Wat vergeet je nooit meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn (tot nu toe) meest memorabele ervaring; in een FKK club mijn teamleidster vastgebonden zien worden op een bok en daar omheen een man of 15 zien staan.... toch een ander beeld dan de hooggesloten kantoor kleding.
Mijn fantasie slaat op hol. Wat had ik de teamleidster graag geblinddoekt geneukt. Haar dan weer op het werk zien en dat zij niet weet dat ze zaad van mij heeft ontvangen. 🤪😜😝😛

Wist ze dat jij er ook was of heeft ze jou niet gezien? Ik snap de setting niet helemaal. Of gingen jullie samen?
Nee, ik had geen idee dat ze uberhaupt naar dit soort gelegenheden ging ze komt altijd oerdegelijk (saai) over. Dit was stom toeval. En geen idee of ze me gezien heeft, ik moest na de actie weg ivm afspraken. En die maandag erna geen opmerkelijk gedrag opgemerkt. Dus ik vermoed dat ze me niet heeft opgemerkt.

Nee, ik had geen idee dat ze uberhaupt naar dit soort gelegenheden ging ze komt altijd oerdegelijk (saai) over. Dit was stom toeval. En geen idee of ze me gezien heeft, ik moest na de actie weg ivm afspraken. En die maandag erna geen opmerkelijk gedrag opgemerkt. Dus ik vermoed dat ze me niet heeft opgemerkt.
Poeh. Als ik m'n teamleidster tegen zou komen, dan zou ik werkelijk een rolberoerte krijgen. Ben 1x een oud student in een parenclub tegen gekomen. Wij waren beiden even helemaal van de leg. Is goed gekomen 🤪 maar toch!

Terug
Bovenaan Onderaan