Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik krijg het al benauwd wanneer de dame begint te 'pussy sliden' o_O wanneer ik iemand mee naar huis neem
vanuit de kroeg heb ik overigens minder moeite mee.
Dus als je een gemakkelijke scharrel mee neemt uit de kroeg denk je dat je minder risico loopt, geloof me die meiden sleuren er ook elk week-end 1 of misschien wel meerdere kerels over hoor heb je evenveel risico
 
Wel een tijdje met regelmaat gedaan, maar na ontvangst van een dubbele soa het condoom weer uit de willigen gehaald.
Het is lekker, maar de ellende niet waard.. en dan heb ik het nog over soa's die met pilletjes en prikken te genezen waren.

Pilletjes en prik incl. bezoekjes huisarts wel €260 lichter. 😣
En dan hopen dat je niet iemand thuis hebt die je iets moet uitleggen.
 
Ik vermijd ze maar ik vraag me toch wel eens af hoeveel risico je nu echt loopt als je dames die het wel zonder aanbieden met condoom neukt. Degenen die zonder aanbieden zijn dikwijls wel de geilere types... (even de junkies buiten beschouwing gelaten, daar ga ik toch al niet heen). En dan is er nog het risico van dames die bare neuken te beffen... Tja uiteindelijk vermijd ik toch maar zoveel mogelijk degenen die het aanbieden. Heb wel een paar keer gehad dat ze eerst zeiden 'neuken alleen safe', en als het dan puntje bij paaltje kwam, waren ze zo geil dat ze hem er rauw in probeerden te duwen. Ik heb tot nu toe wel steeds de helderheid van geest gehad om dan te zeggen 'wacht es ff, eerst die rubber errond', hopelijk blijft dat zo...
 
Ik heb nog maar 1 keer scheermesjes geplast na nzc (anaal) me laten testen en was negatief over de hele lijn bleek een blaasontsteking te zijn paar daagjes medicatie en was er vanaf,voor de rest nog nooit problemen gehad
 
Zo was ik vroeger ook, gaandeweg kriebelt het toch. Nu neuk ik alleen nog zonder, en daar komt bij dat ze ook interne donatie moeten toestaan anders hoeft het voor mij ook niet.
Ja, dat zou ik dan ook wel willen: áls je dan eenmaal zonder condoom neukt, dan ook in haar klaarkomen. Dan ga ik niet op het moment suprême terugtrekken!
 
Ik denk dat het hier specifiek gaat over NZC
Hetzelfde uitgangspunt CUMCUM en Skinny Lover. Ik had PZC gebruikt als voorbeeld omdat dit vaker in advertenties voorkomt. Het was letterlijk ook niet helemaal helder in de topicstarter vraag of het topic duidde aan Neuken Zonder Condoom en/of Pijpen zonder Condoom. Wat NZC betreft, soms adverteren de dames dat ze NZC doen en soms niet alhoewel er i.t.t. PZC ook dames zijn die niet willen adverteren dat ze bereid zijn om NZC te doen. De reden zou kunnen zijn dat de dames: niet aan iedereen NZC aanbieden en mannen die zulke dames vermijden niet willen afschrikken.

Of een klant voor NZC extra moet betalen of niet, is dezelfde redenering voor PZC van toepassing. Dat hang ervan af: wat haar basistarief is, adverteert ze wel of niet, misschien rekent ze geen extra's voor vaste klanten etc. Maar: aangezien dat NZC een hoger risico voor het oplopen van een SOA betekent, blijft de kans ook hoger dat een dame voor een bijbetaling vraagt. Als zij een SOA oploopt, kan ze rond 2-3 weken niet werken.
 
Ik zou het graag eens één keer proberen, gewoon om te weten hoe het voelt. Maar vooralsnog heb ik het niet aangedurfd. Het zou dan ook priveontvangst moeten zijn, want ergens anders wordt het doorgaans niet aangeboden, en daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.

Het voelt het zelfde als toen je baresex had met dames uit je relaties/huwelijk.
 
Eén keer heeft een DvP me anaal zonder condoom aangeboden. Ik heb daar vriendelijk voor bedankt, maar was wel zo onvoorzichtig om haar even zonder in de poes te neuken. Anaal vervolgens met gedaan, en me voorgenomen om het nooit meer zonder te doen met een DvP. Gelukkig heb ik er niks aan overgehouden.

Met mijn ex heb ik het afwisselend met en zonder gedaan en eerlijk gezegd maakte het voor mijn gevoel niet veel verschil.
 
@Oral69 heeft het over haar gewone werk ....
Weet ik ook wat hij bedoelde. Vandaar mijn 🤣 als reactie op zijn bericht en met mijn volgende bericht probeerde ik on-topic te blijven. Maar in werkelijkheid, is zijn bericht niet echt grappig. Ik begrijp het niet helemaal waarom je letterlijk moet benadrukken dat Oral69 het over haar "gewone werk" had.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan