar als er een man aan jouw dochter zou komen, ohlalala.... Dat zou wel wat zijn he...

Als je in een woonzorgcentrum bejaarden hun pampers gaat verversen en hun billen gaat schoonvegen, dan werk je "in de zorg". Als je gewoon een man effe een pleziertje verkoopt, dan krijgt dat lichamelijk contact ineens een andere beoordeling.

Het is nu soms al zo erg, maar heb je enig idee hoeveel de sekswerkers bijdragen aan de veiligheid van vrouwen die in kledij over de straat lopen waar ze zich gemakkelijk mogen in voelen? Is dat ook niet een beetje 'de zorg' om de maatschappij? Al eens gehoord over verkrachtingen en aanrandingen?
Amen

Zo is het.

Hier geef ik je volkomen gelijk in!

Waarom betalen voor een dame als je ook in het normale leven dames kunt scoren?

Simpel: omdat ik vandaag dacht 'ik wil nu seks'! 1 appje naar mijn vaste dame ('sure, i am here') en een half uur later lig ik haar te beffen terwijl zij mijn staaf hard zuigt.

Als ik 'gewone vriendinnen' app: 'ik ben nog op werk', 'Nee, niet thuis, doe maar een hotel', 'ik kan pas zondag afspreken'.
Voor wie het buiten de directe sociale contacten zoekt en naar een café gaat met de hoop daar die dag een vrouw te vinden om mee te gaan stoeien kan het op bijna hetzelfde scenario uitdraaien: geen succes.
Dan is een betaalde dame opzoeken de kortste weg.

Ik denk dat je wel gelijk hebt! Ik denk dat wij als mannen niet op hun neerkijken, maar je zegt het goed; buiten dit forum en vanuit de buitenwereld wordt er zeker op ze neer gekeken, helaas want ze vervullen wel een hele belangrijke rol in deze samenleving. Er is niets gevaarlijkers dan alleenstaande mannen die geen toegang hebben tot seks en vrouwen. Er zijn talloze onderzoeken over wat er met ons gebeurt als we helemaal geen seksueel aandacht krijgen

Ik ook laatst, met een vrouw die ik ken, maar niet weet wat ik doe. Die was juist heel respectvol, ook zulke heb je er tussen zitten!
nou Joke, dit ging gesprek ging juist over een man die ze kende, waarvan ze wisten dat hij een prostituee had bezocht. ah bah, wat een viespeuk, hoe kon hij, dat heeft hij toch helemaal niet nodig, en zo lelijk, is hij toch ook weer niet, je kent het wel.

ik heb wel eens vrouwen over prostituees en de mannen die hun bezoeken horen praten, nou daar lusten de honden geen brood van.
Idem, vrouwelijke collega waar ik heel goed mee kan samenwerken en elke dag mee samenwerk. Zij wil zo ongeveer dat iedere wandelaar en sekswerker opgesloten wordt, of op zijn minst dat zij helemaal niks met dat soort mensen te maken wil hebben, want walgelijk volk ... ze moest eens weten, en ik ben vast niet de enige. Wat niet weet ... 🤣

Idem, vrouwelijke collega waar ik heel goed mee kan samenwerken en elke dag mee samenwerk. Zij wil zo ongeveer dat iedere wandelaar en sekswerker opgesloten wordt, of op zijn minst dat zij helemaal niks met dat soort mensen te maken wil hebben, want walgelijk volk ... ze moest eens weten, en ik ben vast niet de enige. Wat niet weet ... 🤣
Voor heel veel mensen, zijn mannen die dvp bezoeken maar vreemde wezens, daar hebben ze meestal maar weinig sympathie voor, en mijn ervaring is dat vrouwen daar nog wat feller in zijn dan mannen. Die kunnen dat vaak nog wel begrijpen.
Gelukkig... heb ik persoonlijk heel andere ervaringen!
Dat weten we inmiddels wel @Marco

Ik denk eerder dat deze afkeuring van "de maatschappij " te maken heeft met dat dvp bezoek vaak samen gaat met vreemdgaan, mannen die gtrouwd zijn of in een relatie zitten en dan spreekt men er schande van, ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen dat single mannen gewoon sex willen

ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen dat single mannen gewoon sex willen
Vrijwel letterlijk mijn vrouwelijke collega waar ik het eerder over had: "Als je als man geen vrouw kunt vinden en daarom maar naar de hoeren gaat, dan ben je geen vent en ziek in je hoofd." 🤬

Ik hoop van harte dat de meeste mensen het wel begrijpen ...

Vrijwel letterlijk mijn vrouwelijke collega waar ik het eerder over had: "Als je als man geen vrouw kunt vinden en daarom maar naar de hoeren gaat, dan ben je geen vent en ziek in je hoofd." 🤬

Ik hoop van harte dat de meeste mensen het wel begrijpen ...
Misschien is jouw vrouwelijke collega wel ziek..

Terug
Bovenaan Onderaan