Waarom zitten er bijna geen Afrikaanse dames meer?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is geen discriminatie, het is houding en gedrag. Zodra je afspraken nakomt, niemand bedriegt en hard werkt is er geen discriminatie.De discriminatie van de lage verwachtingen is erger.

Maar goed, niet off topic gaan hier. Brother Louie van de Stories zegt het eigenlijk

She was black as the night
Louie was whiter than white
Danger, danger when you taste brown suga'
Louie fell in love overnight
Nothing bad, it was good
Louie had the best girl he could


Niet te verwarren met dat nummer van Bert Heerink 😉
 
Als liefhebber van de Afrikaanse dames vind ik het ook enorm jammer dat je deze steeds minder en minder vind.
Ik heb in mijn carrière dan ook een boel van deze schoonheden bezocht en kan toch stellen dat er bij de blanke dames evenveel belazerd wordt als bij de Afrikaanse, dus ik ben het niet helemaal eens Rody, ikzelf heb hier heel goede ervaringen mee maar spijtig genoeg vind ik ze de laatste tijd wat minder.
Dus als iemand nog leuke adresjes weet graag berichtje.
 
Vroeger als ik wandelde in nederland of belgie, vond ik standaard wel een afrikaanse dame.
Tegenwoordig helaas weinig.
Ik moet deze mening ook ontkrachten want ik heb werkelijk nog nooit gezeik ofzo gehad met een afrikaanse...altijd een leuk samenzijn.
Jammer ik hoop dat er verandering in komt.
 
Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen. Men heeft het niet op Afrikaanse zwarte dames omdat ze al jaar en dag de boel belazeren, uitzonderingen daar gelaten. En daar zijn de 'huizen' helemaal klaar mee, simpelweg omdat het huis dan een hele slechte naam krijgt. Dus ga nou aub niet de racismekaart spelen want daar zijn jullie ook heel goed in.
Als liefhebber van de Afrikaanse dames vind ik het ook enorm jammer dat je deze steeds minder en minder vind.
Ik heb in mijn carrière dan ook een boel van deze schoonheden bezocht en kan toch stellen dat er bij de blanke dames evenveel belazerd wordt als bij de Afrikaanse, dus ik ben het niet helemaal eens Rody, ikzelf heb hier heel goede ervaringen mee maar spijtig genoeg vind ik ze de laatste tijd wat minder.
Dus als iemand nog leuke adresjes weet graag berichtje.
Ik mis ze ook, roze, donker en wit z'n mooie combinatie 🥰 als ik hem
Erin laat glijden
 
In Antwerpen zijn nog wel een aantal afrikaantjes actief in het Prive circuit, thuisontvangst dus. Achter de ramen veel minder dan vroeger
Beter is het in Brussel, daar is een grotere Afrikaanse aanwezigheid, veelal Congolees met de bubble butts. Ooit wel eens een Malinese gehad die dan weer superskinny was. Voor elk wat wils.
De service is altijd een beetje een gok, soms goed, soms zeer goed maar net zo vaak ondermaats. Je moet wat meeval hebben
Maar de stelling van topic starter klopt wel dat er minder zijn dan vroeger.
 
Betaald daten zie je ze bijna niet niet helaas...maar via online daten inmiddels paar Afrikaanse dames ontmoet...ze zijn generaliserend mijn nieuwe favoriet; vrolijk, energiek, easy going...hiervoor vooral Antiliaanse etc gedaan, maar regelrecht uit donker Afrika bevalt mij nog beter...jep once you go black ;)
Dagan, heb je toevallig ook adresjes of linkjes?
 
straf, ebony/black is top of the bill, op alle gebied... wel weinig busty en toffe dames te vinden tegenwoordig :( iemand tips? nooit never ever probleem gehad met zwarte dame, enkel top en supertop ervaringen, extra hun best doen om een genereuze klant te houden (weet iemand of slanke ama van linéstr/weidestr nog actief is).
 
In het SKW heb ik een heel knappe zwarte dame gezien. Mooi, jong, slank met mooie tieten. Dat zie je nog maar zelden. Ze heeft hier een topic.
 
In brussel keuze genoeg in de avond/nacht De meeste van nigeria afkomstig of Ghana,en er zijn er zeker bij die goede service geven ,je moet geduld hebben en je vind er de pareltjes
 
Vrouwen uit Ghana zijn echt één van de mooiste vrouwen ter wereld. Zoek maar is op Afrointroductions, alleen word je daar opgelicht door hun man. Heel veel vrouwen uit Ghana (profielen), zijn nep en de mannen posten daar hun vrouw en hopen zo geld af te troggelen van mannen die erin lopen. Ja zoals je zegt, wie zoekt die vind, moet eerlijk zeggen midden in de nacht naar Brussel, nee doe ik niet. Ik gebruik nu een fantasie (ga ik niet nader beschrijven want is off topic) maar als ik op andere plaatsen een knappe Afrikaanse zie, ja dan is het vlees zwak, ik houd van ze, de Afrikaanse dames. De allereerste keer in men leven dat ik klaarkwam in een meisje was ook met een dame van Afrikaanse afkomst. Nog altijd het beste moment uit men leven. Het begin van alles. LoveAfrica4Ever.

ghana_girl.pngghana_girl2.pngghana_girl3.pngghana_girl4.jpg
 
Laatst bewerkt:
In brussel keuze genoeg in de avond/nacht De meeste van nigeria afkomstig of Ghana,en er zijn er zeker bij die goede service geven ,je moet geduld hebben en je vind er de pareltjes
ja, ben tour gaan doen in linnéstraat, op nr 97 en 101 zitten 2 knappe meiden, en op nr 69 ook, maar nog niet getest, hilarische buurt s'nachts, dealers op elke hoek, en de politie.... schiet in actie als er een auto _ ocharme _ op gehandicaptenplek staat... om de twee meter wordt je ook gevraagd of je 'een euro of 5' kunt geven... en het veranderde autoplan zorgt er alleen maar voor dat de autocarroussel meer wijken overlast bezorgd...

Tips van toffe meiden hier? ze zien er bijna allemaal sexy uit
 
In het SKW heb ik een heel knappe zwarte dame gezien. Mooi, jong, slank met mooie tieten. Dat zie je nog maar zelden. Ze heeft hier een topic.
aan andere kant van verversrui (eerste ramen komend van het falconplein) staat ook een knappe zwarte dame, tijdens de dag, ook nog niet getest...
 
aan andere kant van verversrui (eerste ramen komend van het falconplein) staat ook een knappe zwarte dame, tijdens de dag, ook nog niet getest...

Ik heb op een maandagnamiddag op die plaats een zwarte dame gezien, ik heb haar gesproken, gewone standaardprijs 50 euro. Was heel vriendelijke dame maar had te weinig cash geld bij me. Ik kom zelden nog daar in Antwerpen. Dus nee, er terug naartoe gaan zit er niet direct in. Maar leek wel lekkere dame.
 
kenya inderdaad, en engels is zeker een 'must',

En jij zal dat al weten, maar voor de mensen hier die het interessant zouden vinden, in zowel Kenya als Tanzania spreekt men Engels en Swahilli. Maar in Kenya is Engels de moedertaal en Swahilli de 2e taal. In Tanzania is het net omgekeerd. Daar is Swahilli de moedertaal en Engels de 2e taal. Vanuit de Benelux kan je dan beter gaan voor iemand uit Kenya als je echt een Afrikaanse wilt opvrijen en je twijfelt tussen de 2 landen. En Tanzania is een mooi land (ik ben er nog niet geweest), maar met een Kenyaanse dame kan je ook Tanzania bezoeken. Als je vriendin al 100% vlot Engels spreekt kan die je in relatie mee helpen je Engels op te krikken als dat nodig is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan