WHEM Walaphan, Boesingheliede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er op de dag dat de 'versoepelingen' ingingen. Bijna alle vrouwen waren al druk, te zien aan hun kleine sloffen die voor de deuren van een aantal kamers waren achtergelaten. Sfeer van een oude jeugdherberg. De cv had een storing gehad dus het was nog niet helemaal warm, maar de douche was al goed op temperatuur. Na een goeie massage vroeg ik aan de masseuse wat de mogelijkheden waren waarna ze naast me kwam liggen, een knuffel gaf en zei "jij mag alles". Nu weet ik niet wat daar allemaal onder valt want ik wil niet zoveel, al die capriolen met een wildvreemde vind ik vermoeiend, fijner om knus te knuffelen, vrijen, elkaar wat te leren kennen. Hoe dan ook een aangenaam hoogtepunt beleefd en enthousiast gedag gezegd.
 
Zeer oude dames
Nu heb ik het voordeel zelf behoorlijk op leeftijd te zijn zodat ik bijna iedereen jong vind, maar soms zijn vrouwen die ouder zijn dan ik vroeger ben geweest heel erg goed in wat ze doen. Niet altijd, sommigen zijn stug of hebben wat bitters in hun houding gekregen en die hadden eerder uit het vak moeten stappen. Ik vond de leeftijd bij mijn bezoek na de versoepelingen geen enkel probleem. Ik ben nog niet teruggeweest omdat er veel dichterbij al zoveel is te beleven.
 
Ben er tot een jaar of drie geleden enkele keren geweest en de ervaringen waren wisselend.

Gemiddelde leeftijd dames ligt (i.i.g. destijds) wat hoger (voor mij overigens geen probleem want dat ligt prima in mijn straatje), ontvangst is altijd hartelijk en ik heb daar naast een enkele miskleunen ook voltreffers meegemaakt. Helaas waren de voltreffers bij een volgende bezoek weer met de noorderzon vertrokken :)cry:).

Kamers zijn schoon en verzorgd en de locatie is redelijk discreet.
 
Laatst bewerkt:
Ben een tijdje terug bij Walaphan geweest. Er waren twee dames aanwezig, beiden niet bijzonder. Heb gekozen voor Bo, een wat oudere dame met grote tieten (nep als ik me het goed herinner). Vriendelijke dame wel. Ze vroeg gelijk of ik meer wilde dan alleen de standaard HE. Pijpen zc was niet mogelijk dus maar bij handjob gelaten. Massage was wel oké en de handjob ook, maar niet noemenswaardig. Het komt allemaal wat troosteloos over, dus denk niet dat ik hier terug ga.
 
Ook bij Bo langs geweest. Bij binnenkomst krijg je de menukaart met 4 keuzen, zoals ze ook op de website staan (flink hogere tarieven, dit jaar). Ik gaf aan voor de meest betaalbare optie te gaan (en eens te zien of ik er sowieso lol in had) maar uiteraard wordt er gedurende de hele " aanraaksessie" (geen massage te noemen) de hele tijd geleurd en gezeurd naar méér, tot je er gek van wordt. Opvallend is dat de prijzen dan ineens een stuk hoger liggen dan op de menukaart bij binnenkomen.

Dame is vriendelijk, rond de 50 en zeer ervaren, maar het is wel een zakenvrouw en dat is op zich prima. Ook voor mij net als de man hierboven, geen gevaar op een tweede bezoek.
Overigens gaat deze tent eind van het jaar hier stoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan