Wat als een dame niet reageert?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Baal er altijd ontzettend van als ik gewoon vinkjes blauw zie worden op WhatsApp maar geen enkele respons krijg. Had een keer een dame waarvan me uit betrouwbare bron verteld was dat ze fantastisch was, dus ik heb toen wel een dag of 3 wat pogingen gedaan om te polsen of ze af kon spreken. Ook bij bellen nam niemand op. Stelde mezelf keurig voor en alles, vinkjes werden blauw, haar profiel werd ook dagelijks vernieuwd op Kinky in de tussentijd, maar nooit antwoord. Op een gegeven moment werden de vinkjes niet meer blauw en lukte het uberhaupt niet meer om te bellen, was ik blijkbaar geblokkeerd.

Voor de grap nog een keer geprobeerd met verborgen nummer te bellen, nam ze ineens wel op! Kreeg ik te horen dat ik niet met verborgen nummer moest bellen, hilarisch.

Wat ik me dus serieus afvraag, staat m'n nummer dan op 1 of andere zwarte lijst? Of is het gewoon gemakzucht dat zo'n dame nieuwe klanten negeert en uiteindelijk blokt?
Herkenbaar.
Dat laatste zou ik inderdaad denken.
Daarom probeer ik het nooit te vaak achter elkaar bij moeilijk te bereiken dames.
Ik probeer het 2-3 keer en daarna bekijken ze het maar. Ik ga bij Albert Heijn ook niet smeken of ik daar bier mag kopen, als ze me weigeren loop ik naar de Jumbo. En net als wij en iedereen die werkt is een DVP ook niet onvervangbaar en uniek. Dat maken we onszelf wijs.
 
Baal er altijd ontzettend van als ik gewoon vinkjes blauw zie worden op WhatsApp maar geen enkele respons krijg. Had een keer een dame waarvan me uit betrouwbare bron verteld was dat ze fantastisch was, dus ik heb toen wel een dag of 3 wat pogingen gedaan om te polsen of ze af kon spreken. Ook bij bellen nam niemand op. Stelde mezelf keurig voor en alles, vinkjes werden blauw, haar profiel werd ook dagelijks vernieuwd op Kinky in de tussentijd, maar nooit antwoord. Op een gegeven moment werden de vinkjes niet meer blauw en lukte het uberhaupt niet meer om te bellen, was ik blijkbaar geblokkeerd.

Voor de grap nog een keer geprobeerd met verborgen nummer te bellen, nam ze ineens wel op! Kreeg ik te horen dat ik niet met verborgen nummer moest bellen, hilarisch.

Wat ik me dus serieus afvraag, staat m'n nummer dan op 1 of andere zwarte lijst? Of is het gewoon gemakzucht dat zo'n dame nieuwe klanten negeert en uiteindelijk blokt?
Ja ik denk dat de kans groot is dat je op een zwarte lijst staat. Ooit problemen gehad met een dvp of niet op komen dagen?
 
Ja ik denk dat de kans groot is dat je op een zwarte lijst staat. Ooit problemen gehad met een dvp of niet op komen dagen?
persoonlijk denk ik dat de laatste optie waarschijnlijker is hoor, gewoon lakse dame die geen zin heeft te reageren

maar wat je vraag betreft, ben altijd op komen dagen, maar heb heus wel een keer een dame gehad die niet begreep dat ik geen foto wilde sturen of zo, ik sluit niet uit dat zo iemand mij dan blacklist, zou balen zijn though
 
Begrijp niet zo dat men dagen contact blijft zoeken terwijl er tig andere meiden zijn, waar je soms al binnen een uur op bed kan liggen ( dezelfde dag ).

Waarom al die moeite om als nog op een block gezet te worden? Persoonlijk zou ik het na een uur al opgegeven hebben.
? Zal wel met het jagers instinct te maken hebben of gewoon gekrenkt ego ??‍♂️.
Los laten en next.
 
Snap dat jagen, maar dan op vrouwen die geen sekswerker zijn dan. Want sekswerkers hebben enkel interesse als je met flappen wappert en het liefste zoveel mogelijk, maar om iemand te versieren moet je wel veel meer moeite doen ? Dus dat laatste begrijp ik ?
 
Snap dat jagen, maar dan op vrouwen die geen sekswerker zijn dan. Want sekswerkers hebben enkel interesse als je met flappen wappert en het liefste zoveel mogelijk, maar om iemand te versieren moet je wel veel meer moeite doen ? Dus dat laatste begrijp ik ?
Nou ja lijkt erop dat ondanks het waaieren van flappen er nog wat extra verlangd wordt ?.
Kijk ik ben netjes in mijn app verkeer, heb de flappen en als dat niet genoeg is dan maar niet.
Overigens zijn er zat redenen om te bedenken waarom een dame niet reageert. Zoals al aangegeven sommige komen om in de berichten om er maar 1 te noemen.
 
Begrijp niet zo dat men dagen contact blijft zoeken terwijl er tig andere meiden zijn, waar je soms al binnen een uur op bed kan liggen ( dezelfde dag ).

Waarom al die moeite om als nog op een block gezet te worden? Persoonlijk zou ik het na een uur al opgegeven hebben.
Omdat niet voor iedereen de keuze zo ruim is. Persoonlijk zie ik maar weinig ads op Kinky waarbij de dvp 1) aan m'n voorkeuren voldoet, 2) binnen een schappelijke reisafstand woont, 3) redelijk geprijsd is, 4) type service aanbiedt dat ik zoek en 5) een betrouwbaar profiel heeft waarvan ik geen louche vibes krijg. Alleen al op basis van grote lelijke tattoos vallen veel anderszins geschikte meisjes af. Dan lig je dus niet zomaar later die dag met een ander op bed.
 
Gezien de vele nepprofielen en oplichters leg ik ruim van tevoren contact via WhatsApp met een aantal dames. Een deel heeft geen WA en een deel reageert niet, dat laat ik dan verder zitten. Alleen in bijzondere omstandigheden stuur ik een tweede bericht, bijvoorbeeld als ik vermoed dat ze tijdelijk niet werkten zoals met corona het geval was. Sommigen hebben geen profielfoto of reageren kortaf, dan twijfel ik ook. Privéontvangst blijft lastig, ik heb bijvoorbeeld een keer gehad dat de dame die open deed een heel andere was dan op de foto, dus ik probeer toch een soort voorselectie te maken. Slecht reageren voorspelt weinig goeds, ook voor de date zelf, dus beter verder kijken dan. Naar mijn ervaring blijven er dan weinig echt mooie dames (naar mijn mening dan) over die betrouwbaar zijn en reageren. Een privéhuis of ramen is veel makkelijker. Maar ook de zoektocht is leuk, en ik heb toch ook een paar keer een geweldige date gehad met een dame die qua uiterlijk precies mijn type is, dus ik kijk soms toch rond.
 
Als mevrouw niet het fatsoen heeft om op een appje ofzo te reageren laat ik haar lekker barsten. Ga lekker op bezoek bij een ander.... next!

Zo denk ik er ook in principe over. Had een keer een afspraak gemaakt met een toch al moeilijk te bereiken dame komt ze niet opdagen. Ze had zeker een meer lucratieve date ergens anders. Kan ook zijn dat ze het gewoon vergeten was, ze klonk behoorlijk dopey aan de telefoon
 
Ik heb vandaag (nadat ik binnen 1 minuut een bevestiging had bij een nieuwe dame) toen ik bij haar was gevraagd hoe het nou zit met die lijsten.

En ja, er circuleert inderdaad een blacklist, EN ook een white list. Die is -zoals begrijpelijk- enorm. Ze liet hem even zien en het is een imposant excel sheet.
En ja, sta je eenmaal op de (natuurlijk veel kortere) blacklist dan wordt het lastig denk ik.
Maar goed, dat is gokken. Bij haar was blacklist een no-go.

Ik stond iig fijn op de witte lijst, dus dat verklaart het makkelijk kunnen maken van een afspraak wel.
 
De rond Amstelveen gegroepeerde vrouwen zijn inderdaad voorzichtig wie ze ontvangen, met checks met selfie , kopieID of identificatie via social media als Facebook of linkedin.
Degene die ik graag wilde bezoeken, lukte pas na lange communicatie via wattsapp en het bezoeken van twee andere dames.
Maar het was de moeite waard
 
Je kunt die dames
Ik heb vandaag (nadat ik binnen 1 minuut een bevestiging had bij een nieuwe dame) toen ik bij haar was gevraagd hoe het nou zit met die lijsten.

En ja, er circuleert inderdaad een blacklist, EN ook een white list. Die is -zoals begrijpelijk- enorm. Ze liet hem even zien en het is een imposant excel sheet.
En ja, sta je eenmaal op de (natuurlijk veel kortere) blacklist dan wordt het lastig denk ik.
Maar goed, dat is gokken. Bij haar was blacklist een no-go.

Ik stond iig fijn op de witte lijst, dus dat verklaart het makkelijk kunnen maken van een afspraak wel.

Waarom ook niet gewoon als klant je persoonlijke blacklist maken? Dames die niet of niet altijd reageren gewoon op die lijst zetten en er niet meer mee bezig zijn dat is het enigste wat je kunt doen. Vaak zijn het dames die vanwege hun uiterlijk toch wel aan klanten komen en daardoor wel weg komen met dat vervelende gedrag. Ik was een tijd vaste klant van een extreem populaire dame in het wallengebied tot ze stopte. Ze had altijd goede recensies en wanneer eer een slechte tussen zat werd dat met een korrel zout genomen

Toch heb ik in de loop der tijd een zeer kwalijke kanten van haar ontdekt. Ik ben erachter gekomen dat ze erg bazig kon zijn en het op een gegeven moment vertelde ze iets wat ik al helemaal niet had verwacht. Ze vertelde dat ze ook weleens buien had dat ze al haar vaste klanten wegstuurde met de mededeling dat ze over een half jaar ofzo wel weer terug mochten keren. Ook maakte ze me duidelijk dat ze dat als het haar zinde dat ook bij mij zou doen en de verwaande minachtende blik in haar ogen toen ze me dat vertelde kent geen weerga

Ook heb ik haar klanten af zien bellen omdat een in haar ogen leukere klant op dat tijdstip langs wilde komen. Ze mochten dan wel weer op een ander tijdstip komen

Vreemd genoeg heeft nooit iemand die dat allemaal werkelijk is overkomen daar melding van gemaakt op internet. Zal waarschijnlijk met het verslavende aspect te maken gehad hebben, want ze was wel verslavend. Hoe dan ook wanneer ik van tevoren had geweten dat ze zo in elkaar stak was ik nooit bij haar naar binnen gegaan. Ik moet toegeven dat ik mede omdat ik in een hele moeilijke periode zat ook in haar web verstrikt zat
 
Het is ook gewoon leuk om zo af en toe weer een poging te wagen bij een populaire, moeilijk bereikbare dame. Een soort kraslot :LOL: je moet alleen nergens op rekenen, zodat je niet teleurgesteld wordt.

Ik snap wat je bedoelt . Maar soms wil je wel gewoon je dag een beetje plannen weet je wel. En dus op tijd weten waar je aan toe bent. Het zou wel netjes wezen dat een dame wanneer ze volgeboekt is dat even aangeeft. Maar nee ze zetten gewoon hun telefoon uit. En dan weet je niet of dat is omdat ze geen nieuwe afspraken meer maakt of dat ze op dat moment niet gestoord wil worden. Dan heb je twee keuzes. Of je laat het gaan of je blijft het proberen om er als de dag zo goed als voorbij is erachter te komen dat ze niet bereikbaar is en dus waarschijnlijk volgeboekt zit

Tjsa en als je ze lik op stuk geeft dan is het vaak ook gelijk over. Ik vraag me dan ook af of het echt zo is dat sommige dames van plezier kicken op de macht die ze over sommige klanten hebben, je zou zeggen van wel. Wat dat betreft is het toch lekkerder wanneer je bij een club of privehuis gewoon een afspraak kunt maken bij de leiding van die club of privehuis. Maar ja dan als daar geen dames zijn die je aantrekkelijk vind
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan