Waarom zitten er bijna geen Afrikaanse dames meer?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is al van lang voor de corona. Maar die redenen gaan toch ook op voor de andere meisjes? Er waren nog wat zwarte meisjes die in de bars rond het SKW in Antwerpen en het Noordstation in Brussel klanten zochten. Ik geloof dat die bars bijna allemaal dicht zijn nu.
Ja die ene bar het Keteltje waar Afrikaanse dames illegaal hun diensten aanboden is al lang dicht op last van de politie
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen. Men heeft het niet op Afrikaanse zwarte dames omdat ze al jaar en dag de boel belazeren, uitzonderingen daar gelaten. En daar zijn de 'huizen' helemaal klaar mee, simpelweg omdat het huis dan een hele slechte naam krijgt. Dus ga nou aub niet de racismekaart spelen want daar zijn jullie ook heel goed in.
Klopt, is mijn ervaring ook. Vaak durven ze al niet meer te zeggen dat ze uit Nigeria komen want die belazeren de kluit allemaal. Niet alleen hier maar ook in eigen land 1 grote bende.
 
En jij zal dat al weten, maar voor de mensen hier die het interessant zouden vinden, in zowel Kenya als Tanzania spreekt men Engels en Swahilli. Maar in Kenya is Engels de moedertaal en Swahilli de 2e taal. In Tanzania is het net omgekeerd. Daar is Swahilli de moedertaal en Engels de 2e taal. Vanuit de Benelux kan je dan beter gaan voor iemand uit Kenya als je echt een Afrikaanse wilt opvrijen en je twijfelt tussen de 2 landen. En Tanzania is een mooi land (ik ben er nog niet geweest), maar met een Kenyaanse dame kan je ook Tanzania bezoeken. Als je vriendin al 100% vlot Engels spreekt kan die je in relatie mee helpen je Engels op te krikken als dat nodig is.
Absoluut correct. Zonder in cliché's of veralgemening te willen spreken: Kenianen (alle genders) zijn enorm vriendelijke mensen, en niet omdat je wit of geld hebt; gewoon omdat dat in hun karakter zit. Onwaarschijnlijk hoe die, in een economisch enorm belabberd klimaat, dag in dag uit vooruit blijven gaan, enfin, dat was/is toch mijn ervaring daar (ben er 4 keer voor langere tijd geweest). Met een basis engels raak je er trouwens best heel ver, en als je respectvol omgaat met mensen/dames dan gaat er een wereld voor je open die je hier (in het blasé westen) niet kent. Verder: veel 'opvrijen' is er niet nodig :) Ik zie hier in belgie/europaveel mannen triest rondlopen die ik echt zou aanraden om tinder weg te smijten en eens een stap verder te zetten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan