Recensie Wanita, Heusden-Zolder (voorheen Utrecht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
849
23/09/21
458
56
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vianen/3351653-wanita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag een een bezoek aan Wanita gebracht die op die dag kon ontvangen in een hotel. Ik had al een paar dagen va tevoren een afspraak gepland, want ze werkt niet elke dag (vanuit een hotel.
Wanita gaf aan ook in massagesalon te werken, echter ben ik er niet eerder tegengekomen omdat ik niet vaak iets zoek bij massagesalons de laatste paar jaar.
Ze is een volle dame met flinke borsten wat je bij Aziaten bijna niet tegen komt. Communicatie is gewoon NL wat wel zo prettig is.
Wanita vroeg of ik eerst de massage wou of gelijk richting intiem en ik koos voor het laatste, want na seks wil ik graag een massage en weer nog een keer mijn hoogtepunt bereiken.
Pijpen gebeurt met een condoom om, ik heb haar ook niet gevraagd of het zonder kon, dat deed ze prima. Na twee posities neuken kwam ik heerlijk klaar.
Massage daarna was heerlijk met heel veel olie, hier is ze heel vaardig en ervaren in en dat merk je.
Voor een tweede keer heerlijk klaargekomen en voldaan weer vertrokken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wanita-nederlandse-aziatische-parel.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nederlandse (Aziatische) dame ontvang aangekondigd op RL af en toe in Zolder. Foto's zijn misschien niet meer recent maar komen nog goed overeen met de waarheid.Goed uitziende nette vrouw met rondingen op de juiste plaats. Vriendelijk, doet wat ze afspreekt en voor adverteert met altijd een leuk praatje voor en na. Prijs kwaliteit top.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wanita is een knappe, curvy dame met gouden handjes.

Teasing voorspel begint al wanneer ze je vergezelt onder de douche en je voor-en achterkant inzeept met extra aandacht voor bilnaad en kruis.

Hierna mocht ik op mijn buik gaan liggen en volgt een heerlijke oiled hand- en btb massage. Na een tijdje omgedraaid om de voorkant te laten doen en even later schoof ze een condoom om en kwam ze on-top - dit beheerst ze perfect en ik zat geregeld op het randje van klaarkomen.
Uiteindelijk mbv haar handjob heerlijk klaargekomen :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vianen/3351653-wanita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was recent in de buurt waar ze op dat moment ontving. Afspraak was eenvoudig gemaakt via Whatsapp, prima communicatie, daar hou ik van.

Wanita is een aardige dame met een goeie babbel en ziet er vooral super goed uit! Het was in ieder geval meteen een warm welkom bij binnenkomst. De foto's in haar advertentie geven een prima beeld. Voor we er aan begonnen even gedoucht. Daarna mocht ik gaan liggen voor een massage. Ik koos ervoor om op mijn buik te beginnen. Ik kan namelijk wel genieten van een fijne b2b massage en dat had ik van te voren op Whatsapp ook al even doorgegeven. De massage was prima en ze gebruikte lekker veel olie. Dat vind ik altijd een pluspunt haha.

Vervolgens mocht ik me omdraaien en werd de voorkant gemasseerd. Ook helemaal prima. Pijpen doet ze idd met condoom, ben ik geen mega fan van, maar ze deed het erg goed. Ik had van te voren niet echt de behoefte om intiem te doen, maar met een schone dame als Wanita kon ik het aanbod toch niet afstaan toen ze vroeg af ze op mijn pik mocht gaan zitten 😅

Geen idee hoe vaak ze in een hotel ontvangt en op welke plekken, maar dat ga ik zeker in de gaten houden. Dit bezoekje mag absoluut een vervolg krijgen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan