Wat als een dame niet reageert?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

feestje

Meubelstuk
Forumpionier
1.365
01/07/21
2.245
30
Hoe pakken jullie het aan als een dame niet reageert? Had eerder deze week ook, 2 keer geappt met zeker 2 uur tussen de appjes. Vrij laat werd het gelezen, reactie bleef uit. Twijfel nu of ik dame niet meer benader, of over tijdje nog eens probeer. Niet bij deze dame trouwens.
 
Het is wel lastig om met haar in contact te komen. Ik wil een afspraak maken. Als ik bel wordt meteen de voicemail ingeschakeld die verwijst naar whatsapp. Stuur ik een bericht via whatsapp, met datum en tijd, komt er meteen een automatische replay. Maar N leest het bericht niet.
Zo jammer. Uit haar reactie hier meende ik met een top prof te maken, dit doet een beetje afbreuk.
 
Kan zijn, misschien naïef maar een reactie kan ook zijn: sorry komende week geen tijd.
Ik denk dat het niet realistisch is om dat te verwachten. Want dan krijg je wedervragen: wanneer heb je dan wel tijd, hele discussies, gezeur, en dat dan maal 25 elke dag (ofzo). Dat is niet te doen voor een dame. En verder zullen bekende klanten vaak voorrang krijgen waardoor het nog moeilijker is voor een nieuweling om er tussen te komen.
 
Laatst bewerkt:
For what it's worth ... Na de (automatische) reactie kreeg ik na verloop van tijd netjes een persoonlijk antwoord van Nina. Als "gelezen" markeren heeft ze uit staan denk ik.

Als een dame niet reageert: niet meteen wat achter zoeken. Een dame heeft me eens laten zien wat ze in een paar uur te verstouwen krijgt aan berichten, zo'n drukte kan niemand altijd persoonlijk beantwoorden. Probeer het gewoon een andere keer.
 
"Beschikbaar" op kinky hangt gewoon samen met de ingevulde werktijden en zegt niets over de daadwerkelijke beschikbaarheid aangezien afspraken niet op kinky worden gezet.
En de ingevulde werktijden op kinky zijn erg vaak gewoon onmogelijk :LOL: "de hele dag beschikbaar" en dat 7 dagen per week? 24/7 dus. Sure....
 
Als ze niet reageert ga ik er vanuit dat ze een andere klant aan het neuken is of even naar buiten is om bijvoorbeeld boodschappen te doen. Als ik geduldig ben stuur ik na een uurtje een herinnering en tegelijk een berichtje naar mijn tweede keus, en als die ook niet meteen snel reageert naar een derde keus.

Wat wel irritant is wanneer ze gaat slow chatten... geen adres of tijd willen geven. Dan zeg ik meestal dat ik een andere date heb. Doei!
 
Wat wel irritant is wanneer ze gaat slow chatten... geen adres of tijd willen geven. Dan zeg ik meestal dat ik een andere date heb. Doei!
Als dit gebeurd zit er meestal een planner tussen ,die tijd aan het rekken is tot de bezoeker weg is, meestal krijg je de smoes dat ze aan het douche zijn, nou ik weet niet hoe het bij jullie gaat , maar douche en chatten gaat bij mij niet samen, dus planner. Als de afspraak dan toch doorgaat, kun je meestal wel merken als je een keer tijden het neuken onder de oksel o_O ruikt dat de dame niet heeft gebadderd .
 
ach ik heb nog geen problemen met planners/boekers hoe je het ook wil noemen.

Dat er eentje niet zo fris onder de oksels was maak ik gelukkig niet zo vaak (meer) mee :oops:
 
Voor mij is dat eerste appen al een stukje van de sex beleving. Als ik merk dat de dame mij te veel laat bungelen dan vrees ik dat eventuele sex ook niet spetterend zal zijn. Daarentegen heb ik bij de GK dames altijd vlotte en vrolijke antwoorden waardoor ik daar nu al vaak over de vloer ben geweest.
 
Tenzij je hun privé nummers hebt ben je met hun planner aan het chatten als het op de gk dames aan komt
Dat klopt maar dan kan ik wel zelf mij planning doen. Afgelopen dinsdag met een andere dame app contact met om het uur een volgende antwoord. Toen ik vroeg of ze tijd had was het antwoord "ja" dus ik er naartoe. Krijg ik appje, "ik ben eerst eten, kan het over een uur" Tja,….
 
Het app contact is voor mij wel een graat meter, gisteren had ik er eentje die app ik of er nog tijd is vanavond, krijg ik vrijwel meteen een app terug dat ik 14 dagen geleden ook al geappt heb, en geen video contact wilde, ik app terug dat klopt, doe er nog een berichtje achteraan dat ik van menig ben veranderd, en wel een video wil doen, en wat denk je ................................. al geblokt, tja dan ben ik met de dame in ieder geval ook klaar mee.
Voor mij is dat eerste appen al een stukje van de sex beleving. Als ik merk dat de dame mij te veel laat bungelen dan vrees ik dat eventuele sex ook niet spetterend zal zijn. Daarentegen heb ik bij de GK dames altijd vlotte en vrolijke antwoorden waardoor ik daar nu al vaak over de vloer ben geweest.
 
Ik heb dit ook al een paar keer meegemaakt en ging denken dat het aan mij lag. Terwijl ik toch heel normale, nette appjes had gestuurd. Ook wel eens geprobeerd te bellen, als dat in de ad aangegeven stond, maar dan zonder gehoor te vinden. Nu zie ik hier gelukkig dat het niet aan mij ligt.

Daarom geef ik ook de voorkeur aan privéhuizen of desnoods de ramen: bij priveontvangst is het altijd zo'n ongelooflijk gedoe om in contact te komen met een dame, en àls je dan in contact komt, om een afspraak te maken. Heb ook al een paar keer meegemaakt dat een dame op het laatste moment bleef afzeggen of verzetten.

Dan denk ik: 'jezus, als je geen klanten wilt, gooi dan die advertentie dicht! Ik kom jóu geld brengen, niet andersom.' Als ik eindeloos berichtjes wil sturen zonder respons terug te krijgen en wat nooit leidt tot seks, ga ik wel op Tinder. ?

Het lijkt zo simpel: er staat een advertentie en een nummer, dus dan bel je dat nummer of je appt, en dan maak je een afspraak, klaar. Maar nee, blijkbaar niet. Ik zie hier in comments spreken van 'loterij' en 'gelukkigen' en 'een jaar proberen in contact te komen', en denk dan: waar zijn we in godsnaam mee bezig? Zijn we hierom nou niet júist überhaupt gaan wandelen? Om aan dat soort zaken te ontkomen? Moeten we ons dan zelfs voor 'een hoer' in allerlei bochten wringen en ons bewijzen?

Als ze m'n klandizie niet willen ga ik wel naar een privéhuis hoor.
 
Ik heb dit ook al een paar keer meegemaakt en ging denken dat het aan mij lag. Terwijl ik toch heel normale, nette appjes had gestuurd. Ook wel eens geprobeerd te bellen, als dat in de ad aangegeven stond, maar dan zonder gehoor te vinden. Nu zie ik hier gelukkig dat het niet aan mij ligt.

Daarom geef ik ook de voorkeur aan privéhuizen of desnoods de ramen: bij priveontvangst is het altijd zo'n ongelooflijk gedoe om in contact te komen met een dame, en àls je dan in contact komt, om een afspraak te maken. Heb ook al een paar keer meegemaakt dat een dame op het laatste moment bleef afzeggen of verzetten.

Dan denk ik: 'jezus, als je geen klanten wilt, gooi dan die advertentie dicht! Ik kom jóu geld brengen, niet andersom.' Als ik eindeloos berichtjes wil sturen zonder respons terug te krijgen en wat nooit leidt tot seks, ga ik wel op Tinder. ?

Het lijkt zo simpel: er staat een advertentie en een nummer, dus dan bel je dat nummer of je appt, en dan maak je een afspraak, klaar. Maar nee, blijkbaar niet. Ik zie hier in comments spreken van 'loterij' en 'gelukkigen' en 'een jaar proberen in contact te komen', en denk dan: waar zijn we in godsnaam mee bezig? Zijn we hierom nou niet júist überhaupt gaan wandelen? Om aan dat soort zaken te ontkomen? Moeten we ons dan zelfs voor 'een hoer' in allerlei bochten wringen en ons bewijzen?

Als ze m'n klandizie niet willen ga ik wel naar een privéhuis hoor.
Amen. als je jezelf in allerlei bochten moet gaan wringen kun je beter gaan zoeken op tinder. Waarschijnlijk nog goedkoper ook. En een jaar in contact proberen te komen? Dat is bizar.
 
mwah op zich lukt het meestal wel om dezelfde dag nog een afspraak te maken. Ik weet hoe anderen dat aanpakken, maar als je gewoon meteen terzake komt en het kort houdt kun je vaak meteen terecht.
Meestal lukt dat prima inderdaad. Bij sommigen echter niet. Soms wordt er helemaal niet gereageerd of inderdaad moeilijk gedaan. Dan is het op zich simpel: gewoon verder kijken, aanbod genoeg.
 
En een jaar in contact proberen te komen? Dat is bizar.
Even voor de duidelijkheid :p (dit ging over mijn pogingen om met Sofie, Haarlem in contact te komen denk ik) dat is niet iets waar ik permanent mee bezig ben. Ik probeer het af en toe, als ik me weer herinner dat deze er ook nog is, soms zitten er maanden tussen twee pogingen in. Zou leuk zijn als het een keer lukt (denk ik), maar ik maak me er verder ook niet echt druk om.
 
Van diverse dames gehoord dat zij zeer selectief zijn met op welke app zij reageren. Profielfoto en vooral hoe de app is geschreven. Te kort is niet goed, te lang ook niet.
En je kan erop wachten zodra er een lekker ding is met goede recenties dat je kansen zeer snel dalen ?.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan