Amanda Woubrugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
01/08/23
36
Op Kinky staat sinds enkele weken een nieuwe Nederlandse dame met veel opties. Ze adverteert met de locatie Leiderdorp. Na wat info te hebben gevraagd kwam er vrij vlot een reactie. Vragen werden netjes beantwoord en een afspraak was makkelijk gemaakt.
In het verleden heb ik geregeld gehad dat ik ergens voor niks stond en dat er geen reactie kwam (welke wandelaar niet) maar die indruk had ik nu niet.

Leiderdorp werd het niet, de afspraak zou plaatsvinden in het iets verderop gelegen Woubrugge. De straatnaam werd geappt met het verzoek te bellen als ik daar was. En jawel, geen reactie. Drie keer gebeld, geappt, helemaal niets. Wat is toch de lol van? Staat er één of andere sneue mafkees om een hoekje te lachen? In ieder geval weer 1,5 uur verspild met heen en weer rijden.

Of de advertentie dus echt is weet ik niet maar als dit als DVP je manier is om met klanten om te gaan moet je lekker koekjes gaan inpakken aan een lopende band.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben bij deze dame een aantal keer geweest.. en moest even wachten maar dat vond ik geen probleem

Ik heb altijd positieve ervaringen met deze dame !

Kloten dat je dit hebt mee gemaakt . Misschien was er iets aan de hand ?

Ik heb alleen maar positieve berichten over deze dame

Groetjes
 
Van Leiderdorp naar Woubrugge - is mij ook eens overkomen bij een andere dame, maar ben er toen niet op ingegaan. Te lastig zonder auto.
Had al mijn vraagtekens bij Amanda staan, maar wilde haar het voordeel van de twijfel geven. Nu nog maar eerst een nachtje over slapen
 
Weet je wat me nu opvalt? Iemand die positief is over dames die over het algemeen niet positief beoordeeld worden..we hebben het eerder gezien 🤔
Los daarvan is deze dame naar eigen zeggen nieuw in het wereldje en adverteert pas sinds een paar weken. Als iemand daar al "een aantal keren" geweest is dan ben je echt wel een seriewandelaar
 
Laatst bewerkt:
Foto's lijken mij niet in Nederland gemaakt: type deurkruk die voor Nederlandse begrippen zéér ongebruikelijk is.
Niets is onmogelijk natuurlijk, maar mede gezien de ervaringen van de topic starter lijkt mij dit een faker
 
Nou die deurklink hebben ze een kwartslag gedraaid,doen genoeg mensen,bv als ze een hond hebben die er anders met zijn poot op springt zodat de deur open gaat.Of een klein kind kan hem zo ook bijna niet openen.
 
hoi mede wandelaars vind het toch heel vreemd deze berichten .. omdat ik deze dame zelf meerdere keren heb bezocht en toch echt een positief gevoel aan heb overgehouden ;)

Ik blijf deze wel bezoeken bevalt prima met veel opties :)
 
hoi mede wandelaars vind het toch heel vreemd deze berichten .. omdat ik deze dame zelf meerdere keren heb bezocht en toch echt een positief gevoel aan heb overgehouden ;)

Ik blijf deze wel bezoeken bevalt prima met veel opties :)
Als jij het oké vindt dat er een andere dame voor je neus staat als op de foto, vooral doen. Mijn lange ervaring leert me echter wel dat een positieve reactie tussen alleen maar negatieve vaak afkomstig is van de firma Johnson. Beter bekend als de fabrikant van WC-eend
 
Hallo, mede wandelaars

Ik mag een newbie zijn maar dat maakt mijn ervaring met de damens niet anders. ik heb positieve ervaringen met deze dame en dat is mijn mening ..

Ik vorm altijd mijn eigen mening 😉

wat de foto's betreft zal vast een reden achter zitten als het zo is .. ik laat mensen graag in hun waarde

Groetjes
 
Hallo, mede wandelaars

Ik mag een newbie zijn maar dat maakt mijn ervaring met de damens niet anders. ik heb positieve ervaringen met deze dame en dat is mijn mening ..

Ik vorm altijd mijn eigen mening 😉

wat de foto's betreft zal vast een reden achter zitten als het zo is .. ik laat mensen graag in hun waarde

Groetjes
Ik heb toch moeite met het feit dat je niet hetgeen krijgt waarop je rekent. Zeg maar : reageren op een advertentie van een jong gebruikte Mercedes en in de showroom geconfronteerd worden met een moegestreden Peugeot. Het rijdt allebei, maar is niet helemaal hetzelfde 😂.
Als het wel jouw ding is...dikke prima, en heb je wellicht een commerciële relatie tot deze dame ... ook dikke prima.... maar ook wij (de reagluurders op dit mooie medium) hebben en vormen hun eigen mening en het zal je niet verbazen...die loopt niet parallel aan de jouwe.


Ik wens u een fijne avond
 
Er zijn dagen die je beter (met iemand) anders had kunnen besteden.. Gister was er zo één...
Afgesproken met Amanda, onderweg er naar toe werd ik gebeld of ik wat (een uur) later kon, wegens privé zaken. Oké geaccepteerd, maar... Op het afgesproken tijdstip en adres weer gebeld. Het werd nog een kwartiertje later, vertraging onderweg ofzo.. Na dat kwartier zou er nog eens 20 min. bijkomen vanwege een omleidingsroute, wat uiteindelijk 3 kwartier werd, maar daar werd niet over gerept.
Eindelijk binnen kreeg ik wel wat slappe excuses, maar geen korting. Dat stond me al tegen.
Verder was t een erg rommelig, vies huis en was dé plek een bank met een smoezelig kleedje.
De dame was wel aardig, knap en ook best lekker, maar niet degene vd foto's in de advertentie.
Na een beetje rommelen en beffen in 69 omgedraaid en kwamen er een setje plastic tieten tevoorschijn. Nog even lekker gelikt, wat wederzijds werd gewaardeerd en dr klitje op verzoek gemasseerd met m'n jongeheer erin gestopt (ZC) en afgeroomd.
Echter was dit binnen het half uur en had ik betaald voor een uur... Als goedmakertje bood ze aan om de volgende keer voor half geld te doen, maar toen ik die korting ter plekke wilde was mevrouw niet thuis..
Een massage zat er ook niet in, dus uiteindelijk toch wel teleurgesteld ( ook in mezelf) weer naar huis..
Mij ziet ze niet meer terug iig.
BF
 
Na een beetje rommelen en beffen in 69 omgedraaid en kwamen er een setje plastic tieten tevoorschijn. Nog even lekker gelikt, wat wederzijds werd gewaardeerd en dr klitje op verzoek gemasseerd met m'n jongeheer erin gestopt (ZC) en afgeroomd.
Echter was dit binnen het half uur en had ik betaald voor een uur... Als goedmakertje bood ze aan om de volgende keer voor half geld te doen, maar toen ik die korting ter plekke wilde was mevrouw niet thuis..
Ze voelde het op haar klompen aan dat je niet meer terug zou komen, vandaar de korting volgende keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan