Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft niks met sex te maken maar omdat topic is "wat is het meest ranzige wat je ooit meemaakte" het volgende. Zat ooit in militaire dienst als hofmeester in de manschappenkantine / kroeg toen er nog dienstplicht van 14 maanden was… Elke 2 maanden sloot een peleton hun lichting af… Om dit te vieren had peleton 89/2 besloten om de beurt, 1 voor 1 naar de plee te gaan zonder door te trekken… Er lag me toch een berg divers gekleurde stront die dik over de pot heen kwam met onverteerde stukjes mais en ander etenswaar …. Je moest de schep er in zetten ! Boven op de berg strand stond vlaggetje van de landmacht en een barret met de tekst 88/2 zwaait af…. Super ranzig al kon ik de humor er ook wel weer van inzien! Wel geweigerd om het op te ruimen en zo een extra lang weekend voor straf op de kazerne moeten blijven maar had dat er wel voor over!

Dat is past echt ranzig…. Zeker als ze maar een klant per maand heeft……
Ik zag laatst een filmpje van Oldje, met die mooie Japanse Marica Hase. Aan het eind komt die kerel klaar in haar mond en begint daarna met haar te tongen, zodat zijn kwak, vermengd met haar speeksel en zijn eigen speeksel, langs hun mondhoeken naar beneden druipt. Sorry hoor: de hele clip vond ik prachtig, tot op dat moment.o_O

Ik zag laatst een filmpje van Oldje, met die mooie Japanse Marica Hase. Aan het eind komt die kerel klaar in haar mond en begint daarna met haar te tongen, zodat zijn kwak, vermengd met haar speeksel en zijn eigen speeksel, langs hun mondhoeken naar beneden druipt. Sorry hoor: de hele clip vond ik prachtig, tot op dat moment.o_O
dat valt mee vind ik. Zeker op schaal van 2 woman 1 cup.

Het is niet het meest smerigste wat ik ooit heb meegemaakt maar wel één van de meest schokkende en treurige dingen. Heb ooit gedate met een dame die aanbood om zonder condoom te neuken want de condooms waren op en ze was vergeten nieuwe te halen. Ben hier gelukkig niet op ingegaan.

Fast forward naar pak em beet 1.5 jaar later toen kreeg ik te horen dat de dame in kwestie overleden was door (hiv)aids. Door drugsgebruik kon ze niet goed omgaan met het tijdig innemen van haar medicijnen voor de behandling van haar hiv waardoor ze dus uiteindelijk aan aids is overleden. Ben mezelf helemaal kapot geschrokken.

Terug
Bovenaan Onderaan