Wat als een dame niet reageert?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als de dame niet reageert, dan reageert ze niet.
Hoe ingewikkeld kan het zijn? Dan is het tijd voor de volgende of het tijd voor 'pech gehad, volgende keer beter'.
Als je naar de ramenbuurt gaat, kan het gordijn dicht zijn, of de kamer leeg. Tough luck.
 
Soms duurt het wat langer. Dames zitten niet 24/7 met de telefoon in hun hand. Kunnen aan het werk zijn of gewoon leven. Ik wacht rustig af tenzij ik haast heb voor een wip. Dan bel of app ik er gewoon meer. Vaak komt er later wel een reactie.
 
Laatst weer zo'n wonder in communicatie ... Antwoordt anderhalve dag later, midden in de nacht. Ja dan slaap ik troela.

Okee, volgende ochtend maar weer geantwoord want ik was toch wel nieuwsgierig. Rekening houdend met dat ze waarschijnlijk haar kater nog lag uit te slapen uiteindelijk toch maar besloten dat ze waarschijnlijk niet meer ging antwoorden en dat het tijd werd uit te zien naar plan B.

Plan B bleek geheel geen straf dus een goede beslissing. Kom ik thuis: jawel hoor, daar was plan A weer. Te laat madam, doei, ik ben er niet om de gaatjes in je planning op te vullen.
 
Qua communicatie is het de laatste jaren een drama, of je hebt contact met de pooier of met de vrouwelijke planner die zich voordoet als de dvp. Een ander groot probleem is het per direct blokkeren van je account door de dame zelf als zij vindt dat je.......tja wat eigenlijk? Gelukkig zijn er, vnl Nederlandse meiden, die nog weten hoe het hoort. Koester deze meiden want het is een uitstervend ras.
 
Ik vind het wel opvallend dat veel dames in de privé ontvangst vandaag de dag een behoorlijk uurtarief EN een foto willen en dan nog willen video bellen. Dat ze niet overal op kunnen reageren snap ik wel maar dat jij als wandelaar geen foto of video wilt delen stuit maar zelden op begrip aan de andere kant van de lijn.
Mede daardoor merk ik dat ik vandaag de dag dan maar een massagesalon of privé huis op zoek. Voor hetzelfde of minder geld een leuke date zonder risico dat je wordt geblokkeerd of dat je foto opduikt op plekken waar je het niet wil.
Hier is er zo eentje:

Reist wat rond in Zuid-Holland. Op zich een mooi gezicht, maar haar uurtarief en de plakplaatjes maken sowieso al dat ik afhaak en een foto sturen zie ik niet zitten.
 
Laatst weer zo'n wonder in communicatie ... Antwoordt anderhalve dag later, midden in de nacht. Ja dan slaap ik troela.

Okee, volgende ochtend maar weer geantwoord want ik was toch wel nieuwsgierig. Rekening houdend met dat ze waarschijnlijk haar kater nog lag uit te slapen uiteindelijk toch maar besloten dat ze waarschijnlijk niet meer ging antwoorden en dat het tijd werd uit te zien naar plan B.

Plan B bleek geheel geen straf dus een goede beslissing. Kom ik thuis: jawel hoor, daar was plan A weer. Te laat madam, doei, ik ben er niet om de gaatjes in je planning op te vullen.
Er zijn wat dames die ergens in hun advertentie vermelden dat ze niet middenin de nacht werken.
Het gaat dus kennelijk van beide kanten op die wijze.
 
Hier is er zo eentje:

Reist wat rond in Zuid-Holland. Op zich een mooi gezicht, maar haar uurtarief en de plakplaatjes maken sowieso al dat ik afhaak en een foto sturen zie ik niet zitten.
Als je met plakplaatjes de tatoeages bedoelt vind ik het wel meevallen.

Maar deze Anna is een van de dames die blij zijn dat Hookers er niet meer is, daar stonden volgens mij alleen maar negatieve ervaringen op, ik ben zelf ooit ook niet verder gekomen als een stuk of wat berichtjes in de app , en geblokt om de een of andere reden, gift nix er is een heel land vol.
 
Met plakplaatjes doelde ik inderdaad op de inkt die mensen in hun laten prikken.
Naar verhouding heeft ze er niet veel, maar het is geen pan, ook al wordt vaak gezegd dat er een betekenis achter schuilgaat.
Daarom zijn er een aantal die ik dus niet zal bezoeken en eentje waarmee ik een afspraak probeerde te maken, had ze ook, naar later bleek. Die heeft me een dienst bewezen door haar telefoon meermaals niet op te nemen.
 
Als je met plakplaatjes de tatoeages bedoelt vind ik het wel meevallen.

Maar deze Anna is een van de dames die blij zijn dat Hookers er niet meer is, daar stonden volgens mij alleen maar negatieve ervaringen op, ik ben zelf ooit ook niet verder gekomen als een stuk of wat berichtjes in de app , en geblokt om de een of andere reden, gift nix er is een heel land vol.
Inderdaad Bassie, deze heeft een behoorlijk slechte reputatie.
 
Baal er altijd ontzettend van als ik gewoon vinkjes blauw zie worden op WhatsApp maar geen enkele respons krijg. Had een keer een dame waarvan me uit betrouwbare bron verteld was dat ze fantastisch was, dus ik heb toen wel een dag of 3 wat pogingen gedaan om te polsen of ze af kon spreken. Ook bij bellen nam niemand op. Stelde mezelf keurig voor en alles, vinkjes werden blauw, haar profiel werd ook dagelijks vernieuwd op Kinky in de tussentijd, maar nooit antwoord. Op een gegeven moment werden de vinkjes niet meer blauw en lukte het uberhaupt niet meer om te bellen, was ik blijkbaar geblokkeerd.

Voor de grap nog een keer geprobeerd met verborgen nummer te bellen, nam ze ineens wel op! Kreeg ik te horen dat ik niet met verborgen nummer moest bellen, hilarisch.

Wat ik me dus serieus afvraag, staat m'n nummer dan op 1 of andere zwarte lijst? Of is het gewoon gemakzucht dat zo'n dame nieuwe klanten negeert en uiteindelijk blokt?
 
Wat ik me dus serieus afvraag, staat m'n nummer dan op 1 of andere zwarte lijst? Of is het gewoon gemakzucht dat zo'n dame nieuwe klanten negeert en uiteindelijk blokt?
Dat laatste zou ik inderdaad denken.
Daarom probeer ik het nooit te vaak achter elkaar bij moeilijk te bereiken dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan