Wat vind je het meest sexy aan een vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerlijk , om naar te kijken, met aansluitende kledij aan of in lingerie ,mooie volle billenpartij en iets meer dan een hand vol borsten. Als het even kan ook nog roodharig. Als naakte dame , vooral de manier waarop ze haar lichaam laat zien. Met een mooie lekkere kont bvb zomaar even uitdagend gebukt gaan staan.
Om ze meerdere keren te bezoeken vooral haar attitude tgo mij. Als ik het gevoel krijg dat ik gewenst ben niet alleen omwille van de centen zien ze me terug. Is ook de reden waarom ik maar een drietal dames bezoek en niet steeds op zoek ga naar iets nieuw.
Maar dit is natuurlijk mijn visie.
 
Ogen, persoonlijkheid en uitstraling zijn voor mij het meest aantrekkelijke.

Daarnaast:
-strak en slank
-goedverzorgde kapsel/nagels/huid
-mooie lippen/neus/oren
-gezond en volledig gebit
-goedgevormde stevige borsten/kont
-liefst lange benen
-mooie handen/vingers/voeten/tenen

Tot slot: vrouwen die zich weten te kleden en te gedragen als een echte vrouw. ;)
 
Ogen, persoonlijkheid en uitstraling zijn voor mij het meest aantrekkelijke.

Daarnaast:
-strak en slank
-goedverzorgde kapsel/nagels/huid
-mooie lippen/neus/oren
-gezond en volledig gebit
-goedgevormde stevige borsten/kont
-liefst lange benen
-mooie handen/vingers/voeten/tenen

Tot slot: vrouwen die zich weten te kleden en te gedragen als een echte vrouw. ;)
Ja eh ,je maakt het mooi maar deze vrouwen kijken mij niet aan .je hebt er verstand van maar zo zullen ze wel mooi en sexy zijn .maar van zo'n vrouw moet ik het alleen in mijn dromen beleven
 
Hier mijn checklist :ROFLMAO:, hoe meer "checkjes" hoe beter:

<1.70 (liefst <1.65)

Combinatie van kleur ogen/ kleur haar, zoals fel groene of blauwe ogen bij bruin haar, blauw bij rood of blond...

Kleine voetjes (<37)

Kuiltjes bij het glimlachen

Klein neusje (geen snuifneus)

Kleine, gespierde billen (met kuiltjes)

Gespierde rug, met een "inkeping over de ruggewervel". Geen idee hoe ik dat moet omschrijven.

Overall goed, naturel verzorgd qua kleding en uiterlijk.

Zelfverzekerd
 
Hier mijn checklist :ROFLMAO:, hoe meer "checkjes" hoe beter:

<1.70 (liefst <1.65)

Combinatie van kleur ogen/ kleur haar, zoals fel groene of blauwe ogen bij bruin haar, blauw bij rood of blond...

Kleine voetjes (<37)

Kuiltjes bij het glimlachen

Klein neusje (geen snuifneus)

Kleine, gespierde billen (met kuiltjes)

Gespierde rug, met een "inkeping over de ruggewervel". Geen idee hoe ik dat moet omschrijven.

Overall goed, naturel verzorgd qua kleding en uiterlijk.

Zelfverzekerd
😡he dat is mijn vriendin……..😃grapje .ziet er dan top uit👍👍👍
 
Ik heb niet zoveel uiterlijke voorkeuren. Mijn voorkeur heeft vanaf eind 20 tot ±5 jaar boven mijn leeftijd, maar af en toe iets jonger of ouder is ook leuk.
Slank, normaal, mollig, allemaal prima. Geen gratenpakhuis en ik moet niet tussen de vetrolletjes moeten zoeken. Wel belangrijk vind ik dat ze er goed verzorgd uit ziet.
Het meest sexy vind ik een leuke glimlach en van enthousiasme of oprecht plezier raak ik het meest opgewonden.
Klinkt makkelijk, maar het is zeldzaam genoeg.
 
Mooie ogen die me geregeld doordringend aankijken, sommigen toveren daarmee 😍

De eerste keer dat ik door de Gentse speeltuin wandelde, bijna twee jaar geleden en ik had redelijk wat gedronken, keek een raamdame me heel uitdagend aan en probeerde me naar binnen te lokken. Die blik in haar ogen zal me voor de rest van mijn leven op mijn netvlies gebrand blijven staan! 🥵😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan