Wanneer geniet een dame echt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je leest hier af en toe.... nadat ze geld heeft ontvangen..... maar ik denk als er echt een klik is je dit aan haar geeft op een manier dat het bijna niet meer opvalt dat het geld is. En moet de dame echt genieten, relaxed zijn om zelf een orgasme echt te beleven om een date geslaagd te maken? Ik denk het niet. Een dame kan onmogelijk bij elke klant klaarkomen, maar een goede dame zal wel trachten haar best te doen om bij heel veel klanten een spontane GFE indruk achter te laten. En zelfs al zou de dame echt genieten, dan nog blijft alles een iets waar je niet in mag geloven. Zolang je niet hand in hand met haar vertrekt en ze bij jou mee gaat en je haar mee kan nemen in je sociale leven als jou echte vriendin, zal er nooit iets zijn tussen jou en haar, ook al zou ze echt 100% klaarkomen. Een goede dame van plezier is voor mij een vrouw die vlinders in de buik doet komen, die tenminste de intentie heeft om mee te genieten, zolang het niet erover is dat ze toneel speelt is dit ok voor mij, en veel belangrijker dan dat zij echt zou klaarkomen of niet is dan je eigen prestatie.... wat ben je met een volmaakt orgasme van de dame en zelf uiteindelijk niet bij haar klaarkomen.....veel leuker om een ontspannen date te hebben, een dame die professioneel geniet en dat je zelf in topvorm bent om het de date aangenaam te maken en 100% samen met haar te genieten, een dame zal altijd met jou genieten als jij 100% geniet... zo is een goede dame van plezier... geloven dat jij de enige bent voor haar die dit en dat krijgt.... dat is geloven in iets dat er niet is. Een echte vriendin is bij jou omdat ze van je houdt, een sex-speeltje, love doll is ook iets van jou, een dame van plezier deel je met andere wandelaars en voor een dame van plezier blijft dit haar professionele leven. Haar echte leven met haar echte vrienden en vriendinnen, zal totaal anders zijn.

Afgelopen dinsdag weer. Na mijn orgasme sloeg ze haar armen om mij heen en drukte me tegen zich aan, een glimlach op haar lippen en de ogen gesloten. Een heerlijk moment. Ik was nog in haar, maar moest mijn jongeheer naar buiten te halen om te voorkomen dat door de verslapping het condoom eraf zou vallen. Die handeling -hoe noodzakelijk ook- verbrak wel een beetje de flow van dat moment. Het enige nadeel van seks met een condoom. Die waakzaamheid die je toch in acht moet nemen als je je eigenlijk aan de fijne energie van het moment na het orgasme wilt overgeven. Als je het bare doet, kun je dit moment aan het einde langer vasthouden. Maar ik doe het alleen bare met mijn vrouw.

Het is zoveel mooier als je echt contact met elkaar maakt, in plaats van dat je alleen maar in haar ligt te pompen en in je eigen wereld zit. Ik heb gewoon medelijden met al die cynische heren hier die er prat om gaan dat ze hun broek op de enkels laten zakken, de zak legen en verder iedere communicatie proberen te voorkomen.

Laatst zei een dame tegen me: 'Dank je dat je me zag.' Dat is het mooiste wat een dvp ooit tegen me heeft gezegd, maar daar is al een apart topic voor.
Mijn favoriet heeft een kruisje om haar nek. Toen ze me tijdens de laatste date cowgirl deed, zwiepte dat kruisje in mijn gezicht. Ik zag het maar als een teken: God vindt dit goed.

Heeft niet zozeer iets met het genot van de dame te maken. Hoewel ze een heel blije indruk maakte op die date. Maar het was zo'n wandelmomentje dat me zal bijblijven.
Wanneer geniet een dame echt?

Geen idee, vraag het haar zelf. Misschien geniet ze wel van een kopje gemberthee met een goed boek op een sombere herfstdag. Ver weg van alle clientele.

Als je genieten enkel reduceert tot het hebben hebben van een orgasme, valt er maar weinig te genieten, zowel voor de dame als voor jezelf.
Grappig. Ik zat ook al te denken gisteren wanneer geniet een dame echt? Als ze in de stad schoenen aan het kopen is! Als ze een Hugh Grant-romcom zit te kijken, kopje thee erbij, fleecedeken op schoot en kat ernaast. Ik ben getrouwd dus weet waar ik het over heb.

Het zijn net mensen en die hebben allemasl verschillende genietmomenten...
Bij vrouwen zijn er ook best veel " pleasers" ,merk ik. Die het fijn vinden dat een man geniet. En licht seksueel onderdanig , die graag doen wat je zegt en zelf minder dat initiatief nemen.
Ik neem aan dat sommige daarvan ook Dvp zijn.
Dat geeft natuurlijk ook gauw het idee dat ze genieten.

Tekenen dat de dame ook geniet (of genoten heeft):
1. Tepels worden stijf zonder dat jij of zij ze aanraken
2. Vagina wordt nat
3. Ze geeft aanwijzingen wat ze lekker vindt
4. In een privéhuis krijg je bij een volgende voorstelrondje veel dames, want hier recenseren de klanten de dames, maar de dames recenseren ook onderling de klanten. Zo vaak genieten ze niet, dus als het een keertje gebeurt, laten ze het onderling weten.
5. Als ze (on)gevraagd haar telefoonnummer geeft. En voor de optimisten: dit gebeurt nooit bij het eerste bezoek.

2. Vagina wordt nat
4. In een privéhuis krijg je bij een volgende voorstelrondje veel dames, want hier recenseren de klanten de dames, maar de dames recenseren ook onderling de klanten. Zo vaak genieten ze niet, dus als het een keertje gebeurt, laten ze het onderling weten.
5. Als ze (on)gevraagd haar telefoonnummer geeft. En voor de optimisten: dit gebeurt nooit bij het eerste bezoek.
1 en 2 kunnen ook uit een reflex plaatsvinden. Hoeft geen genot te betekenen, maar kan zeker wel. 3 kan zeker een aanwijzing zijn, maar ook toneel, je weet het niet altijd. 5 kan ook gewoon klantbinding zijn.

In alle gevallen denk ik dat het een kwestie van aanvoelen is. Als je elkaar goed kent, voel je gewoon aan wanneer iets echt genot is van haar kant.

Voor haar genot kun je beter niet bij een dvp zijn die worden dagelijks geneukt dat ze geen zin meer hebben in seks. Daarom faken ze hun orgames en proberen ze je snel te laten klaarkomen zodat je snel weer vertrekt. De dvp's zitten niet te wachten op een hoerenloper die hun een orgasme wil geven dat bewaren ze voor een man waar ze wat voor voelen.

Laatst bewerkt:
Ik denk als Nick, Steven, Ruben, Jack, Jan, Isabel, Mohammed, Joost, Hans, Thijs etc etc of in welke volgorde dan ook zijn langsgeweest. Dat ze er weinig meer van genieten.
Of denk jij van wel?
Dat is ook niet de hoofdzaak van dvp, maar er zullen klanten zijn die aardig lief en vol respect om gaan met een dvp, en dan kan ze ook genieten ( het orgasme is niet alleen het genieten) maar als je als klant laat merken hoe je geniet van haar , is het ook een geslaagde date .

2. Vagina wordt nat
Nr 5 Voor de optimisten: Dat kan zeker wel 😜

Ik heb altijd vragen bij reviews die hier voorbijkomen waar in wordt beschreven dat ze de dame 2x hebben laten klaarkomen, al dan niet squirtend.

Ik neem niet weg dat het volledig onmogelijk is, maar de kans lijkt me astronomisch klein, zeker in combinatie met de acteerprestaties die de dames als deel van hun beroep hebben opgebouwd met focus op mannen maximaal fysiek en mentaal genot te verschaffen, en wat basis statistieken over orgasmes bij vrouwen...

Maar misschien ben ik niet zo'n stud zoals jullie ;)

Echt genieten is slechts voor een minderheid aan dames voorbehouden lijkt me. Als ze genot toelaten maakt dat hun beroep een pak moeilijker zou ik vermoeden. Daarom ook een categorie dames die niet (tong) zoenen , niet laten beffen, of liefst geen praatje maken.

Desalniettemin hou ik er wel van om een "leuke klant" te zijn die haar met respect en als persoon behandelt, rekening te houden met wat haar lichaam moet doorstaan/behandelen met zachtheid en op voorhand duidelijk grenzen te bespreken en aan te houden.

Streelt het mijn ego als ik zou vermoeden dat de dame de date met mij leuk zou vinden, én dan daar nog eens bovenop er van genoten hebben? Wees maar zeker.
Kies ik dames uit de lineup niet omdat ze tekenen tonen dat ze me liever aan een collega overlaten? Een enkele keer niet en dat heb ik geweten

Is er al een keer een dame geweest van wie ik aanvoelde dat ze blij was dat ik haar had gekozen? Ook maar een enkele keer, en dan ben ik ook nog vrij zeker dat ze er niet van genoten heeft.

Ik wens het jullie en de dames sowieso toe dat jullie dates heerlijk zijn voor beide partijen, met gillende, squirtende serie-orgasmes en alle andere toeters en bellen ;)
Ik denk echt dat je een punt hebt in wat je zegt.

Terug
Bovenaan Onderaan