Wat dames vinden van de reviews

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2948

Wandelaar
34
13/09/21
13
1
Hoi allen,

Laatst vroeg een dvp (priveontvangst) hoe ik haar had gekozen. Ik zei vanwege je profiel en goede reviews,dan weet ik dat het wel goed zit (geen faker, enz.)
Zij vertelde direct dat ze de reviews helemaal niks vindt. Toen ik zei dat zij toch ook voorzichtig en selectief is was ze het er wel mee eens maar zei ze dat veel reviews te gedetailleerd zijn. Ze vroeg me ook niet mee te schrijven. Twee andere dames een tijd geleden hadden hetzelfde verhaal, en reageerden een beetje half nieuwsgierig en half beledigd.
Geen van deze dames in kwestie had ook maar een enkele slechte review.

Lees al 1.5 jaar mee (eerst hookers, nu hier) en heb altijd heel veel gehad aan de recensies. En ja, soms zijn er wel veel details maar ook dat vind ik erg waardevol en bijna nooit echt disrespectvol. Plus; privacy wordt goed gewaarborgd. Toch heb ik dus wegens bovenstaande reden pas 1 review geplaatst. . . Terwijl ik wel graag bijdraag

Wat zijn jullie ervaringen, gedachten?
 
Ik heb dezelfde ervaring. De meeste dames zouden liever geen reviews over henzelf zien, ook al is het vaak mooie reclame. Ik kan dat wel begrijpen, ik zou ook niet graag mijn seksuele prestaties geanalyseerd zien op een publiek forum. En ik zou er nog minder graag mee geconfronteerd worden. Anderzijds merk ik ook wel dat zij begrip hebben voor het feit dat wij als klant daar wel iets aan hebben. Dus de meesten laten het maar zo, maar echt leuk vinden ze het meestal niet.
 
Altijd schrijven, jij gebruikt toch ook de reviews van andere forumleden.
Ik heb overigens ook veel andere ervaringen. Als ik het naar mijn zin heb gehad zeg ik dat ook. Regelmatig vraagt de dame in kwestie dan of ik een review wil schrijven. Komt de klandizie ten goede volgens deze dames.
Daar heb je zeker gelijk in. Snel maar bijwerken dan de recensies
 
Persoonlijk vind ik recensies nuttig. Een dienst mag je ook recenseren. Dus ik zie er geen enkel probleem in. Irrelevante privé-details laat ik wel achterwege uiteraard.

Dat dames het niet leuk vinden. Tsja, so be it. Heb het ook weleens gehoord. Eentje zei een keer zoiets van als wij dames recensies zouden schrijven over heren, dan zou er niet eentje meer langskomen.
 
Recensies zijn voor ons wandelaars heel belangrijk. zo weten we welke dames we moeten bezoeken en helpen we elkaar om de slechte dames te vermijden. Wij betalen de dames veel geld dus we verdienen het ook van tevoren te weten of de dame het bezoeken waard is. En recensies zorgen ook nog eens voor gerechtigheid zo worden de goede dames beloond met meer klanten en de slechte dames met minder klanten. De dames die klagen over recensies zijn meestal ook de dames met een slechte service, dus eigen schuld hadden ze maar beter voor hun klanten moeten zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Elders (Amsterdam: Iryna / # 47 en Den Haag Algemeen / # 1.812) heb ik al eens getracht duidelijk te maken waarom ik zelden recensies schrijf (en absoluut nooit expliciete).

Ik besefte toen heel goed - en realiseer mij ook nu terdege - dat mijn opinie lang niet door iedereen wordt gedeeld. Al ben ik niet de enige die terughoudend is wat betreft "diepgaande" seksdetails.

Er kan ook op een gereserveerde, respectvolle wijze duidelijkheid worden verschaft over de vraag of een dame een dame is, een notoire oplichtster of "iets daartussen".

Ieder vogeltje zingt zoals het is gebekt, maar wat betreft mij persoonlijk: over bijzonderheden houd ik mijn snavel.
 
Ik heb dezelfde ervaring. De meeste dames zouden liever geen reviews over henzelf zien, ook al is het vaak mooie reclame. Ik kan dat wel begrijpen, ik zou ook niet graag mijn seksuele prestaties geanalyseerd zien op een publiek forum. En ik zou er nog minder graag mee geconfronteerd worden. Anderzijds merk ik ook wel dat zij begrip hebben voor het feit dat wij als klant daar wel iets aan hebben. Dus de meesten laten het maar zo, maar echt leuk vinden ze het meestal niet.
Hun seksuele prestatie is wel hun job.
En vele jobs worden geëvalueerd in deze tijd. Of je dit nu graag hebt of niet.
Een beoordeling is altijd voor een stuk persoonlijk, maar ik vind het wel nuttig.

Ik heb er al dikke problemen mee gehad. Er is er eentje die me de huid vol gescholden heeft, weet niet echt waarom want iemand de grond in boren doe ik nooit, tenzij het een oplichtster is.
 
Hun seksuele prestatie is wel hun job.
En vele jobs worden geëvalueerd in deze tijd. Of je dit nu graag hebt of niet.
Zeker. Ik vind ook dat recensies moeten kunnen hoor, maar seksuele dienstverlening is geen standaard job. Dat (je) intieme details op internet gegooid worden vindt niet iedereen even leuk. Maar dat is het risico van het vak.
 
Hun seksuele prestatie is wel hun job.
En vele jobs worden geëvalueerd in deze tijd. Of je dit nu graag hebt of niet.
Een beoordeling is altijd voor een stuk persoonlijk, maar ik vind het wel nuttig.

Ik heb er al dikke problemen mee gehad. Er is er eentje die me de huid vol gescholden heeft, weet niet echt waarom want iemand de grond in boren doe ik nooit, tenzij het een oplichtster is.
Wacht, zij schold jou uit omdat je een review had geplaatst? en daar kwam ze achter of dat had je haar verteld?
 
Feit is en blijft, recensies zijn altijd subjectief.
De een zijn inzicht/beleving kan heel anders zijn, hoe zoiets "onder woorden gebracht" wordt speelt ook een rol natuurlijk.
Belangrijk in mijn optiek, geef geen details over de dame als ze hiermee niet zelf adverteert, óók niet als er meer mogelijk blijkt door een goede klik ofzo.
Schept verkeerde verwachtingen en daar zit geen enkele DVP op te wachten.
Voor de rest, deel jullie ervaringen zo veel en zo eerlijk mogelijk, tenzij dame expliciet vraagt om dat niet te doen.

my €0,02. 🤑
 
Wacht, zij schold jou uit omdat je een review had geplaatst? en daar kwam ze achter of dat had je haar verteld?
Ze kwam erachter dat ik iets over haar had geschreven. Het was helemaal niet negatief volgens mij.
Bij de raamhoertjes zijn er heel wat die het Nederlands niet goed begrijpen. Diegene die fora lezen vertalen dan via google-translate of via één of andere vriend.
En zo ontstaan er waarschijnlijk misverstanden.
 
Ik schat in dat 1/3 geen Nederlands kent en geen idee van dit forum heeft.
Een Spaanstalige dame die ik bezocht, had een NL collega die alles mooi voorlas en vertaalde. 👍

Ze was wel geïrriteerd door recensies die prijzen opgaven of handelingen beschreven die niet in haar pakket opgenomen waren, maar wat doe je er aan als je geen recht op antwoord hebt..

Ook nog.. toen ik vorige zomer over haar positieve recensies sprak, maakte ze mij er attent op dat Hookers gestopt was, maar dat er al een vervanger was, iets met girls in de naam... :cool:
 
Laatst bewerkt:
Reviews over Duitse DVPs worden hier denk ik maar beperkt gelezen, schrijf daarom vooral reviews op Duitse forums.

Als een dame een slechte service heeft is ze zeker niet blij, maar de meesten die goed zijn weten verdrommeld goed dat er meer aanloop is na een lovende recensie van iemand die als betrouwbaar gezien wordt. Als bepaalde collega's enthousiast zijn boek ik met een gerust hart direct een uur met alle opties die ik leuk vind. Dan verdient ze 150 aan mij i.p.v. 5 klanten die 30 euro betalen voor een vluggertje om even te testen. Dan verdient ze max. m0aar 100 p/u. Wel wat Stamdames die mij later bedanken voor een recensie of vragen wanneer ik weer langskom als ik een tijdje niet geweest ben. Vertel het ze gewoon als iets slecht was en dan us de recensie ook minder lovend. Ga niet liegen maar zid geen reden om te schrijven dat het prut was als een DVP haar dag niet heeft. Krijg dan regelmatig later een keer dubbele tijd of zo op een tijdstip dat er weinig aanloop is.

Geloof direct dat de meeste DVPs niet blij worden van de gemiddelde recensie. Heb maar 2x echt negatief geschreven omdat het 'Grottenschlecht' was. Dat had best impact en doe ik ook niet snel.
 
Ik snap eigenlijk niet dat dit gesprek ter sprake komt bij een bezoek aan een dvp. Ik praat over heel veel dingen maar nooit over reviews op een site met hen.
Ook is er nog nooit 1 dvp tegen mij over begonnen om te vragen of ik de een site met recensies kende of daar zelf schreef. Dus ik begrijp dit werkelijk niet. Lijkt mij dat veel mannen hier dan zelf over beginnen? Waarom eigenlijk? Om te zeggen dat je een goed stukje over haar hebt geschreven. Als je een Dvp goed of aardig vind kan je dit beter ter plekke laten blijken.
 
Ik snap eigenlijk niet dat dit gesprek ter sprake komt bij een bezoek aan een dvp. Ik praat over heel veel dingen maar nooit over reviews op een site met hen.
Ook is er nog nooit 1 dvp tegen mij over begonnen om te vragen of ik de een site met recensies kende of daar zelf schreef. Dus ik begrijp dit werkelijk niet. Lijkt mij dat veel mannen hier dan zelf over beginnen? Waarom eigenlijk? Om te zeggen dat je een goed stukje over haar hebt geschreven. Als je een Dvp goed of aardig vind kan je dit beter ter plekke laten blijken.
Ik snap wat je bedoelt maar in mijn geval zijn ze er allen zelf over begonnen. Veel nieuwsgiergheid vanuit de dame. Hierbij komt wel dat ik er jong uitzie en dat ze alle drie wat twijfels hadden (of ik serieus was, of er iets aan de hand was)

Maar goed ik kan me voorstellen dat de man doorgaans dit opbrengt of dat het pas na een paar keer ter sprake komt. Omdat mijn ervaring zo anders is heb ik dus dit topic gestart
 
Ik weet in mijn hookers tijd dat er een dvp was die een hele goeie relatie had met de moderator van haar topic. Meestal toprecensies waardoor ze achterlijk veel klanten kreeg maar als er een mindere tussen zat dan mailde ze gelijk die mod en werd het verwijderd. Die houdt echt alles in de gaten. In haar leven is ze ook een controlfreak.
 
Ik snap eigenlijk niet dat dit gesprek ter sprake komt bij een bezoek aan een dvp. Ik praat over heel veel dingen maar nooit over reviews op een site met hen.
Ook is er nog nooit 1 dvp tegen mij over begonnen om te vragen of ik de een site met recensies kende of daar zelf schreef. Dus ik begrijp dit werkelijk niet. Lijkt mij dat veel mannen hier dan zelf over beginnen? Waarom eigenlijk? Om te zeggen dat je een goed stukje over haar hebt geschreven. Als je een Dvp goed of aardig vind kan je dit beter ter plekke laten blijken.
Ik ben ook nog nooit een dame tegengekomen die mij ernaar vroeg, en geloof me. Ik heb er in de loop der jaren toch al heel wat aan mijn jongeheer gehangen. Zelf schrijf ik niet altijd een recensie, moet er net de tijd en zin in hebben. Voordat ik een voor mij nieuwe vrouw bezoek probeer ik wel altijd eerst of ik iets over haar kan vinden, dat heeft me best wel een aantal keren geholpen in mijn besluit.
 
Voordat ik een voor mij nieuwe vrouw bezoek probeer ik wel altijd eerst of ik iets over haar kan vinden, dat heeft me best wel een aantal keren geholpen in mijn besluit.
Wellicht een extra reden om dan tóch een review te plaatsen, opzet feitelijk van deze site.
Helpt iig anderen een meer weloverwogen besluit te nemen. :unsure:(y)
 
Ik schreef best vaak reviews. Nadat een dame geklaagd had dat ik verkeerde info leek te geven (gratis diensten) ben ik gaan minderen.
Klacht kwam bij haar ook nog via een forumlid.
Na ook nog een klacht over mijn gedoe met een andere dame, klacht door haar hier op het forum en door forummers hier dacht ik: de groeten. Stik er maar lekker in.
Ik hou de toppers wel voor mezelf. En dan mogen de beterweters hier en de gekwetste dames het lekker onderling uitzoeken.
Keurig aan gehouden, bevalt veel beter.

Los van Kelly uit Rijswijk (die heel leuk en gezellig is en geen idee heeft van deze site) heb ik me daar ook aan gehouden. Zij is Nederlands, dat scheelt in contact en communicatie.
Oost Europese dames zijn ook heel leuk, tot het over geld gaat: dan worden het soms een soort nare wolven. De taalbarriere helpt dan niet altijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan