Wat als een dame niet reageert?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ik ook regelmatig. Gelukkig hebben we heel veel keus qua dames aanbod, dus ik heb meerdere backups. Het eerste contact is eigenlijk een soort graadmeter. Sommige populaire dames hebben het gewoon heel druk en reageren wat later. En veel dames zijn het Engels niet helemaal machtig. Ik heb weleens voiceberichten teruggekregen, dan hoor je meteen hoe ze klinken. Het hangt ook af hoe je je berichtjes schrijft. Duidelijke berichtjes met een korte introductie en een nette profielfoto vergroten de kans dat ze terug reageert.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een profielfoto en app altijd met respect en in het Engels. In 90% krijg ik een reactie (enkele pas na een paar dagen), ook van de "populaire" dames.
Als dames niet reageren kan het natuurlijk ook zo zijn dat iets niet in orde is: foute of geen profielfoto, verkeerde tekst of misschien sta je op een (lokale) zwarte lijst.
 
Van diverse dames gehoord dat zij zeer selectief zijn met op welke app zij reageren. Profielfoto en vooral hoe de app is geschreven. Te kort is niet goed, te lang ook niet.
En je kan erop wachten zodra er een lekker ding is met goede recenties dat je kansen zeer snel dalen ?.
Terecht, want vaak is hun Engels perfect en zijn de foto's heel erg accuraat :cool:
 
Ik heb een profielfoto en app altijd met respect en in het Engels. In 90% krijg ik een reactie (enkele pas na een paar dagen), ook van de "populaire" dames.
Als dames niet reageren kan het natuurlijk ook zo zijn dat iets niet in orde is: foute of geen profielfoto, verkeerde tekst of misschien sta je op een (lokale) zwarte lijst.
Of ze nemen even de tijd om je te checken.
 
Ik wil niet "scoren". als ik door allerlei hoepeltjes moet springen om überhaupt een afspraak te kunnen maken dan zoek ik een ander. Zoals gezegd, aanbod genoeg en anders naar een privéhuis. ieder zijn ding overigens.
Hoepeltjes springen? Nee hoor, ik schrijf 1 keer een net bericht en daar krijg ik in 95% van de tijd een antwoord op en die 5% laat ik gewoon schieten??‍♂️ Dan maar niet.
 
Van diverse dames gehoord dat zij zeer selectief zijn met op welke app zij reageren. Profielfoto en vooral hoe de app is geschreven. Te kort is niet goed, te lang ook niet.
En je kan erop wachten zodra er een lekker ding is met goede recensies dat je kansen zeer snel dalen ?.
En dan staat er in de adv alleen app contact, stuur alleen een app bericht. Ik maak dus een contact aan kijk even bij de info, en wat blijkt geen WhatsApp mogelijk, tja en daar zakt me broek dan vanaf, stuur ik een sms toevallig onbeperkt in in abonnement, en dan geen reactie of wat dan ook.

Ik heb dan wel eens het vermoeden dat zulke advertenties er alleen staan om tel nummers te verzamelen, en je dan met een ander nummer een appje sturen dat ze hebben gezien dat je lekker zat te rukken voor je laptop, en dat ze de beelden naar al je kennissen en familie gaan sturen als je niet betaald.

Ik denk maar eens hardop.
 
Dan verschillen we niet veel. Alleen heb ik de lAatste tijd wat ervaringen met dames uit Amstelveen die niet of moeilijk reageren.
Ik laat Amstelveen de laatste tijd links liggen na allerlei berichten her en der op forums. Ben wel bij 1 dame geweest een week of 6 terug in Amstelveen en die zei dat ze overspoeld werd met berichten
 
En dan staat er in de adv alleen app contact, stuur alleen een app bericht. Ik maak dus een contact aan kijk even bij de info, en wat blijkt geen WhatsApp mogelijk, tja en daar zakt me broek dan vanaf, stuur ik een sms toevallig onbeperkt in in abonnement, en dan geen reactie of wat dan ook.

Ik heb dan wel eens het vermoeden dat zulke advertenties er alleen staan om tel nummers te verzamelen, en je dan met een ander nummer een appje sturen dat ze hebben gezien dat je lekker zat te rukken voor je laptop, en dat ze de beelden naar al je kennissen en familie gaan sturen als je niet betaald.

Ik denk maar eens hardop.
Nou klopt Bassie daar zakt mijn broek ook van af en ik delete gelijk het nummer en de advertentie.
Ga daar zekere geen sms aan besteden.
 
Meestal lukt dat prima inderdaad. Bij sommigen echter niet. Soms wordt er helemaal niet gereageerd of inderdaad moeilijk gedaan. Dan is het op zich simpel: gewoon verder kijken, aanbod genoeg.
Nou, dat is in mijn geval dus niet zo. Ik ben heel specifiek in wat ik zoek, en maar weinig dames die een beetje bereikbaar ontvangen, voldoen aan m'n wensen. Ik zou dan ook nooit voor later op de dag zelf kunnen gaan appen, want bij geen antwoord sta ik dan met lege handen, want ik heb geen backup
 
Van diverse dames gehoord dat zij zeer selectief zijn met op welke app zij reageren. Profielfoto en vooral hoe de app is geschreven. Te kort is niet goed, te lang ook niet.
En je kan erop wachten zodra er een lekker ding is met goede recenties dat je kansen zeer snel dalen ?.
Kortom, het is net Tinder. ? Ja hoor eens, de reden dat ik wandel is net dat het op Tinder niet wil vlotten! Als zelfs prostituees gaan selecteren op profielfoto's kan ik er net zo goed de brui aan geven. ? Ik dacht dat geld, geld was. ?
 
Kortom, het is net Tinder. ? Ja hoor eens, de reden dat ik wandel is net dat het op Tinder niet wil vlotten! Als zelfs prostituees gaan selecteren op profielfoto's kan ik er net zo goed de brui aan geven. ? Ik dacht dat geld, geld was. ?
Ik ben verre van een George of Bratt, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat een apje met je profielfoto beter overkomt dan zonder.??‍♂️
Heb denk ik zo'n betrouwbaar blote billen gezicht, werkt ook niet op tinder denk ik.
 
Ik begrijp de logica van de profielfoto, maar op mijn anonieme wandeltelefoon ga ik dat echt niet doen.
Als de queen bees me om die reden negeren, jammer dan. Next!
 
Ja ik hou het nu ook simpel; als ik een dame app en ze reageerd niet probeer ik het soms nog een 2e keer maar daarna delete ik ze gwn om nooit meer te proberen. Gelukkig zijn er honderden alternatieven tenslotte. Bij snel een blauw vinkje maar niet reageren binnen x tijd haak ik ook meteen af. En vaak ook bij 2 woorden terug op mijn 20 woorden aka feels like tinder idd; als een dame over de app niet minimaal kan doen alsof 'ja leuk dat je langs wilt komen' is de kans op een goede date in mijn ervaring ook duidelijk minder dan bij de wat fatsoenlijkere/vriendelijkere dames.

On a side note wat iemand anders al noemde, maar voor mij kan dat btj vooraf appen ook sv 'light foreplay' zijn; jullie kennen het vast wel, maar voor mij is het gevoel/zin/'spanning' vele male hoger bij dames met wie ik iig btj 'leuk/vriendelijk/uitnodigend' geappt heb vooraf, vele male hoger dan bij dames waarmee het hele gesprek "hallo, hoe laat wil je? okey, kom hier na toe" met een paar zo kort mogelijke antwoorden/reacties op whatever else je typt...zit dan soms id auto met idee van ben ik aan het doen joh haha heb eigenlijk niet eens echt zin meer.
 
Hoe pakken jullie het aan als een dame niet reageert? Had eerder deze week ook, 2 keer geappt met zeker 2 uur tussen de appjes. Vrij laat werd het gelezen, reactie bleef uit. Twijfel nu of ik dame niet meer benader, of over tijdje nog eens probeer. Niet bij deze dame trouwens.
Ik stuur een bericht, niet via een app of bel en geef het een bepaalde tijd waarbinnen ik een reactie denk te ontvangen.
Het loterij-element is dat je niet weet of en hoe de dame reageert.
Er was er ooit eentje die heel kort mij belde (tel. laten overgaan) ten teken dat ze weer bereikbaar was, een voorbeeld wat anderen wat mij betreft best mogen volgen .
Als het mogelijk is, kijk ik wanneer een advertentie voor het laatst aangepast is, dan weet je dat de dame hoogstwaarschijnlijk haar handen vrij heeft. Al gaat dat ook niet altijd op...
Andere dame reageerde in eerste instantie niet op berichtjes, een uur later probeerde ik het met bellen en konden we afspreken. Dagen later stuurde ze een bericht dat ze die van mij toen pas had gelezen.

Gemiddeld geef ik het twee uur voordat ik een andere dame ga contacteren.
Zodoende is het wel eens voorgekomen dat ik ergens in de middag zin had een dame te bezoeken en uiteindelijk pas laat in de avond ergens terecht kon.
 
Het app contact is voor mij wel een graat meter, gisteren had ik er eentje die app ik of er nog tijd is vanavond, krijg ik vrijwel meteen een app terug dat ik 14 dagen geleden ook al geappt heb, en geen video contact wilde, ik app terug dat klopt, doe er nog een berichtje achteraan dat ik van menig ben veranderd, en wel een video wil doen, en wat denk je ................................. al geblokt, tja dan ben ik met de dame in ieder geval ook klaar mee.
Ja sommige dames blokken je al heel erg snel. Ik stuur altijd nette appjes. Kort even groeten en dan kort en bondig. Soms met een vraag. Had ik er een een keer geantwoord en had ik niet binnen 1 uur daar weer op gereageerd. Was ik al geblokt. Schreef ze na dat uur. Je kon even van je laten horen nu hoeft het niet meer want je bent al geblokt. Sorry hoor ik heb ook nog andere dingen te doen. Zit niet 24/7 op app of sociale media. Ik vind dit wel raar hoor zo snel blokken.
 
En dan staat er in de adv alleen app contact, stuur alleen een app bericht. Ik maak dus een contact aan kijk even bij de info, en wat blijkt geen WhatsApp mogelijk, tja en daar zakt me broek dan vanaf, stuur ik een sms toevallig onbeperkt in in abonnement, en dan geen reactie of wat dan ook.

Ik heb dan wel eens het vermoeden dat zulke advertenties er alleen staan om tel nummers te verzamelen, en je dan met een ander nummer een appje sturen dat ze hebben gezien dat je lekker zat te rukken voor je laptop, en dat ze de beelden naar al je kennissen en familie gaan sturen als je niet betaald.

Ik denk maar eens hardop.
Dat doe ik ook altijd en wanneer het profiel in de app geen foto laat zien stuur ik zeker geen app: te groot risico op oplichting oid
 
Ja sommige dames blokken je al heel erg snel. Ik stuur altijd nette appjes. Kort even groeten en dan kort en bondig. Soms met een vraag. Had ik er een een keer geantwoord en had ik niet binnen 1 uur daar weer op gereageerd. Was ik al geblokt. Schreef ze na dat uur. Je kon even van je laten horen nu hoeft het niet meer want je bent al geblokt. Sorry hoor ik heb ook nog andere dingen te doen. Zit niet 24/7 op app of sociale media. Ik vind dit wel raar hoor zo snel blokken.
't ja , het leven van een hoerenloper is geen lachertje, ze hebben geen respect voor ons :ROFLMAO:
 
Ik vind het wel opvallend dat veel dames in de privé ontvangst vandaag de dag een behoorlijk uurtarief EN een foto willen en dan nog willen video bellen. Dat ze niet overal op kunnen reageren snap ik wel maar dat jij als wandelaar geen foto of video wilt delen stuit maar zelden op begrip aan de andere kant van de lijn.
Mede daardoor merk ik dat ik vandaag de dag dan maar een massagesalon of privé huis op zoek. Voor hetzelfde of minder geld een leuke date zonder risico dat je wordt geblokkeerd of dat je foto opduikt op plekken waar je het niet wil.
 
Ik kies erg selectief, als ik een dame benader weet ik zeker dat ik haar wil bezoeken, dus geen kletspraat maar concreet een tijds voorstel.
Geen reactie is geen afspraak en benader ik de volgende.
Als ik veel interesse in een dame heb wil ik nog wel een een poging wagen als ik zie dat het profiel naar boven wordt gezet.
Zoals hierboven ook al aangegeven voldoende aanbod!
 
Ik ben vrij geduldig maar dat komt ook omdat ik de dames niet spontaan kies maar een zorgvuldig geselecteerd lijstje heb met dames die ik persé wil bezoeken.

Als ik geen reactie krijg probeer ik het altijd later weer. Ik plan over het algemeen ook dagen vooruit dus zit ook niet met het probleem dat ik perse op dat moment een dame moet bezoeken.

Ik probeer het eerst op dag 1. Geen reactie? Dan een dag later weer. Weer geen reactie, dan wacht ik een week. En zo ga ik door. En ik blijf vriendelijk én concreet. En bij herhaalpogingen meld ik ook dat ik er begrip voor heb omdat ze druk zijn en dat ik hoop dat ze voor mij tijd kan maken.

Tot nu toe heb ik, op 1 dame na, hier wel succes mee gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan