Wat doen mijn mede lopers voor de kost?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik werk bij een groot verpakkingsbedrijf(drukkerij-stansen-venster-vouw/plak)waarin ik voornamelijk intern transport doe tussen alle afdelingen..veel lopen en puzzelen dus de hele dag ivm beperkte ruimte binnen het bedrijf ..
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat velen dat liever geheim houden. Als je baas erachter komt (vooral bij kleine bedrijven) zal dat wel eens tot problemen kunnen leiden. Een bedrijf wordt liever niet geassocieerd met een medewerker waarvan bekend is dat hij hoerenloper is.
 
Ik denk dat velen dat liever geheim houden. Als je baas erachter komt (vooral bij kleine bedrijven) zal dat wel eens tot problemen kunnen leiden. Een bedrijf wordt liever niet geassocieerd met een medewerker waarvan bekend is dat hij hoerenloper is.
Ik denk dat Zaankantje dan teveel info heeft gegeven. Nog net niet zijn naam?
 
Ik denk dat velen dat liever geheim houden. Als je baas erachter komt (vooral bij kleine bedrijven) zal dat wel eens tot problemen kunnen leiden. Een bedrijf wordt liever niet geassocieerd met een medewerker waarvan bekend is dat hij hoerenloper is.
Wat een onzin. Als je loodgieter bent zeg je in ben loodgieter. En als je bij het Kruidvat werkt zeg je ik werk bij een drogisterij. Ten eerste als je baas hierop zit dan doet hij er zelf ook aan mij. Hoe groot is die kans nou. Ten tweede je zegt ze naam van het bedrijf toch niet? Zoals ik taxi chauffeur. Daar zijn er 1687 duizend van
 
Wat een onzin. Als je loodgieter bent zeg je in ben loodgieter. En als je bij het Kruidvat werkt zeg je ik werk bij een drogisterij. Ten eerste als je baas hierop zit dan doet hij er zelf ook aan mij. Hoe groot is die kans nou. Ten tweede je zegt ze naam van het bedrijf toch niet? Zoals ik taxi chauffeur. Daar zijn er 1687 duizend van
De kans is inderdaad klein maar soms kun je beter zwijgen. Anders eindig je als deze gast.?

 
Laatst bewerkt:
Klinkt bekend. Ik groet soms met moi en om de één of andere reden vindt het machien dat het mooi moet zijn.
Mooie anekdote in dat verband: dankzij dat leuke hulpmiddel had iemand ooit de term Patagonisch leugenaar verstuurd...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan