Waarom veel Chinese dames bare aanbieden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
luiheid heeft daar niks mee te maken, de bewijslast ligt altijd bij degene die iets beweert. Jij schrijft dat iemand iets specifieks heeft gezegd, en dan zou de rest van de wereld maar moeten graven om bewijs voor/tegen te vinden? Dat is niet hoe onderzoek werkt.
Hier heeft broerzoekthoer gelijk in ja, ironisch genoeg is rickdekoning zelf te lui om even te checken of de link die hij deelt überhaupt te maken heeft met z'n claim.

Kannibalisme in Mao's China was inderdaad wijdverspreid, maar dat Mao zou adviseren je baby te eten vind ik nergens terug.
 
Toch jammer dat er in in de Noordelijke provincies zo weinig Aziatische dames te vinden zijn. Vanuit multicultureel oogpunt zou ik graag eens een Aziatische dame willen proberen. (wel safe uiteraard)
 
Ja, met het welbekende teiltje:ROFLMAO:
Een maal gezien, maar meestal schroeven ze de douchekop eventjes van de slang af.;)



Echt jongens. Op een keer in Amstelveen. Ik ging even douchen en het viel op dat de slang lekte bij de douchekop. Dus wat doe je als kerel? Juist je schroeft het stevig vast. Dame en ik klaar en ze ging eerst douchen. Daarna ik en weer die lekkende aansluiting. Opnieuw de boel vastgedraaid, maar nu steviger. Ze zal vast niet blij met mij geweest zijn, ha ha. Pas later had ik het door.
 
Laatst bewerkt:
Een maal gezien, maar meestal schroeven ze de douchekop eventjes van de slang af.;)



Echt jongens. Op een keer in Amstelveen. Ik ging even douchen en het viel op dat de slang lekte bij de douchekop. Dus wat doe je als kerel? Juist je schroeft het stevig vast. Dame en ik klaar en ze ging eerst douchen. Daarna ik en weer die lekkende aansluiting. Weer de boel vastgedraaid, maar nu steviger. Ze zal vast niet blij met mij geweest zijn, ha ha. Pas later had ik het door.
Beetje secondelijm doet wonderen.
Anders werkt duke-tape ook heel erg goed 🤣
 
Toch jammer dat er in in de Noordelijke provincies zo weinig Aziatische dames te vinden zijn. Vanuit multicultureel oogpunt zou ik graag eens een Aziatische dame willen proberen. (wel safe uiteraard)
ja helaas erg beperkt aanbod in heel Nederland.

Beter ga je een rondreis maken, bijvoorbeeld naar Dubai, Singapore of Macau/Hong Kong daar kun je dames uit zo ongeveer ieder Aziatisch land vinden en kun je je multiculturele horizon flink verbreden.
In Thailand staan ze met duizenden tegelijk op je te wachten.
 
ja helaas erg beperkt aanbod in heel Nederland.

Beter ga je een rondreis maken, bijvoorbeeld naar Dubai, Singapore of Macau/Hong Kong daar kun je dames uit zo ongeveer ieder Aziatisch land vinden en kun je je multiculturele horizon flink verbreden.
In Thailand staan ze met duizenden tegelijk op je te wachten.
Sluit Taipei, Taiwan maar aan je lijstje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan